Sari la conținut

SYM ADX125


Ovidiu M
 Share

Postări Recomandate

Aparut de putina vreme la noi in peisaj. Highlights: supensii mai moi si cursa mai lunga, anvelope mixte, cel mai mare spatiu la picoare (intinse) din gama, ABS, TC, mono-amortizor spate si un design foarte reusit (in opinia mea). Peretul: cam maricel... dar macar intra la Rabla moto.

 

Ce ziceti? 

 

https://sym-romania.ro/modele/scuter-sym-adx/

 

image.thumb.png.6216e1dc600be8127e5e388e05a0bb78.png

WEBe-Bild-Gallery-ADX-armatur-614x460.png

SYM_125_ADX-29.jpg

sym-adx-125-2023.jpg

c1fda24b69034db4b2318fe24beecfce.jpg

sym-125-adx-21.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și eu am întrebat de el încă de acum 3-4 luni și săptămânile trecute am fost la sediul lor sa l văd și in realitate . Arată foarte bine și parca mai interesant ca in poze. NU am mers cu el așa ca nu mi pot da cu părerea. 
 

ca și pret (in România) e cu 500 euro in plus fata de oferta din Grecia, dar oricum sub mult ce oferă concurenta

sym adx 4050 euro

honda adv 7350 euro

aprilia sr gt 4750 euro

 

Oare le putem compara? 

Editat de B299JOY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, B299JOY a spus:

Și eu am întrebat de el încă de acum 3-4 luni și săptămânile trecute am fost la sediul lor sa l văd și in realitate . Arată foarte bine și parca mai interesant ca in poze. NU am mers cu el așa ca nu mi pot da cu părerea. 
 

ca și pret (in România) e cu 500 euro in plus fata de oferta din Grecia, dar oricum sub mult ce oferă concurenta

sym adx 4050 euro

honda adv 7350 euro

aprilia sr gt 4750 euro

 

Oare le putem compara? 

Comparatia cu Honda nu isi are rostul intrucat ADV 350 este deja maxi-scuter si are 330cc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu arata rau deloc Sym-ul asta. Nu stiu ce sa zic de monoamortizor dar la 125 nu cred ca trebuie prea multe. 

 

Acum 1 minut, GoodKat a spus:

Pretul este in concordanta cu concurenta. NMAX 125/155 este cam tot pe acolo, PCX la fel. Ce are in plus, in afara de design care este peste toate cele mentionate de mine (desi sunt posesor de NMAX si...vorba aia, cioara cu puiul...) este rezervorul de 15 litri -  CINCISPREZECE LITRI!!! pe un scuter de 125.

Daca tot suntem in gama de scuter, zilele trecute m-am pus oleaca pe Vespa GTS 300, care imi place...dar am inceput sa ma uit chioras la Honda ADV 350...care chiar imi place din ce in ce mai mult.

 

Pe mine gama asta de 300-350 incepe sa ma enerveze - da arata bine, fug, dar pe toate pe care le vad au numai 1 singur disk de frana pe fata si se simte lipsa de putere de franare. Vad ca de abia la Maxi-scuterele de 400 incep sa puna 2 discuri, iar in toata gama asta vad ca doar Sym si Kymco ce au mai ramas (ahh si BMW 400GT care e de fapt tot Kymco)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Ovidiu M a spus:

Interesanta piesa, insa: pretul cam mare pentru un 125 SYM, mai ales daca il comparam cu cele japoneze, spatiu mic de depozitare sub sa (pentru mine este deal breaker), un pic submotorizat (doar 12,3 cp) pentru ceea ce se doreste, dar rezervorul ala de 15 l este de luat in seama... Cred ca o versiune de 200-250cmc, cu 20+ cp ar fi fost bestseller.

 

Aici un model asemenanator, recent patruns pe piata noastra: https://www.mitt-moto.ro/125-adv/ 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kymco au un model adv 300,super smechercosta 6000e

Că proprietar de sym cumpărat nou pit sa spun următoarele.calutatea plasticelor și a vopselei e modesta.nu buna sau foarte ok.ptecum la ceilalți.

Motorul e mediocru.schimb ulei la 2500-3000km....nu are filtru,tipic scuterelor carburație din anii 2000.2 vizite service ...bani mai multi la întreținere

Acum am o problema la alimentate.cred că e senzorul tps defect. importatorul sym Romania nu vrea să îmi facă diagnoza la al meu sym...motivând că e vechi și n au timp.ttebuie să găsesc un service care să îmi facă o diagnoza

Ei sunt setați pe vânzare.duoa garanție nu mai au dorința sa te ajute,vor să vanda,nu sa repari o vechitură care iese din garanție,cei sym,Nicolae îmi sugera subtil că e vechi și ar trebui sa cumper alta mizerie de la ei

Eu nu mai cumpăr scuter sym.m am convins de jegozenia importatorului din romania când am vrut sa fac o simpla diagnoza.pe care o plateam.si mnau trimis la plimbare

Dacă vreți un scuter mediocru la care nu prea exista service postgaranție,cumpărați un sym

 

Eu merg cu scuterul in pioneze neavând unde sa fac o diagnoza si să îmi pot comanda piesa defecta,am bani de reparație dar nu îl pot repara.neavand unde

Nu cumpărați sym.cand ies din garanție și au probleme sym Romania vor să vă vândă alt scuter,nu sa ajute cu reparația sau identificarea problemelor.ei câștigă bani din vânzare,atat

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Escanor a spus:

Nu arata rau deloc Sym-ul asta. Nu stiu ce sa zic de monoamortizor dar la 125 nu cred ca trebuie prea multe. 

 

 

Pe mine gama asta de 300-350 incepe sa ma enerveze - da arata bine, fug, dar pe toate pe care le vad au numai 1 singur disk de frana pe fata si se simte lipsa de putere de franare. Vad ca de abia la Maxi-scuterele de 400 incep sa puna 2 discuri, iar in toata gama asta vad ca doar Sym si Kymco ce au mai ramas (ahh si BMW 400GT care e de fapt tot Kymco)

 

curios. Eu am forza 350 si franeaza nu bine, ci foarte bine. Cu spatele. Cu fata, n-ai de unde, pot pune si 4 discuri, daca roata fata nu i incarcata, de unde forta de franare. Distributia greutatii face ca frana fata sa fie meh.

SI cu xmaxul am mers, si la fel, zic ca franeaza chiar bine. Ce, tu esti nemultumit de frane la xmax? Eu am mers si cu 400, care are 2 discuri, si sincer franeaza fix ca 300 le. Fiind mai greu, ce castiga pe o parte pierde pe alta.

Acum 3 ore, GoodKat a spus:

Pretul este in concordanta cu concurenta. NMAX 125/155 este cam tot pe acolo, PCX la fel. Ce are in plus, in afara de design care este peste toate cele mentionate de mine (desi sunt posesor de NMAX si...vorba aia, cioara cu puiul...) este rezervorul de 15 litri -  CINCISPREZECE LITRI!!! pe un scuter de 125.

Daca tot suntem in gama de scuter, zilele trecute m-am pus oleaca pe Vespa GTS 300, care imi place...dar am inceput sa ma uit chioras la Honda ADV 350...care chiar imi place din ce in ce mai mult.

Advu 350 e foarte misto, pozitie, ghidon lat, etc. Dar parbriz aiurea, loc sub sa foarte mic. E practic o forza 350 la care au stricat...ce avea misto :)))

Asa ca eu am ramas pe forza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, B299JOY a spus:

Și eu am întrebat de el încă de acum 3-4 luni și săptămânile trecute am fost la sediul lor sa l văd și in realitate . Arată foarte bine și parca mai interesant ca in poze. NU am mers cu el așa ca nu mi pot da cu părerea. 
 

ca și pret (in România) e cu 500 euro in plus fata de oferta din Grecia, dar oricum sub mult ce oferă concurenta

sym adx 4050 euro

honda adv 7350 euro

aprilia sr gt 4750 euro

 

Oare le putem compara? 

Compari un 125 cu un 350 😳😳😳

Acum 4 ore, GoodKat a spus:

Pretul este in concordanta cu concurenta. NMAX 125/155 este cam tot pe acolo, PCX la fel. Ce are in plus, in afara de design care este peste toate cele mentionate de mine (desi sunt posesor de NMAX si...vorba aia, cioara cu puiul...) este rezervorul de 15 litri -  CINCISPREZECE LITRI!!! pe un scuter de 125.

Daca tot suntem in gama de scuter, zilele trecute m-am pus oleaca pe Vespa GTS 300, care imi place...dar am inceput sa ma uit chioras la Honda ADV 350...care chiar imi place din ce in ce mai mult.

Il are colegul meu de echipa la drone

am fost acum impreuna sa filmam la Untold si am mers amandoi cu ele

este f incantat de jucarie 

prob a fost cu livrarea …comandat in feb la ridicat in iunie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Escanor a spus:

Pe mine gama asta de 300-350 incepe sa ma enerveze - da arata bine, fug, dar pe toate pe care le vad au numai 1 singur disk de frana pe fata si se simte lipsa de putere de franare. Vad ca de abia la Maxi-scuterele de 400 incep sa puna 2 discuri, iar in toata gama asta vad ca doar Sym si Kymco ce au mai ramas (ahh si BMW 400GT care e de fapt tot Kymco)

 

Maxi scuterul personal, 200kg, 300cmc, un singur disc pe fata. Nu am avut niciodata probleme cu franarea, super eficace. Si nici vreo senzatie de insecuritate la franare. Mai ales ca merg cu el (suficient de) sportiv .

Editat de pierrotlefou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie unul mi se par subdimensionate, cel putin la xmax 300.

 

Cu prima ocazie voi face un pic de research si voi comanda 'de pe' Asia kit de upgrade de frane si de suspensie.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Speedy.K a spus:

Sunt o gramada de mobre de 200 de kile cu un singur disc pe fata. 

tu nu intelegi ca pe aici sunt numai pui de Rossi care merg cu scuterele de-i rotesc casca pe cap lui Marquez ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 34 minute, GoodKat a spus:

si etrier Brembo

 

Am ajuns sa-mi dau ochii peste cap ca harbujii la pacanele cand aud de etrieri Brembo. Un etier e o bucata de aluminiu cu niste gauri in ea, nu e vreo minune tehnologica, orice atelier pakistanez poate face asa ceva. E ca la haine, platesti de 10 ori mai mult pe o carpa facuta in Botswana doar pentru ca scrie ceva "firma" pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, Escanor a spus:

Nu arata rau deloc Sym-ul asta. Nu stiu ce sa zic de monoamortizor dar la 125 nu cred ca trebuie prea multe. 

 

 

Pe mine gama asta de 300-350 incepe sa ma enerveze - da arata bine, fug, dar pe toate pe care le vad au numai 1 singur disk de frana pe fata si se simte lipsa de putere de franare. Vad ca de abia la Maxi-scuterele de 400 incep sa puna 2 discuri, iar in toata gama asta vad ca doar Sym si Kymco ce au mai ramas (ahh si BMW 400GT care e de fapt tot Kymco)

 

IMG_9360.thumb.JPG.5388fde87cc8933968b365eaca75dac7.JPG

dupa 25000 km cu un cruisym iti pot spune ca nu am avut niciodată emotii cu franarea, intradevar trag" ambele frânte în majoritatea cazurilor!

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, ianachim a spus:

IMG_9360.thumb.JPG.5388fde87cc8933968b365eaca75dac7.JPG

dupa 25000 km cu un cruisym iti pot spune ca nu am avut niciodată emotii cu franarea, intradevar trag" ambele frânte în majoritatea cazurilor!

 

Da ma rog vad ca fiecare cu preferintele lui. 

 

Am mers si pe un BMW 400 GT care are 2 discuri pe fata si mi se par ca franele iti ofera un sentiment de siguranta, ceea ce cele de la XMAX nu imi ofera.  

 

Dar lasand la o parte asta, geanta de tunel e de pe Aliexpress?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 26 minute, Escanor a spus:

 

Da ma rog vad ca fiecare cu preferintele lui. 

 

Am mers si pe un BMW 400 GT care are 2 discuri pe fata si mi se par ca franele iti ofera un sentiment de siguranta, ceea ce cele de la XMAX nu imi ofera.  

 

Dar lasand la o parte asta, geanta de tunel e de pe Aliexpress?

da

si a fost o super geanta, acum pentru x adv am luat de la honda ca altceva nu se pupa și e o prostie, f scumpa, prost compartimentata, deschidere idioată, zic ca e făcută de handicapați

ps pe bmw sentimentul de siguranță este dat de banii aruncați de o chinezărie'....

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 minute, ianachim a spus:

da

si a fost o super geanta, acum pentru x adv am luat de la honda ca altceva nu se pupa și e o prostie, f scumpa, prost compartimentata, deschidere idioată, zic ca e făcută de handicapați

ps pe bmw sentimentul de siguranță este dat de banii aruncați de o chinezărie'....

Da stiu ca e facut de Kymco scuterul ala, motiv si pentru care nu as da 10-11k pe el doar pentru ca are badge de BMW 🙄 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, GoodKat a spus:


Mult mai sportiv decat poti merge cu o motocicleta prin oras.


Calorifere. Conteaza insa si ce disc / etrier  etc. au. Una este un disc de 320 - 330 mm si etrier Brembo cu 4 pistonase vs un disc de 290 mm cu un etrier cu un singur pistonas.


A mea are Tokicocu doua pistonase pe fata si unu pe spate. Merge fiecare pistonas cand vrea el. Dar mobra se opreste cand vreau eu. Pentru ca frana de motor, pentru ca anticipatie si pentru ca  franare de urgenta in ultimii 5 ani niciodata! 

Ero o legenda despre un pilot de curse, nu mai stiu cine, pe care l-au intrebat reporterii ce parere are de noile frane de pe mobra si a raspuns ceva in genul "Frane?! Cine le foloseste?!"

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Speedy.K a spus:


A mea are Tokicocu doua pistonase pe fata si unu pe spate. Merge fiecare pistonas cand vrea el. Dar mobra se opreste cand vreau eu. Pentru ca frana de motor, pentru ca anticipatie si pentru ca  franare de urgenta in ultimii 5 ani niciodata! 

Ero o legenda despre un pilot de curse, nu mai stiu cine, pe care l-au intrebat reporterii ce parere are de noile frane de pe mobra si a raspuns ceva in genul "Frane?! Cine le foloseste?!"

 

Da, doar ca la scutere nu ai frana de motor pentru ca ambreiaj centrifugal deci trebuie sa cam franezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...