PzKpfW Postat Decembrie 30, 2022 Share Postat Decembrie 30, 2022 Nu se rezumă doar la achiziția unui brand, ci la prezența fizică în țara respectivă/Europa, angajați, experiență, tradiție, furnizori, etc. Chinezii au fost destul de deștepți (până acum) încât să nu se bage în managementul firmelor europene (auto sau moto) pe care le-au cumpărat. Știu că oamenii sunt capabili. Le pun doar fondurile la dispoziție și se bucură de dividende ulterior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Decembrie 30, 2022 Autor Share Postat Decembrie 30, 2022 Daa nu știu ce să zic, benelli și toate astea sunt made in China. Nu zic că or fi proaste doar că am rețineri în privința asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Decembrie 30, 2022 Share Postat Decembrie 30, 2022 Acum 3 minute, PzKpfW a spus: Nu se rezumă doar la achiziția unui brand, ci la prezența fizică în țara respectivă/Europa, angajați, experiență, tradiție, furnizori, etc. Chinezii au fost destul de deștepți (până acum) încât să nu se bage în managementul firmelor europene (auto sau moto) pe care le-au cumpărat. Știu că oamenii sunt capabili. Le pun doar fondurile la dispoziție și se bucură de dividende ulterior. Morini mai avea vreun om, ceva?!? Se cumpără numele și basta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 30, 2022 Share Postat Decembrie 30, 2022 (editat) 11 minutes ago, Escanor said: Daa nu știu ce să zic, benelli și toate astea sunt made in China. Nu zic că or fi proaste doar că am rețineri în privința asta. Nu știu care se fac în China și care în Italia. Dar sediul clar a rămas în Pesaro. 9 minutes ago, ENEOS said: Morini mai avea vreun om, ceva?!? Se cumpără numele și basta . Aveau fabrică și produceau motociclete până să fie cumpărați de chinezi acum 4 ani. Editat Decembrie 30, 2022 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
exilatu' Postat Decembrie 31, 2022 Share Postat Decembrie 31, 2022 (editat) Sediul e în continuare în Italia, chinezii vin cu fondurile, designerii, inginerii sunt europeni, motorizare Kawasaki,frane brembo, suspensii kayaba, pneuri Pirelli etc. 7000 roadsterul și 7400 scramblerul, garanție 3 ani Editat Decembrie 31, 2022 de exilatu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Decembrie 31, 2022 Share Postat Decembrie 31, 2022 Tot un ceuncen e! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
exilatu' Postat Decembrie 31, 2022 Share Postat Decembrie 31, 2022 Păi voinicul ăla in videoclip zice kawa. Mă gândesc poate știe ce zice, e meseria lui ,jurnalist moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Decembrie 31, 2022 Share Postat Decembrie 31, 2022 (editat) Acum 1 oră, Kristian K a spus: Fa ochiometric comparatia motorului de pe Morini cu cel de pe SV sau Strom,ai sa vezi ca doar emblema difera Poate am eu ochiu' strâmb, dar ăla pare motor de ERN6, Vulcan S 650, Versys 650... Nu prea are treabă cu motorul de SV, V-Strom... Editat Decembrie 31, 2022 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 31, 2022 Share Postat Decembrie 31, 2022 Dacă vorbim despre V2-ul de 1200, este concept și producție proprie Moto Morini, apărut pentru prima dată pe Corsaro în 2005. Este complet diferit față de V2-ul Suzuki, nici unghiul dintre cilindrii nu este la fel (87° vs. 90°) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Decembrie 31, 2022 Share Postat Decembrie 31, 2022 Nicio treabă și la 1200... Numai zona de filtru de ulei (extra mega expus la Suzuki) și nu e la fel deloc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Decembrie 31, 2022 Share Postat Decembrie 31, 2022 3 hours ago, Kristian K said: Kawasaki a beneficiat de el in parteneriat pentru KLV.Asa stiu eu. KLV-ul era fix un V-Strom cu embleme de Kawasaki, inclusiv pe cadru avea eticheta cu Suzuki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Decembrie 31, 2022 Share Postat Decembrie 31, 2022 Ca fapt divers, acum cativa ani erau 2 KLV-uri in Bucuresti, una detinuta de un amic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 7, 2023 Share Postat Ianuarie 7, 2023 Noul motor de 990 de la KTM (în comparație cu actualul 890, dr). Implicit, urmează o nouă serie de modele - Duke 990, 990 Adv și un touring derivat din 790/890 Adv cu suspensii mai tari, roți de '17, etc. Probabil că motorul de 890 va dispărea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Ianuarie 7, 2023 Share Postat Ianuarie 7, 2023 Important e să păstreze condensul din bord! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Ianuarie 7, 2023 Share Postat Ianuarie 7, 2023 ar fii interesant sa incerce si sa scade cilindrea cu 100 - 200 - 300 cc, cred ca multa lume asteapta un 490 - 590 adv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 7, 2023 Share Postat Ianuarie 7, 2023 Se pare că 490-ul este în teste. Dar vorbim de mono. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Ianuarie 7, 2023 Share Postat Ianuarie 7, 2023 Astia niciodata n-au fost in stare sa faca un bicilindru mediu sau mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 7, 2023 Share Postat Ianuarie 7, 2023 Nu prea are sens mai mult de un piston pentru majoritatea aplicațiilor stradale la cilindree mici. Aceeași poveste ca bicilindrul vs 4 în linie la motoarele mai mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Ianuarie 7, 2023 Share Postat Ianuarie 7, 2023 (editat) Pai la 600 cele mai celebre au fost in 4 cilindri pana la un moment dat. Cel putin japonezle. Editat Ianuarie 7, 2023 de Speedy.K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 7, 2023 Share Postat Ianuarie 7, 2023 Alte vremuri, alte tehnologii, alte priorități, alt marketing. Motoarele de 600 cu 4L sunt cvasi-dispărute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Ianuarie 7, 2023 Share Postat Ianuarie 7, 2023 Acum 1 oră, Speedy.K a spus: Pai la 600 cele mai celebre au fost in 4 cilindri pana la un moment dat. Cel putin japonezle. alea erau "stradale" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Ianuarie 8, 2023 Share Postat Ianuarie 8, 2023 (editat) Acum 12 ore, Speedy.K a spus: Astia niciodata n-au fost in stare sa faca un bicilindru mediu sau mic. A avut kawasaki, kle 500, foarte misto propulsorul ... putere si cuplu fix cat trebuie... ar fii fain un refresh cu injectie, ceva asistenta electronica, suspensie mai buna, greutate mai mica (cu vreo 50 kg ) Editat Ianuarie 8, 2023 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Ianuarie 8, 2023 Share Postat Ianuarie 8, 2023 Hahaha, da, KLE a fost o maaare smecherie de motocicleta! Acum serios, eu ma refeream la astia de la KTM... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Ianuarie 12, 2023 Share Postat Ianuarie 12, 2023 https://www.mcnews.com.au/ducati-sales-figures-motorcycle-2022/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 12, 2023 Share Postat Ianuarie 12, 2023 A devenit teribil de cul să ai Ducati acum. În mod obiectiv, fac motociclete mai bune ca acum 10-15 ani. Dar și ceva mai plicticoase standard. CFMoto 800NK - de la prototip la versiunea de serie. Un Hornet mai interesant. Moto Guzzi pregătește un nou Stelvio Honda va prezenta curând primul model electric. Aprilia și primul lor sistem VVT, similar cu cel de la Suzuki (tot cu bile, dar 3 în loc de 12). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.