Sari la conținut

Grupul posesorilor de Moto Guzzi V7


stopBeingSad77
 Share

Postări Recomandate

Totul e să nu se transforme în botic brand... 

TOATE problemele, inclusiv deteriorarea șuruburilor, trebuiesc semnalate ÎN SCRIS! Pe fișa de întrare în service, mail, orice altă cale. Nu-ți doresc, dar dacă se vor complica lucrurile (Murphy zice că tot ce începe prost se termină dezastruos) ajută mult să ai "la dosar" absolut toate problemele apărute sau create de doreii reprezentanți. 

Mă voi abține să comentez referitor la Moto Hub București, dar sunt nițel sceptic... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 103
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

On 5/11/2022 at 11:16 PM, Papa_Bear said:

Faptul ca avea o picatura de ulei nu insemna nimic grav... mai bine comandai ce piese credeai ca trebuie si le montai singur...

De ar fi fost o picatura, dar ca si nivel mai am jumate in motor, daca ma uit pe gemulet am aproximativ fix intre dunga de jos si dunga de sus.

 

On 5/12/2022 at 7:54 AM, pierrotlefou said:

Sper sa-ti rezolvi problemele.

Si eu sper.

 

On 5/12/2022 at 7:54 AM, pierrotlefou said:

P.S. Nu strica sa semnalezi problema cu suruburile...

Am vorbit cu dealer-ul si cu cei de la service am sa si trimit poze exact unde ar trebui schimbate aceste suruburi.

 

On 5/11/2022 at 11:16 PM, Papa_Bear said:

mi-e si frica sa ma gandesc cum au reparat cardanul...

Si mie, dar ce pot sa fac eu ? Da, as putea sa imi cumpar eu simering, pasta si ce trebuie pentru cardan si sa verific/efectuez eu reparatia + inlocuirea suruburilor, etc dar mie cam frica sa umblu la ea fara cineva sa ma supravegheze. De asta am garantie, acuma eu sper ca o sa se rezolve si cand o iesi din garantie poate o sa incerc sa ma bag si eu sa fac dar mi se pare prea devreme avand in vedere ca am motocicleta doar de cateva luni. Vreau doar sa ma bucur de ea, sa ma plimb. Atat sa am responsabilitati, sa ii fac presiunea in pneuri, sa o spal, sa-i pun gaz si reglaje de bun simt la ambreaj, throttler  si atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, stopBeingSad77 a spus:

 

 

Si mie, dar ce pot sa fac eu ? Da, as putea sa imi cumpar eu simering, pasta si ce trebuie pentru cardan si sa verific/efectuez eu reparatia + inlocuirea suruburilor, etc dar mie cam frica sa umblu la ea fara cineva sa ma supravegheze. De asta am garantie, acuma eu sper ca o sa se rezolve si cand o iesi din garantie poate o sa incerc sa ma bag si eu sa fac dar mi se pare prea devreme avand in vedere ca am motocicleta doar de cateva luni. Vreau doar sa ma bucur de ea, sa ma plimb. Atat sa am responsabilitati, sa ii fac presiunea in pneuri, sa o spal, sa-i pun gaz si reglaje de bun simt la ambreaj, throttler  si atat.

 

Eu nu as mai lasa motocicleta la reparat. As sta pe toata durata interventiei cu ei, le-as spune care sunt dorintele, sugestiile si cerintele mele... Ai dat banu' - esti stapan. Este absolut normal sa vrei calitate... insa in 99% din cazuri, mecanicii lucreaza mai bine cand este clientul de fata...

Editat de Papa_Bear
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, se pare că am încurcat hub-urile, my bad. 

In general nasoalele pleacă de la faptul că mai toți plătesc prost și atunci nu au parte decât de personal tip Dorel. Acum nu că pe bani mai mulți e obligatoriu să ai meseriași, în general cine are ceva neuroni nu stă angajat la un service pe salariul entry level de la lidl. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte cu o zi sa pun motoreta pe rampa am fost la benzinarie sa-i pun niste benzina si in trafic in viteza 1-a cand trageam ambreajul si ii dadeam usor drumu + un pic de gaz mi-a murit motoru si mi-a aparut pentru cateva secunde "Alarm - Oil Pressure" apoi cand am restartat din cheie motocicleta a pornit, am pus benzina si am pus-o inapoi in garaj. Acuma probabil e un senzor de la presiunea de ulei ce e destrans ori o fi din cauza ca mai am jumate din uleiul pus? Ea acuma motoreta e la Bucuresti in service. Urmeaza sa vorbesc cu ei telefonic luni,marti si o sa vedem ce se intampla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă s-a oprit motorul bineînțeles că a scăzut la 0 presiunea uleiului, și de aceea a apărut mesajul. Perfect normal. 

Referitor la 1/2 din cantitatea de ulei (deși parcă ziceai că e la jumătatea ferestrei, deci între minim și maxim) ai grijă, consumul/pierderea de ulei e acoperită de garanție, dar defectele rezultate în urma funcționării cu ulei insuficient nu, utilizatorul având obligația să verifice nivelul! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Eu eram. Am băgat și eu o tură de Giurgiu ieri. 😀

Eu am până acum 1600 km. Îmi place mult motorul. Nu ma așteptam să fie atât de manevrabil. 

Nu îmi place ca scărițe frâna pe față uneori și sunetul de cuite de conservă făcut de suspensia față când merg pe piatră cubică. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei de la Bucuresti (the bike hub) mi-au inlocuit surubul, piulitele, uleiul din motor, schimbat uleiul din cutia de viteza, constatat ca uleiul a fost schimbat neconform de cei de la Madras, pus motoreta pe diagnoza (nu au gasit nimic) cat si celelalte verificari de rutina. Motoreta a ajuns la mine inapoi pe rampa si am bagat in ea vreo 700 de km aproximativ, trage cu 10, 15% aparent mai bine, consuma ce-i drept un pic mai mult decat inainte, aproximativ cu 0.2-0.5l in medie dar totul pare sa fie in regula. Nivelul de ulei nu a scazut deloc iar eu is deocamdata multumit. Sper ca s-a terminat cosmarul. Pana una alta hai sa pun niste poze pe la munte cu ea.

 

image.thumb.png.68774c8425f05bd7b97f49cc164140c9.png

image.thumb.png.d7cb9485ece85f5e5286264b059e56b7.png

image.thumb.png.781d55bf658c8a3095bb424292b02231.png

image.thumb.png.508cb234ef35f342bf6520ebf4f0b4a0.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, GoodKat a spus:


Salutare! Aaa, pai o punem de intrunire de Guzzisti! E clar! :D Habar nu am cum am ratat raspunsul tau. Da-mi un mesaj, facem un grup de Whatsapp si cu colegul @stopBeingSad77 si eventual cu cine mai vrea sa adere la grup, alti guzzisti daca mai cunoasteti.

Lasa ca iti zic eu de unde este acel zgomot de conserva, mi-a scos peri albi pana cand am vazut de unde este :crack:ai doua surse, ambele sunt normale.

1. Discul de frana flotant, made by Brembo - se aude destul de rar si doar la socuri mai violente.

Principalul vinovat:
2. Busonul de la rezervor...ieri mi-am dat seama de unde se auzea. Are un sistem de ventilatie in el si dupa ce l-ai blocat cu cheia, capacul de deasupra se invarte separat fata de corpul busonului. Eu o sa schimb busonul cu unul de la Monza, imi place mai mult stilul acela clasic de busoane.



Sa fie intr-un ceas bun! :D

Vreau si eu sa ader la grup. Nu am Guzzi deocamdata dar probabil voi avea. Am fost la un pas sa comand V7 III Special dar cei de la The Bike Hub mi-au spus ca nu mai aduc fiindca a aparut V7 850... La modelul nou, ceva parca nu "m-a atins".

 

Am 2 BMW-uri airhead care seamana cu Guzzi... dar au cilindrii mai lasati :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! 

 

@GoodKatȚi-am lăsat numărul de telefon pentru grup.

Vom vedea dacă mai face acel zgomot. Am montat o centură de rezervor care ține fix capacul. 

Am pus azi și suportul de telefon de la Quad Lock. 

 

IMG-20220523-WA0000.jpg

Editat de FM Moto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, GoodKat a spus:

 

Te bagam si pe tine. Oricine este interesat, este bine-venit. 😁 Daca vrei, ne vedem live ca sa vezi modelul Special de aproape, daca vrei.

Multumesc. Chiar sunt curios sa vad motocicleta si mai ales sa o aud... Poate ne sincronizam intr-o dupa amiaza de weekend... merg si eu destul de des in zona Giurgiu... 

De asemenea mai stiu trasee interesante si in zona Comana... Hotarele... etc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, FM Moto said:

Salut! 

 

@GoodKatȚi-am lăsat numărul de telefon pentru grup.

Vom vedea dacă mai face acel zgomot. Am montat o centură de rezervor care ține fix capacul. 

Am pus azi și suportul de telefon de la Quad Lock. 

 

IMG-20220523-WA0000.jpg

Pfai da ce frumusica e husa pe rezervor, sa o porti sanatos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 hours ago, GoodKat said:

 

Cum ai prins suportul de ghidon?

 

 

L-am prins în stânga clemei care prinde ghidonul de furcă. Telefonul este puțin înclinat spre dreapta din cauză că nu este suficient loc drept acolo. O sa comand și pivotul acela cu care poți modifica unghiul. 

Editat de FM Moto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat https://www.emag.ro/suport-telefon-pentru-bicicleta-spigen-gearlock-mf100-montaj-pe-ghidon-pozitionare-frontala-negru-8809613765540/pd/DZMQ5MMBM/ si isi face treaba foarte bine e basically quad lock doar ca e mai ieftin si sta la fel de bine + ca e compatibil cu toate case-urile de la quadlock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

De pe la 6800km pana acuma la 8300 am inceput sa am probleme cu butonul de start, trebuie apasat de mai multe ori, ori tinut de mai mult timp apasat pana porneste motocicleta. Din cate am inteles e din cauza ca e prajit un releu care se afla sub rezervor, o sa ma duc acus la service-ul de 10.000 si o sa-l fac pe garantie. Initial am incercat sa dau cu spray de contact crezand ca poate a intrat murdarie sub buton si de asta, dar nu a ajutat deloc. Uneori cand apas pe buton chiar si usor il ia din prima uneori stau si apas de multe ori sa porneasca. In afara de problema asta, nu am mai avut alte probleme, scurgerile de ulei s-au rezolvat complet, de tras trage motoreta mai bine de la ultimul service, am constat ca si consuma mai mult in medie cu 0.5, 0.8  dar pe de alta parte tot e mic. Am facut recent un drum spre mare dus intors, am consumat la dus 19.58 litri si la intors tot in jur de 19.58,20 de litri (consum indicat in bord 4.6 in conditiile care am mers si cu 130-200km/h pe autostrada). Un plin ma duce linistit spre mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, stopBeingSad77 a spus:

Uneori cand apas pe buton chiar si usor il ia din prima uneori stau si apas de multe ori sa porneasca.

 

Poate nu e cazul tau dar se mai intampla asta la motocicletele care stau afara mult timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9100 ma aproprii de service-ul de 10.000 iar problema cu butonu e din ce in ce mai rea, aseara aproape ca nu a mai pornit deloc, noroc ca am reusit sa o pornesc o data si sa o bag in garaj ca altfel trebuia sa imping un deal destul de mare si inebuneam. Am comandat consumabile, garnituri, suruburi, capacele de pe oem-bike-parts.com astept sa imi vina comanda si ma duc la service sa le pun + sa rezolv problema cu butonul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am fost ieri un drum spre Bucuresti la the bike hub la service, mama dn2 e sinucidere curata, e prima oara cand merg pe drumul ala. Pentru un schimb de bujii, reglaj la valve, diagnoza, revizie (schimb ulei motor, cardan, cutie, schimb filtru ulei, filtru aier) si o saiba am dat 1312.66 RON. Butonul nu s-a rezolvat, au vazut si au constatat ca nu se poate repara butonul ci trebuie comandat tot amplasamentu fara manson din partea dreapta),  au comandat si mi-au zis ca ajunge in 10 zile si cand vine sa ma duc iar inapoi la ei sa mi-l monteze. In bord acuma am in jur de 10300 de km. Am vrut sa-mi schimbe si cauciucurile dar au zis ca nu au pe stock si au zis sa ma uit eu, sa comand si mi-l monteaza ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Sunt la 12.000 de km, pe 15 august imi schimb cauciucurile in rest 0 probleme, liniste. Ma tot bucur de plimbari, asta cu butonul am rezolvat pana la urma, am dat cu spray de contact 3 seri la rand si acuma merge ca nou, e clar ca a fost mizerie ceva pe dedesupt. In afara de asta ce sa zic, totul e bine, voi pe unde a-ti mai umblat cu guzzi-u?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Sunt la 16.000 de km in jur, tocmai ce am trimis-o pe rampa la Bucuresti pentru ceva mentenanta si schimbat cauciucurile. Acus la 18.000 cand fac ma duc sa-i fac iar o alta reviezie (schimb ulei motor, cardan, cutie, filtru ulei, filtru aer, bujii noi si reglajul la valve). O am de 6 luni si ceva spre 7 luni. Daca continui sa merg asa pana la finalul anului fac 20.000 de km pe putin daca nu 25.000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
Acum 51 minute, ALEX-CRUISER a spus:

Cam liniste pe aici,ori nu mai sunt Guzzisti ori nu au mai fost probleme …..


Motociclete de nisa, sunt destule in Romania dar proprietarii nu prea stau pe forum. Pe a mea am vandut-o ca sa fac loc in garaj altei motociclete mai mari si mai potrivite pentru nevoile mele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postat (editat)

Completez si eu acest topic pustiu cu noua mea achizitie.

Moto Guzzi V7 -850 Special /2023.

Am luat-o la 2500 km,este inca in garantie pana in Decembrie 2025,revizia de 1500 km facuta de fostul proprietar care a luat-o din Bucuresti de la reprezentanta.

Am comandat diverse pt.ea,coburi din piele ,un parbriz mai inalt,manere incalzite ,suport telefon…..si caut inca cric central,suport de coburi si ce o mai fi nevoie …

Cautam un Cruiser,in amintirea Intruderului M800 pe care l-am avut si pe care din prostie si neascultarea sfatului sotiei (care mi-a zis sa nu o vand) l am vandut……dar preturile aberante de pe piata SH si “dragostea la prima vedere”m-au facut sa iau o Italianca autentica,dupa ce cochetasem cu ideea unei Indience noi cu traditie pe alte meleaguri dar extrem de rara in Romania…Royal Enfield Super Meteor 650.

M am uitat si la Honda Rebel,Vulcan 650 S,dar am vrut crom,tobe simetrice,preferabil cromate,motor in V,preferabil tractiune pe cardan,bord mai clasic…..mai clasic per total.

ABS-ul este bine venit,cat si controlul tractiunii.

Am iesit putin cu ea,e fășneata,manevrabila,suspensii comode,dar la peste 100 te bate vantul cam rau,astept parbrizul.

 

 

uuid=AD0983B4-C6E6-4FC3-8D94-6D2201ABD2F0&library=1&type=1&mode=1&loc=true&cap=true.jpeg

Editat de ALEX-CRUISER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...