Sari la conținut

Noutati din lumea moto


DonFlamingo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 29 minute, cuki a spus:

 

Nu stiu daca s-a mai discutat, dar vad pe site-ul celor de la Triumph Romania ca a aparut pretul oficial pentru Tiger 1200. Destul de multisor dpmdv, adica is peste GS cel putin la pretul de lista. Probabil ca vor fi ceva discounturi din aceste preturi, dar sincer...pentru ceea ce ofera consider ca totusi e prea mult.

 

Vedem cand apar si testele 

 

 

Exact. Au dat in preturi grav. Pai un tiger 1200, varianta full spec xrt, cel de strada, il luai cu 18,5 si iti dadeau side uri cadou. ACum Gt pro ul e 20,5 k , au dat o in sefeuri . Sunt nitel bosumflat, chiar imi faceam sperante :))))

 

Si ca sa fie si mai misto ameteala:

R1250 Gs, pret de lista , varianta simpla, in UK:  13.625 LIRE. LA noi 16.149 EURO +1440 Euro pachet dinamic, sa aiba si inclusa suspensie electronica. 17.589 Euro. 

TIger 1200 GT, pret de lista, varianta simpla, in UK: 14.600 LIRE. La noi, 17.790 EURO. Are suspensia semiactiva, nu are pilot automat, mansoane incalzite.

Culmea, bavarezu este mai ieftin :))))

Dubioasa rau politica de pret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 21 ore, SenorPink a spus:

Nikken am văzut prin review-uri și ziceau că ar fi foarte mișto pentru touring, și foarte foarte buna pe curbe și mers pe ploaie sau condiții mai puțin optime, unde motoarele normale cu 2 roti sunt penalizate de aderenta mai scăzută. 

Problema cred că e și cu prețul care e destul de mare pentru ce dotări oferă. Înțeleg că sistemul ala fata e complex și scump dar pentru o motoreta touring da nu ai cruise control și alte asemenea nu prea ai cum sa vinzi.

Am mers cu Nikken o zi întreaga, cu ploaie pe alocuri, și nu a  fost deloc o experienta plăcută. Pasagerul nu întra în calcul fiindcă problemele cele mai mari au ținut de jumătatea fata a motocicletei. 

Fata este foarte foarte grea, nu ai nici un feeling de la ea iar în curbe strânse, ace de par alpine a trebuit sa fiu foarte cumpătat și încet în manevre. Pe urcare. 

Cel mai nesigur m-am simțit cu ea pe ploaie, pe aceleași ace de par, la coborâre. Se simțea ca și cum fata sta sa fuga în laterala in orice moment. A și fugit puțin la un moment dat și nu a fost ok in conditiile in care aveam in grija un pasager care se incredea mie la suta în ce făceam eu. Nu fortam sau ceva de genul.

Singurul loc unde a fost cu adevărat ok a fost la mers pe drum drept, întins. 

Poate ca ar avea ceva șanse în state, la mers sute de km zilnic pe autostrăzi, dar nu vad cine merge doar pe drumuri drepte pe autostrăzi și s-ar putea împaca cu o jumătate fata atât de grea și atât de aproape de motor - în loc sa se anuleze greutățile, veneau la pachet. 

Bună poate doar în reclame și sesiuni foto, videoclipuri, etc. 

Am testat, am văzut ce este, dar am rămas cu un mare și clar nu. 

Este un proiect tehnic f avansat dar fără aplicabilitate în viata reala. 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, _Raul_ a spus:

Am mers cu Nikken o zi întreaga, cu ploaie pe alocuri, și nu a  fost deloc o experienta plăcută. Pasagerul nu întra în calcul fiindcă problemele cele mai mari au ținut de jumătatea fata a motocicletei. 

Fata este foarte foarte grea, nu ai nici un feeling de la ea iar în curbe strânse, ace de par alpine a trebuit sa fiu foarte cumpătat și încet în manevre. Pe urcare. 

Cel mai nesigur m-am simțit cu ea pe ploaie, pe aceleași ace de par, la coborâre. Se simțea ca și cum fata sta sa fuga în laterala in orice moment. A și fugit puțin la un moment dat și nu a fost ok in conditiile in care aveam in grija un pasager care se incredea mie la suta în ce făceam eu. Nu fortam sau ceva de genul.

Singurul loc unde a fost cu adevărat ok a fost la mers pe drum drept, întins. 

Poate ca ar avea ceva șanse în state, la mers sute de km zilnic pe autostrăzi, dar nu vad cine merge doar pe drumuri drepte pe autostrăzi și s-ar putea împaca cu o jumătate fata atât de grea și atât de aproape de motor - în loc sa se anuleze greutățile, veneau la pachet. 

Bună poate doar în reclame și sesiuni foto, videoclipuri, etc. 

Am testat, am văzut ce este, dar am rămas cu un mare și clar nu. 

Este un proiect tehnic f avansat dar fără aplicabilitate în viata reala. 

Cred ca esti primul care zice asta, pana acum toata lumea o lauda ca e super tare pe curbe si pe conditii de aderenta scazute. 

 

Ce inseamna marketingul domne 🤔

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, SenorPink a spus:

Cred ca esti primul care zice asta, pana acum toata lumea o lauda ca e super tare pe curbe si pe conditii de aderenta scazute. 

 

Ce inseamna marketingul domne 🤔

Eu am mers pe curbe cu ea vreo ora. E vaga fata, trebuie sa te increzi in ea. Apoi iei curbele la niste înclinari, ceva nebunie pt un amator. De aici problema lui Raul. Am si filmările, inclinat pe curbe cu nisip, denivelari,  n ai nici o problema,cat timp intelegi ca nu ai acelasi feeling ca la moto. Clar, cine a dorit a testat. Nu e pt oricine, drept dovada ca s a si vandut cat s a vandut. 

Repet, mie unul mi a placut. Dar nu o puteam incadra nicaieri, si pretul plus nepotrivirea clara, intr o clasa, face sa fie o moto confuza😁

Editat de Adrian M.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

21 minutes ago, SenorPink said:

Cred ca esti primul care zice asta, pana acum toata lumea o lauda ca e super tare pe curbe si pe conditii de aderenta scazute. 

 

De acord cu ce zice @Adrian M.. Stabilă o dată încadrată pe curbă, dar trebuie să ai încredere într-o față cu feedback 0. După ce te obișnuiești cred că te poți distra pe partea asta. Dar grea și greoaie. Și (evident) foarte lată în față. Ceva nu era în regulă acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi destul de puțin inspirat pentru ei. Sunt disperați să-și schimbe demografia clienților - motiv pentru care au intrat pe nișe complet străine pentru ei, cu LiveWire și Pan America. Cui îi pasă de încă un model pentru 65+?

 

Ca să clarific: nu spun că nu ai dreptate sau că acel model nu va apărea. Sper doar pentru ei ca nu asta să fie centrul marii prezentări.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, PzKpfW a spus:

Banii mei sunt pe o versiune mai orientată asfalt/sport-touring de Pan America (roată de 17 pe față, roată mai lată pe spate, alte culori, etc.), care să se bată cu S1000XR, MTS V4 PP, etc.

Pfuu, ar fi misto daca ar scoate o versiune strict de strada a PAN ului, roti acatarii pt asfalt, un pic mai joasa. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, Adrian M. a spus:

Pfuu, ar fi misto daca ar scoate o versiune strict de strada a PAN ului, roti acatarii pt asfalt, un pic mai joasa. 

 

mah daca aveai 1.70 as mai fi zis sa te plangi ca e inalta, da asa?

Acum 11 minute, PzKpfW a spus:

Ar fi destul de puțin inspirat pentru ei. Sunt disperați să-și schimbe demografia clienților - motiv pentru care au intrat pe nișe complet străine pentru ei, cu LiveWire și Pan America. Cui îi pasă de încă un model pentru 65+?

 

Ca să clarific: nu spun că nu ai dreptate sau că acel model nu va apărea. Sper doar pentru ei ca nu asta să fie centrul marii prezentări.

 

ahhh noi discutam ca sa ne aflam in treaba. Eu unul momentan ncii nu ma uit la HD-uri, indiferent ca e vorba de alea clasice sau de Pan America

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, SenorPink a spus:

 

mah daca aveai 1.70 as mai fi zis sa te plangi ca e inalta, da asa?

 

ahhh noi discutam ca sa ne aflam in treaba. Eu unul momentan ncii nu ma uit la HD-uri, indiferent ca e vorba de alea clasice sau de Pan America

Nu are legatura cu inaltimea mea. Ma refer strict la a avea o moto cu centrul de greutate mai jos, fara sa fie cocotata in copac doar de dragul pozitiei adventure. Ceva mai spre sport touring, nu Adventure sport touring, amestecatura asta de motociclete actuale. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Acum 47 minute, sprike a spus:

Ce parere aveti de noul Honda ADV 350 cc ?~

Este un model potrivit pentru drumurile noastre ?

Este un model frumos sau nu ?

 

 

 

Cred că au nimerit-o cu modelele astea X-Adv. Nu știu dacă neapărat sunt bune pentru off-road dar cursa mai lunga a suspensiei le oferă un confort superior scuterelor "normale". 

Marele minus - preturile care sunt cam mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, SenorPink a spus:

 

Cred că au nimerit-o cu modelele astea X-Adv. Nu știu dacă neapărat sunt bune pentru off-road dar cursa mai lunga a suspensiei le oferă un confort superior scuterelor "normale". 

Marele minus - preturile care sunt cam mari.

 

Sa nu uitam si contextul actual legat de covid, criza de cipuri, suprainflatia, tiparire de bani etc.

Si piata SH  are o valoare mai redicata.

Iar cresterea asta de preturi nu se va opri curand;

 

 

Preturile cresc, banii sunt tinuti la ciorap si nu se cumpara mare lucru, 

Editat de sprike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, SenorPink a spus:

 

Cred că au nimerit-o cu modelele astea X-Adv. Nu știu dacă neapărat sunt bune pentru off-road dar cursa mai lunga a suspensiei le oferă un confort superior scuterelor "normale". 

Marele minus - preturile care sunt cam mari.

Salut. Care cursa in plus a suspensiei? Ca eu am cautat specs si nu gasesc nimic,cursa suspensie la advul asta 350 vs sh350. Eu cred ca i doar de plastice și marketing... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, Adrian M. a spus:

Salut. Care cursa in plus a suspensiei? Ca eu am cautat specs si nu gasesc nimic,cursa suspensie la advul asta 350 vs sh350. Eu cred ca i doar de plastice și marketing... 

 

am vazut "pa Jermania" ca zice la groundclearance 145 mm

 

la Africa Twin scrie 250 mm groundclearance cu suspensii upsid down cu cu suspension travel 9.1 inches care e echvalent cu 231 mm.

 

Poate ca se poate trage vreo concluzie de aici?

Acum 6 minute, Kristian K a spus:

Pentru off road,iti trebuie roata de fata cel putin de 19"daca nu de 21",iar pe spate 17",daca nu 18".Asta ca sa faci ceva cu ea pe off,altfel,mai greu... :)

Parerea mea.

 

Da corect - de fapt am zis ca nu e neaparat offroad cat un scuter mai confortabil decat cele clasice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto
  • Cavaleru changed the title to Noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...