Jump to content

Plimbare


Recommended Posts

Bună ! Iese cineva la o plimbare pe lângă București să ne bucurăm de vremea asta frumoasă ? (De preferat cineva care este dispus să meargă mai încet ) mersi anticipat 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 48 minute, Speedy.K a spus:

Cand esti incepator plimbarile de fac singur sau cu un cunoscut in care ai incredere. Nu cu necunoscuti.

+1000! ✌️

Începători + grupuri = știri.

Link to comment
Share on other sites

Acum 7 ore, 45Teaa a spus:

Bună ! Iese cineva la o plimbare pe lângă București să ne bucurăm de vremea asta frumoasă ? (De preferat cineva care este dispus să meargă mai încet ) mersi anticipat 


Daca vrei duminica, eu pot sa vin cu scuterul sa merg in ritmul tau. Traseul il stabilim inainte daca vrei, pe unde te simti tu confortabil.

Link to comment
Share on other sites

Se poate face o plimbare si fara sa se termine urat, sa nu exageram baieti.

 

Am iesit in urma cu ceva ani la o tura cu o incepatoare. La curbele mai stranse nu reusea intotdeauna sa tina banda si mai ajungea pe contrasens. La o banala intoarcere de pe loc a scapat mobra, dar totul a fost ok in cele din urma. Pot spune chiar ca a si invatat ceva din tura respectiva. Nu o cunosteam, dar am avut grija sa nu existe evenimente. Am stat in urma ei pentru a observa ce facea gresit, am stat si in fata pentru ca ea sa vada ce si cum. Personal mi s-a parut o plimbare grea, asta pentru ca eu nu am putut sa merg in ritmul meu. Mi-am asumat insa de la bun inceput acest lucru, prin urmare ea nu s-a simtit "impinsa" de la spate, sau din contra, sa simta ca trebuie sa traga mai tare ca sa se poata tine dupa mine. Rezultatul? Amandoi am ajuns acasa cu bine. Prin urmare se poate :)

Link to comment
Share on other sites

@Ruginel a zis o cel mai bine …merge cu scuterul sa mearga in ritul ei

este un lucru foarte bun

tu nu mergi in a 2a sa planga motocicleta, ea nu se simte alergata si sub presiune

este buna o camera video atat din fata cat si din spate folosita

pentru a putea vedea apoi pe unde mai trebuie umblat’

 

bine este sa ti iei un instructor cu tine la cateva iesiri din acestea 

este foarte productiv asa decat sa mergi pe circuit la un curs 

Link to comment
Share on other sites

Acum 7 ore, SONYC a spus:

Se poate face o plimbare si fara sa se termine urat, sa nu exageram baieti.

 

Am iesit in urma cu ceva ani la o tura cu o incepatoare. La curbele mai stranse nu reusea intotdeauna sa tina banda si mai ajungea pe contrasens. La o banala intoarcere de pe loc a scapat mobra, dar totul a fost ok in cele din urma. Pot spune chiar ca a si invatat ceva din tura respectiva. Nu o cunosteam, dar am avut grija sa nu existe evenimente. Am stat in urma ei pentru a observa ce facea gresit, am stat si in fata pentru ca ea sa vada ce si cum. Personal mi s-a parut o plimbare grea, asta pentru ca eu nu am putut sa merg in ritmul meu. Mi-am asumat insa de la bun inceput acest lucru, prin urmare ea nu s-a simtit "impinsa" de la spate, sau din contra, sa simta ca trebuie sa traga mai tare ca sa se poata tine dupa mine. Rezultatul? Amandoi am ajuns acasa cu bine. Prin urmare se poate :)


Deci a iesit de cateva ori pe contrasens, dar a ajuns intreaga acasa. Asta nu inseamna ca a mers treaba ok, ci doar ca a avut bulan ca niciodata n-a venit nimeni pe contrasens.

Link to comment
Share on other sites

Acum 15 ore, Speedy.K a spus:

Deci a iesit de cateva ori pe contrasens, dar a ajuns intreaga acasa. Asta nu inseamna ca a mers treaba ok, ci doar ca a avut bulan ca niciodata n-a venit nimeni pe contrasens.

 

Am fost in fata ei in acele cateva ocazii cand s-a intamplat sa iasa pe contrasens, prin urmare aveam posibilitatea de a-i avertiza pe ceilalti participanti la trafic. Cum spuneam, am luat toate masurile necesare astfel incat sa nu se intample evenimente nefericite. N-am putut insa controla, desigur, ghidonul ei. Pe masura ce a inteles, situatia nu s-a mai repetat.

Link to comment
Share on other sites

Acum 8 ore, SONYC a spus:

aveam posibilitatea de a-i avertiza pe ceilalti participanti la trafic

🤯

Cum? Când?

Link to comment
Share on other sites

Acum 15 ore, Speedy.K a spus:

Ghici de ce a iesit pe contrasens EXACT cand mergeai in fata ei?!

 

Nu stiu man, nu mi-s ghicitor de meserie, ii las pe altii, par sa stie mai bine decat mine. Vad ca esti setat pe o idee fixa, iar eu nu am timpul si rabdarea sa iti explic pas cu pas, nu de alta, dar nu esti incepator.

 

Toate cele bune!

 

Acum 12 ore, ENEOS a spus:

Cum? Când?

 

Cu mana. Ieri.

Link to comment
Share on other sites

Acum 11 ore, SONYC a spus:

Cu mana. Ieri.

Șoferii nu înțeleg și nu percutează la semnalele convenționale,  d-apoi la ce faci tu cu mâna!

Și era vorba de timpul în care realizezi că a ieșit ucenica pe contrasens, iei decizia și faci cu mâna.

Dacă mai punem și timpul în care înțelege partenerul de trafic ce vrei deja e tardiv de târziu!

Link to comment
Share on other sites

Acum 11 ore, SONYC a spus:

 

Nu stiu man, nu mi-s ghicitor de meserie, ii las pe altii, par sa stie mai bine decat mine. Vad ca esti setat pe o idee fixa, iar eu nu am timpul si rabdarea sa iti explic pas cu pas, nu de alta, dar nu esti incepator.

 

Toate cele bune!

 

 

Cu mana. Ieri.


Aici Mama Omida! Noteaza: incepatorul din spatele tau a iesit de multe ori pe contrasens pentru ca 1. Era atent la ce faci tuca sa invete, chipurile, in loc sa fie atent la ce face el; 2. Incerca sa se tina dupa tine.

De-aia incepatorul trebuie sa mearga singur sau primul.

 

Cea mai mare prostie era aia care circula cand eram eu incepator: doi "veterani" bagau la mijloc un incepator, primul ca sa-i arate cum sa mearga, al doilea ca sa ii vada greselile si sa-i pazeasca spatele de eventuali soferi agresivi. Rezultatul era ca incepatorul nu mai era atent decat la cei doi, la ala din fata ca sa se tina dupa el si la ala din spate ca sa ii arate ce bine merge el. Dezastru. Am experimentat o data, cand eram mic si prost si am rezistat 5 km, dupa care "m-am cerut afara".

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Admin

Apropos de începători.

Eu mi-am luat A în 2004 și am plecat "în viață" total greșit și împotriva tuturor sfaturilor și procedurilor.

- prima mobră, cruiser de 1500 cm3

- primul drum lung, la câteva zile după, singur la Brașov (era întâlnirea moto în fostul camping, la intrare în oraș.

Am mers în ritmul meu.

Iaca, au trecut 20 ani și la 98% din drumurile lungi merg tot în doi, eu și cu mine, ca să nu mă plictisesc.

Link to comment
Share on other sites

Acum 5 ore, l.u.v a spus:

Apropos de începători.

Eu mi-am luat A în 2004 și am plecat "în viață" total greșit și împotriva tuturor sfaturilor și procedurilor.

- prima mobră, cruiser de 1500 cm3

- primul drum lung, la câteva zile după, singur la Brașov (era întâlnirea moto în fostul camping, la intrare în oraș.

Am mers în ritmul meu.

Iaca, au trecut 20 ani și la 98% din drumurile lungi merg tot în doi, eu și cu mine, ca să nu mă plictisesc.

…stim ca citeste si nevasta ce scrii aici….asa ca te intelegem hihihi

Link to comment
Share on other sites

Acum 14 ore, ENEOS a spus:

Șoferii nu înțeleg și nu percutează la semnalele convenționale,  d-apoi la ce faci tu cu mâna!

 

Te referi probabil la soferii incepatori care fie nu cunosc suficient semnalele politistilor care dirijeaza, fie la cei care poate nu le-au stiut niciodata.

Citez: "balansarea pe verticala a bratului, avand palma orientata catre sol, semnifica reducerea vitezei"

 

Acum 14 ore, ENEOS a spus:

Și era vorba de timpul în care realizezi că a ieșit ucenica pe contrasens, iei decizia și faci cu mâna.

 

Ucenica? E un cuvant mult prea puternic, nici vorba de asa ceva. Cat despre atentia mea.. o avea pe toata, tu de ce crezi ca am ajuns atat de obosit acasa? Nici ca am mai repetat situatia de atunci, desi ocazii au mai fost.

 

Acum 14 ore, ENEOS a spus:

Dacă mai punem și timpul în care înțelege partenerul de trafic ce vrei deja e tardiv de târziu!

 

Daca si iar daca. Hai sa o luam altfel, cum ar fi fost daca soferii care mi-au taiat calea de nenumarate ori pe motiv de: "nu te-am vazut" nu ar fi facut-o? Cum ar fi fost daca tirul care bloca toata latimea drumului dupa o curba stransa si fara vizibilitate punea triunghiul reflectorizant? Cum ar fi fost daca automobilistii care depasesc pe partea dreapta nu ar mai proceda asa? Cum ar fi daca oamenii care au consumat alcool/droguri nu s-a mai urca ulterior la volan/ghidon? Cum ar fi daca cei cu permisul suspendat nu ar mai merge pe "naspa"? Intelegi ideea, daca si cu parca se dadeau intr-o barca..

 

Acum 14 ore, Speedy.K a spus:

Aici Mama Omida! Noteaza: incepatorul din spatele tau a iesit de multe ori pe contrasens pentru ca 1. Era atent la ce faci tuca sa invete, chipurile, in loc sa fie atent la ce face el; 2. Incerca sa se tina dupa tine.

De-aia incepatorul trebuie sa mearga singur sau primul.

 

Cea mai mare prostie era aia care circula cand eram eu incepator: doi "veterani" bagau la mijloc un incepator, primul ca sa-i arate cum sa mearga, al doilea ca sa ii vada greselile si sa-i pazeasca spatele de eventuali soferi agresivi. Rezultatul era ca incepatorul nu mai era atent decat la cei doi, la ala din fata ca sa se tina dupa el si la ala din spate ca sa ii arate ce bine merge el. Dezastru. Am experimentat o data, cand eram mic si prost si am rezistat 5 km, dupa care "m-am cerut afara".

 

Nu stiu ce anume vrei sa obtii cu acest ton, Mama Omida, dar nu-s impresionat.

 

Iti recomand sa iti vezi de drum, n-ai fost acolo, prin urmare afirmatiile tale (pct. 1 si 2) sunt doar supozitii, atat si nimic mai mult.

 

Textul prin care, din nou, vrei sa arati ca detii adevarul absolut, aka "dezastrul" cu tine incepator intre doi "veterani" e o poveste si.. cam atat. E ca si cum ai spune ca ciorba de burta e buna, baza acestei afirmatii fiind: "au mai mancat si altii inainte".

 

Oamenii sunt diferiti si ceea ce functioneaza la tine nu inseamna ca in mod automat va functiona si in cazul meu, nu tine de motocicleala, ci de viata.

 

Daca tii insa sa imi arati cat de zmeu esti, ma repet, nu-s impresionat, dar esti liber sa o faci. Singura rugaminte pe care o am, mai usor cu tonul, ca n-am fost nici in armata si nici la femei impreuna.

 

In rest, sa ne auzim cu bine.

Link to comment
Share on other sites

Acum 4 ore, Ruginel a spus:

Eu inca sunt disponibil

Vezi că suntem în post! 😇

Acum 5 ore, SONYC a spus:

semnalele politistilor care dirijeaza

Să înțeleg că ești :police5: și erai în uniformă? Altfel eu unul, deși cunosc semnele, dacă văd un civil că dă din mâini pe drumul public mă 3.14ș pe semnele lui!

Link to comment
Share on other sites

Acum 17 minute, The Flying Dutchman a spus:

Daca are o motoreta de 125 e o fetita. Nu cred ca @Ruginel nu a sesizat asta.☺️


Habar nu am daca este femeie sau barbat. Eu am presupus ca este barbat. iar asta se vede din cum am facut acordul in reply-ul meu de la prima postare, mai ales ca pe telefon nu vezi ce si cum. 

Am mai iesit cu incepatori in trecut, regulile si traseul l-am stabilit de dinainte, i-am lasat pe ei sa aleaga ritmul, le-am zis sa nu incerce sa ma impresioneze ca nu este cazul, iar eu le tineam spatele sa nu fie depasiti aiurea de catre alti participanti la trafic.

image.thumb.png.05b033ed09f89e5fe298372c0f3cce13.png 

Acum 16 minute, ENEOS a spus:

A simțit parfum de puicuță șușuvulturul!

:crack:

Acum 17 minute, The Flying Dutchman a spus:

Daca are o motoreta de 125 e o fetita. Nu cred ca @Ruginel nu a sesizat asta.☺️


Habar nu am ce are, insa scuterul meu poate sustine constant 90-100, viteze care de obicei sunt mai mari decat cu ce sunt incepatorii confortabili. Am bagat pe scuter Bucuresti-Moeciu si retur, asa fara stres. 

Edited by Ruginel
Link to comment
Share on other sites

Acum 19 minute, ENEOS a spus:

Să înțeleg că ești :police5: și erai în uniformă? Altfel eu unul, deși cunosc semnele, dacă văd un civil că dă din mâini pe drumul public mă 3.14ș pe semnele lui!

 

Nu sunt gabor, nu, lol :D

 

Cat despre semnele celorlalti participanti la trafic, le filtrez desigur, dar nu exista sa nu le observ sau sa le ignor daca indica un pericol imediat. In fine, fiecare procedeaza dupa cum doreste.

Link to comment
Share on other sites

Acum 6 ore, SONYC a spus:

 

Te referi probabil la soferii incepatori care fie nu cunosc suficient semnalele politistilor care dirijeaza, fie la cei care poate nu le-au stiut niciodata.

Citez: "balansarea pe verticala a bratului, avand palma orientata catre sol, semnifica reducerea vitezei"

 

 

Ucenica? E un cuvant mult prea puternic, nici vorba de asa ceva. Cat despre atentia mea.. o avea pe toata, tu de ce crezi ca am ajuns atat de obosit acasa? Nici ca am mai repetat situatia de atunci, desi ocazii au mai fost.

 

 

Daca si iar daca. Hai sa o luam altfel, cum ar fi fost daca soferii care mi-au taiat calea de nenumarate ori pe motiv de: "nu te-am vazut" nu ar fi facut-o? Cum ar fi fost daca tirul care bloca toata latimea drumului dupa o curba stransa si fara vizibilitate punea triunghiul reflectorizant? Cum ar fi fost daca automobilistii care depasesc pe partea dreapta nu ar mai proceda asa? Cum ar fi daca oamenii care au consumat alcool/droguri nu s-a mai urca ulterior la volan/ghidon? Cum ar fi daca cei cu permisul suspendat nu ar mai merge pe "naspa"? Intelegi ideea, daca si cu parca se dadeau intr-o barca..

 

 

Nu stiu ce anume vrei sa obtii cu acest ton, Mama Omida, dar nu-s impresionat.

 

Iti recomand sa iti vezi de drum, n-ai fost acolo, prin urmare afirmatiile tale (pct. 1 si 2) sunt doar supozitii, atat si nimic mai mult.

 

Textul prin care, din nou, vrei sa arati ca detii adevarul absolut, aka "dezastrul" cu tine incepator intre doi "veterani" e o poveste si.. cam atat. E ca si cum ai spune ca ciorba de burta e buna, baza acestei afirmatii fiind: "au mai mancat si altii inainte".

 

Oamenii sunt diferiti si ceea ce functioneaza la tine nu inseamna ca in mod automat va functiona si in cazul meu, nu tine de motocicleala, ci de viata.

 

Daca tii insa sa imi arati cat de zmeu esti, ma repet, nu-s impresionat, dar esti liber sa o faci. Singura rugaminte pe care o am, mai usor cu tonul, ca n-am fost nici in armata si nici la femei impreuna.

 

In rest, sa ne auzim cu bine.


Prin onul ala vroiam diar sa fac o gluma in legatura cu replica ta anterioara despre a fi ghicitor. Ca n-ai gustat-o tine de nivelul de umor disponibil la tine.

Dar, serios acum, nu trebuie sa fiighicitor ca sa intelegi de ce a iesit mandra pe aratura, trebuie doar sa stii un pic de motociclism si un pic de psihologia incepatorului.

Cat despre detinerea adevarului absolut, eu nu despre asta vorbesc, nu despre unanimitate, ci despre majoritate. Si in majoritatea cazurilor se intampla cum iti spun eu. Tu continui sa te contrazici de dragul contrazicerii, cu atat mai mult cu cat ti s-a intamplat DE MAI MULTE ORI intr-o singura tura cu un incepator exact ce spun eu. Deci lasa facutul pe desteptu' si baga la cap ca sa nu te trezesti in situatia de a fi participat la omorarea unui incepator care la prima iesire pe contrasens intalneste tirul venit de dupa curba. Ce zici, iti asumi riscul asta doar de dragul contrazicerii?! Eu imi asum riscul in privinta ciorbei de burta. Ce crezi ca risc eu fata de tine?!

Iar despre zmei, dupa mine zmei sunt aia care iau incepatori cu ei ca sa ii invete, cica, avand de fapt impresia ca o sa fie aplaudati de acestia la finalul turei pentru cat de mari motociclisti sunt comparativ cu ei. Sivor fi aplaudati, daca aplaudacul mai este viu.

Link to comment
Share on other sites

Acum 7 minute, Speedy.K a spus:

.

 

Eu ma intreb cu cine Dzeu te lupti. Cu generalitatile, cu unanimitatile, cu psihologia incepatorului sau cu motociclismul? Cred ca nici tu nu stii.

 

Cineva face intr-adevar pe desteptul, dar nu sunt eu ala. Tot ce am subliniat este faptul ca se poate realiza o iesire in formatul descris de initiator fara sa se moara. Vorbesc de fapte concrete, nu de povesti nemuritoare.

 

Cauta sa iesi din bucla asta in care crezi ca detii adevarul absolut, nu este asa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...