The Mentalist Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Da .. ai dat un exemplu foarte bun .. ma doare capul ... El cica a redus explicatia plastic asa, ca sa intelegem la nivelul nostru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scania.topline Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Aprinzi lumina = inutil Tragi apa = inutil Lipseste esenta: no caca. Fara asta, primele doua actiuni nu-si au rostul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 50% din uzura motorului are loc in primele secunde dupa pornire 30% se intimpla la sarcina maxima si turatie maxima 20% in timpul functionarii normale astea's date foarte relative, dar iti faci o idee. acum , cand pornesti mobra fara sa o scoti la plimbare nu produci decat : 1. uzura inutila (vezi mai sus) asta e greu de cuantificat pt ca motorul e proiectat sa porneasca de fff multe ori 2. "ufumi" bujiile pentru ca nu ajung la temperatura de autocuratare DECAT IN SARCINA si ture 3. consumi aiurea (multa) benzina lasand partea superioara a rezervorului expusa la coroziunea cu oxigenul din aer. Acum daca vrei neaparat sa pornesti fieru sa se bucure si vecinii de toba fara dbkiller asta e alta treaba, n-o sa pice relantiu in baie ca-i dai o cheie peste iarna, doar ca e inutil. Mai bine spus de atat nu exista! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Aprinzi lumina = inutil Tragi apa = inutil Lipseste esenta: no caca. Fara asta, primele doua actiuni nu-si au rostul. frate..daca tu folosesti baia doar cand te caci e jale.....))oglinda ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scania.topline Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 (editat) Nu am oglinda. Eu stiam ca oglinda se foloseste doar ca sa iti faci poze cu aifounul. Editat Noiembrie 26, 2013 de scania.topline Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 daca tot se vorbeste despre pornire pe aici intreb si eu ceva. am dat uleiul jos din motocicleta ca am fost nevoit sa dau jos 2 capace de pe motor. cum e cel mai bine sa pornesc motocicleta in primavara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 (editat) daca tot se vorbeste despre pornire pe aici intreb si eu ceva. am dat uleiul jos din motocicleta ca am fost nevoit sa dau jos 2 capace de pe motor. cum e cel mai bine sa pornesc motocicleta in primavara? Cu ulei proaspat in ea. Vezi sa nu uiti sa il pui si sa o pornesti seaca. Editat Noiembrie 27, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 Foarte probabil e singura solutie. Insa de unde curent suficient in mijlocul pustiei ? Ca banuiesc ca nicio baterie nu face fata temperaturilor alea. hawker odyssey. niste baterii foarte smechere! http://www.odysseybattery.com/powerbenefits.html daca tot se vorbeste despre pornire pe aici intreb si eu ceva. am dat uleiul jos din motocicleta ca am fost nevoit sa dau jos 2 capace de pe motor. cum e cel mai bine sa pornesc motocicleta in primavara? la buton sau la pedala, dupa caz... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 eu ma gandeam sa ii pun niste ulei prin capul bujiilor, si sa invart motorul la mana umpic. sa sar peste etapa asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 Asta e un fel de '' sa fie bine, ca sa nu fie rau''. On topic. Rezervor plin, bateria scoasa, husa și nani pana primăvara. A fost ok de fiecare data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 Daca nu mai umpleti inca 5 pagini pe aiureala asta de topic n-aveti ambitie..sintem in grafic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 de ce trebe rezervorul plin?? Ca oxidarea vs. rugina sa se produca uniform pe toti peretzii rezervorului. Sau ca volumul de aer sa fie cat mai mic si implicit cantitatea de oxigen. Totusi da-i o benzina grasa gen Petrom cand zace, ca aia de la mucoil colcaie de sulf si face mai rau decat aerul in rezervor si traiectul d-alimentare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 Bai ......sa-mi bag picioarele, dupa 7 pagini de "informare" de pe topicul asta plin de intentii bune nu-mi pot da seama daca sa pornesc motoreta cand e rece sau sa nu o pornesc.. Ce credeti e bine sau nu e bine sa o pornesc? Hai sa o luam de la capat..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 cel mai bun aditiv pentru benzina..ca sa nu iti rugineasca rezervorul e zaharul...de trestie de zahar...s-a dovedit stintific..ca daca adaugi putin zahar in benzina si pornesti motorul pentru cateva minute zaharul va creea o pelicula protectoare pe supape,pistoane segmenti...eu iti recomand cu caldura...;)mai ales ca am vazut ca ai chopper... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Asta e un fel de '' sa fie bine, ca sa nu fie rau''. On topic. Rezervor plin, bateria scoasa, husa și nani pana primăvara. A fost ok de fiecare data. Rezervor plin - nu am. Baterie scoasa - nu e. husa - am o rapciuga de oxford rupta de catei, ieri de la ploaie era lipita de mobra. pusa la iernat - in nici un caz, o mai chinui pana da zapada bine, ca doar e honda, nu stii cand nu mai porneste cel mai bun aditiv pentru benzina..ca sa nu iti rugineasca rezervorul e zaharul...de trestie de zahar...s-a dovedit stintific..ca daca adaugi putin zahar in benzina si pornesti motorul pentru cateva minute zaharul va creea o pelicula protectoare pe supape,pistoane segmenti...eu iti recomand cu caldura...;)mai ales ca am vazut ca ai chopper... Si ce miros frumos... ma gandesc la vata de zahar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 De ce pe cric ? ce se intampla daca sta pe roate la hibernare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 cel mai bun aditiv pentru benzina..ca sa nu iti rugineasca rezervorul e zaharul...de trestie de zahar...s-a dovedit stintific..ca daca adaugi putin zahar in benzina si pornesti motorul pentru cateva minute zaharul va creea o pelicula protectoare pe supape,pistoane segmenti...eu iti recomand cu caldura...;)mai ales ca am vazut ca ai chopper... si ala de sfecla e bun margaritar parca. aaa si mai e un aditiv traditional de pus in ulei, in loc de metabond metagold metaspanac folositi cu incredere ulei de in sicativat ( se gaseste pe la magazinele de chimicale) un sfert de litru la 4 litri de ulei 10w40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 si ala de sfecla e bun margaritar parca. aaa si mai e un aditiv traditional de pus in ulei, in loc de metabond metagold metaspanac folositi cu incredere ulei de in sicativat ( se gaseste pe la magazinele de chimicale) un sfert de litru la 4 litri de ulei 10w40. ma, mai citeste lumea aici si ia de bun ce scrii. te rog sa te abtii. aditivul ideal pt. ulei peste iarna se numeste NITRODILUANT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 cel mai bun aditiv pentru benzina..ca sa nu iti rugineasca rezervorul e zaharul...de trestie de zahar...s-a dovedit stintific..ca daca adaugi putin zahar in benzina si pornesti motorul pentru cateva minute zaharul va creea o pelicula protectoare pe supape,pistoane segmenti...eu iti recomand cu caldura...;)mai ales ca am vazut ca ai chopper... Aha, adica er 6 tau sa inteleg ca nu are supape, pistoane si segmenti? Pune-i tu zahar de trestie ca daca nu are efectul scontat, iti dau eu lapte de cuc si ai sa vezi ce multumit o sa fii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Aha, adica er 6 tau sa inteleg ca nu are supape, pistoane si segmenti? Pune-i tu zahar de trestie ca daca nu are efectul scontat, iti dau eu lapte de cuc si ai sa vezi ce multumit o sa fii. laptele de cuc pastreaza-l pentru tine...e plin de proteine...numa sa-l ti la rece...pofta mare! ma, mai citeste lumea aici si ia de bun ce scrii. te rog sa te abtii. aditivul ideal pt. ulei peste iarna se numeste NITRODILUANT. ba ce tzarani sunteti...voi chiar vreti ca baietu asta cu cioperu sa isi bage ulei de palmier in cioper si sa bea laptele de cuc..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 laptele de cuc pastreaza-l pentru tine...e plin de proteine...numa sa-l ti la rece...pofta mare! ba ce tzarani sunteti...voi chiar vreti ca baietu asta cu cioperu sa isi bage ulei de palmier in cioper si sa bea laptele de cuc..? Apoi ba Bica, daca mai primesc si sfaturi de la tine ce sa-i fac motorului meu, eu ma las de motorete... In cazul in care nu vrei laptele de cuc pt tine, il poti baga in benzina, sa mearga si troaca ta cu 150 la o ora sau la doua........ Ia sa vad, poti face si tu o gluma buna, ca la mecanica esti varza.....cu lapte de cuc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 eu zic sa te lasi de motorete ca nu ai fost cu ele oricum....cu veceul ala din poza o sa prinzi 150 pe deal in jos...ca eu sincer cu 150 ma duc touring..;)zi drept..asa-i ca ai un wc portabil sub scaunul ala?ca pozitia de mers e numai buna pentru o astfel de operatiune...))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 De ce pe cric ? ce se intampla daca sta pe roate la hibernare? chiar nu intuiesti de ce e mai bine pe cric? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Am tras eu niste concluzii... dupa ce am postat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 ba ce slab esti ...iara ai baut cocolino de pe raft de la kaufland? Revin-o mai provocator.....cu replica asta nu ma determini sa te dau iar cu var ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.