Sari la conținut

Conversie Tubeless - Africa Twin Adventure Sports 2018


Postări Recomandate

Revin cu feedback. Am fost in respectiva tura care a implicat cam 4~5kkm si [aproape] totul e ok. Nu am pierdut de loc presiune desi traseul a avut destul mers in afara asfaltului si unele bucati pe grohotis maricel care au zdruncinat destul de serios motoreta [si creierii mei]. Am zis ca aproape totul e OK, pentru ca atunci cand am vrut sa reduc presiunea in roti, roata spate nu a cooperat, probabil am pus prea mult mastic pe valva, unse sincer nici nu era nevoie sa pun. Revin dupa ce incerc o solutie mai de forta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

Bună dimineața!

In concluzie, ce kit are calitatea corespunzătoare unei conversii sigure? Vrea un băiat pe o Honda (VT 750, dacă ar conta), e nevoie de valve și kitul de etanșare, pentru o lucrare stas, cică nu mai vrea camere. La ce mobra are, nu se pune problema de sărit anvelopa de pe jante, zic eu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata,

 

In mod cert, niciun kit de conversie nu este sigur, dar "cel mai sigur" cu siguranta este cel cu masticul de parbriz aplicat pe interiorul jantei, dupa degresare si curatare religioasa.. dar si cel mai greu de aplicat, si oarecum ireversibil.. Africana mea cu conversia asta facuta acum 4 ani inca tine fara probleme, nu pierde aer, si a facut vreo 40k de atunci :) dar dupa parerea mea si a altor specialisti, singura metoda sigura este janta tubeless.. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc de clarificare, pe de o parte mă gândeam la asta plus niște bandă 3M încălzită și aplicată prin tragere. Cam ce timp de uscare este la masticul respectiv? Ar fi de ajuns 2-3 ore? Că tot trebuie aplicat vreo 5-6 mm, să treacă un pic de capul spițelor... Ce valve bune ai folosit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, danmihai49 a spus:

Buna dimineata,

 

In mod cert, niciun kit de conversie nu este sigur, dar "cel mai sigur" cu siguranta este cel cu masticul de parbriz aplicat pe interiorul jantei, dupa degresare si curatare religioasa.. dar si cel mai greu de aplicat, si oarecum ireversibil.. Africana mea cu conversia asta facuta acum 4 ani inca tine fara probleme, nu pierde aer, si a facut vreo 40k de atunci :) dar dupa parerea mea si a altor specialisti, singura metoda sigura este janta tubeless.. :)

Pe vremea cand eram mai tanar, si aveam tot felul de idei, am vrut si eu sa trec pe tubeless la Transalp-ul XL700. Adica acuma vreo 12 ani.

Era o firma Kineo Wheels care fabrica roti tubeless cu spite. Cred pe atunci costa cam 2.000 € un set de roti de Transalp.

Am gasit si acuma ceva, nu am stat sa sap pe net:

https://www.bikehps.com/acatalog/Kineo-Wire-Spoked-Wheels-Honda-XL700V-Transalp-2007-2013.html#aKINXL700

Astazi evident preturile sunt mult mai mari.

Erau si unii prin Italia care le importau, firma Kineo fiind americana (cel putin acuma 12 ani).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Lucian_M a spus:

Bună dimineața!

In concluzie, ce kit are calitatea corespunzătoare unei conversii sigure? Vrea un băiat pe o Honda (VT 750, dacă ar conta), e nevoie de valve și kitul de etanșare, pentru o lucrare stas, cică nu mai vrea camere. La ce mobra are, nu se pune problema de sărit anvelopa de pe jante, zic eu...

eu zic ca ar merita incercat asta:https://www.ebay.com/itm/292460098946

am tot auzit de astia de la outex...

https://ultimatemotorcycling.com/2023/05/05/outex-tubeless-kit-review-tube-to-tube-free-conversion/

 

IN cel mai rau caz pierde doritorul 100 euro plus...inca atat manopera?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am trimis băiatului, de jante dedicate nu se pune problema, mi-a zis să îi caut un kit bun.

M-am mai gândit la o chestie: dau jos gumele, curăț perfect, montez valve de calitate, apoi merg la o fabrică de termopane să pună silicon de al lor. Nivelez, pun două rânduri de bandă, apoi montez gumele. Din ce știu, siliconul ăla topit e al naibii de rezistent în timp. In plus, scutesc mult din bibileala. Manevra asta am găsit-o si pe YouTube, teoretic funcționează, presupun că au mai incercat unii, parcă mi-ar fi mai utilă o părere de la voi in locul uneia de pe yt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus tot silicon de geam termopan dar nu silicon topit, ci din ala tip salam:

https://www.dedeman.ro/ro/silicon-neutral-ig-glasseal-den-braven-negru-interior/-exterior-600-ml/p/5001070?srsltid=AfmBOorFfaXNXGSHZHUsFQwFnyiQjh84hIOufbiMwv_EM-a5atHbGHqP

L-am pus la un Transalp 600, a tinut 3 sezoane si a inceput sa scape aer, iar eu ca fraierul am curatat siliconul si cand am ajuns sa desfac valva, nu era stransa deloc - cel mai probabil pe acolo scapa.

Metoda asta am invatat-o de la Bogdan Harea, care a facut la cateva motoare si lumea zicea ca tine.

Dar mi-ai dat o idee buna, la mine in oras este o firma de termopane si as intreba daca au silicon topit, ca ma bate gandul sa fac tubeless roata spate la Africa Twin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...