Sari la conținut

Noutati din lumea moto


DonFlamingo
 Share

Postări Recomandate

Nu se rezumă doar la achiziția unui brand, ci la prezența fizică în țara respectivă/Europa, angajați, experiență, tradiție, furnizori, etc. Chinezii au fost destul de deștepți (până acum) încât să nu se bage în managementul firmelor europene (auto sau moto) pe care le-au cumpărat. Știu că oamenii sunt capabili. Le pun doar fondurile la dispoziție și se bucură de dividende ulterior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 3 minute, PzKpfW a spus:

Nu se rezumă doar la achiziția unui brand, ci la prezența fizică în țara respectivă/Europa, angajați, experiență, tradiție, furnizori, etc. Chinezii au fost destul de deștepți (până acum) încât să nu se bage în managementul firmelor europene (auto sau moto) pe care le-au cumpărat. Știu că oamenii sunt capabili. Le pun doar fondurile la dispoziție și se bucură de dividende ulterior.

Morini mai avea vreun om, ceva?!? Se cumpără numele și basta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 minutes ago, Escanor said:

Daa nu știu ce să zic, benelli și toate astea sunt made in China. Nu zic că or fi proaste doar că am rețineri în privința asta. 

 

Nu știu care se fac în China și care în Italia. Dar sediul clar a rămas în Pesaro.

 

9 minutes ago, ENEOS said:

Morini mai avea vreun om, ceva?!? Se cumpără numele și basta .

 

Aveau fabrică și produceau motociclete până să fie cumpărați de chinezi acum 4 ani.

 

image.thumb.png.2e0138f1b578f6a8d138bc2c17721e06.png image.thumb.png.94261de5d3fcd97783d64968ea320218.png image.thumb.png.1b39802e2936c2765163b2bec64e2a3b.png 

 

 

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sediul e în continuare în Italia, chinezii vin cu fondurile, designerii, inginerii sunt europeni, motorizare Kawasaki,frane brembo, suspensii kayaba, pneuri Pirelli etc. 7000 roadsterul și 7400 scramblerul, garanție 3 ani

Editat de exilatu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Kristian K a spus:

Fa ochiometric comparatia motorului de pe Morini cu cel de pe SV sau Strom,ai sa vezi ca doar emblema difera

Poate am eu ochiu' strâmb, dar ăla pare motor de ERN6, Vulcan S 650, Versys 650...

 

image.thumb.png.4a9ca1cb30fd622d91267c6c0177d6e6.pngimage.thumb.png.c3d3ab3958d7d36c24595990927538cb.png

 

Nu prea are treabă cu motorul de SV, V-Strom... 

 

image.thumb.png.6c0b5fb3999761ebe47fa827229414d9.png

 

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, Kristian K said:

Kawasaki a beneficiat de el in parteneriat pentru KLV.Asa stiu eu. :)

 

KLV-ul era fix un V-Strom cu embleme de Kawasaki, inclusiv pe cadru avea eticheta cu Suzuki.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noul motor de 990 de la KTM (în comparație cu actualul 890, dr).

 

image.thumb.png.b1c4b1554cc8414850d94ecedda78afc.png image.thumb.png.dec3a4b60ac5f6ff34175b7d9496f8a2.png image.thumb.png.3ada8d65c142dd823ba32da17d9b0fd5.png image.thumb.png.3bcb5cfff5c817d92e137e9a327551b9.png

 

Implicit, urmează o nouă serie de modele - Duke 990, 990 Adv și un touring derivat din 790/890 Adv cu suspensii mai tari, roți de '17, etc. Probabil că motorul de 890 va dispărea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, Speedy.K a spus:

Astia niciodata n-au fost in stare sa faca un bicilindru mediu sau mic.

A avut kawasaki, kle 500, foarte misto propulsorul ... putere si cuplu fix cat trebuie...

ar fii fain un refresh cu injectie, ceva asistenta electronica, suspensie mai buna, greutate mai mica (cu vreo 50 kg 🤣)

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A devenit teribil de cul să ai Ducati acum. În mod obiectiv, fac motociclete mai bune ca acum 10-15 ani. Dar și ceva mai plicticoase standard.

 

  • CFMoto 800NK - de la prototip la versiunea de serie. Un Hornet mai interesant.

 

image.thumb.png.7f725fca7a0c7148ee4642337ae61308.png image.thumb.png.3dbaa4324c35bbfe42d9da72c065d83b.png

 

  • Moto Guzzi pregătește un nou Stelvio

 

image.thumb.png.25e037fabe32f85ee3d4041e01c2c646.png image.thumb.png.e311e5fb6397e0502b7d31b3a6fd9ce0.png image.thumb.png.aefbb3e1efc38264055bd40e9b6e3e48.png

 

  • Honda va prezenta curând primul model electric.

 

image.thumb.png.256eeb63a80a8449e0ebe1c824579cf3.png

 

  • Aprilia și primul lor sistem VVT, similar cu cel de la Suzuki (tot cu bile, dar 3 în loc de 12).

image.thumb.png.579eebf5f0fceb6e7b0623bb4fe21917.png image.thumb.png.9db319abbfa7a8ebc29eddfea4e93ad7.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto
  • Cavaleru changed the title to Noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...