ERU Postat Iulie 17, 2024 Share Postat Iulie 17, 2024 Revin cu feedback. Am fost in respectiva tura care a implicat cam 4~5kkm si [aproape] totul e ok. Nu am pierdut de loc presiune desi traseul a avut destul mers in afara asfaltului si unele bucati pe grohotis maricel care au zdruncinat destul de serios motoreta [si creierii mei]. Am zis ca aproape totul e OK, pentru ca atunci cand am vrut sa reduc presiunea in roti, roata spate nu a cooperat, probabil am pus prea mult mastic pe valva, unse sincer nici nu era nevoie sa pun. Revin dupa ce incerc o solutie mai de forta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Luni la 06:25 Share Postat Luni la 06:25 Bună dimineața! In concluzie, ce kit are calitatea corespunzătoare unei conversii sigure? Vrea un băiat pe o Honda (VT 750, dacă ar conta), e nevoie de valve și kitul de etanșare, pentru o lucrare stas, cică nu mai vrea camere. La ce mobra are, nu se pune problema de sărit anvelopa de pe jante, zic eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danmihai49 Postat Luni la 08:35 Autor Share Postat Luni la 08:35 Buna dimineata, In mod cert, niciun kit de conversie nu este sigur, dar "cel mai sigur" cu siguranta este cel cu masticul de parbriz aplicat pe interiorul jantei, dupa degresare si curatare religioasa.. dar si cel mai greu de aplicat, si oarecum ireversibil.. Africana mea cu conversia asta facuta acum 4 ani inca tine fara probleme, nu pierde aer, si a facut vreo 40k de atunci dar dupa parerea mea si a altor specialisti, singura metoda sigura este janta tubeless.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Luni la 09:46 Share Postat Luni la 09:46 Mulțumesc de clarificare, pe de o parte mă gândeam la asta plus niște bandă 3M încălzită și aplicată prin tragere. Cam ce timp de uscare este la masticul respectiv? Ar fi de ajuns 2-3 ore? Că tot trebuie aplicat vreo 5-6 mm, să treacă un pic de capul spițelor... Ce valve bune ai folosit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Luni la 12:34 Share Postat Luni la 12:34 Acum 3 ore, danmihai49 a spus: Buna dimineata, In mod cert, niciun kit de conversie nu este sigur, dar "cel mai sigur" cu siguranta este cel cu masticul de parbriz aplicat pe interiorul jantei, dupa degresare si curatare religioasa.. dar si cel mai greu de aplicat, si oarecum ireversibil.. Africana mea cu conversia asta facuta acum 4 ani inca tine fara probleme, nu pierde aer, si a facut vreo 40k de atunci dar dupa parerea mea si a altor specialisti, singura metoda sigura este janta tubeless.. Pe vremea cand eram mai tanar, si aveam tot felul de idei, am vrut si eu sa trec pe tubeless la Transalp-ul XL700. Adica acuma vreo 12 ani. Era o firma Kineo Wheels care fabrica roti tubeless cu spite. Cred pe atunci costa cam 2.000 € un set de roti de Transalp. Am gasit si acuma ceva, nu am stat sa sap pe net: https://www.bikehps.com/acatalog/Kineo-Wire-Spoked-Wheels-Honda-XL700V-Transalp-2007-2013.html#aKINXL700 Astazi evident preturile sunt mult mai mari. Erau si unii prin Italia care le importau, firma Kineo fiind americana (cel putin acuma 12 ani). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Luni la 13:42 Share Postat Luni la 13:42 Am dus la respitat un cerc care a avut mastic pe el. Dezastru de cat am curatat la el. Cealalta roata, banda 3M 4412N, curat, elegant. Asa ca e de luat in calcul si asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Luni la 15:24 Share Postat Luni la 15:24 Acum 8 ore, Lucian_M a spus: Bună dimineața! In concluzie, ce kit are calitatea corespunzătoare unei conversii sigure? Vrea un băiat pe o Honda (VT 750, dacă ar conta), e nevoie de valve și kitul de etanșare, pentru o lucrare stas, cică nu mai vrea camere. La ce mobra are, nu se pune problema de sărit anvelopa de pe jante, zic eu... eu zic ca ar merita incercat asta:https://www.ebay.com/itm/292460098946 am tot auzit de astia de la outex... https://ultimatemotorcycling.com/2023/05/05/outex-tubeless-kit-review-tube-to-tube-free-conversion/ IN cel mai rau caz pierde doritorul 100 euro plus...inca atat manopera? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Luni la 23:12 Share Postat Luni la 23:12 I-am trimis băiatului, de jante dedicate nu se pune problema, mi-a zis să îi caut un kit bun. M-am mai gândit la o chestie: dau jos gumele, curăț perfect, montez valve de calitate, apoi merg la o fabrică de termopane să pună silicon de al lor. Nivelez, pun două rânduri de bandă, apoi montez gumele. Din ce știu, siliconul ăla topit e al naibii de rezistent în timp. In plus, scutesc mult din bibileala. Manevra asta am găsit-o si pe YouTube, teoretic funcționează, presupun că au mai incercat unii, parcă mi-ar fi mai utilă o părere de la voi in locul uneia de pe yt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat ieri la 12:12 Share Postat ieri la 12:12 Eu am pus tot silicon de geam termopan dar nu silicon topit, ci din ala tip salam: https://www.dedeman.ro/ro/silicon-neutral-ig-glasseal-den-braven-negru-interior/-exterior-600-ml/p/5001070?srsltid=AfmBOorFfaXNXGSHZHUsFQwFnyiQjh84hIOufbiMwv_EM-a5atHbGHqP L-am pus la un Transalp 600, a tinut 3 sezoane si a inceput sa scape aer, iar eu ca fraierul am curatat siliconul si cand am ajuns sa desfac valva, nu era stransa deloc - cel mai probabil pe acolo scapa. Metoda asta am invatat-o de la Bogdan Harea, care a facut la cateva motoare si lumea zicea ca tine. Dar mi-ai dat o idee buna, la mine in oras este o firma de termopane si as intreba daca au silicon topit, ca ma bate gandul sa fac tubeless roata spate la Africa Twin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.