apriliacluj Postat Februarie 21, 2023 Share Postat Februarie 21, 2023 cei de la protectia copilului ar fi incantati sa vada un astfel de film.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 21, 2023 Share Postat Februarie 21, 2023 La 21.02.2023 la 7:54, vis-a-vis a spus: Hai, că o poate conduce și un copil... Expand Plăcerile și avantajele unei cutii automate pe motocicletă. Nu e pentru mine. BMW patentează tehnologia Shift-Cam (distribuția variabilă de pe boxer) pentru monocilindre (seria G). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Februarie 21, 2023 Autor Share Postat Februarie 21, 2023 La 21.02.2023 la 8:26, PzKpfW a spus: Plăcerile și avantajele unei cutii automate pe motocicletă. Nu e pentru mine. BMW patentează tehnologia Shift-Cam (distribuția variabilă de pe boxer) pentru monocilindre (seria G). Expand E pentru mine automata. Mie îmi place foarte mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 21, 2023 Share Postat Februarie 21, 2023 Depinde de fiecare și de modul în care merge cu motocicleta. Pentru touring și confort probabil că e ce trebuie automata. Pe de altă parte, de ce nu ai merge cu mașina în condițiile alea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 21, 2023 Share Postat Februarie 21, 2023 banuiesc ca si la utomatele de la motocicleta este + si - pt schimbarea vitezelor in sus sau in jos, ca la masini deci, dpmdv automata e OK pentru croaziera, iar daca vrei sport si smecherii, ai butonul de + sau - pentru a interveni dupa plac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 21, 2023 Share Postat Februarie 21, 2023 La 21.02.2023 la 10:08, apriliacluj a spus: iar daca vrei sport si smecherii, ai butonul de + sau - pentru a interveni dupa plac Expand Asta e ca aia cu cutia automată cu padele la automobile (mă refer în primul rând la cele cu convertizor, dar nu numai). Nu, nu e la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 21, 2023 Share Postat Februarie 21, 2023 La 21.02.2023 la 10:22, PzKpfW a spus: Nu, nu e la fel. Expand mno, atunci ramanem la levier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 21, 2023 Share Postat Februarie 21, 2023 La 21.02.2023 la 10:23, apriliacluj a spus: mno, atunci ramanem la levier Expand Pentru distracție și plăcere, nu are rival. Pe stradă cel puțin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 21, 2023 Share Postat Februarie 21, 2023 E ceva ciudat cu motocicliștii, urăsc automatele (care au ajuns să schimbe treptele mai repede și mai fin decât orice om), dar toți au sau vor quickshifter... (eu sunt d-ăla care schimbă în sus și în jos fără ambreiaj, nici pomeneală de QS) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 21, 2023 Share Postat Februarie 21, 2023 (editat) La 21.02.2023 la 11:46, vis-a-vis a spus: E ceva ciudat cu motocicliștii, urăsc automatele (care au ajuns să schimbe treptele mai repede și mai fin decât orice om), dar toți au sau vor quickshifter... (eu sunt d-ăla care schimbă în sus și în jos fără ambreiaj, nici pomeneală de QS) Expand Nu sunt convins de rapiditate. Cum ai și spus, cutiile auto de pe motociclete sunt setate în primul rând pentru confort. Diferența între MT și AT este că asupra uneia ai control direct, pe când cealaltă schimbă treapta prin propriul sistem - care poate fi "apelat" de către tine. Similar cu mechanical throttle body vs. drive/ride-by-wire. Folosirea sau nu (QS) a ambreiajului nu mi se pare relavantă în acest sens: tot tu faci schimbul de treaptă efectiv. La automatele de pe automobile nu există discuție: sunt mai rapide, mai confortabile și mai economice decât cele manuale. Și tot aș lua o manuală în orice zi în favoarea unei automate (pentru că nu merg în trafic intens și nici pe autostradă). Editat Februarie 21, 2023 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Februarie 21, 2023 Share Postat Februarie 21, 2023 La cele cu dublu ambreiaj schimbarea se face fără pauză, treptele sunt ambele cuplate și ambreiajele fac trecerea. Partea mai nasoală e că ea (cutia) anticipează și cuplează treapta în care crede ea că va trebui să schimbe, iar dacă faci ceva la care nu se așteaptă nu e tocmai fun. Exemplu: testat VFR 1200 DCT într-un spațiu limitat, practic niște alei care formau un dreptunghi. 1-2 blană, schimbat frumos și probabil pregătit 3. Ei bine, a decis să frâneze violent pt că urma viraj de 90°. Pe lângă că un moment a rămas "pe liber", sunetul pe care l-am auzit înăuntru m-a făcut să aștept blocarea roții spate, pinioane împrăștiate pe asfalt etc.. Plus că te trezești că schimbă în viraj, ceea ce poate fi neplăcut- înțeleg că la AT 2021-22 au făcut ceva în acest sens, la altele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 21, 2023 Share Postat Februarie 21, 2023 La 21.02.2023 la 12:04, PzKpfW a spus: La automatele de pe automobile nu există discuție: sunt mai rapide, mai confortabile și mai economice decât cele manuale. Și tot aș lua o manuală în orice zi în favoarea unei automate (pentru că nu merg în trafic intens și nici pe autostradă). Expand aici e clar, fiecare cu preferintele lui eu personal nu m-as mai intoarce la manuala si cei din F1 au automate, si la ei, era cutiilor manuale a apus.... dar, dpmdv: eu am fost fidel cutiilor manuale pana acum vreo 5-6 ani, automatele din anii 90 si inceputul anilor 2000 chiar ca erau nasoale dpmdv dar automatele astea noi, cu 7-8-9 viteze sunt fenomenale, schimba repede, fara zdranganeli, parca ai avea motor electric, merg lin, oricand poti beneficia de cuplul maxim e mai comod in oras si mai fun pe serpentine e, la motociclete nu stiu, nu am condus automata, nu stiu cum se comporta acel buton cu + si - de la schimbarea vitezelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 21, 2023 Share Postat Februarie 21, 2023 La 21.02.2023 la 13:05, apriliacluj a spus: si cei din F1 au automate Expand Nu, sunt cutii manuale scvențiale (ca la motociclete), acționate electric (pentru că padele). Chiar folosesc ambreiajul la plecarea de pe loc. Cutiile automate sunt, în marea majoritate a cazurilor, interzise în competiții. La 21.02.2023 la 13:05, apriliacluj a spus: era cutiilor manuale a apus Expand În același sens în care și era motoarelor cu combustie internă a apus. La 21.02.2023 la 13:05, apriliacluj a spus: automatele astea noi, cu 7-8-9 viteze sunt fenomenale, schimba repede, fara zdranganeli, parca ai avea motor electric, merg lin, oricand poti beneficia de cuplul maxim e mai comod in oras Expand Absolut. Singurele dezavantaje obiective pe care le văd la ele sunt necesitatea reviziei și greutatea. Atât. La 21.02.2023 la 13:05, apriliacluj a spus: mai fun pe serpentine Expand Nu, nu pot fi de acord. Orice mașină cu veleități sportive este (încă) oferită cu cutie manuală. Bineînțeles că se oferă și variante automate pentru cei mai comozi sau care se bucură doar de accelerație pe linia dreaptă, dar baza pentru orice automobil sport este cutia manuală. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Februarie 21, 2023 Share Postat Februarie 21, 2023 Pe serpentine cel mult dacă o treci în mod manual, altfel ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 21, 2023 Share Postat Februarie 21, 2023 pai asta zic, te joci din padele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 21, 2023 Share Postat Februarie 21, 2023 A nu se neglija lipsa franei de motor serioase la automate. Coborarile pe nisip pietris sau zapada sunt horor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Februarie 21, 2023 Autor Share Postat Februarie 21, 2023 (editat) La 21.02.2023 la 16:09, Speedy.K a spus: A nu se neglija lipsa franei de motor serioase la automate. Coborarile pe nisip pietris sau zapada sunt horor. Expand Nu e adevărat. Poate in trecut, acum și la mașini și la motociclete ai frana de motor ca lumea. Și pe deasupra mai e și reglabila. Editat Februarie 21, 2023 de Escanor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 21, 2023 Share Postat Februarie 21, 2023 Stiu de setarile de la mobre, dar la masini n-am auzit. Mizeriile alea de ajutoare la coborare folosesc franele la toate masinile pe care le-am testat. Am avut trei automate si am mers cu cinci. Ani intre 2005 si 2018. Niciuna nu face frana de motor calumea in automat si una singura cat de cat in manual, e padele. Toate masini pe la 20000 - 35000 de euro, niciuna vreo naveta de lux. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Februarie 21, 2023 Autor Share Postat Februarie 21, 2023 Spre exemplu la X6M daca ii dai pe modul ăla cel mai rau și agresiv se simte frana de motor. Pe confort e moale și nu prea te ajuta dar pe sport e rea. La fel e și la moto la Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Februarie 21, 2023 Share Postat Februarie 21, 2023 (editat) Carrera S dă și throttle blip ("șpriț" pt domnii pruteni) la retrogradare în frână de motor pe modul ăla rău. Editat Februarie 21, 2023 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 22, 2023 Share Postat Februarie 22, 2023 La 21.02.2023 la 21:40, Escanor a spus: Spre exemplu la X6M daca ii dai pe modul ăla cel mai rau și agresiv se simte frana de motor. Pe confort e moale și nu prea te ajuta dar pe sport e rea. La fel e și la moto la Honda. Expand Exact ce spuneam, eu vorbeam de masini pentru oameni... La 21.02.2023 la 21:52, ENEOS a spus: Carrera S dă și throttle blip ("șpriț" pt domnii pruteni) la retrogradare în frână de motor pe modul ăla rău. Expand La fel si aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Februarie 22, 2023 Share Postat Februarie 22, 2023 (editat) Da' ce, mah, faci discriminări?!? Ăia cu x6m și Carrera S nu e și ei uameni? Pfff, și o fostă de-a mea are x6m d'ăsta, te pomeni c-oi fi fwtut ! Mai are și 4 copii (parcă), s-o pregăti invazia... Editat Februarie 22, 2023 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Februarie 22, 2023 Autor Share Postat Februarie 22, 2023 La 21.02.2023 la 13:04, ENEOS a spus: Plus că te trezești că schimbă în viraj, ceea ce poate fi neplăcut- înțeleg că la AT 2021-22 au făcut ceva în acest sens, la altele . Expand Au schimbat la AT cum am eu dar trebuie sa fii pe SII sau SIII (Modul Sport 2 sau 3 care sunt cele mai agresive). Daca esti pe D n-ai nici o sansa. De fapt nici nu stiu de ce au mai pus D pe AT ca nu are nici o noima modul ala, subtureaza motorul grav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 22, 2023 Share Postat Februarie 22, 2023 La 22.02.2023 la 7:07, Escanor a spus: De fapt nici nu stiu de ce au mai pus D pe AT Expand pt Greta si eco-bolsevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 22, 2023 Share Postat Februarie 22, 2023 La 22.02.2023 la 7:07, Escanor a spus: De fapt nici nu stiu de ce au mai pus D pe AT ca nu are nici o noima modul ala, subtureaza motorul grav. Expand Consum și noxe. La 22.02.2023 la 6:00, ENEOS a spus: o fostă de-a mea are x6m d'ăsta Expand Q.E.D., vehicul pentru femei. Și bărbați care încearcă să compenseze pentru ceva. Ce știam de ceva vreme se confirmă: KTM relansează modelul SMT, pe baza platformei 890. Am avut ocazia să merg pe modelul anterior acum ceva ani, pe vremea când avea un V2 de 990. Era fun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.