Sergio1234 Postat August 7 Share Postat August 7 Acum 10 minute, LionEl a spus: Integrare/Implementare solutii software - nu stiu unde se incadreaza dar voi intreba daca ma lasa sau nu. daca nu ma lasa aia e ghinion, trimit mobra cu o duba si ma plimb pe acolo Era vorba de forma de colaborare, nu cu ce te ocupi CIM - carte de munca B2B - prin PFA sau SRL cu contract de colaborare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat August 7 Share Postat August 7 Acum 34 minute, Sergio1234 a spus: Era vorba de forma de colaborare, nu cu ce te ocupi CIM - carte de munca B2B - prin PFA sau SRL cu contract de colaborare ahhh - CIM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marchand Postat August 7 Share Postat August 7 3 hours ago, Adrian M. said: Multaam! Deja vin prostioarele. Pus anvelope noi, montat ungator, un deflector parbriz momentan, suport telefon,a venit si crashbaru. Pe 13 revizie, ca e la rand din pdv calendar nu km. Astept cuminte si protectiile radiatoarelor, genti textile interioare, suport gps/telefon deasupra display. Pregatim usor usor ideea de tura pe anul asta, prin septembrie 9 zile pe undeva:))) De curiozitate, ce crash bars ti-ai comandat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 7 Autor Share Postat August 7 Acum 6 ore, marchand a spus: De curiozitate, ce crash bars ti-ai comandat ? heed varianta standard,argintiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marchand Postat August 7 Share Postat August 7 Eu am comandat de pe Wunderlich. Mi s-au părut ca sunt ceva mai "discrete". Încă nu le-am montat. Sper sa își facă treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 13 Autor Share Postat August 13 Salut, La 07.08.2024 la 22:08, marchand a spus: Eu am comandat de pe Wunderlich. Mi s-au părut ca sunt ceva mai "discrete". Încă nu le-am montat. Sper sa își facă treaba. Pe asta l-ai luat? https://wunderlich-adventure.de/en/wunderlich-engine-protection-bar-71200-004 Daca da, e doar pt motor. Eu vreau sa acopere nitel carenele, asa ca l-am luat pe asta, varianta mai mica https://heedshop.eu/en_US/p/Crash-bars-for-Ducati-Multistrada-V4-Basic-silver/815 E stict pentru eventuala scapare de pe loc, cand dorm pe mine. Sa nu nenorocesc toate plasticele alea multe de pe fata lateral. Habemus PLASTICUS! Asa ca azi am luat moto la birou, pe o ruta....ocolitoare 30 km Prima impresie la cald: -Dracu sa i ia de italieni si nemti si cine naiba o facut motoru asta. Iti vine sa depasesti si masinile de pe contrasens :))))) -treapta 1 si 2 cam scurte. -din treapta 3....daca deschizi gazu...tre sa te tiiiiiiiiii, ca diiiiiiiiiii. Grav. Mega misto. Cu DWC-ducati uili control pus pe setarea cea mai panicoasa, in 3 daca i dai zdravan, tot salta roata fata vreo 5 cm in aer, si dupa ti o aseaza fara emotii inapoi. Cred ca ar fi cea mai usoara moto de facut uili pt un habarnist, in combinatie cu DWC u- ce trasnaie. -Incredibil de bine echilibrata, si manevrabila. Mai manevrabila decat tiger 1200 le asta nou, la nivel de gs si 1290 adventure. Si stabila. Mai manevrabila decat fosta moto, tracer 9 GT-foarte interesanta asta. Va fi fuuuun pe curbe-vedem de sf marie ca o duc pe undeva. Se inclina fara efort, fara emotii, controlat, mentine trasa. O ridici foarte usor, ajuta si motorul cand dai gaz...e senzatie. -vrea QS neaparat-maine l primeste -calduta. Azi am prins bara la bara 10 minute fara posibiltiate depasire. Afara 30, se duce pana la 105, intra ventilatoarele ca nebunele ,si ramane in max 100. In mers, maxim 85 am vazut. Ce inseamna insa asta pentru rider? In blugi de strada, simti caldura. Pe interior coapse, intre picioare, si la oo. E cald, dar nu mori, nu arde. Cu pantaloni moto cred ca se reduce efectul spre minim. Vedem diseara, se anunta 37, si ma bag prin oras asa de test sa vad cum e. Oricum, am tot spus, pentru mine este MOTO DE PLIMBARE nu ORAS. -Suspensie-Furca uriasa , diametru 50, USD, complet ajustabila. Amortizor spate complet ajusabil. Acum cica ar fi pe setarile default-urmeaza sa verific. Fata se comporta exemplar, nu cred ca imi bag nasul la reglaje. Spatele un pic topaie, trebuie sa vad un pic reboundul. Dar oricum, fara emotii, previzibila, stabila, trece peste denivelari foarte bine. Muuult peste ce am avut pe tracer 9 gt. -la 5000 rpm, in treapta 6, cca 140. NU SIMTI NIMIC! nici o vibratie, totul lin. Deci in regim de autostrada/touring, te doare la banana. Vibratii baga de la 7000 in scarite, foarte putin in ghidon. Apropo, scaritele is o gluma de mici. Ramane de vazut daca le schimb. Per ansamblu, drac impielitat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marchand Postat August 13 Share Postat August 13 Da , modelul ala l-am comandat . Din acelasi motiv le-am comandat si eu, in caz ca o scap stand pe loc . Din poze pare ca ies suficient de mult in afara ca sa cada pe ele in caz ca o scap , cel putin asa sper . Doar vineri o sa le montez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgrp Postat August 19 Share Postat August 19 La 05.08.2024 la 16:30, Adrian M. a spus: Multam!! N am vrut sa aflu :)))) Apoi, v2 ul mi se pare mai ...spartan,daca pot spune asta. Este. Asta imi si place la el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 19 Share Postat August 19 cum fu la revizie? PS se pare ca inca nu si-a revenit din soc.. sau a costat cum zic americanii: a arm and a leg. Si acum nu mai poate tasta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Septembrie 10 Autor Share Postat Septembrie 10 La 19.08.2024 la 17:32, Cavaleru a spus: cum fu la revizie? PS se pare ca inca nu si-a revenit din soc.. sau a costat cum zic americanii: a arm and a leg. Si acum nu mai poate tasta Pardon! Italienii tot italieni! N am factura detaliata per activitate. La fata locului am platit pe o proforma de la mototehnica(VAG) ,dar cica primesc si factura de la Ducati. Am ajuns acolo cu un plan si am plecat cu altul:)))))) Am pus quickshifter, am activat pilotul automat si hill hold ul. Doar astea 3 au fost 600 euro...deh.. Revizia plus montaj crashbar si quickshifter, vreo 1700. Dar n am dupa o luna nici acum defalcat sa spun exact:)))) Mai astept,mai dau un mail. Intre timp am inregistrat pe aplicatia de mobil ownershipul, acum sunt posesor oficial de ducati:)) Dupa niste km, nu f multi, am verificat frana fata,placutele brembo oem erau colorate curcubeu, si lise. Adica coapte si frana cam meh. Pus altele din categoria celor mai performante, acum am frane ok. Motocicleta in trafic, la 30 grade, daca stai si mergi si stai si iar mergi un pic si iar stai, si nu ai loc sa te bagi,se incalzeste. Ea n are nici pe dracu,racirea merge f bine. Dar daca nu invarti roata, se incinge sasiul si saua sub poponeata ,binisor. Din pacate la a mea nu se opresc doi cilindri. As fi vrut sa pot face update sa activez asta. Era de asteptat,nu i ok cu ea in trafic nasol, daca nu te poti misca sa mai circule aerul. Mergi,dar simti. La drum intins insa, daca mergi cum a fost ea gandita, adica gaz cum trebuie mai sus in ture,e dilie! Razi in casca permanent Plec o tura in septembrie prin tara,ca asa s a potrivit timpul, si vedem cum e la drum mai lung mai multe zile succesiv. Oricum, iti muta ficatu:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 10 Share Postat Septembrie 10 3 hours ago, Adrian M. said: de la mototehnica(VAG) , Metrotehnica, de la metrosecsual. Mototehnica e cu benve, tot motorete, da' altfel. In rest, baga mare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Septembrie 10 Share Postat Septembrie 10 3 hours ago, Adrian M. said: Pardon! Italienii tot italieni! N am factura detaliata per activitate. La fata locului am platit pe o proforma de la mototehnica(VAG) ,dar cica primesc si factura de la Ducati. La ce service Ducati ai fost? Ceea ce afirmi pare cam straniu. Noi mergem la Ducati București și am avut de fiecare dată facturi cu toate operațiunile efectuate la motociclete. La fel și pentru piese și consumabile. Asta, de fapt, e valabil pentru toate service-urile unde mergem, indiferent de brand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Septembrie 11 Autor Share Postat Septembrie 11 Acum 13 ore, Kagemusha a spus: La ce service Ducati ai fost? Ceea ce afirmi pare cam straniu. Noi mergem la Ducati București și am avut de fiecare dată facturi cu toate operațiunile efectuate la motociclete. La fel și pentru piese și consumabile. Asta, de fapt, e valabil pentru toate service-urile unde mergem, indiferent de brand. Fix acolo. Dar Ducati Romania nu exista, nu exista firma /factura emisa de ei. Se emite de cei de la VAG-de peste drum, Metrotehnica. Si mi-au dat o factura cu toate pozitiile, total,chitanta, dar nu are valorile per fiecare pozitie. In proforma initiala, pe care am discutat in fata la receptie service, erau-dar eu nu am luat o copie. MI-au zis ca imi dau factura ducati dar ca dureaza. Probabil vine de la nava mama. O chestie dubioasa, cand mi-au zis sa ma duc sa platesc la Metrotehnica deja ma bufnea rasul .. Acum 13 ore, DKW a spus: Metrotehnica, de la metrosecsual. Mototehnica e cu benve, tot motorete, da' altfel. In rest, baga mare! Da, da, metrotehnica, mototehnica, cam neinspirat numele, prea se aseamana :)) Culmea e ca skoda din dotare , venita de la munca tot de acolo e luata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Septembrie 11 Share Postat Septembrie 11 Acum 17 ore, Adrian M. a spus: Pardon! Italienii tot italieni! N am factura detaliata per activitate. La fata locului am platit pe o proforma de la mototehnica(VAG) ,dar cica primesc si factura de la Ducati. Am ajuns acolo cu un plan si am plecat cu altul:)))))) Am pus quickshifter, am activat pilotul automat si hill hold ul. Doar astea 3 au fost 600 euro...deh.. Revizia plus montaj crashbar si quickshifter, vreo 1700. Dar n am dupa o luna nici acum defalcat sa spun exact:)))) Mai astept,mai dau un mail. Intre timp am inregistrat pe aplicatia de mobil ownershipul, acum sunt posesor oficial de ducati:)) Dupa niste km, nu f multi, am verificat frana fata,placutele brembo oem erau colorate curcubeu, si lise. Adica coapte si frana cam meh. Pus altele din categoria celor mai performante, acum am frane ok. Motocicleta in trafic, la 30 grade, daca stai si mergi si stai si iar mergi un pic si iar stai, si nu ai loc sa te bagi,se incalzeste. Ea n are nici pe dracu,racirea merge f bine. Dar daca nu invarti roata, se incinge sasiul si saua sub poponeata ,binisor. Din pacate la a mea nu se opresc doi cilindri. As fi vrut sa pot face update sa activez asta. Era de asteptat,nu i ok cu ea in trafic nasol, daca nu te poti misca sa mai circule aerul. Mergi,dar simti. La drum intins insa, daca mergi cum a fost ea gandita, adica gaz cum trebuie mai sus in ture,e dilie! Razi in casca permanent Plec o tura in septembrie prin tara,ca asa s a potrivit timpul, si vedem cum e la drum mai lung mai multe zile succesiv. Oricum, iti muta ficatu:)) Pai deci nu au toate chestia asta cu dezactivarea cilindrilor Tocmai se lăudau că au pus pe V4 Rally Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Septembrie 11 Autor Share Postat Septembrie 11 Acum 45 minute, LionEl a spus: Pai deci nu au toate chestia asta cu dezactivarea cilindrilor Tocmai se lăudau că au pus pe V4 Rally pai da, s ul si rally. aiurea ca nu l poti activa separat. Doar e aceeai moto. cine stie, o fi ceva diferit la interior? nu cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergio1234 Postat Septembrie 11 Share Postat Septembrie 11 (editat) Acum 1 oră, Adrian M. a spus: pai da, s ul si rally. aiurea ca nu l poti activa separat. Doar e aceeai moto. cine stie, o fi ceva diferit la interior? nu cred. in gluma: si daca nu is diferente, o sa-ti spuna ca is, ca sa te faca sa cumperi modelu mai nou...poate BMW, n-a putea si Ducati? serios: in teorie ar trebui sa fie diferent, DAR, din ce vad, scopul este doar reducerea temperaturii simtita de rider, iar sistemul se activeaza doar cand motorul este in temperatura optima, in N sau cu ambreiaj decuplat. Aici s-ar putea sa fie doar din soft. Doar ca, din ce am citit in diagonala pe forumuri, nu-i cine stie ce sistem, si cei ma multi nu ii vad neaparat rostu, mai ales ca dureaza un moment pana ce se cupleaza ceilalti 2 ciclindri, iar din spusele unora pe net, poate sa fie un tricky in trafic. Naiba stie, dar probabil ca trebuie sa te obisnuiesti. Have fun pe tura, ca momentan nu te "simt" prea in to it. E ca si gagica noua, care arata traznet, dar dupa ce o combini, inafara de looks, nu prea vine cu nimica, dar tu tot astepti si astepti ca poate poate ori ea se cizeleaza, ori tu iti pui asteptariile jos . Editat Septembrie 11 de Sergio1234 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Septembrie 11 Autor Share Postat Septembrie 11 1 oră în urmă, Sergio1234 a spus: in gluma: si daca nu is diferente, o sa-ti spuna ca is, ca sa te faca sa cumperi modelu mai nou...poate BMW, n-a putea si Ducati? serios: in teorie ar trebui sa fie diferent, DAR, din ce vad, scopul este doar reducerea temperaturii simtita de rider, iar sistemul se activeaza doar cand motorul este in temperatura optima, in N sau cu ambreiaj decuplat. Aici s-ar putea sa fie doar din soft. Doar ca, din ce am citit in diagonala pe forumuri, nu-i cine stie ce sistem, si cei ma multi nu ii vad neaparat rostu, mai ales ca dureaza un moment pana ce se cupleaza ceilalti 2 ciclindri, iar din spusele unora pe net, poate sa fie un tricky in trafic. Naiba stie, dar probabil ca trebuie sa te obisnuiesti. Have fun pe tura, ca momentan nu te "simt" prea in to it. E ca si gagica noua, care arata traznet, dar dupa ce o combini, inafara de looks, nu prea vine cu nimica, dar tu tot astepti si astepti ca poate poate ori ea se cizeleaza, ori tu iti pui asteptariile jos . Problema sunt eu, nu motocicleta. Adica e mult de digerat/ E primul v, primul v4. Total diferit animalu. Animal la propriu, Satanaaaa. Asa i ramane numele :)) Stii cum e, am vrut 170 cai, acum sa ma dumiresc ce fac cu ei Braaap! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu Andrei Gabriel Postat Septembrie 11 Share Postat Septembrie 11 5 minutes ago, Adrian M. said: am vrut 170 cai, acum sa ma dumiresc ce fac cu ei Plus cuplul acela de 125 (parca asa are) livrat specific V4. Asta ai vrut, asta ai A mea are "doar" 136CP si pe modul dynamic (cel care pune mapa cea mai agresiva) mi se pare de noaptea mintii in oras. E chiar chinuitor de enervant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Septembrie 11 Autor Share Postat Septembrie 11 Pare ca se intelege gresit. Imi place dracia. Nu e de oras-oricum nu intentionam sa merg cu ea in oras. Atata tot. Rad a prostu in casca cu ea la fiecare repriza:)) Doar pentru asta, si sunt deja multumit. e tot ce conteaza:D De aia am luat ducati. Asta asteptam de la Satanaa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu Andrei Gabriel Postat Septembrie 11 Share Postat Septembrie 11 13 minutes ago, Adrian M. said: Rad a prostu in casca cu ea la fiecare repriza:)) Eeee, asta e tot ce conteaza pana la urma. Ranjetul ala pe care ti-l pune pe fata face toti banii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergio1234 Postat Septembrie 11 Share Postat Septembrie 11 1 oră în urmă, Adrian M. a spus: Pare ca se intelege gresit. Imi place dracia. Nu e de oras-oricum nu intentionam sa merg cu ea in oras. Atata tot. Rad a prostu in casca cu ea la fiecare repriza:)) Doar pentru asta, si sunt deja multumit. e tot ce conteaza:D De aia am luat ducati. Asta asteptam de la Satanaa! Mna bun, am mirosit-o bine. Adapteaza-te repede ma friend, ca de putere/viteza te saturi repede... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Septembrie 11 Autor Share Postat Septembrie 11 Acum 18 minute, Sergio1234 a spus: Mna bun, am mirosit-o bine. Adapteaza-te repede ma friend, ca de putere/viteza te saturi repede... Pai oricum eu nu tin mai mult de 3 sezoane o moto. De regula 2 si in al 3 lea se vinde. Deci sigur, final de 2026 e la vanzare :))))))))))))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Septembrie 11 Share Postat Septembrie 11 bine ca nu esti insurat ca deja era coada la primarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Septembrie 12 Share Postat Septembrie 12 On 9/11/2024 at 9:35 AM, Adrian M. said: Fix acolo. Dar Ducati Romania nu exista, nu exista firma /factura emisa de ei. Se emite de cei de la VAG-de peste drum, Metrotehnica. Si mi-au dat o factura cu toate pozitiile, total,chitanta, dar nu are valorile per fiecare pozitie. In proforma initiala, pe care am discutat in fata la receptie service, erau-dar eu nu am luat o copie. MI-au zis ca imi dau factura ducati dar ca dureaza. Probabil vine de la nava mama. O chestie dubioasa, cand mi-au zis sa ma duc sa platesc la Metrotehnica deja ma bufnea rasul . Ducati România există, are personal, de la director la mecanic. Doar că există sub umbrela Metrotehnica (nu VAG), care este o companie cu o cifră de afaceri mult mai mare. Dacă emit facturile sub Metrotehnica nu înseamnă mare lucru. Iar factura finală ar trebui să o primești de la caserie (sau cum se numește) după ce achiți contravaloarea serviciilor, iar pe această factură se regăsesc toate lucrările efectuate, detaliat, împreună cu materialele folosite, tot detaliat. Exact ce scrie pe asta de mai sus se regăsește și pe factura finală, doar că nu mai scrie "proformă". Fata aia care îți ia banii, îți înapoiaza proforma, factura finală și bonul fiscal, toate capsate împreună. Dacă mă străduiesc poate găsesc niște facturi mai vechi să le pun aici, deși eu nu prea le păstrez. Dar astea sunt mărunțișuri, nu te împiedica de ele, bucură-te de motocicletă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Septembrie 12 Autor Share Postat Septembrie 12 Acum 32 minute, Kagemusha a spus: Ducati România există, are personal, de la director la mecanic. Doar că există sub umbrela Metrotehnica (nu VAG), care este o companie cu o cifră de afaceri mult mai mare. Dacă emit facturile sub Metrotehnica nu înseamnă mare lucru. Iar factura finală ar trebui să o primești de la caserie (sau cum se numește) după ce achiți contravaloarea serviciilor, iar pe această factură se regăsesc toate lucrările efectuate, detaliat, împreună cu materialele folosite, tot detaliat. Exact ce scrie pe asta de mai sus se regăsește și pe factura finală, doar că nu mai scrie "proformă". Fata aia care îți ia banii, îți înapoiaza proforma, factura finală și bonul fiscal, toate capsate împreună. Dacă mă străduiesc poate găsesc niște facturi mai vechi să le pun aici, deși eu nu prea le păstrez. Dar astea sunt mărunțișuri, nu te împiedica de ele, bucură-te de motocicletă. Ei, asa am avut si eu proforma, detaliata, cu fiecare pozitie. Dar pe factura finala nu mai scrie decat totalul. Asta ziceam, ca nu stiu cat a costat fiecare operatiune-proforma nu o am, mi-a dat inapoi doar factura finala. N am treaba, nu ma intereseaza cine ce,cat timp e oficial, istoric dovedit, etc. Doar ziceam ca nu am si nu pot da detaliat, atat Acum 13 ore, foxbat a spus: bine ca nu esti insurat ca deja era coada la primarie Ei nu sunt :))))))) Am deja niste ani de condamnare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.