LionEl Postat Septembrie 3, 2022 Autor Share Postat Septembrie 3, 2022 Bune la grajdul omului cu dare de mana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 3, 2022 Share Postat Septembrie 3, 2022 Ăsta e suportul de topcase? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 3, 2022 Share Postat Septembrie 3, 2022 Teoretic o încercare de aripioară spate. Practic, mai mult design. Oricum RSV4 are o coadă foarte frumos sculptată, probabil cea mai frumoasă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Septembrie 6, 2022 Autor Share Postat Septembrie 6, 2022 Una din cele mai corecte motociclete primeste niste update-uri binevenite: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 6, 2022 Share Postat Septembrie 6, 2022 Deci rămâne V2?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Septembrie 6, 2022 Share Postat Septembrie 6, 2022 1 hour ago, SenorPink said: Una din cele mai corecte motociclete primeste niste update-uri binevenite: cred că cel mai tare mă râcâie ideea că o roată o să fie tubeless (spate) și una cu cameră (fața). de ce ai face asta? pe lângă faptul că au rămas la roată de 17 pe spate în condițiile în care toată lumea folosește 18. să vezi distracție la căutat anvelopele pentru offroad-ul pentru care au făcut îmbunătățirile. În plus, mi se pare că au plecat din zona de motocicletă corectă pentru un all-rounder și vor să facă din ea un adventure slab. 20 minutes ago, Lucian_M said: Deci rămâne V2?! Măcar rămâne unul din puținele V2-uri de pe piață în zona asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 6, 2022 Share Postat Septembrie 6, 2022 30 minutes ago, Lucian_M said: Deci rămâne V2?! Asta mare. Deocamdată. 8 minutes ago, bursyllac said: de ce ai face asta? Cost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Septembrie 8, 2022 Autor Share Postat Septembrie 8, 2022 (editat) Hatz Johmutzule: https://www.louis.eu/artikel/drive-chains-hpe-525-maintenance-free-rivet-link-included/10017600 A aparut de cumparat si la liber nu numai pe BMW-uri. Edit: imi retrag entuziasmul: https://www.revzilla.com/common-tread/bmws-maintenance-free-m-endurance-chain-put-to-the-test?__cf_chl_tk=GCsfYdHZ55QKomEGGwTzWbXV3_EcOR6Hjv7dIFR6DYs-1662645629-0-gaNycGzNCKU De fapt nu e maintenance free, e low maintenance - expensive. Aia e am avut vise umede pret de cateva minute. Editat Septembrie 8, 2022 de SenorPink Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 8, 2022 Share Postat Septembrie 8, 2022 Era o chestiune de timp - nu am citit însă nicăieri feedback pe termen lung. Chiar funcționează? Personal oricum nu-mi ung lanțul, deci chiar m-ar interesa. ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Septembrie 8, 2022 Autor Share Postat Septembrie 8, 2022 Acum 4 minute, PzKpfW a spus: Era o chestiune de timp - nu am citit însă nicăieri feedback pe termen lung. Chiar funcționează? Personal oricum nu-mi ung lanțul, deci chiar m-ar interesa. Au facut test cei d la Revzilla prin intermediul unuia Long Haul Paul care merge >1000 km/zi. A zis ca a scos 19000 de km de la lantul ala fara sa faca nici nu fel de mentenanta. L-au dat jos si l-au analizat si concluzia a fost ca era lesinat complet si a tebuit schimbat. Singura parte buna a fost ca foaia/pinionul erau in conditii excelente, pare-se datorita ta-C cu care e invelit lantul si care in teorie are frictiune mai mica. Problema e totusi pretul care nu e chiar usor de digerat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 8, 2022 Share Postat Septembrie 8, 2022 Just now, SenorPink said: A zis ca a scos 19000 de km de la lantul ala fara sa faca nici nu fel de mentenanta. Pe ce motocicletă, știi? Într-un fel se uzează pe un naked de 600 4L și altfel pe o un V2 sportiv de 1000 de ex. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Septembrie 8, 2022 Autor Share Postat Septembrie 8, 2022 Acum 2 minute, PzKpfW a spus: Pe ce motocicletă, știi? Într-un fel se uzează pe un naked de 600 4L și altfel pe o un V2 sportiv de 1000 de ex. Tenere 700 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 8, 2022 Share Postat Septembrie 8, 2022 Cred că e puțin mai mult ca media, dar prețul este dublu. Nu știu ce să zic. 59 minutes ago, SenorPink said: Tenere 700 Am dat și eu peste articolul respectiv. Se pare că sunt două versiuni ale lanțului "fără mentenanță": Regina High Performance Endurance (cel pe care-l vând cei de la Louis și care cere ceva mentenanță) Regina M Endurance (cel testat de Revzilla și care "nu are nevoie de niciun fel de lubrifiere sau întindere") Având în vedere că cel mai ieftin (primul) se vinde la ~250€, nici nu vreau să mă gândesc la prețul celui de-al doilea. Sau dacă merită. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Septembrie 8, 2022 Autor Share Postat Septembrie 8, 2022 1 oră în urmă, PzKpfW a spus: Cred că e puțin mai mult ca media, dar prețul este dublu. Nu știu ce să zic. Am dat și eu peste articolul respectiv. Se pare că sunt două versiuni ale lanțului "fără mentenanță": Regina High Performance Endurance (cel pe care-l vând cei de la Louis și care cere ceva mentenanță) Regina M Endurance (cel testat de Revzilla și care "nu are nevoie de niciun fel de lubrifiere sau întindere") Având în vedere că cel mai ieftin (primul) se vinde la ~250€, nici nu vreau să mă gândesc la prețul celui de-al doilea. Sau dacă merită. Pai tocmai, cred ca momentan e doar la nivel de vis si de fita pentru cei pentru care banii nu conteaza. Eu unul momentan raman pe lant clasic (cat timp voi avea Africana) si cu mentenanta cand imi aduc aminte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 8, 2022 Share Postat Septembrie 8, 2022 Mă întreb totuși cât l-ar fi ținut lanțul ăla dacă-l mai întindea din când în când. Măcar o dată la 5000km. Dacă-l ducea spre 25.000km să spunem că ar fi fost relativ decent având în vedere că la cum arăta foaia, mai termina un lanț cu ea. Am încercat de curiozitate să găsesc lanțul respectiv la vânzare, fără succes. Spun în articol că i-ar fi costat $360. Doar High Performance Endurance găsesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 8, 2022 Share Postat Septembrie 8, 2022 (editat) Pt puturoși există cardan! Nu de bmw, că la ăla poa' să țină cardanu' mai puțin decât un kit de lanț . Sau curea pt fițoși. Editat Septembrie 8, 2022 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 8, 2022 Share Postat Septembrie 8, 2022 Toate cardanele pot avea probleme, nu este ceva specific BMW. Și sunt fan cardan, am avut și probabil voi mai avea. Dar pe motociclete mari, de touring/sport touring. Nu poți pune cardan pe un motor sub 1000cc sau pe ceva sportiv; este foarte greu și are cea mai mare pierdere de putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Septembrie 8, 2022 Autor Share Postat Septembrie 8, 2022 Solutia cea mai de compromis ar fi cureaua, totusi stiinta materialelor a progresat iar o curea moderna care are Kevlar prin compozitie si cine stie ce alte materiale compozite tine 100k km plus nu mai atat de elastica astfel incat sa zici ca nu renteaza. Si pierderea de putere nu e atat de mare ca la cardan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 8, 2022 Share Postat Septembrie 8, 2022 Aia e limitată pe partea cealaltă, nu ține la puteri/rotații mari. Și este relativ sensibilă la elemente externe (soluții de curățare, căldură, variații de temperatură, pietre, etc.). Și este teribil de urâtă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DesertEagle Postat Septembrie 8, 2022 Share Postat Septembrie 8, 2022 Un kit de lant nou DID e undeva la 100+ europeni si cu mentenanta minima (precara) tine de la 2 sezoane in plus. Nu prea vad smecheria cu lantul asta fara intretinere dar care trebuie intretinut ca un lant normal daca vrei sa te tina cat de cat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 8, 2022 Share Postat Septembrie 8, 2022 3 minutes ago, DesertEagle said: Un kit de lant nou DID e undeva la 100+ europeni si cu mentenanta minima (precara) tine de la 2 sezoane in plus. Depinde ce lanț, câți km, cum mergi și în ce condiții. Am mers 20k cu același kit de lanț pe o Multistrada 1200, întreținere minimă (uns niciodată, doar întins) și nu sunt genul care merge liniștit. Dar m-a costat peste 200€ kitul la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 8, 2022 Share Postat Septembrie 8, 2022 Acum 56 minute, PzKpfW a spus: Toate cardanele pot avea probleme, nu este ceva specific BMW. Toate pot avea probleme. Alea de bmw au probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 8, 2022 Share Postat Septembrie 8, 2022 Toate au probleme la un moment dat. Am avut BMW, vândut pe la 60.000km, nicio problemă la cardan. Mai încolo nu știu ce s-a întâmplat cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 8, 2022 Share Postat Septembrie 8, 2022 Cine are +400000 (patrusutedemii) de unități rechemate în service pt cardan? Cine? Cine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 8, 2022 Share Postat Septembrie 8, 2022 Nu le iau apărarea, nu știu. Știu doar că nu sunt singurii care fac recall-uri. Și regina-fiabilității-Honda a făcut recall pe sute de mii de motociclete până acum. Și e bine că-și recunosc greșelile și fac rechemările. Nu sunt unii sfinți și alții draci. Și ca să păstrăm proporțiile, 400.000 pare mult (și este) dar reprezintă vânzările lor pe aproximativ 2 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.