Paul Muncaciu Postat Iunie 7 Share Postat Iunie 7 Salut colegii. Am un Kawasaki z750 an 2007 care trage într-o parte și nu reușesc nicicum să aflu de unde vine problema. Mai concret ghidonul trage stanga iar motocicleta se înclina spre dreapta, asta fiind cu mâinile luate de pe ghidon, altfel doar îmi obosește mâna stângă cu mâinile pe ghidon. mentionez ca sunt făcute măsurători și e la linie. Are rulmenți de jug noi. Am schimbat de pe un motor identic (doar de test) furcile ,roțile,basculă și nici un rezultat. Legat de accident m-au asigurat 2 foști proprietari de dinainte ca nu a avut accident și ca ei nu au simțit aceste simptome. Încă o mențiune ar fi faptul ca motorul a staționat foarte mult timp,nu a fost folosit și câte 2 ani și a stat în fața blocului în soare/ploaie/ninsoare. vă rog dacă aveți ceva idei să îmi spuneți. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 7 Share Postat Iunie 7 Ce presiuni ai în roți? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul Muncaciu Postat Iunie 7 Autor Share Postat Iunie 7 Chiar acum, Lucian_M a spus: Ce presiuni ai în roți? Presiunea e bună. Oricum chiar și dacă nu ar fi bună nu ar trage doar într-o parte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 7 Share Postat Iunie 7 Ce înseamnă bună? Ai 2,5 bar pe față, la rece? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Iunie 7 Share Postat Iunie 7 Dacă și cu alte roti face la fel... Problema e în alta parte. Cadru, juguri, Roata spate e aliniata corect? Și da legat de presiune în roata fata, asta poate fi o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Iunie 7 Share Postat Iunie 7 Zic si eu o parere. Daca a stat mult pe loc,poate(sigur)si intr-o parte,pe cricul lateral sa nu fie cauciucul deformat. Mai mult ca sigur a stat si cu ele dezumflate. Acum 6 ore, Paul Muncaciu a spus: mentionez ca sunt făcute măsurători și e la linie. Are rulmenți de jug noi. Am schimbat de pe un motor identic (doar de test) furcile ,roțile,basculă și nici un rezultat. Legat de accident m-au asigurat 2 foști proprietari de dinainte ca nu a avut accident și ca ei nu au simțit aceste simptome. Inspecteaza foarte atent cadrul,sa nu fie deformat….ca oamenii mai si mint cu nerusinare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul Muncaciu Postat Iunie 7 Autor Share Postat Iunie 7 Acum 5 ore, Lucian_M a spus: Ce înseamnă bună? Ai 2,5 bar pe față, la rece? Da 2.5 la rece Acum 5 ore, theogs a spus: Dacă și cu alte roti face la fel... Problema e în alta parte. Cadru, juguri, Roata spate e aliniata corect? Și da legat de presiune în roata fata, asta poate fi o problema E aliniată, verificată cu laser Acum 9 minute, ALEX-Guzzista a spus: Zic si eu o parere. Daca a stat mult pe loc,poate(sigur)si intr-o parte,pe cricul lateral sa nu fie cauciucul deformat. Mai mult ca sigur a stat si cu ele dezumflate. Inspecteaza foarte atent cadrul,sa nu fie deformat….ca oamenii mai si mint cu nerusinare Am pus și alte roți, face la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flower-Power Postat Iunie 7 Share Postat Iunie 7 Vinde-o...ca nu e buna.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Iunie 7 Share Postat Iunie 7 Acum 7 minute, Paul Muncaciu a spus: Da 2.5 la rece E aliniată, verificată cu laser Am pus și alte roți, face la fel Ciudat Acum 3 minute, Flower-Power a spus: Vinde-o...ca nu e buna.. Nu are toata lumea bani de moto nou…. La anumite persoane,nu dam nume aci,se slabeau oglinzile si a trebuit sa schimbe toata mocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Iunie 7 Share Postat Iunie 7 Am avut in trecut o problema relativ asemanatoare in care motocicleta vira singura putin stanga dreapta oscilant la viteze de 40-80Km/h. Problema a fost cauzata de serviceul unde tocmai schimbasem rulmentii de jug, piulitele jugului fiind stranse prea tare. Am eliberat o jumatate de tura si si-a revenit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Iunie 7 Share Postat Iunie 7 vezi ceva cabluri care iti vin in gidon sa fie rutate cum zice la manual si sa fie de lungimea corecta. Ma refer mai ales la cel de ambreiaj si cel de acceleratie care au manta si sunt rigide. Eventual suspend-o pe un stander cu roata fata libera si vezi daca are tendinta sa miste singur ghidonul spre stanga, sau sa nu opuna aceeasi rezistenta stanga-dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flower-Power Postat Iunie 7 Share Postat Iunie 7 Acum 30 minute, ALEX-Guzzista a spus: Ciudat Nu are toata lumea bani de moto nou…. La anumite persoane,nu dam nume aci,se slabeau oglinzile si a trebuit sa schimbe toata mocicleta. Hahaha....pisi tind sa cred ca ai mai avut font pe aici...dar ca să ne prefacem ca suntem virgină pana la capat, sa zicem ca am luat pentru abs nu pentru oglinzi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iunie 7 Share Postat Iunie 7 Acum 3 ore, thesaw a spus: piulitele jugului fiind stranse prea tare. Am eliberat o jumatate de tura si si-a revenit. O jumătate de tură?!? 180°? Enorm. Ăla nu e service... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Iunie 10 Share Postat Iunie 10 Acum 13 ore, Nguyen a spus: Am asa o senzatie de deja-vu: ALEX-Guzzista Super Membru Înregistrat Februarie 13, 2007 Flower-Power Super Membra Înregistrat Iunie 22, 2017 Fo' 10 ani diferenta... Putin 10 ani…am cu 15 diferenta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 11 Share Postat Iunie 11 zici ca ai schimbat rulmentii de jug, dar a fost verificata planeitatea jugului inferior? ala la lovituri sau cazaturi are tedinta sa preia deformarea, acolo 1-2mm, la capatul furcii pot fii 3-5mm sau mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul Muncaciu Postat Iunie 12 Autor Share Postat Iunie 12 Zicea mecanicul ca a verificat și jugul să nu fie îndoit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Iunie 13 Share Postat Iunie 13 La 07.06.2024 la 9:34, Paul Muncaciu a spus: Am un Kawasaki z750 an 2007 Verifica si franele, adica etrierele fata, sa nu fie unul dintre ele infranate si sa dea niste forte ciudate in furca. E putin probabil dar merita incercat daca ati ramas in pana de idei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul Muncaciu Postat Iunie 13 Autor Share Postat Iunie 13 Acum 13 ore, Nguyen a spus: Verifica si franele, adica etrierele fata, sa nu fie unul dintre ele infranate si sa dea niste forte ciudate in furca. E putin probabil dar merita incercat daca ati ramas in pana de idei. Etrierii sunt ok, nu strâng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iunie 13 Share Postat Iunie 13 Păi dacă "strânsul" unui etrier ar face 🏍 să tragă într-o parte atunci 🏍🏍 cu câte 1 singur disc pe față ar merge doar în cercuri! Eu zic că asigurările primite n-au acoperire și 🏍 e strâmbă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Iunie 14 Share Postat Iunie 14 Acum 7 ore, ENEOS a spus: Păi dacă "strânsul" unui etrier ar face 🏍 să tragă într-o parte atunci Nu, nu ar face, dar daca mai sunt si alte probleme acolo nu se stie ce se poate intampla (jocuri rulmenti, cuzineti telescoape. etc). Tocmai de aceea am scris: "E putin probabil dar merita incercat daca ati ramas in pana de idei". Nici cadrul stramb nu e intotdeauna vinovat, am avut candva un Simson cu cadrul stramb si se vedea foarte clar ca nu calca rotile corect si nu tragea stanga sau dreapta. La fel mai intalnesti si la alte mobre care au rulat cu atas, roti care nu calca pe aceeasi linie si totusi nu trage intr-o parte. Fiare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 14 Admin Share Postat Iunie 14 Nu ar fi bine să mai mergi la alt mecanic recomandat? Editează și scrie de unde ești, poate primești recomandări. La 07.06.2024 la 9:34, Paul Muncaciu a spus: Mai concret ghidonul trage stanga iar motocicleta se înclina spre dreapta, Un fel de contravirare, dacă înțeleg bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul Muncaciu Postat Iunie 14 Autor Share Postat Iunie 14 Acum 18 minute, Nguyen a spus: Nu, nu ar face, dar daca mai sunt si alte probleme acolo nu se stie ce se poate intampla (jocuri rulmenti, cuzineti telescoape. etc). Tocmai de aceea am scris: "E putin probabil dar merita incercat daca ati ramas in pana de idei". Nici cadrul stramb nu e intotdeauna vinovat, am avut candva un Simson cu cadrul stramb si se vedea foarte clar ca nu calca rotile corect si nu tragea stanga sau dreapta. La fel mai intalnesti si la alte mobre care au rulat cu atas, roti care nu calca pe aceeasi linie si totusi nu trage intr-o parte. Fiare... Nu este nici din rulmenți nici din furci, am schimbat de pe una identică : furci,ambele roți,basculă, am reglat și dereglat roata spate de mai multe ori și același simptom Acum 23 minute, l.u.v a spus: Nu ar fi bine să mai mergi la alt mecanic recomandat? Editează și scrie de unde ești, poate primești recomandări. Un fel de contravirare, dacă înțeleg bine. Am fost la 3 mecanici. În momentul de față sunt în pană de idei și nu prea mai știu ce să fac. Ultimul lucru care l-am făcut a fost să pun o altă basculă +roata spate dar nimic. Am sfârșit prin a o vopsi și gresa pe amea :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 14 Share Postat Iunie 14 Pariez pe cadru strâmb. Bascula foarte rar se deformează fără impact serios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul Muncaciu Postat Iunie 14 Autor Share Postat Iunie 14 Acum 3 ore, Lucian_M a spus: Pariez pe cadru strâmb. Bascula foarte rar se deformează fără impact serios. Am schimbat pt a vedea dacă rulmenții basculei sunt duși, nu pt a vedea dacă e îndoită Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 14 Share Postat Iunie 14 Rulmenții se verifică altfel, fără a-i demonta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.