ERU Postat Iulie 17, 2024 Share Postat Iulie 17, 2024 Revin cu feedback. Am fost in respectiva tura care a implicat cam 4~5kkm si [aproape] totul e ok. Nu am pierdut de loc presiune desi traseul a avut destul mers in afara asfaltului si unele bucati pe grohotis maricel care au zdruncinat destul de serios motoreta [si creierii mei]. Am zis ca aproape totul e OK, pentru ca atunci cand am vrut sa reduc presiunea in roti, roata spate nu a cooperat, probabil am pus prea mult mastic pe valva, unse sincer nici nu era nevoie sa pun. Revin dupa ce incerc o solutie mai de forta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat 8 ore în urmă Share Postat 8 ore în urmă Bună dimineața! In concluzie, ce kit are calitatea corespunzătoare unei conversii sigure? Vrea un băiat pe o Honda (VT 750, dacă ar conta), e nevoie de valve și kitul de etanșare, pentru o lucrare stas, cică nu mai vrea camere. La ce mobra are, nu se pune problema de sărit anvelopa de pe jante, zic eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danmihai49 Postat 6 ore în urmă Autor Share Postat 6 ore în urmă Buna dimineata, In mod cert, niciun kit de conversie nu este sigur, dar "cel mai sigur" cu siguranta este cel cu masticul de parbriz aplicat pe interiorul jantei, dupa degresare si curatare religioasa.. dar si cel mai greu de aplicat, si oarecum ireversibil.. Africana mea cu conversia asta facuta acum 4 ani inca tine fara probleme, nu pierde aer, si a facut vreo 40k de atunci dar dupa parerea mea si a altor specialisti, singura metoda sigura este janta tubeless.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat 5 ore în urmă Share Postat 5 ore în urmă Mulțumesc de clarificare, pe de o parte mă gândeam la asta plus niște bandă 3M încălzită și aplicată prin tragere. Cam ce timp de uscare este la masticul respectiv? Ar fi de ajuns 2-3 ore? Că tot trebuie aplicat vreo 5-6 mm, să treacă un pic de capul spițelor... Ce valve bune ai folosit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat 2 ore în urmă Share Postat 2 ore în urmă Acum 3 ore, danmihai49 a spus: Buna dimineata, In mod cert, niciun kit de conversie nu este sigur, dar "cel mai sigur" cu siguranta este cel cu masticul de parbriz aplicat pe interiorul jantei, dupa degresare si curatare religioasa.. dar si cel mai greu de aplicat, si oarecum ireversibil.. Africana mea cu conversia asta facuta acum 4 ani inca tine fara probleme, nu pierde aer, si a facut vreo 40k de atunci dar dupa parerea mea si a altor specialisti, singura metoda sigura este janta tubeless.. Pe vremea cand eram mai tanar, si aveam tot felul de idei, am vrut si eu sa trec pe tubeless la Transalp-ul XL700. Adica acuma vreo 12 ani. Era o firma Kineo Wheels care fabrica roti tubeless cu spite. Cred pe atunci costa cam 2.000 € un set de roti de Transalp. Am gasit si acuma ceva, nu am stat sa sap pe net: https://www.bikehps.com/acatalog/Kineo-Wire-Spoked-Wheels-Honda-XL700V-Transalp-2007-2013.html#aKINXL700 Astazi evident preturile sunt mult mai mari. Erau si unii prin Italia care le importau, firma Kineo fiind americana (cel putin acuma 12 ani). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat 1 oră în urmă Share Postat 1 oră în urmă Am dus la respitat un cerc care a avut mastic pe el. Dezastru de cat am curatat la el. Cealalta roata, banda 3M 4412N, curat, elegant. Asa ca e de luat in calcul si asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.