Sari la conținut

Noutati din lumea moto


DonFlamingo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hatz Johmutzule:

 

https://www.louis.eu/artikel/drive-chains-hpe-525-maintenance-free-rivet-link-included/10017600

 

A aparut de cumparat si la liber nu numai pe BMW-uri. 

 

Edit: imi retrag entuziasmul: https://www.revzilla.com/common-tread/bmws-maintenance-free-m-endurance-chain-put-to-the-test?__cf_chl_tk=GCsfYdHZ55QKomEGGwTzWbXV3_EcOR6Hjv7dIFR6DYs-1662645629-0-gaNycGzNCKU 

 

De fapt nu e maintenance free, e low maintenance - expensive. 

 

Aia e am avut vise umede pret de cateva minute. 

Editat de SenorPink
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, PzKpfW a spus:

Era o chestiune de timp - nu am citit însă nicăieri feedback pe termen lung. Chiar funcționează? Personal oricum nu-mi ung lanțul, deci chiar m-ar interesa.

Au facut test cei d la Revzilla prin intermediul unuia Long Haul Paul care merge >1000 km/zi. A zis ca a scos 19000 de km de la lantul ala fara sa faca nici nu fel de mentenanta. 

 

L-au dat jos si l-au analizat si concluzia a fost ca era lesinat complet si a tebuit schimbat. Singura parte buna a fost ca foaia/pinionul erau in conditii excelente, pare-se datorita ta-C cu care e invelit lantul si care in teorie are frictiune mai mica. 

 

Problema e totusi pretul care nu e chiar usor de digerat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred că e puțin mai mult ca media, dar prețul este dublu. Nu știu ce să zic.

 

59 minutes ago, SenorPink said:

Tenere 700

 

Am dat și eu peste articolul respectiv. Se pare că sunt două versiuni ale lanțului "fără mentenanță":

  • Regina High Performance Endurance (cel pe care-l vând cei de la Louis și care cere ceva mentenanță)
  • Regina M Endurance (cel testat de Revzilla și care "nu are nevoie de niciun fel de lubrifiere sau întindere")

Având în vedere că cel mai ieftin (primul) se vinde la ~250€, nici nu vreau să mă gândesc la prețul celui de-al doilea. Sau dacă merită.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Cred că e puțin mai mult ca media, dar prețul este dublu. Nu știu ce să zic.

 

 

Am dat și eu peste articolul respectiv. Se pare că sunt două versiuni ale lanțului "fără mentenanță":

  • Regina High Performance Endurance (cel pe care-l vând cei de la Louis și care cere ceva mentenanță)
  • Regina M Endurance (cel testat de Revzilla și care "nu are nevoie de niciun fel de lubrifiere sau întindere")

Având în vedere că cel mai ieftin (primul) se vinde la ~250€, nici nu vreau să mă gândesc la prețul celui de-al doilea. Sau dacă merită.

 

Pai tocmai, cred ca momentan e doar la nivel de vis si de fita pentru cei pentru care banii nu conteaza.

 

Eu unul momentan raman pe lant clasic (cat timp voi avea Africana) si cu mentenanta cand imi aduc aminte 🤭

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mă întreb totuși cât l-ar fi ținut lanțul ăla dacă-l mai întindea din când în când. Măcar o dată la 5000km. Dacă-l ducea spre 25.000km să spunem că ar fi fost relativ decent având în vedere că la cum arăta foaia, mai termina un lanț cu ea.

 

Am încercat de curiozitate să găsesc lanțul respectiv la vânzare, fără succes. Spun în articol că i-ar fi costat $360. Doar High Performance Endurance găsesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt puturoși există cardan! Nu de bmw, că la ăla poa' să țină cardanu' mai puțin decât un kit de lanț 😈.

Sau curea pt fițoși. 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate cardanele pot avea probleme, nu este ceva specific BMW.

 

Și sunt fan cardan, am avut și probabil voi mai avea. Dar pe motociclete mari, de touring/sport touring. Nu poți pune cardan pe un motor sub 1000cc sau pe ceva sportiv; este foarte greu și are cea mai mare pierdere de putere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Solutia cea mai de compromis ar fi cureaua, totusi stiinta materialelor a progresat iar o curea moderna care are Kevlar prin compozitie si cine stie ce alte materiale compozite tine 100k km plus nu mai atat de elastica astfel incat sa zici ca nu renteaza. Si pierderea de putere nu e atat de mare ca la cardan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 minutes ago, DesertEagle said:

Un kit de lant nou DID e undeva la 100+ europeni si cu mentenanta minima (precara) tine de la 2 sezoane in plus.

 

Depinde ce lanț, câți km, cum mergi și în ce condiții. Am mers 20k cu același kit de lanț pe o Multistrada 1200, întreținere minimă (uns niciodată, doar întins) și nu sunt genul care merge liniștit. Dar m-a costat peste 200€ kitul la ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu le iau apărarea, nu știu. Știu doar că nu sunt singurii care fac recall-uri. Și regina-fiabilității-Honda a făcut recall pe sute de mii de motociclete până acum. Și e bine că-și recunosc greșelile și fac rechemările. Nu sunt unii sfinți și alții draci.

 

Și ca să păstrăm proporțiile, 400.000 pare mult (și este) dar reprezintă vânzările lor pe aproximativ 2 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Asimplu a spus:

Mi-a aparut in feed video de mai jos si nu pot sa nu observ un trend, la mai multi producatori, de a dezvolta din ce in ce mai multe modele de motociclete cu motor parallel twin.

Trebuie sa recunosc ca inafara de cateva modele de capacitate mare (>1000cmc), nu m-au fascinat niciodata motoarele in 2 cilindri, insa actiunile astea ale producatorilor, imi ridica tot felul de curiozitati.

Oare vom vedea un viitor in care aceasta configuratie va fi din ce in ce mai populara?

 

Raspunsul este da. Cred ca @PzKpfWa comentat acum câteva pagini fix pe tema asta.

Acum 12 minute, SenorPink a spus:

Raspunsul este da. Cred ca @PzKpfWa comentat acum câteva pagini fix pe tema asta.

Și ziceam și eu ca îmi place mult paralelul de le Africana, cum trage, cum se aude, consum. Oricum un motor mai incitant decât 4 in linie. Și mai puține vibrații ca un V2. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda nu face dcât să urmeze trendul. KTM, Aprilia, Yamaha (și Suzuki se pare - vezi mai sus) au deja parallel twin pe cilindreele medii, iar Ducati au tot un motor în 2 cilindri. În uz stradal, un motor în 2 pistoane va fi mai fun și mai reactiv decât unul în 4, care trebuie să se tureze pentru a scoate performanță. În afară de mersul pe circuit unde puterea de vârf contează mai mult (și unde pistoanele mai mici ale unui bloc în 4 cilindri au un avantaj), un 4 în linie nu mai are sens. Este inferior unui twin în ceea ce privește greutatea, complexitatea, costul, dimensiunile, emisiile, etc.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto
  • Cavaleru changed the title to Noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...