Bica Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 @northern_freyja: daca dai cu peria de sarma pe lant se duce si mama lor de x,q,d,f -ring-uri, praf se face, asa cum ai constatat si tu e clar...cumpara-ti scuter..))daca dai cu peria de sarma pe lateralele lantului se duc o-ringurile...esti campion...) mie mi-a zis odata cineva ca in manualul de R6 scrie ca nu se recomanda pornirea sub 5 grade. o fi fost adevarat, n-o fi fost... trebuie sa maninca si baietii ceva (niste rahat). pina si aia care arata cu degetu' la mincatorii de rahat gusta cu placere. o frumoasa fratie a motociclistilor. bine ti-o zis...R6-le are cilindrii foarte subtiri pentru ca sunt super honuiti....si din cauza ca sunt asa subtiri trebuie incalzita bine fara shpanuri sub 60 de grade..si fara sa o iei din loc pana nu are macar 40 de grade...am vazut cateva R6 cu cilindrii fisurati din cauza asta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 hehe. si omului respectiv i s-au fisurat cilindrii, acuma mi-am amintit e pe bune, chiar uitasem de faza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 mai mult de 50% la primavara o sa-i gasim pe topicul service Respect! Te rog da-mi voie sa te contrazic .O sa-i gasim pe Vinzari. "tinuta in garaj incalzit peste iarna, cu redresor special ptr intretinerea bateriei, etc..., urgent" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freelancer Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 (editat) Daca un asa mester s-ar apuca sa frece lantul cu peria de sarma... ar scoate 2 pete de rugina si ar curata tot ce e pe acolo zincat sau orice de genul care protejaza, nu stiu cum se numeste acel strat.( recunosc, nu stiu multe lucruri ..) Asa ca , pe laterale sau din parti, daca-l freci se duce, o sa fie aceeasi culoare, insa de la rugina. Dar.. e plin de specialisti si suntem recunoscatori pentru sfaturi. e clar...cumpara-ti scuter.. ))daca dai cu peria de sarma pe lateralele lantului se duc o-ringurile...esti campion... ) Editat Noiembrie 26, 2013 de Freelancer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 -35 grade.... si nu mai crapa nimic..... http://www.youtube.com/watch?v=gGFKLcpN31k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Daca un asa mester s-ar apuca sa frece lantul cu peria de sarma... ar scoate 2 pete de rugina si ar curata tot ce e pe acolo zincat sau orice de genul care protejaza, nu stiu cum se numeste acel strat.( recunosc, nu stiu multe lucruri ..) Asa ca , pe laterale sau din parti, daca-l freci se duce, o sa fie aceeasi culoare, insa de la rugina. Dar.. e plin de specialisti si suntem recunoscatori pentru sfaturi. daca ar fi zincat nu ar ruginii pe laterale...)nu are nici un tratament nimic,,,,poti da cu peria linstit pe laterale...daca rugina e doar superficiala si nu profunda... -35 grade.... si nu mai crapa nimic..... http://www.youtube.com/watch?v=gGFKLcpN31k zici ca e filmul "Pentru un pumn de dolari" frate!)))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Am pus special ceva care sa includa si o vitezana, pentru ca astfel de filmulete sunt o gramada. Era unul mai demult cu un R1 si un Transalp la Nordkapp.... deci se poate. Da, partea doar cu pornitul in garaj, nu e ok datorita condensului, dar dupa ce se incalzeste si intra in parametrii, merge de plimbare daca permit si conditiile de pe jos, sau cu gume adecvate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Totusi, sunteti tot felul de ingineri pe topic, mecanici si alti priceputi. O sa trebuiasca sa mai curga ceva pagini pe forum pana ma veti convinge ca unui motor conceput sa mearga in 13000ture i se poate intampla ceva rau daca il pornesti la relanti timp de 10 minute, dupa ce l-ai scos dintr-un garaj unde sta la 18 -20grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Niko, relantiul e cel mai daunator regim al unui motor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Niko, relantiul e cel mai daunator regim al unui motor . Bine,am citit si eu in manual ca nu e bine sa mearga la relanti mai mult de 5 minute. Dar facem asta in timpul verii in mod frecvent, pana intra injectia, pana ajunge la relanti se fac 3-4 minute, pana ai pus casca si manurile s-au facut 5 si ii dai bataie. Care e diferenta cand faci asta iarna (avand in vedere ca o tii intr-un garaj incalzit unde sunt 18-20 grade)?????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 (editat) -35 grade.... si nu mai crapa nimic..... http://www.youtube.com/watch?v=gGFKLcpN31k Le-au incarcat ca pe camile. Ma intreb cum le mai pornesc la rece. Editat Noiembrie 26, 2013 de BlackSeraph Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Exista diferite solutii. Spre exemplu vazusem pe undeva niste rezistente de incalzire care se puneau pe carburatoare sau pe corpurile de injectie ca sa ajute pornirea la temperaturi asa extreme. Cand vrei, gasesti solutii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Exista diferite solutii. Spre exemplu vazusem pe undeva niste rezistente de incalzire care se puneau pe carburatoare sau pe corpurile de injectie ca sa ajute pornirea la temperaturi asa extreme. Cand vrei, gasesti solutii.Foarte probabil e singura solutie. Insa de unde curent suficient in mijlocul pustiei ? Ca banuiesc ca nicio baterie nu face fata temperaturilor alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 O sa trebuiasca sa mai curga ceva pagini pe forum pana ma veti convinge ca unui motor conceput sa mearga in 13000ture i se poate intampla ceva rau daca il pornesti la relanti timp de 10 minute, dupa ce l-ai scos dintr-un garaj unde sta la 18 -20grade. 50% din uzura motorului are loc in primele secunde dupa pornire 30% se intimpla la sarcina maxima si turatie maxima 20% in timpul functionarii normale astea's date foarte relative, dar iti faci o idee. acum , cand pornesti mobra fara sa o scoti la plimbare nu produci decat : 1. uzura inutila (vezi mai sus) asta e greu de cuantificat pt ca motorul e proiectat sa porneasca de fff multe ori 2. "ufumi" bujiile pentru ca nu ajung la temperatura de autocuratare DECAT IN SARCINA si ture 3. consumi aiurea (multa) benzina lasand partea superioara a rezervorului expusa la coroziunea cu oxigenul din aer. Acum daca vrei neaparat sa pornesti fieru sa se bucure si vecinii de toba fara dbkiller asta e alta treaba, n-o sa pice relantiu in baie ca-i dai o cheie peste iarna, doar ca e inutil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 E ca si cum te duci la baie, aprinzi lumina si tragi apa fara sa te caci. Inutil si consumi apa/curent aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 E ca si cum te duci la baie, aprinzi lumina si tragi apa fara sa te caci. Inutil si consumi apa/curent aiurea. Da .. ai dat un exemplu foarte bun .. ma doare capul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Da .. ai dat un exemplu foarte bun .. ma doare capul ... El cica a redus explicatia plastic asa, ca sa intelegem la nivelul nostru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scania.topline Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Aprinzi lumina = inutil Tragi apa = inutil Lipseste esenta: no caca. Fara asta, primele doua actiuni nu-si au rostul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 50% din uzura motorului are loc in primele secunde dupa pornire 30% se intimpla la sarcina maxima si turatie maxima 20% in timpul functionarii normale astea's date foarte relative, dar iti faci o idee. acum , cand pornesti mobra fara sa o scoti la plimbare nu produci decat : 1. uzura inutila (vezi mai sus) asta e greu de cuantificat pt ca motorul e proiectat sa porneasca de fff multe ori 2. "ufumi" bujiile pentru ca nu ajung la temperatura de autocuratare DECAT IN SARCINA si ture 3. consumi aiurea (multa) benzina lasand partea superioara a rezervorului expusa la coroziunea cu oxigenul din aer. Acum daca vrei neaparat sa pornesti fieru sa se bucure si vecinii de toba fara dbkiller asta e alta treaba, n-o sa pice relantiu in baie ca-i dai o cheie peste iarna, doar ca e inutil. Mai bine spus de atat nu exista! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Aprinzi lumina = inutil Tragi apa = inutil Lipseste esenta: no caca. Fara asta, primele doua actiuni nu-si au rostul. frate..daca tu folosesti baia doar cand te caci e jale.....))oglinda ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scania.topline Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 (editat) Nu am oglinda. Eu stiam ca oglinda se foloseste doar ca sa iti faci poze cu aifounul. Editat Noiembrie 26, 2013 de scania.topline Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 daca tot se vorbeste despre pornire pe aici intreb si eu ceva. am dat uleiul jos din motocicleta ca am fost nevoit sa dau jos 2 capace de pe motor. cum e cel mai bine sa pornesc motocicleta in primavara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 (editat) daca tot se vorbeste despre pornire pe aici intreb si eu ceva. am dat uleiul jos din motocicleta ca am fost nevoit sa dau jos 2 capace de pe motor. cum e cel mai bine sa pornesc motocicleta in primavara? Cu ulei proaspat in ea. Vezi sa nu uiti sa il pui si sa o pornesti seaca. Editat Noiembrie 27, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 Foarte probabil e singura solutie. Insa de unde curent suficient in mijlocul pustiei ? Ca banuiesc ca nicio baterie nu face fata temperaturilor alea. hawker odyssey. niste baterii foarte smechere! http://www.odysseybattery.com/powerbenefits.html daca tot se vorbeste despre pornire pe aici intreb si eu ceva. am dat uleiul jos din motocicleta ca am fost nevoit sa dau jos 2 capace de pe motor. cum e cel mai bine sa pornesc motocicleta in primavara? la buton sau la pedala, dupa caz... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 eu ma gandeam sa ii pun niste ulei prin capul bujiilor, si sa invart motorul la mana umpic. sa sar peste etapa asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.