Sari la conținut

Grupul posesorilor de Moto Guzzi V7


stopBeingSad77
 Share

Postări Recomandate

De pe la 6800km pana acuma la 8300 am inceput sa am probleme cu butonul de start, trebuie apasat de mai multe ori, ori tinut de mai mult timp apasat pana porneste motocicleta. Din cate am inteles e din cauza ca e prajit un releu care se afla sub rezervor, o sa ma duc acus la service-ul de 10.000 si o sa-l fac pe garantie. Initial am incercat sa dau cu spray de contact crezand ca poate a intrat murdarie sub buton si de asta, dar nu a ajutat deloc. Uneori cand apas pe buton chiar si usor il ia din prima uneori stau si apas de multe ori sa porneasca. In afara de problema asta, nu am mai avut alte probleme, scurgerile de ulei s-au rezolvat complet, de tras trage motoreta mai bine de la ultimul service, am constat ca si consuma mai mult in medie cu 0.5, 0.8  dar pe de alta parte tot e mic. Am facut recent un drum spre mare dus intors, am consumat la dus 19.58 litri si la intors tot in jur de 19.58,20 de litri (consum indicat in bord 4.6 in conditiile care am mers si cu 130-200km/h pe autostrada). Un plin ma duce linistit spre mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 114
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

1 oră în urmă, stopBeingSad77 a spus:

Uneori cand apas pe buton chiar si usor il ia din prima uneori stau si apas de multe ori sa porneasca.

 

Poate nu e cazul tau dar se mai intampla asta la motocicletele care stau afara mult timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9100 ma aproprii de service-ul de 10.000 iar problema cu butonu e din ce in ce mai rea, aseara aproape ca nu a mai pornit deloc, noroc ca am reusit sa o pornesc o data si sa o bag in garaj ca altfel trebuia sa imping un deal destul de mare si inebuneam. Am comandat consumabile, garnituri, suruburi, capacele de pe oem-bike-parts.com astept sa imi vina comanda si ma duc la service sa le pun + sa rezolv problema cu butonul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am fost ieri un drum spre Bucuresti la the bike hub la service, mama dn2 e sinucidere curata, e prima oara cand merg pe drumul ala. Pentru un schimb de bujii, reglaj la valve, diagnoza, revizie (schimb ulei motor, cardan, cutie, schimb filtru ulei, filtru aier) si o saiba am dat 1312.66 RON. Butonul nu s-a rezolvat, au vazut si au constatat ca nu se poate repara butonul ci trebuie comandat tot amplasamentu fara manson din partea dreapta),  au comandat si mi-au zis ca ajunge in 10 zile si cand vine sa ma duc iar inapoi la ei sa mi-l monteze. In bord acuma am in jur de 10300 de km. Am vrut sa-mi schimbe si cauciucurile dar au zis ca nu au pe stock si au zis sa ma uit eu, sa comand si mi-l monteaza ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Sunt la 12.000 de km, pe 15 august imi schimb cauciucurile in rest 0 probleme, liniste. Ma tot bucur de plimbari, asta cu butonul am rezolvat pana la urma, am dat cu spray de contact 3 seri la rand si acuma merge ca nou, e clar ca a fost mizerie ceva pe dedesupt. In afara de asta ce sa zic, totul e bine, voi pe unde a-ti mai umblat cu guzzi-u?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Sunt la 16.000 de km in jur, tocmai ce am trimis-o pe rampa la Bucuresti pentru ceva mentenanta si schimbat cauciucurile. Acus la 18.000 cand fac ma duc sa-i fac iar o alta reviezie (schimb ulei motor, cardan, cutie, filtru ulei, filtru aer, bujii noi si reglajul la valve). O am de 6 luni si ceva spre 7 luni. Daca continui sa merg asa pana la finalul anului fac 20.000 de km pe putin daca nu 25.000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 5 weeks later...
  • 1 year later...
Acum 51 minute, ALEX-CRUISER a spus:

Cam liniste pe aici,ori nu mai sunt Guzzisti ori nu au mai fost probleme …..


Motociclete de nisa, sunt destule in Romania dar proprietarii nu prea stau pe forum. Pe a mea am vandut-o ca sa fac loc in garaj altei motociclete mai mari si mai potrivite pentru nevoile mele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Completez si eu acest topic pustiu cu noua mea achizitie.

Moto Guzzi V7 -850 Special /2023.

Am luat-o la 2500 km,este inca in garantie pana in Decembrie 2025,revizia de 1500 km facuta de fostul proprietar care a luat-o din Bucuresti de la reprezentanta.

Am comandat diverse pt.ea,coburi din piele ,un parbriz mai inalt,manere incalzite ,suport telefon…..si caut inca cric central,suport de coburi si ce o mai fi nevoie …

Cautam un Cruiser,in amintirea Intruderului M800 pe care l-am avut si pe care din prostie si neascultarea sfatului sotiei (care mi-a zis sa nu o vand) l am vandut……dar preturile aberante de pe piata SH si “dragostea la prima vedere”m-au facut sa iau o Italianca autentica,dupa ce cochetasem cu ideea unei Indience noi cu traditie pe alte meleaguri dar extrem de rara in Romania…Royal Enfield Super Meteor 650.

M am uitat si la Honda Rebel,Vulcan 650 S,dar am vrut crom,tobe simetrice,preferabil cromate,motor in V,preferabil tractiune pe cardan,bord mai clasic…..mai clasic per total.

ABS-ul este bine venit,cat si controlul tractiunii.

Am iesit putin cu ea,e fășneata,manevrabila,suspensii comode,dar la peste 100 te bate vantul cam rau,astept parbrizul.

 

 

uuid=AD0983B4-C6E6-4FC3-8D94-6D2201ABD2F0&library=1&type=1&mode=1&loc=true&cap=true.jpeg

Editat de ALEX-CRUISER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 51 minute, ALEX-CRUISER a spus:

Completez si eu acest topic pustiu cu noua mea achizitie.

Moto Guzzi V7 -850 Special /2023.

Am luat-o la 2500 km,este inca in garantie pana in Decembrie 2025,revizia de 1500 km facuta de fostul proprietar care a luat-o din Bucuresti de la reprezentanta.

Am comandat diverse pt.ea,coburi din piele ,un parbriz mai inalt,manere incalzite ,suport telefon…..si caut inca cric central,suport de coburi si ce o mai fi nevoie …

Cautam un Cruiser,in amintirea Intruderului M800 pe care l-am avut si pe care din prostie si neascultarea sfatului sotiei (care mi-a zis sa nu o vand) l am vandut……dar preturile aberante de pe piata SH si “dragostea la prima vedere”m-au facut sa iau o Italianca autentica,dupa ce cochetasem cu ideea unei Indience noi cu traditie pe alte meleaguri dar extrem de rara in Romania…Royal Enfield Super Meteor 650.

M am uitat si la Honda Rebel,Vulcan 650 S,dar am vrut crom,tobe simetrice,preferabil cromate,motor in V,preferabil tractiune pe cardan,bord mai clasic…..mai clasic per total.

ABS-ul este bine venit,cat si controlul tractiunii.

Am iesit putin cu ea,e fășneata,manevrabila,suspensii comode,dar la peste 100 te bate vantul cam rau,astept parbrizul.

 

 

uuid=AD0983B4-C6E6-4FC3-8D94-6D2201ABD2F0&library=1&type=1&mode=1&loc=true&cap=true.jpeg


Sa il stapanesti sanatos. Daca ai intrebari tehnice sau alte intrebari despre model, intreaba-ma. In cei 7000 km cat am avut-o i-am facut mentenanta singur si a mers ceas. Ca sfat, vezi ca nivelul optim al uleiului este undeva aproape in zona de jumatate a gemuletului de vizitare.

Daca te duci la service pentru garantie ai MARE atentie la cat ulei iti pun in propulsor si mai ales CE ulei iti pun in cutie si in cardan - la generatia a 3=a aveau uleiuri diferite, la generatia a 4-a aveau acelasi ulei in cutie si cardan. Am vazut mai multe motociclete lucrate prost. Oamenii confunda propulsoarele generatiei a 4-a cu generatia a 3-a sau nu ii intereseaza. La generatia a 3-a incapeau 2 litri de ulei, iar in generatia a 4-a incap 1.75 litri. Ghici in care puneau 2 litri de ulei.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok.multumesc.

As fi pus ulei pe maxim la motor ca si asa mi se pare putin,1,75 L,la un motor racit pe aer si fara radiator de ulei.

Poate sunt eu mai grijuliu din fire.

Nu am intentia sa ma duc la service pt.mentenanta ca m-am uitat pe factura de la revizia de 1500 km si m-am ingrozit de ce preturi au si cam miroase a japca pe fata.

Mai ales ca in reprezentante nu te lasa sa stai langa moto,chestie pe care relativ o inteleg din prisma protectiei muncii.

 

Am ridicat-o pe drept si uleiul este aproape de maxim in motor,mi sa parut ok ca doar de aia a pus fabricantul minim si maxim.

 

 

Acum 13 minute, Ruginel a spus:

Am vazut mai multe lucrate prost…..

 

In 2007 la BS Motors,la Intruder au uitat sa-mi stranga busonul la baia de ulei,bine ca nu sa desfacut in mers pana acasa,unde ulterior am gasit pata de ulei si am strans eu busonul.

Am fost cu un Iveco la reprezentanta pt.ceva probleme la Ad-Blue,au bajbait doua zile degeaba cu tot cu tester,pt o siguranta “coapta”

Deci numai pareri proaste despre reprezentante…

Editat de ALEX-CRUISER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, ALEX-CRUISER a spus:

Ok.multumesc.

As fi pus ulei pe maxim la motor ca si asa mi se pare putin,1,75 L,la un motor racit pe aer si fara radiator de ulei.

Poate sunt eu mai grijuliu din fire.

 

Si eu il tineam aproape de maxim, insa este cunoscut faptul ca il arunca in airbox si se stabilizeaza la jumatate nivelul. 

Referitor la cantitate, nu iei in calcul niste aspecte: 

1. Cutia de viteze este separata, iar acolo intra 500 ml de ulei. Deci teoretic ar fi cam 2.3 litri la o japoneza, ceea ce cam bate cu realitatea. Daca imi aduc aminte bine, Suzuki Marauder 800 avea 1.8 litri de ulei atat pentru propulsor cat si pentru cutia de viteze...iar din cauza asta avea probleme.

2. Contrar a ceea ce pare, Guzzi V7 are un carter uscat / semi-umed. Arborele nu sta in baia de ulei.

 

Acum 3 ore, ALEX-CRUISER a spus:

Nu am intentia sa ma duc la service pt.mentenanta ca m-am uitat pe factura de la revizia de 1500 km si m-am ingrozit de ce preturi au si cam miroase a japca pe fata.

Mai ales ca in reprezentante nu te lasa sa stai langa moto,chestie pe care relativ o inteleg din prisma protectiei muncii.


Da, cam este japca pe fata la reprezentante. Poti sa imi zici te rog cat scria pe factura?

 

Acum 3 ore, ALEX-CRUISER a spus:

 

Am ridicat-o pe drept si uleiul este aproape de maxim in motor,mi sa parut ok ca doar de aia a pus fabricantul minim si maxim.

 

Acum 3 ore, ALEX-CRUISER a spus:

In 2007 la BS Motors,la Intruder au uitat sa-mi stranga busonul la baia de ulei,bine ca nu sa desfacut in mers pana acasa,unde ulterior am gasit pata de ulei si am strans eu busonul.

Am fost cu un Iveco la reprezentanta pt.ceva probleme la Ad-Blue,au bajbait doua zile degeaba cu tot cu tester,pt o siguranta “coapta”

Deci numai pareri proaste despre reprezentante…


Am la povesti din reprezentate de te ia groaza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...