PzKpfW Postat Septembrie 6, 2022 Share Postat Septembrie 6, 2022 30 minutes ago, Lucian_M said: Deci rămâne V2?! Asta mare. Deocamdată. 8 minutes ago, bursyllac said: de ce ai face asta? Cost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 8, 2022 Autor Share Postat Septembrie 8, 2022 (editat) Hatz Johmutzule: https://www.louis.eu/artikel/drive-chains-hpe-525-maintenance-free-rivet-link-included/10017600 A aparut de cumparat si la liber nu numai pe BMW-uri. Edit: imi retrag entuziasmul: https://www.revzilla.com/common-tread/bmws-maintenance-free-m-endurance-chain-put-to-the-test?__cf_chl_tk=GCsfYdHZ55QKomEGGwTzWbXV3_EcOR6Hjv7dIFR6DYs-1662645629-0-gaNycGzNCKU De fapt nu e maintenance free, e low maintenance - expensive. Aia e am avut vise umede pret de cateva minute. Editat Septembrie 8, 2022 de SenorPink Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 8, 2022 Share Postat Septembrie 8, 2022 Era o chestiune de timp - nu am citit însă nicăieri feedback pe termen lung. Chiar funcționează? Personal oricum nu-mi ung lanțul, deci chiar m-ar interesa. ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 8, 2022 Autor Share Postat Septembrie 8, 2022 Acum 4 minute, PzKpfW a spus: Era o chestiune de timp - nu am citit însă nicăieri feedback pe termen lung. Chiar funcționează? Personal oricum nu-mi ung lanțul, deci chiar m-ar interesa. Au facut test cei d la Revzilla prin intermediul unuia Long Haul Paul care merge >1000 km/zi. A zis ca a scos 19000 de km de la lantul ala fara sa faca nici nu fel de mentenanta. L-au dat jos si l-au analizat si concluzia a fost ca era lesinat complet si a tebuit schimbat. Singura parte buna a fost ca foaia/pinionul erau in conditii excelente, pare-se datorita ta-C cu care e invelit lantul si care in teorie are frictiune mai mica. Problema e totusi pretul care nu e chiar usor de digerat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 8, 2022 Share Postat Septembrie 8, 2022 Just now, SenorPink said: A zis ca a scos 19000 de km de la lantul ala fara sa faca nici nu fel de mentenanta. Pe ce motocicletă, știi? Într-un fel se uzează pe un naked de 600 4L și altfel pe o un V2 sportiv de 1000 de ex. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 8, 2022 Autor Share Postat Septembrie 8, 2022 Acum 2 minute, PzKpfW a spus: Pe ce motocicletă, știi? Într-un fel se uzează pe un naked de 600 4L și altfel pe o un V2 sportiv de 1000 de ex. Tenere 700 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 8, 2022 Share Postat Septembrie 8, 2022 Cred că e puțin mai mult ca media, dar prețul este dublu. Nu știu ce să zic. 59 minutes ago, SenorPink said: Tenere 700 Am dat și eu peste articolul respectiv. Se pare că sunt două versiuni ale lanțului "fără mentenanță": Regina High Performance Endurance (cel pe care-l vând cei de la Louis și care cere ceva mentenanță) Regina M Endurance (cel testat de Revzilla și care "nu are nevoie de niciun fel de lubrifiere sau întindere") Având în vedere că cel mai ieftin (primul) se vinde la ~250€, nici nu vreau să mă gândesc la prețul celui de-al doilea. Sau dacă merită. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 8, 2022 Autor Share Postat Septembrie 8, 2022 1 oră în urmă, PzKpfW a spus: Cred că e puțin mai mult ca media, dar prețul este dublu. Nu știu ce să zic. Am dat și eu peste articolul respectiv. Se pare că sunt două versiuni ale lanțului "fără mentenanță": Regina High Performance Endurance (cel pe care-l vând cei de la Louis și care cere ceva mentenanță) Regina M Endurance (cel testat de Revzilla și care "nu are nevoie de niciun fel de lubrifiere sau întindere") Având în vedere că cel mai ieftin (primul) se vinde la ~250€, nici nu vreau să mă gândesc la prețul celui de-al doilea. Sau dacă merită. Pai tocmai, cred ca momentan e doar la nivel de vis si de fita pentru cei pentru care banii nu conteaza. Eu unul momentan raman pe lant clasic (cat timp voi avea Africana) si cu mentenanta cand imi aduc aminte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 8, 2022 Share Postat Septembrie 8, 2022 Mă întreb totuși cât l-ar fi ținut lanțul ăla dacă-l mai întindea din când în când. Măcar o dată la 5000km. Dacă-l ducea spre 25.000km să spunem că ar fi fost relativ decent având în vedere că la cum arăta foaia, mai termina un lanț cu ea. Am încercat de curiozitate să găsesc lanțul respectiv la vânzare, fără succes. Spun în articol că i-ar fi costat $360. Doar High Performance Endurance găsesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 8, 2022 Share Postat Septembrie 8, 2022 (editat) Pt puturoși există cardan! Nu de bmw, că la ăla poa' să țină cardanu' mai puțin decât un kit de lanț . Sau curea pt fițoși. Editat Septembrie 8, 2022 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 8, 2022 Share Postat Septembrie 8, 2022 Toate cardanele pot avea probleme, nu este ceva specific BMW. Și sunt fan cardan, am avut și probabil voi mai avea. Dar pe motociclete mari, de touring/sport touring. Nu poți pune cardan pe un motor sub 1000cc sau pe ceva sportiv; este foarte greu și are cea mai mare pierdere de putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 8, 2022 Autor Share Postat Septembrie 8, 2022 Solutia cea mai de compromis ar fi cureaua, totusi stiinta materialelor a progresat iar o curea moderna care are Kevlar prin compozitie si cine stie ce alte materiale compozite tine 100k km plus nu mai atat de elastica astfel incat sa zici ca nu renteaza. Si pierderea de putere nu e atat de mare ca la cardan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 8, 2022 Share Postat Septembrie 8, 2022 Aia e limitată pe partea cealaltă, nu ține la puteri/rotații mari. Și este relativ sensibilă la elemente externe (soluții de curățare, căldură, variații de temperatură, pietre, etc.). Și este teribil de urâtă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 8, 2022 Share Postat Septembrie 8, 2022 3 minutes ago, DesertEagle said: Un kit de lant nou DID e undeva la 100+ europeni si cu mentenanta minima (precara) tine de la 2 sezoane in plus. Depinde ce lanț, câți km, cum mergi și în ce condiții. Am mers 20k cu același kit de lanț pe o Multistrada 1200, întreținere minimă (uns niciodată, doar întins) și nu sunt genul care merge liniștit. Dar m-a costat peste 200€ kitul la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 8, 2022 Share Postat Septembrie 8, 2022 Acum 56 minute, PzKpfW a spus: Toate cardanele pot avea probleme, nu este ceva specific BMW. Toate pot avea probleme. Alea de bmw au probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 8, 2022 Share Postat Septembrie 8, 2022 Toate au probleme la un moment dat. Am avut BMW, vândut pe la 60.000km, nicio problemă la cardan. Mai încolo nu știu ce s-a întâmplat cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 8, 2022 Share Postat Septembrie 8, 2022 Cine are +400000 (patrusutedemii) de unități rechemate în service pt cardan? Cine? Cine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 8, 2022 Share Postat Septembrie 8, 2022 Nu le iau apărarea, nu știu. Știu doar că nu sunt singurii care fac recall-uri. Și regina-fiabilității-Honda a făcut recall pe sute de mii de motociclete până acum. Și e bine că-și recunosc greșelile și fac rechemările. Nu sunt unii sfinți și alții draci. Și ca să păstrăm proporțiile, 400.000 pare mult (și este) dar reprezintă vânzările lor pe aproximativ 2 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 8, 2022 Share Postat Septembrie 8, 2022 Au prea multe probleme, și la auto și la moto, pt care nu recheamă, le tratează la mica înțelegere eventual. MULTE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 8, 2022 Share Postat Septembrie 8, 2022 Așa o fi. Pe mine m-or fi ocolit problemele mărcii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 8, 2022 Autor Share Postat Septembrie 8, 2022 Acum 3 minute, Asimplu a spus: Mi-a aparut in feed video de mai jos si nu pot sa nu observ un trend, la mai multi producatori, de a dezvolta din ce in ce mai multe modele de motociclete cu motor parallel twin. Trebuie sa recunosc ca inafara de cateva modele de capacitate mare (>1000cmc), nu m-au fascinat niciodata motoarele in 2 cilindri, insa actiunile astea ale producatorilor, imi ridica tot felul de curiozitati. Oare vom vedea un viitor in care aceasta configuratie va fi din ce in ce mai populara? Raspunsul este da. Cred ca @PzKpfWa comentat acum câteva pagini fix pe tema asta. Acum 12 minute, SenorPink a spus: Raspunsul este da. Cred ca @PzKpfWa comentat acum câteva pagini fix pe tema asta. Și ziceam și eu ca îmi place mult paralelul de le Africana, cum trage, cum se aude, consum. Oricum un motor mai incitant decât 4 in linie. Și mai puține vibrații ca un V2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 10, 2022 Share Postat Septembrie 10, 2022 (editat) Honda nu face dcât să urmeze trendul. KTM, Aprilia, Yamaha (și Suzuki se pare - vezi mai sus) au deja parallel twin pe cilindreele medii, iar Ducati au tot un motor în 2 cilindri. În uz stradal, un motor în 2 pistoane va fi mai fun și mai reactiv decât unul în 4, care trebuie să se tureze pentru a scoate performanță. În afară de mersul pe circuit unde puterea de vârf contează mai mult (și unde pistoanele mai mici ale unui bloc în 4 cilindri au un avantaj), un 4 în linie nu mai are sens. Este inferior unui twin în ceea ce privește greutatea, complexitatea, costul, dimensiunile, emisiile, etc. Editat Septembrie 10, 2022 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Septembrie 14, 2022 Share Postat Septembrie 14, 2022 https://www.advrider.com/honda-recalls-certain-2020-2021-africa-twin-motorcycles-equipped-with-dct/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 14, 2022 Autor Share Postat Septembrie 14, 2022 Au avut ceva recall-uri Africanele, încep și ăștia sa se ia după BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sasesase Postat Septembrie 14, 2022 Share Postat Septembrie 14, 2022 Cand vinzi 5000 buc, nu faci niciun recall. Cand vinzi 100.000 buc, mai bine previ decat sa platesti dupa. Nu stiu cum e la BMW, dar multe au garantie 4-5 ani. Daca la 1 din 10 ar trebui schimbat cardanul pe garantie, cred ca ar fi un soc financiar, dar si de imagine imens. Una este sa te duci frumos la programare in service, alta este sa se rupa cardanu naiba stie unde. Recall este un semn bun, mie imi da incredere in producator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.