Sari la conținut

Sfat scuter 125-200cc


Alex1987
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 54
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am sunat astăzi la cei de la ATVRom. Eram curios sa vad modelul asta de scuter de la Aprilia. Mi-au spus ca exista o reala problema cu stocurile în sensul asta și durează chiar mai bine de-o luna sa onoreze comenzile. Nici vorba sa aibă un model de test drive sau prezentare în show room. Sa fie oare o chestie generala dau un caz izolat? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Alex1987 a spus:

Nici vorba sa aibă un model de test drive sau prezentare în show room. Sa fie oare o chestie generala dau un caz izolat? 

"Bună dimineața"... tu n-ai auzit de criza cip-urilor...

1 lună întârziere e chiar decent.

Încearcă la The Bike Hub, acolo am testat și eu acel Aprilia de 200, poate mai au disponibil. Însă șaua dură, destul de înghesuit, calitatea nu e nemaipomenită. Dar mai bine mergi tu să vezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
1 oră în urmă, pierrotlefou a spus:

1 lună întârziere e chiar decent.

Exact!

La autoturisme aștepți câteva luni bune dacă nu găsești ce vrei pe stoc, poate și un an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la cei la Dual Motors Yamaha din Pipera și am văzut modelul Yamaha NMAX 155. 

Nu este chiar dimensiunea pe care mi-aș dori-o. Pare cam micuț.

O sa încerc sa ajung și la cei de LA The Bike Hub pentru a vedea Aprilia SR GT 200. 

La 22.07.2022 la 7:41, pierrotlefou a spus:

"Bună dimineața"... tu n-ai auzit de criza cip-urilor...

1 lună întârziere e chiar decent.

 

Sunt la curent cu aceasta criză în schimb nu ma așteptăm să fie chiar atât de afectat segmentul scuterelor. 

Editat de Alex1987
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Alex1987 a spus:

Am fost la cei la Dual Motors Yamaha din Pipera și am văzut modelul Yamaha NMAX 155. 

Nu este chiar dimensiunea pe care mi-aș dori-o. Pare cam micuț.

O sa încerc sa ajung și la cei de LA The Bike Hub pentru a vedea Aprilia SR GT 200. 

Eu zic ca sunt la fel de mici. Dar hai sa vina confirmarea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În cazul asta ar rămâne sa ma orientez spre unul second hand, probabil un Suzuki Burgman 200 sau Kawasaki J300 asa cum mi-ați recomandat voi.

Ca idee, când am fost astăzi la Dual Motors mi-am aruncat o privire și pe modelele Xmax. Într-adevăr, arata bine, sunt mari, poate în cazul asta puțin prea mari dar și  preturile sunt pe măsură. Parca nu as da pe un scuter mai mult de 4000-4500 de euro.

Nu știu cum este treaba cu voucher ul rabla în momentul de fata. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
La 16.07.2022 la 12:31, Alex1987 a spus:

dar nu ma atrag maxi scuterele (nu mai sunt atât de practice în oraș). 

Kawasaki J300 exact asta este, chiar dacă cilindreea nu e mare.

Cred că deja te îndepărtezi de ideea de mobilitate mare în oraș cu ce cauți tu.

Probabil că mai mult de 15-20 km nu faci zilnc în oraș cu el.

Chiar dacă ai 186 cm cauta un scuter mic cu diametrul roților mare, gen Piaggio Beverly.

Presupun că te interesează mobilitatea, nu să ai look de Time magazine pe el.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Alex1987 a spus:

 

Ca idee, când am fost astăzi la Dual Motors mi-am aruncat o privire și pe modelele Xmax. Într-adevăr, arata bine, sunt mari, poate în cazul asta puțin prea mari dar și  preturile sunt pe măsură. Parca nu as da pe un scuter mai mult de 4000-4500 de euro.

Ca idee, arunca un ochi pe Zontes 310M. Din cate stiu, il vand cei de la reprezentanta SYM. Desi este un 300, este mult mai compact, cu wheelbase scurt, comparativ cu concurenta pe acelasi segment si destul de ok, in ceea ce priveste greutatea.. Ar fi un 300 cc in blana de 200cc. Başca, ai un motor de vreo.. 33 cp.. Uite aici niste informatii: https://www.zontes.com/EN/Products/ModelsDetailed.aspx?Cid=2246B2AE8089C694 

Daca nu iti place, fa o documentare pe gamele 125-200 cc ale taiwanezilor de la Kymko si SYM. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, xt600 a spus:

Ca idee, arunca un ochi pe Zontes 310M. Din cate stiu, il vand cei de la reprezentanta SYM. Desi este un 300, este mult mai compact, cu wheelbase scurt, comparativ cu concurenta pe acelasi segment si destul de ok, in ceea ce priveste greutatea.. Ar fi un 300 cc in blana de 200cc. Başca, ai un motor de vreo.. 33 cp.. Uite aici niste informatii: https://www.zontes.com/EN/Products/ModelsDetailed.aspx?Cid=2246B2AE8089C694 

Daca nu iti place, fa o documentare pe gamele 125-200 cc ale taiwanezilor de la Kymko si SYM. 

M-am uitat si eu la Zontes 310, nu arata rau.
Insa este tot un maxi-scuter, daca este sa-l compar cu al meu.
La fel de lat (77cm), saua cu 1 cm mai joasa (76cm), e drept ca este cu 20cm mai compact, fapt care cred ca totusi influenteaza pozitia cuiva cu 186cm.

Editat de pierrotlefou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, pierrotlefou a spus:

... e drept ca este cu 20cm mai compact, fapt care cred ca totusi influenteaza pozitia cuiva cu 186cm.

 

Si asta e drept, insa este un grec, pe YT, inalt de 1,90 m, care face test cu el si pare ca sta destul de ok. Eu mai trag cu ochiul la postarile lui, pentru ca are aceeasi inaltime cu mine.. Ma gandesc ca initiatorul topicului, la 1,86m, se va acomoda mai bine. Clar, o proba, fie si statica, este obligatorie. 

 

 

L-am gasit.. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Alex1987 in conditiile in care ai zero experienta pe 2 roti, iti zic ca degeaba te uiti la diferete de 1-2-3 cm la ghidon sau alte detalii de genu.

Eu frec prin oras un maxi scuter, un Majesty de 400 si ma strecor bine mersi cu el prin trafic si cand se sta la semafor tot gasesc brese.

Asa ca sfatul meu este sa iti faci o lista de prioritati:

in primul rand tre sa stai conforatabil pe el, pusul piciorului jos la scuter nu e relevant pt ca are centru de greutate mult mai jos, e mai usor de tinut int echilibru plus ca esti suficient de inalt la 180cm

 

apoi rotile mici vs rotile mari -  rotile mari te vor ajuta compensand lipsa de experienta dar nu vor face minuni (ABS obligatoriu)

 

in ultimul rand spatiul de sub sha relevant pt pus cascheta, acte alte chestii care le cari dupa tine sau ai nevoie pt munca sau geanta pt sala..

 

cilindrea intre 150 si 400 e perfecta  de oras. consum mic vs zvac care pune un zambet pt fata ta

 

cel mai important: alege ce-ti place cum arata, daca te face sa intorci capul dupa el dupa ce l-ai parcat 👍

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, xt600 a spus:

 

Si asta e drept, insa este un grec, pe YT, inalt de 1,90 m, care face test cu el si pare ca sta destul de ok. Eu mai trag cu ochiul la postarile lui, pentru ca are aceeasi inaltime cu mine.. Ma gandesc ca initiatorul topicului, la 1,86m, se va acomoda mai bine. Clar, o proba, fie si statica, este obligatorie. 

 

 

L-am gasit.. 

 

Minutul 10h37. Uite cât de sus ii sunt genunchii, aproape ca ating partea superioara a carenei. Și asta pentru ca scuterul e atât de compact.

În fine, trebuie să se urce pe mai multe ca să verifice poziția.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, pierrotlefou a spus:

 

În fine, trebuie să se urce pe mai multe ca să verifice poziția.

Fara discutie! Insa marea problema cu noi, astia inalti, ca si pentru cei foarte scunzi, este ca mereu trebuie sa cautam compromisul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Alex1987 a spus:

Va mulțumesc tuturor pentru sfaturi! Chiar am sa țin cont de ce mi-ați recomandat! 

 

Felicitări pentru topic. E printre singurele care a federat lumea. Doar păreri constructive 😇

"Dacă vrei, poți " 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Dupa ce am detinut in trecut un Silverwing de 600 care efectiv ma scotea din sarite cu consumul, anul asta am decis sa iau ceva strict de oras pentru deplasarile zilnice.

Am avut pe lista nmax de 125/155 sau pcx 125. Cum doar la Honda am gasit programul rabla disponibil si am optat pentru pcx 125 cu 4 ani garantie in limita a 100k. Il am de 2 luni, consuma 2/100km, e destul fasnet, stabil, la viteze de peste 70 se simte lipsa parbrizului inaltat dar in rest nu ai ce sa iti doresti mai mult de la jucaria asta. Am vazut video cu oamenii care au facute ture in Dolomiti cu PCX. Are keyless go, abs cbs, controlul tractiunii, mufa de incarcat telefonul, start and stop la semafor, spatiu de depozitare garla sub sa, bord digital. Nmaxul e identic doar ca are disc pe spate si costa cu 500 de euro mai putin la RRP dar nu se incadreaza la rabla.
Acum decizia e a fiecaruia cat vrea sa dea pe un acaret si daca merit sa il ia de nou sau SH.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, ENEOS a spus:

Transfăgărășan e vreo cârciumă în centrul vechi? :huh:

pentru unii este un punct prea indepartat toata viata …. pentru altii este doar un punct…. 

iar pentru mine cea mai apropiata carciuma este in ALEXANDROPOLI

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...