the Pig Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 asta iarna in februarie ma dadeam llinistit. cred ca si anul asta pana nu vine vreo mare zapada si vreun mare ger nici nu ma gandesc s-o bag la hibernat. daca o bag, o las undeva intr-un garaj , vad eu unde...fara pregatiri..cum iese soarele cum o scot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Nu se descarca mai repede ci se sulfateaza mai repede....cine dreq sa mai inteleaga si chimia asta? Baterie se descarce mai repede cand e cald. Esti foarte amuzant,dar nu eu am afirmat ca se descarca mai repede...cine dreaq sa mai inteleaga si limba romana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 (editat) Asta mi-a placut cel mai mult ! Acolo eram foarte serios. » Post actualizat in 23 Sep 2014 16:59 cine dreaq sa mai inteleaga si limba romana? Nu e asa ca nimeni nu mai citeste member title si semnatura? Recunosc, n-am ce face, limba Romana, cat de putin o stiu, am invatat de la voi Romani. http://www.yuasabatteries.com/motor_battery.php Mersi! Editat Septembrie 23, 2014 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Risc sa imi rugineasca rezervorul daca nu il umplu cu benzina?( E din plastic.) Iar cauciucurile se umfla la cald, sau la rece? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 daca umflii cauciucurile cu gura, poti sa lasi rezervorul gol ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Te-am citat pt ca radeai de @Falkenberg ....cand el avea dreptate....asa ca mai bine.... Poti sa-mi explici de ce avea dreptate Falkenberg? Si ca sa ne intelegem,nu radeam de el(de exprimarea lui),radeam de ce afirmatie a facut. Vad in postarea de mai sus ca si el a inteles gresit. Imi pare rau pentru confuzie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 (editat) Risc sa imi rugineasca rezervorul daca nu il umplu cu benzina?( E din plastic.) Iar cauciucurile se umfla la cald, sau la rece? Umple rezervorul si neaparat sa nu uiti sa adaugi zahar in el sau sare ca pana la primavara sa nu faca floare benzina. Cauciucurile sa le umfli zilnic cate putin pana la primavara ca e cald ca e rece. Editat Septembrie 23, 2014 de yamaha yzf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 off topic: motorul se pune la rece ( peste iarna ) scos ulei din baie scos apa din motor desfacut capa butoias lichid frana si turnat sare ( sau boabe de orez ) pentru a absobi apa din condens la fel si in rezervorul de benzil,, se face plinul si se spanzura in rezervor un saculet cu sare sau cu orez. bateria se scoate,, se inveleste in sac termic si se pune in beci langa butoiasul de rachiu on topic: pentru cei care ierneaza urcat mobra cu anvelopele pe 2 scandurele ( cate una pt fiecare roata,) smart charger cuplat la borne rezervor plin ( daca e metalic) husa textila din cand in cand (o luna ) miscata mobra astfel incat sa nu stea anvelopele in aceeasi pozitie fata de sol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Ai uitat de usturoi sa nu vina bampirii !! off topic: motorul se pune la rece ( peste iarna ) scos ulei din baie scos apa din motor desfacut capa butoias lichid frana si turnat sare ( sau boabe de orez ) pentru a absobi apa din condens la fel si in rezervorul de benzil,, se face plinul si se spanzura in rezervor un saculet cu sare sau cu orez. bateria se scoate,, se inveleste in sac termic si se pune in beci langa butoiasul de rachiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Ai uitat de usturoi sa nu vina bampirii !! pai la ce sa vina? ulei nicht, usturoi numa daca e cu lichid de frana dot 5.1 ca ala e rozaliu si induce bampirul in oroare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Au anuntat pe PRO TV, la iarna avem temperaturi intre 6 si 18 grdC, nu ninge si nu ploua...primavara totala, motoarele nu INTRA LA IERNAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Au anuntat pe PRO TV, la iarna avem temperaturi intre 6 si 18 grdC, nu ninge si nu ploua...primavara totala, motoarele nu INTRA LA IERNAT link? ei nu intra... hehe is multi care ( si am caz de motorist care uitandu-se la cat de innourat era afara ma intreaba " de ce ai venit cu moto, ca poate ploua" ) baga mobra la garaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecscosmi Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Eu am baterie pă gel bă, deci n-are cum să să dăscarce! Lasand ironia la o parte, am patit ca la temperaturi joase bateria sa fie lasata fara vlaga, iar la temperaturi normale, sa se comporte ca si cum ar fi fost noua. Si asta fara pic de reincarcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Deci nu era descarcata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 (editat) - nu e bine: condensul acumulat sub plastic nu are pe unde iesi, ramane pe motoreta. - se poate da putin cu WD40 peste partile metalice, lant. poti da si peste motor daca ai posibilitatea sa o speli inainte de pornire, altfel o afumi putin. - bateria sa o iei in casa, sa stea la temperaturi mai normale, si la maxim 2-3 luni sa o pui la incarcat, si neaparat la incarcat inainte de pornire moto. - se poate acoperi cu o husa moto care permite curculatia aerului. - se poate ridica pe cricul central Va faceti atatea probleme cu iarna de zici ca o inmormantati. mai e mult de mers...v-ati speriat la prima ploaie? adevarat graiesti,de obicei am mers pana la sfarsitul lu noiembrie,mai exact pana au scazut temperaturile sub 7-6 grade si a dat zapada,eu unu nu am masina si ma deplasez cu motocicleta cat pot demult,pentru cei care merg mai mult vara cu motocicleta si au masina iti dai seama ca e prea hardcore sa mearga pe 15-20 grade cu mobra,fara tricou si treisferturi Editat Septembrie 23, 2014 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Au anuntat pe PRO TV, la iarna avem temperaturi intre 6 si 18 grdC, nu ninge si nu ploua...primavara totala, motoarele nu INTRA LA IERNAT Ma duc sa-mi golesc rezervorul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Daca iarna se umple, vara se goleste. Atlfel iarna ar fi ca vara, si nu este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 poate e de la vaporii de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Abia daca a aparut tulburelul si bateti campii, ce iernat? , mai avem pana la iarna, daca imi era firca de 6 grade afara nu mai faceam Transfagarasanul, ca pe acolo era temperatura in august cand trecui eu. Mai uitati-va si pe youtube la plimbarile englezilor cu mobra si o sa vedeti ce temeinic sunt imbracati. Urmaresc mereu temperatura de la Dublin unde si-a gasit job fata mea , toata vara a avut de vreo 3 ori temperaturi peste 20grade in rest 16-17. Asa ca lasati-va de prostii ca a trecut si ploaia si suiti-va pe mobre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Umple rezervorul si neaparat sa nu uiti sa adaugi zahar in el sau sare ca pana la primavara sa nu faca floare benzina. Cauciucurile sa le umfli zilnic cate putin pana la primavara ca e cald ca e rece. Nu bag zahar sau sare, ca poate se depun. Mai bine il afum cu un fitil de sulf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Mai uitati-va si pe youtube la plimbarile englezilor cu mobra si o sa vedeti ce temeinic sunt imbracati. . radiator k1200s 2007, motocicleta importata din Anglia. 700E radiatorul » Post actualizat in 24 Sep 2014 07:34 Nu bag zahar sau sare, ca poate se depun. Mai bine il afum cu un fitil de sulf. se strica buchetul man. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 pentru rezervor: pregatire pentru iernare Daca uiti sa pui benzina si rugineste pe interior, in primavara asa trebuie procedat http://www.youtube.com/watch?v=YcNWpXiFN48 se curata de nu se vede » Post actualizat in 24 Sep 2014 10:35Nu bag zahar sau sare, ca poate se depun. Mai bine il afum cu un fitil de sulf. sulf de ala apicol ( de folosesc stuparii la afumat ramele ) scapi si de rugina si de gaselnite » Post actualizat in 24 Sep 2014 10:36si musai in benzil sa pui niscai bentonita, sa se limpezeasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Lasand glumele deoparte,daca nu faci plinul inainte s-o pui la somn la primavara va fi ceva de lucru la interiorul rezervorului,stiu ca am patit-o,de la cine am luat motorul asa l-a lasat gol toata iarna.... Eu adaug si stabilizator la un plin,nu stiu ce rol are dar totusi adaug. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Nu stiu daca s-a mai postat: http://www.clarity.net/~adam/winter-storage.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 (editat) 2 se acopera cu ceva motociclta? gen prelata? ( nu stiu cat de bine ar fi asta , ma gandesc ca se face ceva condens acolo daca e acoperita , nu stiu de aceea intreb ) husa de praf (neimpermeabila = permeabila pt apa si aer ) PS - cu rezervorul "plin" diminuezi problema dar nu o elimini pt ca tot ramane aer deasupra, deci tot galvanul este baza. Al meu asta mai nou are rezervor de plastic. Editat Septembrie 24, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.