Sari la conținut

Proiect MZ 250 ETZ


V-FOUR
 Share

Postări Recomandate

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 63
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Se pare ca vopseaua electrostatică nu este pentru MZ-uri, toleranțele sunt foarte mici și grosimea vopselei afectează cam tot ce se asamblează, aceleași probleme le-am avut și la ES în schimb nu am avut probleme cu rusoaicele, nici la Ij 56 și nici la Jupiter 4

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 06.07.2023 la 11:07, ivan pedala a spus:

Stiu ca era ceva bazat pe un motor Rotax, fabricat prin Austria, apoi au aparut ceva modele in doi cilindri (cred ca fabricati artizanal), despre care nu stiu mare lucru. Ulterior a aparut si un MUZ 660 cred tot Rotax, care a intinerit nitel flota. Marca nu m-a atras foarte tare, in afara modelului de 250 ETZ (detaliile care m-au atras le-am expus mai sus), asa ca nici nu m-am documentat in privinta ei. Am si acum nevoie de setul de reparatie al jugului de ETZ, pentru a modifica o Jawa 350TS cu frana disc pe roata fata. Asa arata (si nu-l vreau nou):

27771-670384 (2).jpg

 Cel de 660 era de origine Yamaha. Stiu cine a detinut Baghira, a fost foarte multumit de motocicleta. 

Tot MZ ETZ 150, care ulterior a primit un motor de 250 a fost prima mea motocicleta. Am bagat multi multi km in ea, s-a dovedit foarte fiabila. Avea aprindere electronica, carburator de 251, esapamanent si ghidon sport, ma mandream cu un top spedd de 160 km/h. Nebunie la acei ani. 

100_0006.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, secbiker a spus:

un top spedd de 160 km/h. Nebunie la acei ani. 

100_0006.JPG

eu cu am meu 250 mai mult de 140-145 daca era vantul din spate nu am prins...

 

160, wow, era ceva la vremea aia

nici Jawa California de 350 nu prea prindea atata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, turanoid a spus:

Cum sa nu meargă...daca inversai pinioanele de lanț/ăla de pe roata in fata.

Bună asta, adevărul e fostul meu etz 250 mergea foarte bine, dar cum spune colegul din Cluj, mai mult de 140-145 km/h cu vânt de spate nu prindea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Mulțumesc frumos de aprecieri, dar meritul nu e mumai al meu, la acest proiect am parte de foarte mult ajutor din partea unui om deosebit, pasionat de MZ

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Da, inițial am vrut sa-i vopsesc și motorul tot negru dar am renunțat.

 

Când l-am cumpărat avea și aripile galbene, dar cred ca arata mult mai bine cu aripile vopsite negru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...