blackd1rt Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Timpul trece cand e timpul rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Timpul trece cand e timpul rece. Ai vazut filmul Turbo ? TNG,daca vor porni mobrele la iarna,in primavara vei avea de lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Ai vazut filmul Turbo ? TNG,daca vor porni mobrele la iarna,in primavara vei avea de lucru. Corect,este in avantajul meu asa ca ar fi bine sa mai tac dracu din gura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scania.topline Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 singura data cand am pornit mobra iarna.a fost in anul achizitiei.de craciun ma plimbam cu mobra...de atuci scot bateria la sf sezonului si o mai pornesc primavara.nu am nici o tragere de inima sa pornesc mobra iarna.nu de alta dar imi fac sange rau degeaba Atat. Punct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Topicul a fost creat cu intrebarea :Este recomandata PORNIREA in sezonul rece? Maxim 10% dintre cei care au raspuns aici stiu si inteleg ce se intampla intr-un motor care se porneste pe frig si se lasa sa toace la relanti sau mai rau sa tureze motorul sa mai auda evacuarea. In rest ... unii habar nu au ce este un motor,nu au pus mana pe o cheie dar sunt specialisti pe tastatura,altii au sarit in sus cat de voinici sunt ei sa mearga la temperaturi scazute cu toate ca topicul nu a fost creat fata de DEPLASAREA pe timpul rece,cineva spunea de enduro cu toate ca intrebarea este despre F4... Din cei care sustin cu tarie ca nu este nici o problema pornirea(fara deplasare) pe timpul rece mai mult de 50% la primavara o sa-i gasim pe topicul service ca nu mai vrea moto sa mai porneasca,preponderent cele pe carburatie si cu ceva vechime... Dar cum a spus cineva mai sus..fiecare face cum il taie sfecla! Respect! Degeaba. Nu ai cu cine. Eu am renuntat demult sa mai dau sfaturi. Timpul trece cand e timpul rece. Timpul NU trece cand e timpul rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burtosu Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 trece pe dreaq..se scurge incet ca mierea dintr-o sticla cu gatul subtire.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 mie mi-a zis odata cineva ca in manualul de R6 scrie ca nu se recomanda pornirea sub 5 grade. o fi fost adevarat, n-o fi fost... Degeaba. Nu ai cu cine. Eu am renuntat demult sa mai dau sfaturi. trebuie sa maninca si baietii ceva (niste rahat). pina si aia care arata cu degetu' la mincatorii de rahat gusta cu placere. o frumoasa fratie a motociclistilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 crezi ca poti sa iei o pensula , sa o inmoi in ulei si sa dai pe lant acolo unde nu dai cu spray ? ca sa duci mobra la service sa iti curete Lantul mi se pare .... oricum , odata intrata rugina , nu o mai scoti , dupa orice curatare tot va ramane urma ei. nu o sa faci tu km cu mobra pana cand RUGINA va rupe lantul . stai linistita si da cu ulei pe lant Am curatat lantul singura pana cand s-a facut frigul mai serios (spalat cu pensula de vopsea si motorina, sters, dat cu spray de curatat, sters si apoi uns cu spray cu teflon). Cand a inceput lantul sa rugineasca m-am gandit sa o duc la service sa fie curatat ca lumea, nu am tot ce trebuie pentru asa ceva si clar rugina nu iese... cu carpa. Tot degeaba, ruginea la loc - motiv pentru care m-am gandit sa intreb pe aici ce si cum. Oricum am ajuns la concluzia ca trebuie sa schimb lantul, ne-am uitat mai cu atentie la el si e praf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freelancer Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 @northern_freyja: daca dai cu peria de sarma pe lant se duce si mama lor de x,q,d,f -ring-uri, praf se face, asa cum ai constatat si tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 @northern_freyja: daca dai cu peria de sarma pe lant se duce si mama lor de x,q,d,f -ring-uri, praf se face, asa cum ai constatat si tu e clar...cumpara-ti scuter..))daca dai cu peria de sarma pe lateralele lantului se duc o-ringurile...esti campion...) mie mi-a zis odata cineva ca in manualul de R6 scrie ca nu se recomanda pornirea sub 5 grade. o fi fost adevarat, n-o fi fost... trebuie sa maninca si baietii ceva (niste rahat). pina si aia care arata cu degetu' la mincatorii de rahat gusta cu placere. o frumoasa fratie a motociclistilor. bine ti-o zis...R6-le are cilindrii foarte subtiri pentru ca sunt super honuiti....si din cauza ca sunt asa subtiri trebuie incalzita bine fara shpanuri sub 60 de grade..si fara sa o iei din loc pana nu are macar 40 de grade...am vazut cateva R6 cu cilindrii fisurati din cauza asta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 hehe. si omului respectiv i s-au fisurat cilindrii, acuma mi-am amintit e pe bune, chiar uitasem de faza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 mai mult de 50% la primavara o sa-i gasim pe topicul service Respect! Te rog da-mi voie sa te contrazic .O sa-i gasim pe Vinzari. "tinuta in garaj incalzit peste iarna, cu redresor special ptr intretinerea bateriei, etc..., urgent" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freelancer Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 (editat) Daca un asa mester s-ar apuca sa frece lantul cu peria de sarma... ar scoate 2 pete de rugina si ar curata tot ce e pe acolo zincat sau orice de genul care protejaza, nu stiu cum se numeste acel strat.( recunosc, nu stiu multe lucruri ..) Asa ca , pe laterale sau din parti, daca-l freci se duce, o sa fie aceeasi culoare, insa de la rugina. Dar.. e plin de specialisti si suntem recunoscatori pentru sfaturi. e clar...cumpara-ti scuter.. ))daca dai cu peria de sarma pe lateralele lantului se duc o-ringurile...esti campion... ) Editat Noiembrie 26, 2013 de Freelancer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 -35 grade.... si nu mai crapa nimic..... http://www.youtube.com/watch?v=gGFKLcpN31k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Daca un asa mester s-ar apuca sa frece lantul cu peria de sarma... ar scoate 2 pete de rugina si ar curata tot ce e pe acolo zincat sau orice de genul care protejaza, nu stiu cum se numeste acel strat.( recunosc, nu stiu multe lucruri ..) Asa ca , pe laterale sau din parti, daca-l freci se duce, o sa fie aceeasi culoare, insa de la rugina. Dar.. e plin de specialisti si suntem recunoscatori pentru sfaturi. daca ar fi zincat nu ar ruginii pe laterale...)nu are nici un tratament nimic,,,,poti da cu peria linstit pe laterale...daca rugina e doar superficiala si nu profunda... -35 grade.... si nu mai crapa nimic..... http://www.youtube.com/watch?v=gGFKLcpN31k zici ca e filmul "Pentru un pumn de dolari" frate!)))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Am pus special ceva care sa includa si o vitezana, pentru ca astfel de filmulete sunt o gramada. Era unul mai demult cu un R1 si un Transalp la Nordkapp.... deci se poate. Da, partea doar cu pornitul in garaj, nu e ok datorita condensului, dar dupa ce se incalzeste si intra in parametrii, merge de plimbare daca permit si conditiile de pe jos, sau cu gume adecvate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Totusi, sunteti tot felul de ingineri pe topic, mecanici si alti priceputi. O sa trebuiasca sa mai curga ceva pagini pe forum pana ma veti convinge ca unui motor conceput sa mearga in 13000ture i se poate intampla ceva rau daca il pornesti la relanti timp de 10 minute, dupa ce l-ai scos dintr-un garaj unde sta la 18 -20grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Niko, relantiul e cel mai daunator regim al unui motor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Niko, relantiul e cel mai daunator regim al unui motor . Bine,am citit si eu in manual ca nu e bine sa mearga la relanti mai mult de 5 minute. Dar facem asta in timpul verii in mod frecvent, pana intra injectia, pana ajunge la relanti se fac 3-4 minute, pana ai pus casca si manurile s-au facut 5 si ii dai bataie. Care e diferenta cand faci asta iarna (avand in vedere ca o tii intr-un garaj incalzit unde sunt 18-20 grade)?????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 (editat) -35 grade.... si nu mai crapa nimic..... http://www.youtube.com/watch?v=gGFKLcpN31k Le-au incarcat ca pe camile. Ma intreb cum le mai pornesc la rece. Editat Noiembrie 26, 2013 de BlackSeraph Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Exista diferite solutii. Spre exemplu vazusem pe undeva niste rezistente de incalzire care se puneau pe carburatoare sau pe corpurile de injectie ca sa ajute pornirea la temperaturi asa extreme. Cand vrei, gasesti solutii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Exista diferite solutii. Spre exemplu vazusem pe undeva niste rezistente de incalzire care se puneau pe carburatoare sau pe corpurile de injectie ca sa ajute pornirea la temperaturi asa extreme. Cand vrei, gasesti solutii.Foarte probabil e singura solutie. Insa de unde curent suficient in mijlocul pustiei ? Ca banuiesc ca nicio baterie nu face fata temperaturilor alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 O sa trebuiasca sa mai curga ceva pagini pe forum pana ma veti convinge ca unui motor conceput sa mearga in 13000ture i se poate intampla ceva rau daca il pornesti la relanti timp de 10 minute, dupa ce l-ai scos dintr-un garaj unde sta la 18 -20grade. 50% din uzura motorului are loc in primele secunde dupa pornire 30% se intimpla la sarcina maxima si turatie maxima 20% in timpul functionarii normale astea's date foarte relative, dar iti faci o idee. acum , cand pornesti mobra fara sa o scoti la plimbare nu produci decat : 1. uzura inutila (vezi mai sus) asta e greu de cuantificat pt ca motorul e proiectat sa porneasca de fff multe ori 2. "ufumi" bujiile pentru ca nu ajung la temperatura de autocuratare DECAT IN SARCINA si ture 3. consumi aiurea (multa) benzina lasand partea superioara a rezervorului expusa la coroziunea cu oxigenul din aer. Acum daca vrei neaparat sa pornesti fieru sa se bucure si vecinii de toba fara dbkiller asta e alta treaba, n-o sa pice relantiu in baie ca-i dai o cheie peste iarna, doar ca e inutil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 E ca si cum te duci la baie, aprinzi lumina si tragi apa fara sa te caci. Inutil si consumi apa/curent aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 E ca si cum te duci la baie, aprinzi lumina si tragi apa fara sa te caci. Inutil si consumi apa/curent aiurea. Da .. ai dat un exemplu foarte bun .. ma doare capul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.