Sari la conținut

Noutati din lumea moto


DonFlamingo
 Share

Postări Recomandate

In alea mentionate de tine am mers doar pe autostrazi. Doar in Austria si Italia m-am pimbat. Si am spus doar ca se poate merge legal in siguranta, normal ca n-am stat sa ma uit la vitezometru pe Grossglockner si alte pasuri. In schimb in Austria, cu exceptia zonelor din jurul marilor orase unde ai limitari IGL care sunt foarte stricte si amenzi imnse, pe autostrazi, zic, se merge frecvent peste limita de viteza, atat iarna, cat si vara. Si am observat ca politia opreste pt viteza doar daca exagerezi, gen 200 la ora. In schimb pe DN, DJ stau cu radarele la greu si opresc la cea mai mica depasire de viteza. Bine, n-am vazut asa ceva pe pasuri, in schimb am vazut politist pe vitezana de politie pe un pas care era acolo special pentru motociclisti. Se uita din mers la tobe, la cum mergi, dupa care ii dadea blana de nu te tineai dupa el pe curbe. Apoi il ajungeai mai sus mergand cu un grup de mobre si apoi iar se ducea. Mi-a lacut abordarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

On 9/8/2025 at 9:30 PM, DonFlamingo said:

 Traversează te rog Bulgaria respectând 100% viteza legala. 

 

Fa și la noi ture cu viteza legala 100% din timp. 

 

 

 

 

In BG 100% poti merge legal daca-ti doresti , fara impedimente ...poate te mai suduie cate un rpman ...in rest liniste si pace .

Si la noi merge ...depinde de om . Eu merg foarte legal respectand legea lu Paca : 80 in sate/orase , 90-110 in rest , inclusiv pe  hautobanele autohtone 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca legal in sate/orase nu e 80, este 30-50 depinde de ce semne sunt, iar in afara 70-90 la fel in functie de semne.

 

Tocmai de aceea repet intrebarea: puteti merge conform semnelor traversand Bulgaria?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am legea mea: cateodata merg mai incet, cateodata merg mai tare :)) nu imi permit sa merg constant incet sau tare pentru ca trebuie sa ma adaptez la diverse conditii.
Sanatatea mea si a celorlalti e mai importanta decat legea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Un scurt rezumat 

Se pare ca Harley aveau o uzina in China unde produceau sportster. La un moment dat au decis sa renunte la sportster ca sa vanda modelele mai scumpe, mai "prestige" si au bagat-o pe aia cu "nu putem trece motorul la euro5, suntem nevoiti sa renuntam la el".

Chinezii au cumparat uzina si planurile, au trecut motorul la euro5,si acum fabrica ei mobra, doar ca nu are sigla harli. A, si costa 10.000E.

Baietii care au incercat-o(posesori de sportster) au zis ca e fix sportster cu o suspensie spate ameliorata si vreo 2-3 plastice de o calitate mai slaba care pot fi inlocuite. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Harley patinează pe gheata subțire. Au numai ceo-i care nu cunosc piata și nu sunt nici măcar motocicliști (sau sunt de fațadă doar). 

 

In ultima vreme ii mănâncă Indian pe pâine. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Moderatori
Acum 11 ore, Speedy.K a spus:

Le-a placut ieftin, o sa ajunga ieftini.

Nu ca ce e scump ar fi intotdeauna bun... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, Speedy.K a spus:

Le-a placut ieftin, o sa ajunga ieftini.

E o moda acum ca toate companiile vestice sa migreze productia/forta de munca spre India. 

 

Sunt incantati ca e "eftin", desi in foarte multe cazuri ajung tot pe acolo cu banii, dar in maxim 10 ani vor afla care e pretul pentru India - muncesc "mult", prost si degeaba. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, DonFlamingo a spus:

Sunt incantati ca e "eftin", desi in foarte multe cazuri ajung tot pe acolo cu banii, dar in maxim 10 ani vor afla care e pretul pentru India - muncesc "mult", prost si degeaba. 

Subscriu. Dpmdv, ce contează la ei e doar să meargă și să fie ieftin. Am un prieten "aitist", face softuri și ocazional trebuie să repare altele de la diverși clienți, când descoperă softuri indiene, preferă să facă el altul, cică e tare greu de umblat după indieni. Aceștia au însă avantajul de a fi ieftini, iar lumea îi preferă, până se ard unii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Daca mobra mea noua se upgradeaza, ce sa mai zic despre vechea mea iubire?! Cica se lanseaza noul KLE500 !

 

 

 

N-am inteles inca daca si pe Europa. Vom vedea la EICMA.

 

 

 

Acum 2 ore, sprike a spus:

 

Honda Transalp vine in 2026 cu un carenaj redesenat + ceva noutati modificari in zona airflow


Fara tubeless si upgrade serios pe suspensii viata e pustiu!

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Speedy.K a spus:

Daca mobra mea noua se upgradeaza, ce sa mai zic despre vechea mea iubire?! Cica se lanseaza noul KLE500 !

 

 

 

N-am inteles inca daca si pe Europa. Vom vedea la EICMA.


Fara tubeless si upgrade serios pe suspensii viata e pustiu!

 

 Vom vedea ce unitati ajung pe la noi

 

Am vazut in piata SUA  ca sunt Yamaha XR 150 si un XT 250 

Marfa beton - Sunt interesat de modele de capacitate ceva mai mica fata de modele 600 - 750 care sunt actual de vanzare in EU 

 

Am sunat la un dear din Iasi - raspuns nimic deocamdata

 

 

 

 

Nu avem piata pt motoare de sfert de litru

Mai era cineva din zona care avea un Suzuki Van Van 125 cc - rare

Si sunt exceptionale pt a avea in garaj ceva versatil dual si pt ture rapide de mers la o bere si un gratar

 

Pana la urma e vb de cere si puterea de cumparare

Japonejii in piata  interna rup vanzararile la clasa pana in 400 cc (toata gama 125- 150 - 250 cc etc.)

Suntem departe....

Editat de sprike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderatori
Acum 9 ore, sprike a spus:

 

 Vom vedea ce unitati ajung pe la noi

 

Am vazut in piata SUA  ca sunt Yamaha XR 150 si un XT 250 

Marfa beton - Sunt interesat de modele de capacitate ceva mai mica fata de modele 600 - 750 care sunt actual de vanzare in EU 

 

Am sunat la un dear din Iasi - raspuns nimic deocamdata

 

 

 

 

Nu avem piata pt motoare de sfert de litru

Mai era cineva din zona care avea un Suzuki Van Van 125 cc - rare

Si sunt exceptionale pt a avea in garaj ceva versatil dual si pt ture rapide de mers la o bere si un gratar

 

Pana la urma e vb de cere si puterea de cumparare

Japonejii in piata  interna rup vanzararile la clasa pana in 400 cc (toata gama 125- 150 - 250 cc etc.)

Suntem departe....

Toate alea de 125,150,200,250 sunt majoritar pe carburatie.Doar la noi nu e voie ca mUE vrea sa salveze planeta pentru toti...

Pentru d-astea,ai sunat degeaba la dealer.Am sunat si eu la Orestte la Beta ca avea un Alp 200 pe site la vanzare si a zis ca fizic nu mai e,a fost facut retur... :)

Pentru alea tre sa emigrezi daca vrei sa le ai.Stiai ca pentru toate celelate zone ale lumii,este Yamaha Tenere de 250,de exemplu??Sau ca la australieni poti cumpara Suzuki DR 200 SE Trojan modelul 2025 tot pe carburatie?:

https://suzukimotorcycles.com.au/range/off-road/two-wheel-farm-trojan/

Si asa mai departe. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 10.10.2025 la 18:19, exilatu' a spus:

In sfarsit o mobra frumoasa, si nu un cacao manga...

122 cai si 108 Nm

 

Vad ca revine moda asta retro:

 

Yamaha XSR 900

Kawasaki Z900RS

Honda CB1000F

Suzuki GSX8TT

 

Toate sunt frumoase cu un pic de plus la Suzuki și la Honda. 

 

Acum 20 ore, sprike a spus:

 

 Vom vedea ce unitati ajung pe la noi

 

Am vazut in piata SUA  ca sunt Yamaha XR 150 si un XT 250 

Marfa beton - Sunt interesat de modele de capacitate ceva mai mica fata de modele 600 - 750 care sunt actual de vanzare in EU 

 

Am sunat la un dear din Iasi - raspuns nimic deocamdata

 

 

 

 

Nu avem piata pt motoare de sfert de litru

Mai era cineva din zona care avea un Suzuki Van Van 125 cc - rare

Si sunt exceptionale pt a avea in garaj ceva versatil dual si pt ture rapide de mers la o bere si un gratar

 

Pana la urma e vb de cere si puterea de cumparare

Japonejii in piata  interna rup vanzararile la clasa pana in 400 cc (toata gama 125- 150 - 250 cc etc.)

Suntem departe....

 

Rup la clasa de până în 400 și pentru că îi rupe cu impozite/taxe + tot felul de restricții pe șoselele lor. 

 

Acum 10 ore, Kristian a spus:

Toate alea de 125,150,200,250 sunt majoritar pe carburatie.Doar la noi nu e voie ca mUE vrea sa salveze planeta pentru toti...

Pentru d-astea,ai sunat degeaba la dealer.Am sunat si eu la Orestte la Beta ca avea un Alp 200 pe site la vanzare si a zis ca fizic nu mai e,a fost facut retur... :)

Pentru alea tre sa emigrezi daca vrei sa le ai.Stiai ca pentru toate celelate zone ale lumii,este Yamaha Tenere de 250,de exemplu??Sau ca la australieni poti cumpara Suzuki DR 200 SE Trojan modelul 2025 tot pe carburatie?:

https://suzukimotorcycles.com.au/range/off-road/two-wheel-farm-trojan/

Si asa mai departe. :)

 

Multe modele mișto nu vin in Europa din cauze stupide

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...