Jump to content

7. SHARK Grand Prix de France 2022


Recommended Posts

  • Replies 123
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Frumoase calificari! Oare timpii pentru locurile 1-2 in grila au fost obtinuti cu presiunea regulamentara in pneuri?? :D 

In alta ordine de idei, de acum incolo vom tot vedea strategii de echipa, in calificari-si nu numai- la squadra  rossa.. :);) 

Link to comment
Share on other sites

La 13.05.2022 la 13:58, xt600 a spus:

Motocicleta Aprilia imbina manevrabilitatea unei motociclete Yamaha (declaratie data chiar de Rivola, care a spus cu subiect si predicat ca pentru sasiu/ ciclistica s-au inspirat de la Yamaha M1 pe care ei o considerau cea mai buna de pe grila, la vremea respectiva), cu avantajele motorului V4. O filosofie castigatoare, iar rezultatele incep sa se vada. La cum arata motocicleta in acest moment, cu piloti potriviti, dau mai mult credit la un titlu, Apriliei, decat celor de la Ducati. 

 

Piaggio Group este cel mai mare grup producator de vehicule pe doua roti din Europa. Uite aici un raport financiar doar pentru primul trimestru 2022: https://www.piaggiogroup.com/en/archive/press/piaggio-group-first-quarter-2022

Amu' judeci tu, daca au sau nu suficienti bani, ca sa scoata vreo 60 milioane de firifirici pentru MotoGP.

 

Sa lamurim definitiv problema asta cu "unii au bani, alti nu au bani". TOTI!!! au bani, daca vor sa participe in MotoGP. Toate brandurile mari, precum Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki, BMW, Piaggio Group, KTM, Ducati, TOATE au bani, DACA VOR sa participe in competitie. Nici unul dintre constructorii astia nu este sarac. Chiar nu ii plang. Diferenta dintre ele se face la 1. dorinta (si as zice ratiunea) de a fi in competitie; 2. know how. Ei.. punctul doi ii omoara pe cei mai multi.


nu prea stiu ce sa zic cu imbinarea asta. 
am si yamaah si aprilia, ambele facute de circuit si bagat in aman2 peste 30k euro cu tot cu motoreta.

diferenta e f mare in manevrabilitate. Ok, nu vorbim de motogp, dar adn-ul ramane, aprilia este muuuuult mai dificila de pus pe viraj, mult mai grea fata de yamaha. 
in schimb trage de rupe din orice pozitie, si are grip din cauza basculei inversate. Impinge f tare. 
Yamaha, e jucarie sa o pui pe viraj. Desi pe hartie, aprilia 202, yamaha 198 diferenta in greutate se simte altfel din cauza centrului de greutate, nu imi dau seama. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 45 minute, damager a spus:


nu prea stiu ce sa zic cu imbinarea asta. 
am si yamaah si aprilia, ambele facute de circuit si bagat in aman2 peste 30k euro cu tot cu motoreta.

diferenta e f mare in manevrabilitate. Ok, nu vorbim de motogp, dar adn-ul ramane, aprilia este muuuuult mai dificila de pus pe viraj, mult mai grea fata de yamaha. 
in schimb trage de rupe din orice pozitie, si are grip din cauza basculei inversate. Impinge f tare. 
Yamaha, e jucarie sa o pui pe viraj. Desi pe hartie, aprilia 202, yamaha 198 diferenta in greutate se simte altfel din cauza centrului de greutate, nu imi dau seama. 

Sunt convins ca sunt diferente si intre prototipuri, insa ceea ce este important, este ca oamenii au o viziune foarte clara a ceea ce vor de la motocicleta. Proiectul este nou si are posibilitati mari de dezvoltare, daca isi pastreaza directia si nu pierd momentum-ul dupa pierderea facilitatilor, vor produce surprize foarte frumoase.. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 30 minute, frigider a spus:

Sa le spună cineva că 46 s-a retras :grinbandit:

Eh,de ce mai?e frumos dupa parerea mea.

Legendele raman,si mai ales faptele lor de arme.Iar daca nici Rossi n-a facut la viata lui lucruri pt care sa fie amintit....atunci n-a facut nimeni.

Poti sa fii fan (inca) fan Rossi si sa tii cu Q si/sau cu Zarco - ca doar sunt francezi.Allez Zarco :)

 

Nasol daca ploua insa.

Ducati va fi avantajat.

Nu m-ar mira sa il vedem pe Bastianini pe podium,sa nu zic mai sus.

Hate - sper insa sa nu il vad pe Miller...

Link to comment
Share on other sites

Adevărat. Dacă la început de sezon Martín părea practic asigurat de locul la echipa oficială de anul viitor, șirul ăsta de contraperformanțele combinate cu faptul că Bastianini merge excepțional (plus faptul că are are naționalitatea potrivită) pun serios la îndoială mutarea lui #89. De menționat totuși că Bastianini are probabil cea mai bună motocicletă în momentul de față - clar mai bună decât GP22-ul celor de la Pramac.

 

Bagnaia cedează iar sub presiune. Îmi mențin părerea în ceeea ce-l privește: pilot bun, rapid, dar nu de campion mondial.

 

Absolut impresionant și modul în care merge Binder pe o motocicletă care cel mai probabil trage constant dreapta. Mare pilot și băiatul ăsta.

 

Quartararo duce Yamaha aia unde nu are ce căuta. Cam la fel și Aleix.

Link to comment
Share on other sites

Yamaha praf pe depasiri. Nici o sansa sa depasesti Aprilia. Cum statea 2 tururi in spatele lui Esp, cum trebuia sa o lase mai usor.

cred ca e plin de spume qua... bine macar ca i-au dublat astia salariu.

 

misto ca avem bataie la varf.

vine Mugello, sa vedem cu ce vine Yamaha acolo, noul pachet aero cu radiator pe guma fata.

Edited by damager
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, damager said:

sa vedem cu ce vine Yamaha acolo

 

Singura șansă este să adopte strategia Suzuki: apăsare aero cât mai puțină.

 

Foarte tare ce face Miller :) Probabil cel mai simpatic pilot, acum că nu mai este Petrucci.

Link to comment
Share on other sites

Mare bestie Bastianini asta... l-a papat cu tot cu casca si combinezon pe Peco. Bastianini este singurul care arata a campion, pana acum!

M-a placut cum s-a dat la o parte Miller din calea lui Peco. 

Quart hmmm... start slab si no combat... 

Aleix podium din nou... devine obisnuinta, de acum. :) 

MM.. sit transit...

Apropo... KTM mai concureaza, sau s-a retras? Stiu ca parca Suzuki se retrage la sf de sezon... 

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 minut, xt600 a spus:

Mare bestie Bastianini asta... l-a papat cu tot cu casca si combinezon pe Peco. Bastianini este singurul care arata a campion, pana acum!

M-a placut cum s-a dat la o parte Miller din calea lui Peco. 

Quart hmmm... start slab si no combat... 

Aleix podium din nou... devine obisnuinta, de acum. :) 

MM.. sit transit...

Apropo... KTM mai concureaza, sau s-a retras? Stiu ca parca Suzuki se retrage la sf de sezon... 

 

qua start slab, in rest, nici o sansa sa atace pa Esp.

cred ca, ori cadea el, ori aman2 daca forta.

nu prea ai cum sa recuperezi jumatate de secunda / tur daca ai nevoie sa ramai mai in spate ca sa nu supraincalzesti guma fata. 

Acum 5 minute, PzKpfW a spus:

 

Singura șansă este să adopte strategia Suzuki: apăsare aero cât mai puțină.

 

Foarte tare ce face Miller :) Probabil cel mai simpatic pilot, acum că nu mai este Petrucci.

Probabil ca vor veni cu ceva de genul asta, ramane de vazut daca vor imbunatatii ceva. Tb lucrata iar electronica, stil, etc.....

Link to comment
Share on other sites

Acum 15 minute, xt600 a spus:

 

M-a placut cum s-a dat la o parte Miller din calea lui Peco. 

 

Nu cred asta, a trecut Peco de el pe bune😊

Acum 31 minute, PzKpfW a spus:

 

 

Bagnaia cedează iar sub presiune. Îmi mențin părerea în ceeea ce-l privește: pilot bun, rapid, dar nu de 

Nu a cedat sub nici o presiune, a cazut pur si simplu🙂

Link to comment
Share on other sites

Toți cei trei din vârful clasamentului arată ca niște campioni. Quartararo are probabil cel mai slab material dintre ei, dar este destul de inteligent încât să-și maximizeze șansele pe circuite unde poate câștiga și să aducă puncte bune acasă când nu.

 

12 minutes ago, xt600 said:

Apropo... KTM mai concureaza, sau s-a retras?

 

Concurează mai mult cu Binder, dar oricum sunt peste Suzuki și Honda în clasament. Fără Quartararo, ar fi probabil și peste Yamaha; Fabio distorsionează performanța motocicletei pe care concurează: în afară de el, cel mai bine clasat pilot Yamaha în campionat este Franco Morbidelli, pe 17 (!). Singurii care sunt rapizi cu mai mult de un pilot sunt Ducati.

 

2 minutes ago, Djenavar said:

Nu cred asta, a trecut Peco de el pe bune😊

 

Absolut.

 

3 minutes ago, Djenavar said:

Nu a cedat sub nici o presiune, a cazut pur si simplu🙂

 

A greșit datorită presiunii lui Bastianini. De acolo a plecat totul. Și-a ieșit din ritm, apoi a încercat să forțeze pentru a recupera și a dat-o pe jos. Presiune.

Link to comment
Share on other sites

Acum 28 minute, PzKpfW a spus:

Toți cei trei din vârful clasamentului arată ca niște campioni. Quartararo are probabil cel mai slab material dintre ei, dar este destul de inteligent încât să-și maximizeze șansele pe circuite unde poate câștiga și să aducă puncte bune acasă când nu.

 

 

Concurează mai mult cu Binder, dar oricum sunt peste Suzuki și Honda în clasament. Fără Quartararo, ar fi probabil și peste Yamaha; Fabio distorsionează performanța motocicletei pe care concurează: în afară de el, cel mai bine clasat pilot Yamaha în campionat este Franco Morbidelli, pe 17 (!). Singurii care sunt rapizi cu mai mult de un pilot sunt Ducati.

 

 

Absolut.

 

 

A greșit datorită presiunii lui Bastianini. De acolo a plecat totul. Și-a ieșit din ritm, apoi a încercat să forțeze pentru a recupera și a dat-o pe jos. Presiune.

Ca sa intelegem performanta lui Qua. Yamaha 15,26,17 ca au cazut multi. 

sunt convins ca daca reusea sa ia un start mai bun, termina pe podium.

foarte inteligent, aduna puncte. Esp este inca inconstant, Bes si el cand nu gaseste setarile.

principalii rivali, cel putin pe hartie, Rins si Bagnaia au cazut. 

 

in continuare dezamagitor rau Morbidelli... pur si simplu pt mine este de neinteles. Din vicecampion, in coada plutonului, cu, more or less, aceeasi mobra. 
nu inteleg cum poate sa mearga asa, e un pilot rapid, care dupa accidnetare pare ca nu se mai regaseste

584A51FE-F886-43A0-BE8F-C691EF6E41A2.png

Edited by damager
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +32 400 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17400 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...