Jump to content

World Superbike 2024


Recommended Posts

On 1/22/2024 at 3:18 PM, PzKpfW said:

placa de pe pinionul spate

 

Eu nu reușesc să-mi dau seama pentru ce e placa aia acolo.

 

image.thumb.png.c630718eedcaf0aaafd454a6608019ee.png

 

Pare fixată de pinion.

 

image.thumb.png.7751c960e22a3f5f377ad0bef344f3f5.png

 

1 hour ago, wtf? said:

Abia astept sa-l vad pe Danone cum se prezinta dupa pauza indelungata. 

 

Pare să fie în ritm deocamdată (mă refer mai ales la timpii din testele de anul trecut). Dar vom vedea cum se descurcă fizic în curse. Băieții de la WSBK au 3 în fiecare etapă.

 

De la Jerez. Amortizor spate nou la BMW, ceva aripă de direcționare a aerului spre radiator la Ducati.

 

image.thumb.png.aec38efe25c9bfe2179cddf80287e166.png image.thumb.png.837168e838011a5e2a8fc79e269a77b1.png image.thumb.png.7f7f699b78c95d19bbfa8637bb618f00.png image.thumb.png.227658f1aee45395a6dcfee6e6525856.png

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 8 ore, wtf? a spus:

Abia astept sa-l vad pe Danone cum se prezinta dupa pauza indelungata. 

a mers in 1.39.6 ..aproape de varf, 6 sau7 parca.

SI el era surprins ca a mers asa bine :)

Link to comment
Share on other sites

Bautista spune că are încă probleme fizice, nu este la 100%. A trebuit să încheie ziua prematur. Dacă nu este fizic la vârf, va fi un sezon foarte disputat: Bulega pare să se fi adaptat repede și este deja rapid, Razgatlıoğlu este mai aproape de cât mă așteptam, Iannone poate fi o surpriză. Rea este încă puțin departe și spune că mai are nevoie de timp. Honda... și mai departe.

 

Luigi Dall'Igna

It’s not easy. We have probably 5 or 6 kilos to add to the bike at the start of the season, depending on Alvaro’s weight. It’s not easy to put this ballast on the bike. We have to try during the tests to find what will be the best position in order to reduce the problem as much as problem. On fuel capacity, it’s another important difference compared to last year. We’ll have to manage fuel consumption better to not have trouble during the race and we’ll need to be really focused on these two aspects.

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 19 ore, wtf? a spus:

Abia astept sa-l vad pe Danone cum se prezinta dupa pauza indelungata. 

High

 

Acum 18 ore, PzKpfW a spus:

Eu nu reușesc să-mi dau seama pentru ce e placa aia acolo.

O fi pregătire pt tracțiune pe ataș.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ENEOS said:

High

Estimez ca va cocheta cu locurile 5-8 in clasament anul asta dar il vad si castigand o cursa/curse.

Link to comment
Share on other sites

Ca și BMW, Yamaha cu un nou amortizor spate.

 

image.thumb.png.92dc9b760cea8912b2b88a77cda42fea.png

 

On 1/24/2024 at 12:23 PM, damager said:

IMG_8290.png

 

Dacă vă întrebați ce caută Bradl acolo: testează noua aerodinamică pentru RC213V.

 

image.thumb.png.db05d206e17b9cba489ff1905b6c1182.png

 

 

 

13 hours ago, damager said:

a mers in 1.39.6 ..aproape de varf, 6 sau7 parca.

SI el era surprins ca a mers asa bine :)

 

Interview-ul.

 

Bulega a rupt norma astăzi. A scos 1:37.8, cu 8 zecimi (!) mai rapid decât pole-ul din 2023 (Bautista, 1:38.6) și la doar 4 zecimi de pole-ul din MotoGP de anul trecut (Aleix Espargaró - 1:37.216). Rea al doilea cel mai rapid, la mai bine de jumătate de secundă (1:38.3), Razgatlıoğlu al treilea (1:38.6).

 

Bautista departe - 1:39.5, locul 14, dar probabil s-a concentrat pe a găsi un setup cu cele 4-5-6kg balast. Bradl cu Honda de MotoGP la aproape o secundă de timpul lui Bulega - 1:38.7. Nu știu însă pe ce pneuri a ieșit și dacă a făcut vreun time-attack. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 9 ore, PzKpfW a spus:

Ca și BMW, Yamaha cu un nou amortizor spate.

 

image.thumb.png.92dc9b760cea8912b2b88a77cda42fea.png

 

 

Dacă vă întrebați ce caută Bradl acolo: testează noua aerodinamică pentru RC213V.

 

image.thumb.png.db05d206e17b9cba489ff1905b6c1182.png

 

 

 

 

Interview-ul.

 

Bulega a rupt norma astăzi. A scos 1:37.8, cu 8 zecimi (!) mai rapid decât pole-ul din 2023 (Bautista, 1:38.6) și la doar 4 zecimi de pole-ul din MotoGP de anul trecut (Aleix Espargaró - 1:37.216). Rea al doilea cel mai rapid, la mai bine de jumătate de secundă (1:38.3), Razgatlıoğlu al treilea (1:38.6).

 

Bautista departe - 1:39.5, locul 14, dar probabil s-a concentrat pe a găsi un setup cu cele 4-5-6kg balast. Bradl cu Honda de MotoGP la aproape o secundă de timpul lui Bulega - 1:38.7. Nu știu însă pe ce pneuri a ieșit și dacă a făcut vreun time-attack. 

Blana bulega... pe gume de calificari.

Daca nu o sa greseasca e un candidat. 
Rea surprinzator de bime pe yamaha.

toprak a declarat ca lucreaza la setarile pt gumele de Q.... inca nu le-a gasit se pare...

 

Link to comment
Share on other sites

La 24.01.2024 la 15:58, PzKpfW a spus:

Eu nu reușesc să-mi dau seama pentru ce e placa aia acolo.

 

image.thumb.png.c630718eedcaf0aaafd454a6608019ee.png

 

Pare fixată de pinion.

sa fie cumva balast?

dar cat de grea sa fie? 

nu cred ca e un loc bun de pus balast, nu? inertie mare etc..

Acum 9 ore, PzKpfW a spus:

Bradl cu Honda de MotoGP la aproape o secundă de timpul lui Bulega - 1:38.7. Nu știu însă pe ce pneuri a ieșit și dacă a făcut vreun time-attack. 

ciudat cum Honda a schimbat atata lume dar totusi Bradl a ramas.

inteleg ca e pilot de teste dar nu cred ca e suficient de rapid.

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, frigider said:

sa fie cumva balast?

 

Nu este balast. L-am văzut pe motocicleta lui Bulega. Și da, ar fi un loc foarte prost pentru așa ceva. Te penalizează atât pe accelerație cât și pe frânare.

 

47 minutes ago, damager said:

Blana bulega... pe gume de calificari.

 

Ar fi plecat de pe locul 11 din grila de MotoGP în 2023 cu timpul ăsta.

Link to comment
Share on other sites

În ultimii 2 ani a fost în World Supersport. Anul trecut a câștigat titlul în mod detașat, motiv pentru care a și fost promovat de Ducati în WSBK.

 

image.thumb.png.19932379e5ea7f33300059f15f65d631.png

 

După câțiva ani cu Nissin, BMW au revenit la Brembo. Posibil la cererea lui Razgatlıoğlu.

 

image.thumb.png.d5ffd9739feea892f5a9238486f0b69e.png

 

  • Bautista nu a mers deloc cu SCQ, doar cu SCX. Așa cum anticipam, s-a concentrat pe a încerca set-up-ul cu balast.
  • Se pare că i-au adăugat 6kg.
  • Razgatlıoğlu spune că are nevoie de mai mult grip pe spate (de unde și noul amortizor).
  • Piloții Honda sunt cam supărați, CBR-ul nu pune puterea eficient jos.
Link to comment
Share on other sites

Acum 15 ore, PzKpfW a spus:

În ultimii 2 ani a fost în World Supersport. Anul trecut a câștigat titlul în mod detașat, motiv pentru care a și fost promovat de Ducati în WSBK.

 

image.thumb.png.19932379e5ea7f33300059f15f65d631.png

 

După câțiva ani cu Nissin, BMW au revenit la Brembo. Posibil la cererea lui Razgatlıoğlu.

 

image.thumb.png.d5ffd9739feea892f5a9238486f0b69e.png

 

  • Bautista nu a mers deloc cu SCQ, doar cu SCX. Așa cum anticipam, s-a concentrat pe a încerca set-up-ul cu balast.
  • Se pare că i-au adăugat 6kg.
  • Razgatlıoğlu spune că are nevoie de mai mult grip pe spate (de unde și noul amortizor).
  • Piloții Honda sunt cam supărați, CBR-ul nu pune puterea eficient jos.


da, vechea pb a bmw-ului.... gripul spate so uzura gumelor.

 

eu zic ca in mare parte este electronica....red in fata lui toprak in cele din urma.

Link to comment
Share on other sites

Acum 23 ore, PzKpfW a spus:

 

  • Se pare că i-au adăugat 6kg.

Jan Koller , trebuia dat afara din fotbal pentru ca.l faulta daca alerga pe langa Elton

Link to comment
Share on other sites

Da era o namila de atacant ceh, de 202cm  , Elton al nostru avea 150cm, in ideea in care cumva se intalneau era fault.Deci Koller trebuia dat afara ca era prea mare

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Djenavar said:

Da era o namila de atacant ceh, de 202cm  , Elton al nostru avea 150cm, in ideea in care cumva se intalneau era fault.Deci Koller trebuia dat afara ca era prea mare

 

Da, este într-adevăr penibil în sensul în care este clar o măsură împotriva cuplului Bautista-Ducati. Să existe o echilibrare a preformanțelor pentru spectacol nu este un lucru rău (BOP este un concept cu o anumită vechime deja în motorsportul pe 4 roți), mi se pare doar dubios că a apărut acum, după ce Bautista a câștigat 2 titluri. Dar atât timp cât Rea câștiga titluri pe bandă (6 ani consecutivi!) nici nu s-a vorbit despre așa ceva. Culmea, printre primii care au început să se plângă și să aducă vorba despre penalizarea celor de la Ducati acum 2 ani a fost chiar Rea (și Redding).

Edited by PzKpfW
Link to comment
Share on other sites

La 25.01.2024 la 22:29, PzKpfW a spus:

Te penalizează atât pe accelerație cât și pe frânare.

Și în primul rând ar fi o masă nesuspendată!

Link to comment
Share on other sites

 

  • Bautista este în continuare nerefăcut, spune că nu a reușit niciun tur fără să aibă dureri. Coroborat cu faptul că trebuie încă să găsească un setup corect datorită balastului, nu cred că va avea un start de sezon reușit.
  • Bulega impresionează în schimb. La cum arată performanțele din teste, va fi candidat la titlu. El și... Razgatlıoğlu.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Acum 11 ore, danypop a spus:

Ai doar de câștigat dacă te uiți, mai ales acum cu atâtea schimbări, cu venirea lui Danone, etc 😁

Exact.

 

Acum 9 ore, ioio_viola a spus:

Avem unde sa vedem live in Ro cursele? Sau iar da Eurosport in reluare cand au chef?

Sunt colegi care pun linkuri de la curse.

Am tras puțin de google da am găsit ceva din Feb 23 😐

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...