Sari la conținut

Recomandare Tourer 3000Eur


45Bogdan
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 63
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

Salut,

Prin "tourer mare și comod" eu înțeleg motoarele din gama sport touring.

Iar aici te încadrezi în preț la un BMW R1100/1150 RT, K 1200 RS prima generație și Yamaha Fjr 1300 de prin 2002/2003.

Nu intră aici Honda Deauville, ești prea înalt iar motorul ăla este o bășină leșinată.

Și nici Yamaha Fz6s, e un naked carenat fiabil, dar nu e nici cal nici măgar la înălțimea ta. E mică, iar șaua și locul pentru pasager sunt un chin.

Uită de BMW, deși sunt excepționale ca opțiuni și confort, au doua mari minusuri : piesele scumpe și mecanici puțini. Prin piese scumpe mă refer că au bube specifice (ABS sensibil care se strică indiferent de mentenanță, simeringuri la motor care cedează și-ți aruncă uleiul în ambreiaj, acesta fiind uscat și rulmenții mici subdimensionați la grup. Toate intervențiile mecanice în zonele astea te usucă de bani. Este adevărat că odată remediate te țin mult și bine, dar dacă ai norocul să cadă la tine e mai complicat.

Student sărac = motocicletă japoneză.

Schimbă gama în ceva gen adv de stradă.

Aici recomand ce-ți spuneau colegii, Suzuki Vstrom 650 (e urâtă cu draci dar foarte prietenoasă cu buzunarul și fiabilă) sau Honda Varadero.

Și un Bandit 1200 este o alegere foarte bună.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Adevărat, am menționat și eu de RS.

GT-ul e cam la limită.

Dar au aceleași minusuri.

Plus că vor avea kilometri obligat peste 100.000, când încep să cadă ambreiajele, simeringul de la ambreiaj, rulmenții de la cardan și amortizoarele.

Îmi amintesc că la fostul K1200LT amortizorul față a căzut la 40.000 km. Combinația motor greu + toată inerția și greutatea la frânări pe față și-a spus cuvântul.

Un Wilbers m-a costat 700 euro.

În opinia mea cel mai mare minus la BMW este lipsa mecanicilor dedicați.

La japoneze se pricepe oricine datorită simplității constructive.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, 45Bogdan a spus:

Prin tourer mare ma refeream la inalt, din acest motiv mi-am precizat inaltimea. Ma intereseaza ceva in zona  caponord. Nu cunosc toate modelele de la toti producatorii, am deschis acest topic cu speranta ca voi primii cat mai multe modele pe care ulterior sa le compar si de acolo sa aleg. Spus pe romaneste nu pot sa cumpar un model despre care nu stiu ca exista. Aproximativ 3000 de euro sunt dispus sa aloc deoarece nu sunt cel mai pasionat motociclist. Prin expresia "student sarac" am dorit spun cu alte cuvinte ca doresc sa evit raspunsurile de genul "la 3000 nu gasesti dar poti sa ti iei asta la 10000". Nu sunt pus in situatia de a alege dintre iesit la bere si bani de motorina/benzina. Un RT ar fi o alegere interesanta, insa mai putin practica pentru mine la acest moment al vietii, iar un scooter nici atat. Nu simt ca intretinerea ar fi o durere mare, mai ales ca ies destul de rar pe 2 roti. 

 

Let me guess. Esti relativ nou in ale motociclismului, ai un SV650 si ai facut primii 500km si ti-ai dat seama ca vrei altceva, DAR habar nu ai ce vrei. Si mai rau, nici nu sti sa-ti definesti niste criteri. Acuma am inteles, tu defapt vrei un fel de adventure bike more or less, ceva din zona Varadero, V-Strom 1000, GS1000-1100 etc. dar nu stiai cum sa te exprimi. 

Gasesti probabil cu 3000, dar vor fi cele mai ieftine, cele mai utilizate si naiba stie in ce stare. Nefiind pasionat, nu iti recomand. 

 

Presunpunbanii provin din vanzarea SV650 si ceva pe langa. De accea iti recomand sa ramai la SV650 si sa cauti sa-l imbunatatesti in asa fel incat sa nu mai fie problematic la drumuri lungi. (poti schimba saua, poti pune niste inaltatoare de ghidon, un parbriz etc. Cu 200-300 Euro o faci "alta". 

Sincer, asta cred ca este cel mai bun sfat pe care pot sa ti-l dau in conditiile date.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În 2016, după vreo 9000 km cu ER5 mi-am dat seama că trebuie ceva de touring. Un amic avea de vânzare un V-strom 650, în care trebuiau băgați ceva bănuți, treptat. I-am cerut mobra la o tură de 5 minute și m-am întors cu gura până la ureche. În două săptămâni am vândut ER5 și două ore mai târziu îi cumpăram vstromul... Au trecut 100000 km de atunci, mobra merge șnur.

Poate și el și-a dat seama că vrea altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

orice cotet la mana a doua necesita bani investiti, fie ca sunt consumabile uzuale, mai putin uzuale sau mententata mai avansata. 

dupa mine: ulei, filtre, alte lichide, placute intra la consumabile uzuale, consumbabilele mai putin uzuale sunt kitul de lant, revizia la furca, la mentenanta avansata intra verificarea jocului la supape, schimb lant de distributie

reparatiile intra in categorie separata deoarece majoritatea sunt probleme pe care nu le poti preveni, se arde un releu de incarcare sau de pornire, plesneste un semering de ulei la pinionul de transmisie, etc..

 

dintre multe motorete care s-au mentionat aici, cea mai apropiata de acel Caponord pe care ai pus tu ochii este Vstromul, ca pozitie ciclistica, motorizarea nu e la fel, dar fiabilitatea e mai importanta parerea mea iar Vstrom-ul a dovedit in cei 20+ de ani ca e o mobra care tine cu casa.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, Cavaleru a spus:

dintre multe motorete care s-au mentionat aici, cea mai apropiata de acel Caponord pe care ai pus tu ochii este Vstromul, ca pozitie ciclistica, motorizarea nu e la fel, dar fiabilitatea e mai importanta parerea mea iar Vstrom-ul a dovedit in cei 20+ de ani ca e o mobra care tine cu casa.

Excelent spus! 🍻

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, 45Bogdan a spus:

nu m-am fixat pe nici un model pana acum, de aia am deschis acest topic. Intreb colegii mai stiuti decat mine ce ar face ei in situatia asta. Primele raspunsuri erau pertinente, deja o dam in altele

logic la ce ceri raspunsurile sa iasa din schema

si ti s a raspuns f clar la 3000 euro PASS

tu vrei sa ti gasim noi modele la banii astia?

iar daca nu esti pasionat …. de 3000 euro bagi o saptamana Tenerife si te bucuri mai mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, exilatu' a spus:

+1000€ minim transport și formalități pt înmatriculare! Un schimb de ulei, o plăcuță, o anvelopă și iaca dublul bugetului enunțat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...