Sari la conținut

Noutati din lumea moto


LionEl
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu le iau apărarea, nu știu. Știu doar că nu sunt singurii care fac recall-uri. Și regina-fiabilității-Honda a făcut recall pe sute de mii de motociclete până acum. Și e bine că-și recunosc greșelile și fac rechemările. Nu sunt unii sfinți și alții draci.

 

Și ca să păstrăm proporțiile, 400.000 pare mult (și este) dar reprezintă vânzările lor pe aproximativ 2 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Asimplu a spus:

Mi-a aparut in feed video de mai jos si nu pot sa nu observ un trend, la mai multi producatori, de a dezvolta din ce in ce mai multe modele de motociclete cu motor parallel twin.

Trebuie sa recunosc ca inafara de cateva modele de capacitate mare (>1000cmc), nu m-au fascinat niciodata motoarele in 2 cilindri, insa actiunile astea ale producatorilor, imi ridica tot felul de curiozitati.

Oare vom vedea un viitor in care aceasta configuratie va fi din ce in ce mai populara?

 

Raspunsul este da. Cred ca @PzKpfWa comentat acum câteva pagini fix pe tema asta.

Acum 12 minute, SenorPink a spus:

Raspunsul este da. Cred ca @PzKpfWa comentat acum câteva pagini fix pe tema asta.

Și ziceam și eu ca îmi place mult paralelul de le Africana, cum trage, cum se aude, consum. Oricum un motor mai incitant decât 4 in linie. Și mai puține vibrații ca un V2. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda nu face dcât să urmeze trendul. KTM, Aprilia, Yamaha (și Suzuki se pare - vezi mai sus) au deja parallel twin pe cilindreele medii, iar Ducati au tot un motor în 2 cilindri. În uz stradal, un motor în 2 pistoane va fi mai fun și mai reactiv decât unul în 4, care trebuie să se tureze pentru a scoate performanță. În afară de mersul pe circuit unde puterea de vârf contează mai mult (și unde pistoanele mai mici ale unui bloc în 4 cilindri au un avantaj), un 4 în linie nu mai are sens. Este inferior unui twin în ceea ce privește greutatea, complexitatea, costul, dimensiunile, emisiile, etc.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand vinzi 5000 buc, nu faci niciun recall. 

Cand vinzi 100.000 buc, mai bine previ decat sa platesti dupa. Nu stiu cum e la BMW, dar multe au garantie 4-5 ani. Daca la 1 din 10 ar trebui schimbat cardanul pe garantie, cred ca ar fi un soc financiar, dar si de imagine imens.

Una este sa te duci frumos la programare in service, alta este sa se rupa cardanu naiba stie unde.

 

Recall este un semn bun, mie imi da incredere in producator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și când ai >400000 unități sub incidența recall-ului înseamnă că te-a durut multă vreme la ștoi că vinzi mizerii. Oricum inevitabil unele se vor rupe până reușesc ei să facă intervențiile la toate, dealerii oricum caută să împingă în iarnă treaba că să nu se blocheze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt destul de convins că sunt toți în aceeași situație și dacă descoperă o problemă își fac niște calcule înainte de a face un recall: posibile procese și despăgubiri vs. cât îi costă recall-ul. Toți producătorii sunt la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

…Mai exact ce diferă față de modelul ‘22? O spoială nouă?

 

Nu sunt absurd, sunt conștient că nu se pot scoate modele noi în fiecare an. Dar de ce prezentare, articole, etc. dacă motoreta e practic aceeași?

 

2 minutes ago, SenorPink said:

Kawasaki sa lase prostiile și sa lanseze vulcanul ala supraalimentat 🤭

 

Nu sunt convins că există piață pentru un power cruiser care să sune ca un aspirator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, SenorPink a spus:

Kawasaki sa lase prostiile și sa lanseze vulcanul ala supraalimentat 🤭

Îl aștept și eu de vreo 2 ani, dar degeaba, se pare...  Între timp am schimbat și marca, și tipul(ca și tine, dealtfel). :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, Bart Bz a spus:

Îl aștept și eu de vreo 2 ani, dar degeaba, se pare...  Între timp am schimbat și marca, și tipul(ca și tine, dealtfel). :)

Pai vezi? Își bat joc de noi. 

Ce mi-ar mai fi plăcut un Vulcan cu motor sportiv. 

Desigur mai e varianta de Rebel 1100 care fuge de rupe dar e cam mica și nu știu dacă duce drumuri lungi.

 

Acum am văzut ca ai trecut pe Transalp. Cum e tranzitia? 

PS: anul viitor scot Transalpul nou.

 

Editat de SenorPink
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, SenorPink a spus:

Pai vezi? Își bat joc de noi. 

Ce mi-ar mai fi plăcut un Vulcan cu motor sportiv. 

Desigur mai e varianta de Rebel 1100 care fuge de rupe dar e cam mica și nu știu dacă duce drumuri lungi.

 

Acum am văzut ca ai trecut pe Transalp. Cum e tranzitia? 

PS: anul viitor scot Transalpul nou.

 

'neatza. Trecerea a fost pentru mine .neașteptat de ușoară. Transalpul e o motocicletă extrem de fâșneață, manevrabilă, confortabila, și, poate cel mai important aspect pentru mine, pot intra pe orice fel de drum. Din punctul ăsta de vedere, Vulcanul mă limita foarte mult. Bineînțeles că îmi lipsește "muzica" eșapamentului de pe Vulcan, dar nici asta nu sună rău, fiind tot V2.

Am văzut ceva poze cu viitorul Transalp, dar se pare că au renunțat la clasicul V2... 😟

Acum 7 ore, PzKpfW a spus:

 

Ducati Diavel/XDiavel

Diavelul este, fără doar și poate, o motocicletă foarte faină, dar nu pentru "chopperisti", ci pentru cei ce vor "altceva".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, PzKpfW a spus:

Ce-i drept, motocicliștii cu Ducati au ajuns să fie versiunea pe 2 roți a șoferilor de BMW.

Cred ca cei cu BMW sunt versiunea pe 2 roti a soferilor de BMW 🤭

 

Acum 2 ore, Bart Bz a spus:

'neatza. Trecerea a fost pentru mine .neașteptat de ușoară. Transalpul e o motocicletă extrem de fâșneață, manevrabilă, confortabila, și, poate cel mai important aspect pentru mine, pot intra pe orice fel de drum. Din punctul ăsta de vedere, Vulcanul mă limita foarte mult. Bineînțeles că îmi lipsește "muzica" eșapamentului de pe Vulcan, dar nici asta nu sună rău, fiind tot V2.

Am văzut ceva poze cu viitorul Transalp, dar se pare că au renunțat la clasicul V2... 😟

 

Daca motorul va fi similar cu asta de pe Africana nu va duce nimeni dorul V2-ului. Paralelul asta merge, se aude, se simte exact ca un V2. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 hours ago, Bart Bz said:

Diavelul este, fără doar și poate, o motocicletă foarte faină, dar nu pentru "chopperisti", ci pentru cei ce vor "altceva".

 

Este un "power cruiser" (sau cel puțin așa-l vând ăștia de la Ducati). Adică ceea ce ar fi și un Vulcan cu motor sportiv - ce spunea @SenorPink.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto
  • Cavaleru changed the title to Noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...