Vizitator goe 75 Postat Aprilie 5, 2022 Share Postat Aprilie 5, 2022 12 hours ago, SenorPink said: pe când la un rr te da pe jos instant ca în video inițial. Cel care a cazut era pe fz6 Fazer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Aprilie 5, 2022 Autor Share Postat Aprilie 5, 2022 Acum 47 minute, goe 75 a spus: Cel care a cazut era pe fz6 Fazer. Un R6 mai dezumflat motorul de FZ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Aprilie 5, 2022 Share Postat Aprilie 5, 2022 1 oră în urmă, goe 75 a spus: Cel care a cazut era pe fz6 Fazer. Ehh si astea sport la fel te dau pe jos, stiu din xp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Aprilie 5, 2022 Share Postat Aprilie 5, 2022 Daca ziceam ca ala a fost pe scuter , tot nu era bine pentru ca Yamaha produce si R1. Atata agitatie pentru un incident minor... Au cazut ei politisti motociclisti in mijlocul paradei ... si aia chiar sunt super antrenati ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flower-Power Postat Aprilie 5, 2022 Share Postat Aprilie 5, 2022 Acum 2 ore, Nguyen a spus: Erai un exemplu recent si la indemana plus ca am vazut ca erai prezenta pe topic. Ba daaa... Asa e, s-a produs pt ca era toba fierbinte, daca se aseza motocicleta pe tine cu toba rece nu se producea nici o arsura. Ba nu, și dacă as fi avut un 125 s-ar fi întâmplat la fel. Rampa, pe vârfuri, nerealizand ca sunt în neutru și nu în a1a ..eu ma asteptam sa plec de pe loc nu mi-am pregătit picioarele sa o țin ..dar ma rog, vrei tu sa iti faci vise umede și sa ai impresia ca ai dreptate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Aprilie 5, 2022 Share Postat Aprilie 5, 2022 Acum 19 minute, Flower-Power a spus: și dacă as fi avut un 125 Yamaha YBR125 - 106kg Honda CBR125 - 127kg Suzuki SV650 - 190kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flower-Power Postat Aprilie 5, 2022 Share Postat Aprilie 5, 2022 tu nu înțelegi ca nu mi-am pus nicio secunda în minte sa o tin? Ci, sa plec și în secunda în care m-am înclinat mai mult decât era cazul, i-am dat drumul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrjo Postat Aprilie 5, 2022 Share Postat Aprilie 5, 2022 23 hours ago, adidas said: Sunt cativa care se ocupa cu asa ceva, Rider Academy, Razvan Trancanici, etc, dar pustii astia noi chiar au senzatia ca pot invata de pe YouTube. Pe vremuri, 10-15 ani, ne adunam in parcare la Ikea si ne jucam acolo. Ma rog, alte generatii, alte mentalitati. Da, chiar poti invata de pe youtube, daca-ti dai interesul cu adevarat, cu accent pronuntat pe ultima parte. A invata de pe youtube nu inseamna sa te uiti la 3 clipuri si dupa aia sa "exersezi" ce-ai vazut acolo la primul drum prin oras sau aiurea, si gata, ai invatat de pe youtube, ieftin si rapid. Pentru ca timpul si viata imi permit, din iunie pana acum am mancat cu pofta vreo 22k km, dar mi-am mancat si legumele din farfurie, adica cel putin 100 de ore in parcare cu manevre de tot felul, de la jaloane si eternele opturi pana la franari de urgenta masurate pe asfalt, evitari, franari pe viraj etc. In contrapartida, am facut si un asa-numit curs de perfectionare, la care subiectul contravirare a fost nu doar inexistent, ci pomenit in treacat ca fiind un subiect de oameni mari cu circuit acasa, nu de prichindei imberbi plimbatori pe sosele. Nu metoda de invatare e buba, ci interesul de a invata cu adevarat. Sunt convins ca un instructor personal, care sa stea cu ochii pe tine ca sa-ti puncteze rapid greselile, ar fi o metoda mai rapida de a invata unele lucruri si de a te dezvata de niste prostii. Dar chiar si cu instructorul ala personal, munca tot tu trebuie sa o faci, si nu in cele cateva ore de instructaj, pt ca acolo doar iei contact cu informatia bruta, ci dupa, de unul singur sau cu alti amici doritori. Pentru unii, "get some seat time and you'll be fine" e deviza de viata si ajung sa se mire ca li s-a blocat spatele la prima frana de urgenta sau ca se duc si mai larg incercand sa stranga un viraj. Tocmai pentru ca informatia buna si valida e mult mai usor accesibila acum decat in urma cu 15 ani ar trebui ca lumea sa profite de asta, dar vorba aia, nici Dumnezeu nu-ti baga direct in traista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Aprilie 5, 2022 Share Postat Aprilie 5, 2022 1 oră în urmă, Flower-Power a spus: tu nu înțelegi ca nu mi-am pus nicio secunda în minte sa o tin? Tare asta... sa tii bicla cand da sa cada e un gest reflex, nu e ceva ce ai timp sa gandesti. Nu ai tinut-o pentru ca era prea grea si nu ai putut sa o tii pe loc si pe pozitie. 1 oră în urmă, Flower-Power a spus: Ci, sa plec și în secunda în care m-am înclinat mai mult decât era cazul, i-am dat drumul? Daca aveai o minima experienta apasai frana de fata si o tineai pe loc. In schimb te-a luat panica, nu ai putut sa o tii si ai "parcat-o" pe piciorul tau ceea ce a fost bine pentru ca astfel nu ai zgariat vopseaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Aprilie 5, 2022 Share Postat Aprilie 5, 2022 Sa revenim, ce se mai aude de popicarii deschiderii nationale de sezon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flower-Power Postat Aprilie 5, 2022 Share Postat Aprilie 5, 2022 Acum 26 minute, Nguyen a spus: Tare asta... sa tii bicla cand da sa cada e un gest reflex, nu e ceva ce ai timp sa gandesti. Nu ai tinut-o pentru ca era prea grea si nu ai putut sa o tii pe loc si pe pozitie. Daca aveai o minima experienta apasai frana de fata si o tineai pe loc. In schimb te-a luat panica, nu ai putut sa o tii si ai "parcat-o" pe piciorul tau ceea ce a fost bine pentru ca astfel nu ai zgariat vopseaua. Nu neapărat , după faza asta țin minte ca am fost întrebata de cineva de drum , de ce nu ai tinut-o? Și am răspuns cu toate sinceritatea mea si un zambet larg, habar nu am. Cred ca în situații d-astea ma setez cumva sa ies eu bine, nu ma gândesc la mobra, asta e instinctul meu de supraviețuire. Țin minte ca la fel am mai procedat și în trecut. ..abandonez nava și sar de pe ea sau ma interesează sa cad în picioare. După, realizez ca as fi putut sa pun picioarele jos, sa o tin, sa fac multe.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Aprilie 5, 2022 Share Postat Aprilie 5, 2022 Acum 8 minute, Flower-Power a spus: Nu neapărat Faptul ca ai parcat-o pe picior nu se pupa cu instinctul tau de supravietuire. De fapt daca imi aduc bine aminte parca ai scris ca ti-a ridicat motocicleta un baiat caci ramasesei sub motocicleta. Gresesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flower-Power Postat Aprilie 5, 2022 Share Postat Aprilie 5, 2022 Fata! În desen ti-am explicat ca eu m-am ars cu țeavă de sub motor care duce spre toba. Cu aia puteam sa ma ard numai când motorul era culcat. Piciorul nu mi-a rămas nicio secunda sub motor. De ajutat m-au ajutat sa o ridic de jos nu sa o ridic de pe piciorul meu. Eu stăteam în picioare, motorul era pe dreapta între picioarele mele ,pe jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flower-Power Postat Aprilie 5, 2022 Share Postat Aprilie 5, 2022 cam asa ,ca mătușa ta...scăpa cine poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Aprilie 5, 2022 Share Postat Aprilie 5, 2022 (editat) Eu nu mi-as lua niciodata o motocicleta al carei inaltime nu-mi permite sa pot pune toata talpa jos, cu ambele picioare. Ca incepator este foarte periculos sa stai pe varfuri cand manevrezi motocicleta la viteze mici, sau cand trebuie sa opresti de urgenta. Editat Aprilie 5, 2022 de Kosh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flower-Power Postat Aprilie 5, 2022 Share Postat Aprilie 5, 2022 Rampa ,era rampa.. În rest ajung cu talpa jos pe drum drept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Aprilie 5, 2022 Share Postat Aprilie 5, 2022 Acum 9 minute, Flower-Power a spus: De ajutat Acum 11 minute, Clit Eastwood Jr. a spus: in prima zi chiar am vizitat spitalul si sectia de politie. Voi doi sunteti dovada vie ca incepatorii nu au ce cauta pe motociclete mari dar totusi va contraziceti cu mine sau cu altii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Aprilie 5, 2022 Share Postat Aprilie 5, 2022 Acum 4 minute, Kosh a spus: Eu nu mi-as lua niciodata o motocicleta al carei inaltime nu-mi permite sa pot pune toata talpa jos, cu ambele picioare. Ca incepator este foarte periculos sa stai pe varfuri cand manevrezi motocicleta la viteze mici, sau cand trebuie sa opresti de urgenta. Cred ca e mai relevanta aia cu cilindreea și greutatea decat cu înălțimea. Adică dupa un timp când ai experienta poți lua și o Africa Twin chiar dacă stai doar cu un picior pe vârf. Acum 14 minute, Clit Eastwood Jr. a spus: @Flower-Poweram o matusa care imediat dupa ce a luat permisul, a iesit cu unchiasul in trafic, sa invete. Aveau pe atunci un Wartburg. S-a panicat si a deschis usa masinii in mers, s-a aruncat din masina, a ramas sotul sa rezolve problema din dreapta Iti zic asta ca gluma, ca se aseamana cu ce ai zis tu ca faci, sa nu mi-o iei in nume de rau, e normal sa faci boacane, pe orice utilaj. Important e sa inveti ce e de invatat din fiecare situatie. Iar faptul ca ai avut cilindree mare din prima, bravo tie. Eu nu vad nimic in gresit in asta, atata timp cat inca respiri. Da, ai invatat mai greu unele lucruri pentru ca altfel merge treaba cu o motocicleta usoara, docila, dar asta nu inseamna ca nu poti invata si pe una mare. Eu am inceput direct pe Z750 si era sa mor de cateva ori in prima luna, in prima zi chiar am vizitat spitalul si sectia de politie. Si asta nu era din cauza motocicletei ci din a mea ca eram dement. Putea sa fie altfel daca in loc de motocicleta aia era un 125? Tot ce e posibil. Imi doream 125? No fucking way. Iar faptul ca am pupat asfaltul in prima zi m-a invatat mult mai multe lucruri decat daca nu s-ar fi intamplat. Bafta! Fără supărare dar nu e un exemplu de asa da sau care sa susțină ideea de cilindree mare din prima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flower-Power Postat Aprilie 5, 2022 Share Postat Aprilie 5, 2022 Acum 4 minute, Nguyen a spus: Voi doi sunteti dovada vie ca incepatorii nu au ce cauta pe motociclete mari dar totusi va contraziceti cu mine sau cu altii. Fata, clipește de 3 ori dacă ai înțeles informația: "Fata! În desen ti-am explicat ca eu m-am ars cu țeavă de sub motor care duce spre toba. Cu aia puteam sa ma ard numai când motorul era culcat. Piciorul nu mi-a rămas nicio secunda sub motor. De ajutat m-au ajutat sa o ridic de jos nu sa o ridic de pe piciorul meu. Eu stăteam în picioare, motorul era pe dreapta între picioarele mele ,pe jos. " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Aprilie 5, 2022 Share Postat Aprilie 5, 2022 Acum 1 minut, Clit Eastwood Jr. a spus: Nicio suparare. Exemplul meu e unul de tipul "asa nu". I-am zis bravo pentru ca a reusit sa ramana intreaga Asta da, se poate întâmpla bine ca se termina cu bine. Fierul il mai repari, oasele mai greu sau deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Aprilie 5, 2022 Share Postat Aprilie 5, 2022 Acum 6 minute, Flower-Power a spus: Fata, clipește de 3 ori dacă ai înțeles informația: Ce anume te-a impiedicat sa apesi frana fata? Lipsa de experienta. Ce te-a impiedicat sa tii motocicleta pe pozitie cand ai vazut ca nu pleaca de pe loc? Greutatea mare. 190>106. Kilograme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Aprilie 5, 2022 Share Postat Aprilie 5, 2022 Quote Cred ca e mai relevanta aia cu cilindreea și greutatea decat cu înălțimea. Adică dupa un timp când ai experienta poți lua și o Africa Twin chiar dacă stai doar cu un picior pe vârf. Ca incepator, orice motocicleta este dificil de controlat daca nu poti pune talpile jos pentru ca evident nu te poti ancora suficient pentru a obtine un echilibru cat de cat. Prin definitie un incepator nu are experienta. Si-o motocicleta de 100 de kg iti pune probleme in anumite situatii daca atingi doar cu varfurile. Greutatea "trage" in toate directiile cand nu ai instinctele formate. Daca mai pui la asta si mersul involuntar cu spatele... oho. Problema nu e la mers normal ci in doar cateva situatii, sa zicem, mai rare, cum a fost si in cazul motociclistei noastre. O alta situatie ar fi atunci cand opresti intr-un loc unde e diferenta de nivel pe una din parti. Si daca la asta se adauga si o urgenta... Sigur, cu cat e mai grea motocicleta, cu atat mai sensibila devine problema. Daca insa avea posibilitatea de a pune ferm talpile jos, cred ca obtinea acea secunda necesara balansarii si isi amintea de frana. Multi chiar nu realizeaza cat este de important sa poti pune talpile jos complet si cat de mult asta te ajuta ca in anumite cazuri sa nu devii pasager pe propria motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Aprilie 5, 2022 Share Postat Aprilie 5, 2022 @Kosh Corect rationamentul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Aprilie 5, 2022 Share Postat Aprilie 5, 2022 Acum 3 minute, Clit Eastwood Jr. a spus: Dar fiecare face ce vrea Una e sa faci ce vrei in mod constient si una e sa faci ce vrei in mod incostient pentru ca anturajul sau internetul iti spune ca poti sa mergi direct pe ZZR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flower-Power Postat Aprilie 5, 2022 Share Postat Aprilie 5, 2022 Acum 39 minute, Nguyen a spus: Ce anume te-a impiedicat sa apesi frana fata? Lipsa de experienta. Ce te-a impiedicat sa tii motocicleta pe pozitie cand ai vazut ca nu pleaca de pe loc? Greutatea mare. 190>106. Kilograme... Fata, de ce să calc frana, sa îmi bag picioarele, dacă eu voiam sa accelerez ca doar "eram în a 1 a. " Ce m-a impiedicat sa țin motocicleta pe pozitie? Nici măcar nu am încercat sa o tin pe pozitie. Cred ca te prefaci ca nu înțelegi.. Acum 37 minute, Kosh a spus: Ca incepator, orice motocicleta este dificil de controlat daca nu poti pune talpile jos pentru ca evident nu te poti ancora suficient pentru a obtine un echilibru cat de cat. Prin definitie un incepator nu are experienta. Si-o motocicleta de 100 de kg iti pune probleme in anumite situatii daca atingi doar cu varfurile. Greutatea "trage" in toate directiile cand nu ai instinctele formate. Daca mai pui la asta si mersul involuntar cu spatele... oho. Problema nu e la mers normal ci in doar cateva situatii, sa zicem, mai rare, cum a fost si in cazul motociclistei noastre. O alta situatie ar fi atunci cand opresti intr-un loc unde e diferenta de nivel pe una din parti. Si daca la asta se adauga si o urgenta... Sigur, cu cat e mai grea motocicleta, cu atat mai sensibila devine problema. Daca insa avea posibilitatea de a pune ferm talpile jos, cred ca obtinea acea secunda necesara balansarii si isi amintea de frana. Multi chiar nu realizeaza cat este de important sa poti pune talpile jos complet si cat de mult asta te ajuta ca in anumite cazuri sa nu devii pasager pe propria motocicleta. Da, sunt de acord cu ce zici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.