warlock Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Aerul de vara din rezervor domnule, ai o bere buna de la mine! o ghidusie mai mare ca asta nu a trecut nimanui prin cap! baaaa motociclistilor, scoateti aerul de vara din rezervor sa vina vara mai repede! baaaa motociclistilor, mai plimbati si voi motoretele nu doar in luna iulie si august! aveti prea mult timp liber, o frecati mult prea mult...si o dati in d-astea cu iernatul. topicurile cu uleiurile, uns lantul si iernatul in luna septembrie sunt cele mai misto! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 da, sunt mandru de mine ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Motorul e calculat pentru functionare optima in flux de aer, doar asa se incalzesc uniform componentele. Atata timp cat bateria e la loc cu verdeata, unde nu e suparare si nici tristete (aka redresor), uleiul e marmelada (adio lubrifiere in primele minute de dupa pornire), de ce sa o mai pornesti? Rugineste cilindrul in interior, isi fac soarecii cuib intre supape? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecscosmi Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 (editat) Man, tu stii ce e acela un test ??? Reciteste mai bine din nou si poate o sa se prinda ceva si de tine Hai sa lasam si alti baieti sa povesteasca despre conservare Testul tau e absolut degeaba, atata timp cat aici se vorbeste de conservarea de peste ierni. Cand faci un test de minim 3 ierni, anunta-ma si pe mine, ca particip si eu. Exclus testul de peste noapte. Reciteste tu mai bine, ca eu inca mai stiu sa citesc. Gnraloo, asta ne tot chinuim sa explicam, da' altii sunt mai profesori decat legea naturii. Editat Septembrie 23, 2014 de alecscosmi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 incepi sa vorbesti aiurea si poate se lasa cu altceva. normal ca un r6 nu porneste iarna, da nu stii tu d astea tu stii ce urmeaza sa schimbi primavara daca dai cheie iarna ...cuzineti,segmenti,pistoane si ce mai pica pe la ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecscosmi Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 incepi sa vorbesti aiurea si poate se lasa cu altceva. normal ca un r6 nu porneste iarna, da nu stii tu d astea tu stii ce urmeaza sa schimbi primavara daca dai cheie iarna ...cuzineti,segmenti,pistoane si ce mai pica pe la ele Scuza-ma, da' trebuie sa te fac batut in cap. Nu schimbi primavara ca ai dat cheie iarna, schimbi in n- ani, daca dai chei iernile. Si acum, ca sa-ti raspund la ironie; Cum vrei sa-ti mai zic? Iti fac un desen pe o foaie si ti-o trimit prin posta? Fac un filmulet, ceva? Poate chiar fac un fluturas si ti-l trimit cu priori-post?! Scoate-ti cablul de net, mai refa odata scoala generala si apoi poti posta iar in asemenea subiecte, care se vede clar esti depasit de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Man, lasa scoala, ca am mai multa decat ai tu ani de viata, poate. cand vei intelege tu un motor in adevaratul sens al cuvantului, mai pune te si scrie mi. si aici nu ma refer la un motor de r6 sau de 929. servus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 i Cum sta treaba cu masinile care stau afara si la - 10 grade ? Sa nu spun si de cele care stau la -25 grade. Au vreo problema in timp la motor ? NU au ! Plus ca sunt pornite zilnic la temperaturi f scazute, timp de cateva luni pe an. Deci putem inchide subiectul acesta, nu si are rostul Vezi ca mai nou (de vreo 15 ani) exista o dotare numita FBH (fuel burning heater) sau popular webasto/siroco care se monteaza pe masinile din zone cu clima rece. Treaba lui este sa preincalzeasca motorul inainte de pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecscosmi Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Man, lasa scoala, ca am mai multa decat ai tu ani de viata, poate. cand vei intelege tu un motor in adevaratul sens al cuvantului, mai pune te si scrie mi. si aici nu ma refer la un motor de r6 sau de 929. servus Asa e, motoarele de R6 respectiv 929, sunt motoare pe carbuni, sub presiune de abur, departe de motor cu ardere interna. Porneste-l tu de cateva zeci de ori per iarna, atunci cand ungerea este zero, si apoi "pune-te aici si scrie-mi" peste 3-4 ierni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Ba, o mobra se coserva iarna cel mai bine mergand cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 (editat) La asta al meu oxideaza metal peste tot. Roti, tobe, suruburi. Probat. Prefer sa merg pe bicicleata, ma mai si incalzesc. Editat Septembrie 23, 2014 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Asa e, motoarele de R6 respectiv 929, sunt motoare pe carbuni, sub presiune de abur, departe de motor cu ardere interna. Porneste-l tu de cateva zeci de ori per iarna, atunci cand ungerea este zero, si apoi "pune-te aici si scrie-mi" peste 3-4 ierni. La anul il vand, deci nu am cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Baterie se descarce mai repede cand e cald. Asta mi-a placut cel mai mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Omul stie ce stie. S a referit la o baterie tinuta in casa la 20+ grade celsius si la una tinuta de exemplu la 5 grade celsius. Si eu cred ca cea pastrata la caldura mai mare se descarca mai repede decat cealalta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Atunci de ce nu tineti voi doi iarna bateriile afara si bagati doar motocicletele in garaj? Caldura excesiva afecteaza bateriilor fara intretinere, deoarece duce la evaporarea apei si nivelul electrolitului scade. Falkenberg a afirmat ca bateria se descarca mai repede cand este cald. De ce ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Eu nu fac teste. daca te uiti pe prima pagina am spus clar ca in sezonul rece iau bateria de pe mobra, o duc frumos in casa, o incarc de doua ori pe luna cateva zeci de minute si bla bla bla. Insa, sunt 100% convins ca daca as tine o pe mobra, nu ar face figuri si ar merge bine, stand la cele 5 grade c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the Pig Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 asta iarna in februarie ma dadeam llinistit. cred ca si anul asta pana nu vine vreo mare zapada si vreun mare ger nici nu ma gandesc s-o bag la hibernat. daca o bag, o las undeva intr-un garaj , vad eu unde...fara pregatiri..cum iese soarele cum o scot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Nu se descarca mai repede ci se sulfateaza mai repede....cine dreq sa mai inteleaga si chimia asta? Baterie se descarce mai repede cand e cald. Esti foarte amuzant,dar nu eu am afirmat ca se descarca mai repede...cine dreaq sa mai inteleaga si limba romana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 (editat) Asta mi-a placut cel mai mult ! Acolo eram foarte serios. » Post actualizat in 23 Sep 2014 16:59 cine dreaq sa mai inteleaga si limba romana? Nu e asa ca nimeni nu mai citeste member title si semnatura? Recunosc, n-am ce face, limba Romana, cat de putin o stiu, am invatat de la voi Romani. http://www.yuasabatteries.com/motor_battery.php Mersi! Editat Septembrie 23, 2014 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Risc sa imi rugineasca rezervorul daca nu il umplu cu benzina?( E din plastic.) Iar cauciucurile se umfla la cald, sau la rece? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 daca umflii cauciucurile cu gura, poti sa lasi rezervorul gol ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Te-am citat pt ca radeai de @Falkenberg ....cand el avea dreptate....asa ca mai bine.... Poti sa-mi explici de ce avea dreptate Falkenberg? Si ca sa ne intelegem,nu radeam de el(de exprimarea lui),radeam de ce afirmatie a facut. Vad in postarea de mai sus ca si el a inteles gresit. Imi pare rau pentru confuzie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 (editat) Risc sa imi rugineasca rezervorul daca nu il umplu cu benzina?( E din plastic.) Iar cauciucurile se umfla la cald, sau la rece? Umple rezervorul si neaparat sa nu uiti sa adaugi zahar in el sau sare ca pana la primavara sa nu faca floare benzina. Cauciucurile sa le umfli zilnic cate putin pana la primavara ca e cald ca e rece. Editat Septembrie 23, 2014 de yamaha yzf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 off topic: motorul se pune la rece ( peste iarna ) scos ulei din baie scos apa din motor desfacut capa butoias lichid frana si turnat sare ( sau boabe de orez ) pentru a absobi apa din condens la fel si in rezervorul de benzil,, se face plinul si se spanzura in rezervor un saculet cu sare sau cu orez. bateria se scoate,, se inveleste in sac termic si se pune in beci langa butoiasul de rachiu on topic: pentru cei care ierneaza urcat mobra cu anvelopele pe 2 scandurele ( cate una pt fiecare roata,) smart charger cuplat la borne rezervor plin ( daca e metalic) husa textila din cand in cand (o luna ) miscata mobra astfel incat sa nu stea anvelopele in aceeasi pozitie fata de sol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Ai uitat de usturoi sa nu vina bampirii !! off topic: motorul se pune la rece ( peste iarna ) scos ulei din baie scos apa din motor desfacut capa butoias lichid frana si turnat sare ( sau boabe de orez ) pentru a absobi apa din condens la fel si in rezervorul de benzil,, se face plinul si se spanzura in rezervor un saculet cu sare sau cu orez. bateria se scoate,, se inveleste in sac termic si se pune in beci langa butoiasul de rachiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.