Sari la conținut

Swap Suzuki Savage 650


moshu75
 Share

Postări Recomandate

Salut 

Întru n post mai vechi am găsit o referire la schimbarea carburatorul de pe savage 650 cu unul de la DR 650 pentru un boost de putere. Știe cineva mai multe referitor la acest aspect, dacă este realizabil? 

Mulțumesc anticipat și asfalt uscat! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ambele motociclete folosesc carburatoare mikuni bs40, deci da, poți să faci swap de carburatoare.l, fără probleme. Motorul tau are evacuare stock sau ceva aftermarket fara restricții ? Caută pe net cine a mai făcut swap și afla ce jicloare, main și pilot, avea 'noul' carburator, pentru că nu toate DR-urile au aceleași jicloare in carburator.

Mai mult de atât, daca afli ce jicloare( mă refer la dimensiune) au fost în noul carb, poți să comanzi că piesa originala, doar jiclorul,de la Suzuki.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, corect, dar trebuie sa știi dimensiunile.

Exemplu: la dr-ul meu am stock main 137.7 și pilot 47.5, le voi schimba cu 150 main și 50 pilot. Am căutat codul jicloarelor pe https://www.megazip.net/zapchasti-dlya-motocyklov/suzuki/dr650-2248/dr650-13936/dr650rup-n-p-r-p-722785/catalog-preface-11484788

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, moshu75 a spus:

pentru un boost de putere.

 

Nu cred ca vei obtine mare lucru, Savage nu a fost gandit pentru putere si nu cred ca limitarea lui are legatura cu carburatia cat are cu bucataria motorului: diametru supape, profil ax cu came, raport de compresie. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, Nguyen a spus:

 

Nu cred ca vei obtine mare lucru, Savage nu a fost gandit pentru putere si nu cred ca limitarea lui are legatura cu carburatia cat are cu bucataria motorului: diametru supape, profil ax cu came, raport de compresie. 

 

Chiar acum, moshu75 a spus:

Cel care a postat info spunea ceva de 16 HP în plus. Am prins o din zbor ca pelicanul și acum caut info sa vad dacă i real... Ms pt raspuns... Vedem

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, moshu75 a spus:

Cel care a postat info spunea ceva de 16 HP în plus. Am prins o din zbor ca pelicanul și acum caut info sa vad dacă i real... Ms pt raspuns... Vedem

 

16CP doar din carburator este imposibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 4/18/2023 at 6:33 AM, ulei_moto said:

Da, corect, dar trebuie sa știi dimensiunile.

Exemplu: la dr-ul meu am stock main 137.7 și pilot 47.5, le voi schimba cu 150 main și 50 pilot. Am căutat codul jicloarelor pe https://www.megazip.net/zapchasti-dlya-motocyklov/suzuki/dr650-2248/dr650-13936/dr650rup-n-p-r-p-722785/catalog-preface-11484788

Am schimbat și eu la DR kitul de jicloare. dar nu e suficient doar atât: dacă îi dai mai multă benzină trebuie să îi dai și mai mult aer: s-ar putea să fie nevoie să decupezi airbox-ul (de evacuare ai zis deja că nu mai are restricții)

uită-te și aici pentru câteva modificări care ar putea să îmbunătățească răspunsul carburatorului: https://www.advrider.com/f/threads/the-bst-40-bible.347184/

numai să nu te aștepți la minuni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poartă turbo în ultimul timp, cu carburatorul înainte de turbină, adică amestec comprimat. Cu presiune mică nu se complică lucrurile și se opține o putere decentă... 

 

Eu mă uit fascinat la nenea ăsta... La toate cotoarbele a pus turbo și le-a scos din starea de letargie... https://www.youtube.com/@DoctorMotorcycle

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am montat carburator de Honda xr 600 (clasic - cu sertăraş) si parca i-am mai pus un segment in plus 😁

Modificarile necesare au fost urmatoarele :

- carburatorul de xr are 2 caneluri pe difuzorul dinspre admisie,pentru oringurile de etansare din galeria de admisie din cauciuc.

Savage are doar una,asadar - am facut niste masuratori,am marcat si intre cele doua caneluri am aplicat o taietura,astfel ca am ramas cu o singura canelura ce s-a potrivit la fix in galeria  de admisie cauciucata de Savage.

(la filtrul de aer nu am modificat nimic,s-a potrivit la fix)

- a doua modificare a fost bineinteles ajustarea cablului de acceleratie.

 

Carburatorul l-am luat de pe ebay cu 128 de euro + transport

Totusi am cumparat chit de reparatie intrucat nu mai inchidea cuiul poantou.

 

din cate am vazut pe la altii,adaptarea carburatorului de DR necesita mai multe modificari.

 

 

Spor la surubarit !!

✌✌😎

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ti-ar conveni pretul, iar rezultatele sunt submediocre! tot un vibrator care se tureaza greu va fi, doar ca va avea doi cai morti in plus... unele lucruri trebuiau lasate sa moara de mult, unul dintre ele este si apogeul tehnologiei, ciompartzul monocilindru de sasecincizeci. si transmisie pe curea, care costa acum mai mult decat face motocicleta acum, adica 1 leu kilul la fier vechi...

Editat de MotoS Garage
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...