Sari la conținut

Ponturi (tips) legate de iernat, intretinere si nu numai, a motocicletelor noastre


Smokey
 Share

Postări Recomandate

Aerul de vara din rezervor

domnule, ai o bere buna de la mine! o ghidusie mai mare ca asta nu a trecut nimanui prin cap!

 

baaaa motociclistilor, scoateti aerul de vara din rezervor sa vina vara mai repede!

baaaa motociclistilor, mai plimbati si voi motoretele nu doar in luna iulie si august!

 

aveti prea mult timp liber, o frecati mult prea mult...si o dati in d-astea cu iernatul. topicurile cu uleiurile, uns lantul si iernatul in luna septembrie sunt cele mai misto!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Motorul e calculat pentru functionare optima in flux de aer, doar asa se incalzesc uniform componentele.

 

Atata timp cat bateria e la loc cu verdeata, unde nu e suparare si nici tristete (aka redresor), uleiul e marmelada (adio lubrifiere in primele minute de dupa pornire), de ce sa o mai pornesti?

 

Rugineste cilindrul in interior, isi fac soarecii cuib intre supape?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, tu stii ce e acela un test ???

Reciteste mai bine din nou si poate o sa se prinda ceva si de tine ;)

Hai sa lasam si alti baieti sa povesteasca despre conservare :P

Testul tau e absolut degeaba, atata timp cat aici se vorbeste de conservarea de peste ierni.

Cand faci un test de minim 3 ierni, anunta-ma si pe mine, ca particip si eu.

 

Exclus testul de peste noapte.

Reciteste tu mai bine, ca eu inca mai stiu sa citesc.

 

Gnraloo, asta ne tot chinuim sa explicam, da' altii sunt mai profesori decat legea naturii.

Editat de alecscosmi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

incepi sa vorbesti aiurea si poate se lasa cu altceva.

normal ca un r6 nu porneste iarna, da nu stii tu d astea :crack: tu stii ce urmeaza sa schimbi primavara daca dai cheie iarna ...cuzineti,segmenti,pistoane si ce mai pica pe la ele :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incepi sa vorbesti aiurea si poate se lasa cu altceva.

normal ca un r6 nu porneste iarna, da nu stii tu d astea :crack: tu stii ce urmeaza sa schimbi primavara daca dai cheie iarna ...cuzineti,segmenti,pistoane si ce mai pica pe la ele :crack:

Scuza-ma, da' trebuie sa te fac batut in cap. Nu schimbi primavara ca ai dat cheie iarna, schimbi in n- ani, daca dai chei iernile.

Si acum, ca sa-ti raspund la ironie;

 

Cum vrei sa-ti mai zic? Iti fac un desen pe o foaie si ti-o trimit prin posta? Fac un filmulet, ceva? Poate chiar fac un fluturas si ti-l trimit cu priori-post?!

Scoate-ti cablul de net, mai refa odata scoala generala si apoi poti posta iar in asemenea subiecte, care se vede clar esti depasit de ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Man, lasa scoala, ca am mai multa decat ai tu ani de viata, poate. cand vei intelege tu un motor in adevaratul sens al cuvantului, mai pune te si scrie mi. si aici nu ma refer la un motor de r6 sau de 929. servus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i Cum sta treaba cu masinile care stau afara si la - 10 grade ? Sa nu spun si de cele care stau la -25 grade. Au vreo problema in timp la motor ? NU au !

Plus ca sunt pornite zilnic la temperaturi f scazute, timp de cateva luni pe an. Deci putem inchide subiectul acesta, nu si are rostul :)

Vezi ca mai nou (de vreo 15 ani) exista o dotare numita FBH (fuel burning heater) sau popular webasto/siroco care se monteaza pe masinile din zone cu clima rece. Treaba lui este sa preincalzeasca motorul inainte de pornire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, lasa scoala, ca am mai multa decat ai tu ani de viata, poate. cand vei intelege tu un motor in adevaratul sens al cuvantului, mai pune te si scrie mi. si aici nu ma refer la un motor de r6 sau de 929. servus

Asa e, motoarele de R6 respectiv 929, sunt motoare pe carbuni, sub presiune de abur, departe de motor cu ardere interna. Porneste-l tu de cateva zeci de ori per iarna, atunci cand ungerea este zero, si apoi "pune-te aici si scrie-mi" peste 3-4 ierni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La asta al meu oxideaza metal peste tot. Roti, tobe, suruburi. Probat.

Prefer sa merg pe bicicleata, ma mai si incalzesc.

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Asa e, motoarele de R6 respectiv 929, sunt motoare pe carbuni, sub presiune de abur, departe de motor cu ardere interna. Porneste-l tu de cateva zeci de ori per iarna, atunci cand ungerea este zero, si apoi "pune-te aici si scrie-mi" peste 3-4 ierni.

La anul il vand, deci nu am cum ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Omul stie ce stie. S a referit la o baterie tinuta in casa la 20+ grade celsius si la una tinuta de exemplu la 5 grade celsius. Si eu cred ca cea pastrata la caldura mai mare se descarca mai repede decat cealalta ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci de ce nu tineti voi doi iarna bateriile afara si bagati doar motocicletele in garaj? :crack: Caldura excesiva afecteaza bateriilor fara intretinere, deoarece duce la evaporarea apei si nivelul electrolitului scade. Falkenberg a afirmat ca bateria se descarca mai repede cand este cald. De ce ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Eu nu fac teste. daca te uiti pe prima pagina am spus clar ca in sezonul rece iau bateria de pe mobra, o duc frumos in casa, o incarc de doua ori pe luna cateva zeci de minute si bla bla bla. Insa, sunt 100% convins ca daca as tine o pe mobra, nu ar face figuri si ar merge bine, stand la cele 5 grade c ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta iarna in februarie ma dadeam llinistit. cred ca si anul asta pana nu vine vreo mare zapada si vreun mare ger nici nu ma gandesc s-o bag la hibernat. daca o bag, o las undeva intr-un garaj , vad eu unde...fara pregatiri..cum iese soarele cum o scot :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se descarca mai repede ci se sulfateaza mai repede....cine dreq sa mai inteleaga si chimia asta? :crack:

 

 

Baterie se descarce mai repede cand e cald.

Esti foarte amuzant,dar nu eu am afirmat ca se descarca mai repede...cine dreaq sa mai inteleaga si limba romana? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta mi-a placut cel mai mult ! :crack:

Acolo eram foarte serios.

» Post actualizat in 23 Sep 2014 16:59

cine dreaq sa mai inteleaga si limba romana?

Nu e asa ca nimeni nu mai citeste member title si semnatura? :)

Recunosc, n-am ce face, limba Romana, cat de putin o stiu, am invatat de la voi Romani.

 

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-am citat pt ca radeai de @Falkenberg ....cand el avea dreptate....asa ca mai bine.... :cheers:

Poti sa-mi explici de ce avea dreptate Falkenberg? Si ca sa ne intelegem,nu radeam de el(de exprimarea lui),radeam de ce afirmatie a facut. Vad in postarea de mai sus ca si el a inteles gresit. Imi pare rau pentru confuzie !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Risc sa imi rugineasca rezervorul daca nu il umplu cu benzina?( E din plastic.) Iar cauciucurile se umfla la cald, sau la rece?

 

Umple rezervorul si neaparat sa nu uiti sa adaugi zahar in el sau sare ca pana la primavara sa nu faca floare benzina.

Cauciucurile sa le umfli zilnic cate putin pana la primavara ca e cald ca e rece.

Editat de yamaha yzf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

off topic:

motorul se pune la rece ( peste iarna )

scos ulei din baie

scos apa din motor

desfacut capa butoias lichid frana si turnat sare ( sau boabe de orez ) pentru a absobi apa din condens

la fel si in rezervorul de benzil,, se face plinul si se spanzura in rezervor un saculet cu sare sau cu orez.

bateria se scoate,, se inveleste in sac termic si se pune in beci langa butoiasul de rachiu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

on topic: pentru cei care ierneaza

 

 

urcat mobra cu anvelopele pe 2 scandurele ( cate una pt fiecare roata,)

smart charger cuplat la borne

rezervor plin ( daca e metalic)

husa textila

 

din cand in cand (o luna ) miscata mobra astfel incat sa nu stea anvelopele in aceeasi pozitie fata de sol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai uitat de usturoi :) sa nu vina bampirii !!

off topic:

motorul se pune la rece ( peste iarna )

scos ulei din baie

scos apa din motor

desfacut capa butoias lichid frana si turnat sare ( sau boabe de orez ) pentru a absobi apa din condens

la fel si in rezervorul de benzil,, se face plinul si se spanzura in rezervor un saculet cu sare sau cu orez.

bateria se scoate,, se inveleste in sac termic si se pune in beci langa butoiasul de rachiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Ponturi (tips) legate de iernat, intretinere si nu numai, a motocicletelor noastre
  • Kristian pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...