Sari la conținut

13+14. Gran Premio Red Bull di San Marino e della Riviera di Rimini + Emilia-Romagna Grand Prix


Postări Recomandate

Acum 11 minute, xt600 a spus:

A influentat chiar mai mult: Mir campion;

Quartararo campion;

Pecco campion;

Mir a iesit campion pt ca a fost si faza cu covidul si faza cu Q care castiga 2 curse si la celelalte ieseea pe 18...Mir a iesit campion pt ca el a mers constant si ceilalti au fluctuat aberant.Sau n-au fost acolo.Intradevar,daca MM ar fi fost in peisaj,nu mai iesea Mir campion neam.MM insa nu a fost pt ca a gresit....

Q cred ca ar fi iesit campion in 2021 chiar si cu MM in peisaj.

Pecco in 2022 nu.

Acum 2 minute, xt600 a spus:

Decaderea japonezilor a inceput din momentul in care Dorna a impus electronica unificata, in detrimentul celei de casa. Ala a fost momentul 0. Pentru reducerea cheltuielilor echipelor, chipurile. Apoi, aceeasi Dorna a inchis ochii la "interpretarile" regulamentului de catre Jiji, fara sa mai tina cont ca bugetele echipelor aproape s-au triplat. Deci starea echipelor japoneze se datoreaza in buna masura si jocurilor de culise, care au avantajat constructorii europeni. 

Neah.

Te contrazice istoria si rezultatele.Si inca flagrant.Sunt sigur insa ca asta nu iti va schimba teoria -  vorba aia "don't let such a small thing like the truth spoil a good story" :bounce:

 

Dorna - unisoft 2016 nu?

2016 : 1.Marquez;2.Rossi;3.Lorenzo (toti pe japos),cel mai bine clasat rider european era Dovi pe 5 cu Ducati cu puncte derizorii.La constructori Honda pe 1 urmata de Yamaha pe 2,Ducati pe 3.

2017 : Dovi vine intradevar pe 2,Marquez tot pe 1,dar in rest primele locuri sunt dominate clar de japonezi,la fel si campionatul constructorilor.

Povestea continua in acelasi fel,cu Dovi insinuandu-se in marea de motorete japoneze.

Ducati castiga campionatul constructorilor abia in 2020 (an in care TOT o motoreta japoneza ia titlul la piloti insa),iar motivele sunt clare - cu Marquez in peisaj nu castiga Ducati acest titlu,iar titlul la piloti vine abia in 2022,si ala insist in continuare,nu a fost castigat de Pecco/Ducati ,ci pierdut de Q.Dar de acord,Ducati a fost rege in 2022 - GP22 a fost extraordinara.

 

In concluzie - Dorna a amestecat cartile in 2016 - true - si la fel va face si in 2027 nu?Dar in timp ce Ducati si europenii au reactionat proactiv si au lucrat asiduu,japonezii timp de 5-6 ani din 2016 au dormit,au mai frecat la cadrele lor mult-iubite twin-spar aluminiu si au polishat suruburi.Si acum "omg omg not fair,europenii au un avantaj tehnologic f mare".Pai wtf?Daca dormi,normal ca ramai in urma...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 468
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 3 minute, Method a spus:

 

Te contrazice istoria si rezultatele.Si inca flagrant.

Tocmai, istoria nu ma contrazice. Dar trebuie sa stii istorie, ca sa intelegi. De fapt, la finalul expozeului, ai intuit si tu ceva, dar nah... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te contrazic rezultatele.Tu poti sa te uiti la ele prin ce ochelari vrei tu.

Cert e ca Ducati s-a ridicat incetul cu incetul lucrand asiduu punand accent pe acceleratie grip si aero in timp ce Yamaha punea accent pe feel si Honda pe Marquez,iar progresele lor erau infime,daca erau.

Daca era precum zici tu,nu treceau 8 ani pana ca Ducati sa vina la varf.

In acesti 8 ani totul s-a schimbat,in timp ce japonezii erau la nani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, xt600 a spus:

Decaderea japonezilor a inceput din momentul in care Dorna a impus electronica unificata, in detrimentul celei de casa. Ala a fost momentul 0. Pentru reducerea cheltuielilor echipelor, chipurile. Apoi, aceeasi Dorna a inchis ochii la "interpretarile" regulamentului de catre Jiji, fara sa mai tina cont ca bugetele echipelor aproape s-au triplat. Deci starea echipelor japoneze se datoreaza in buna masura si jocurilor de culise, care au avantajat constructorii europeni. 

Complet de acord. Si eu cred la fel, ceea ce face Ducati acum ceea ce este datorita electronicii. Cum am mai zis.. aero e praf in ochi pt fraieri, nu aero-caca face motocicleta aia sa faca ce face ci softul care era de la Magnetti Marelli sau nu mai tin eu bine minte? Deci italiano.. veroo.. :D 

Da, exact de atunci s-au dus in cap Honda si Yamaha si au inceput sa scoata capul Ducati din mizerie.. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, B.B. a spus:

Complet de acord. Si eu cred la fel, ceea ce face Ducati acum ceea ce este datorita electronicii. Cum am mai zis.. aero e praf in ochi pt fraieri, nu aero-caca face motocicleta aia sa faca ce face ci softul care era de la Magnetti Marelli sau nu mai tin eu bine minte? Deci italiano.. veroo.. :D 

Da, exact de atunci s-au dus in cap Honda si Yamaha si au inceput sa scoata capul Ducati din mizerie.. 

mai da-l in ... de soft unificat ca au trecut niste ani buni de atunci.

pune si gadgeturi pune si motor care da niste cai seriosi etc.

ceilalti au fost mereu in urma, mereu copiind.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum acum aproape 10 ani s-a produs o resetare o sa se produca si in curand cu nou regulament.

Sper ca pe aceeasi useri care plang cu lacrimi de panda de grija Honda si Yamaha vor face acelasi lucru de grija Ducati, ca si ei au muncit toti anii acestia pana la schimbarea de regulament, iar munca lor o sa fie resetata. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, B.B. a spus:

Complet de acord. Si eu cred la fel, ceea ce face Ducati acum ceea ce este datorita electronicii. 

De asta am spus ca interzicerea electronicii de casa, in favoarea celei unificate, a reprezentat momentul 0.  Dorna a banat electronica caselor japoneze, care era foarte evoluata la acea vreme, dezvoltata in ani si ani, impununad (nota bene) electronica unuia din competitori, ghici care?? :D A fost un fault marlanesc, la constructorii japonezi, care, din pacate, nu au reactionat corespunzator. Desigur, aceasta modificare de regulament, nu si-a facut simtite efectele chiar imediat. De ce? Sunt mai multe motive, printre care: 1. In acel moment, Ducati nu avea o motocicleta, in timp ce japonezii erau nr.  1 si 2 . 2. Honda, Yamaha aveau piloti de top, care lipseau macaronarilor, astfel ca ceea ce au pierdut pe partea tehnica, au compensat prin performantele pilotilor.

Momentul urmator, a fost acela in care Dorna a inchis ochii la inovatiile lui Jiji, implementate in urma unei interpretari foarte personale a regulamentului. Regulament care era gandit ( sau pretindea) sa reduca cheltuielile de dezvoltare si sa niveleze diferentele de performanta intre competitori. Ori exact aceste obiective au fost cele mai afectate de lipsa de reactie a lui Ezpeleta la experiementele lui Jiji... bugetele s-au dublat si apoi triplat, ceea ce a facut ca sa apara din nou decalajul tehnologic si implicit de performanta intre constructori, de data asta in favoarea europenilor. Motiv pentru care Suzuki s-a si retras. 

 

Cat priveste partea aero, in acest moment, este esentiala. Poti sa ai cel mai performant motor, daca nu ai pusa la punct triada sasiu -electronica - aero, totul este degeaba. De pilda, odata cu trecerea la V4, Yamaha trebuie sa regandeasca intregul proiect. Vor trebui sa alinieze toate aceste elemente intr-un pachet cat mai echilibrat. Greu, foarte greu...   

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, B.B. a spus:

Cum am mai zis.. aero e praf in ochi pt fraieri

Desigur :moron:

De aia vin Ducati la aproape fiecare upgrade cu noi solutii pe aero,ca sa iti arunce tie praf in ochi.

De aia studiaza si baga bani masiv ca sa isi puna pene in cwr.

La fel si aprilia,la fel si KTM.

Manevre.

Hai ca te-ai prajit de tot.

Acum 2 ore, frigider a spus:

mai da-l in ... de soft unificat ca au trecut niste ani buni de atunci.

Colegii traiesc in trecut.Au o varsta probabil.Imediat invoca spiritul lui Rossi la Barcelona 2009 sau ceva :bounce:

"softul unicat i-a dat lui Ducati aripi" -In 2016 Ducati cu tot softul unicat era pistol cu apa.Sunt fani japonezi si,ca si japonezii,traiesc in trecut - omit anii intregi de r&d facuti de Ducati,de aero de groundbreakeri in balans (remember povestea salad-box'ului si ce s-a dovedit a fi? Cine ii dadea 16 mil/an unui campion mondial adus cu surle si trambite de la echipa campioana?cine a inventat suspensile astea care se lasa? sau si alea sunt de forma ca si aero precum zice tovarasul fan Memelu :)

 

Ducati a tras tare,mult timp si pe bani puternici pt a ajunge unde este.In fiecare an mai recupera ceva in timp ce restul dormeau.Treaba insa nu se vedea pt ca 1.Ducati a avut un mare minus in politica dubioasa a pilotilor si 2.pt ca japonezii aveau super piloti tot timpul.

In 2022 si mai ales 2023 brusc s-a schimbat macazul.

Acum 2 ore, frigider a spus:

ceilalti au fost mereu in urma, mereu copiind.

Exaaaact.

Nici o idee noua,doar playing catch-up.Ori copiaza (grosolan) ceea ce vad,ori reincalzesc aceeiasi ciorba salcie.Nu ai cum sa castigi asa.

Acum 28 minute, xt600 a spus:

Dorna a inchis ochii la inovatiile lui Jiji, implementate in urma unei interpretari foarte personale a regulamentului. Regulament care era gandit ( sau pretindea) sa reduca cheltuielile de dezvoltare si sa niveleze diferentele de performanta intre competitori.

E normal ceea ce a facut Jiji - e lege : orice nu e interzis explicit de regulament,inseamna ca e permis.Scurt.

Dorna nu are cum interzice ceva doar pt ca vine Ducati cu el.Atunci ar fi haos.

Faptul ca Dorna nu stie sa faca regulamentele astfel incat sa obtina rezultatele pe care le doresc (si anume dupa cum ai spus reducerea bugetelor)....asta e treaba grea ce necesita oameni grei atat pe partea tehnica cat si pe partea juridica.E problema cu care se confrunta si FIA in F1 - atunci cand sunt atatia bani in joc tot timpul echipele vor avea oameni mai priceputi decat ai autoritatii ca sa zic asa.

Sa isi angajeze si japonezii :P...ei scot banii de urechi si cu bagare de seama din buzunar.Si atunci cand ii scot prefera sa angajeze tot japonezi...de asta raman in urma.Pt ca sunt nationalisti si obtuzi.

Acum 33 minute, xt600 a spus:

Cat priveste partea aero, in acest moment, este esentiala.

N-are cum ma nene ma...n-auzi ca e praf in ochii fraierului?E manevra,zice colegul :bounce:

Acum 3 ore, B.B. a spus:

Cum am mai zis.. aero e praf in ochi pt fraieri

 

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, tourist1 a spus:

Asa cum acum aproape 10 ani s-a produs o resetare o sa se produca si in curand cu nou regulament.

Sper ca pe aceeasi useri care plang cu lacrimi de panda de grija Honda si Yamaha vor face acelasi lucru de grija Ducati, ca si ei au muncit toti anii acestia pana la schimbarea de regulament, iar munca lor o sa fie resetata. 

n-o sa vezi :) 

 

*ce cred eu ca deranjeaza acum e ca ducati e atat de buna,blocheaza podiumuri, blocheaza top 5 etc.

niciun producator nu cred ca a dominat la modul asta.

erau circuite pro yama, pro duc etc.

nu mai exista.

duc rupe fash si pe off probabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie tot mi se pare mai mult spectacol decat in "anii aia buni". 

Desi exista sanse sa-l omoare total MM sezonul urmator. Vedem.

 

Ce nu se discuta mai sus este evolutia anvelopelor. KTM mai recent din cauza disparitiei asimetricelor si Yamaha in perioada de final a lui Rossi au avut mai probleme din cauza asta.

 

Cat despre cat de neimportant este aero, daca a ajuns FQ20 sa-si printeze singur in camera de hotel elemente aero pe care sa le lipeasca de pian cred ca spune multe lucruri despre situatie (e o gluma).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tare as vrea sa vad un test scurt cu oricare pilot 3 ture de circuit unde vor ei, o data cu ducati cum e acum si o data cu aceeasi motocicleta cu alte carene fara nici o aripioara si as vrea sa vad care e diferenta pe tur intre cele doua. :) Fara botul ala de rechin ciocan. 

Acum 1 oră, Method a spus:

Desigur :moron:

De aia vin Ducati la aproape fiecare upgrade cu noi solutii pe aero,ca sa iti arunce tie praf in ochi.

De aia studiaza si baga bani masiv ca sa isi puna pene in cwr.

La fel si aprilia,la fel si KTM.

 

Ai vazut tu caietul cu bugetul alocat de Ducati pentru Aero si esti suta in mie sigur ca au cheltuit sume colosale sau asta ai citit ce a scris X sau Y pe crash punct net sau mai stiu eu ce caca de site? 

 

--

Cel mai tare ma sperie sa stiu cati bani au cheltuit Yamaha acum 1 etapa sau doua cu acele ,, pale ca nu pot sa le spun aripioare din care una a zburat din mers dupa trei ture de circuit.. :crack: 

Banuiesc ca zeci si sute de mii de oiro au costat acelea.. 

Acum 26 minute, tourist1 a spus:

Mie tot mi se pare mai mult spectacol decat in "anii aia buni". 

Desi exista sanse sa-l omoare total MM sezonul urmator. Vedem.

Este dar asta pentru ca pilotii sunt cam la acelasi nivel pe motociclete oarecum identice - Ducati..

Producatorul dominant are multi piloti de valoare aprox egala care se bat intre ei, normal ca e mai mult spectacol. E bine, dar nu vrem cupa Ducati..

 

Acum 26 minute, tourist1 a spus:

Cat despre cat de neimportant este aero, daca a ajuns FQ20 sa-si printeze singur in camera de hotel elemente aero pe care sa le lipeasca de pian cred ca spune multe lucruri despre situatie (e o gluma).

:crack:

 

Pai si el a ajuns delusional prins in mrejele vrajelilor lui Gigi.. care mai deseneaza un bot de rechin ciocan, mai baga niste +/- la hartile alea de injectie de le au numai ei.. si lumea crede moaaa cati HP a bagat nasul ala de rechin si crestele alea de pe codita, pfoaaa, tre sa-mi fac si eu de alea.. :lol: 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, B.B. a spus:

Eu tare as vrea sa vad un test scurt cu oricare pilot 3 ture de circuit unde vor ei, o data cu ducati cum e acum si o data cu aceeasi motocicleta cu alte carene fara nici o aripioara si as vrea sa vad care e diferenta pe tur intre cele doua. :) Fara botul ala de rechin ciocan. 

pentru a nu stiu cata oara:

Silvain Guintoli care a fsot pilot de teste la Suzi a zis ca au facut fix asta si fara aero se comporta cam "ampulea" moto.

 

ultima oara cand zic asta, promit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"ampulea" se poate exprima in unitati de masura SI pentru marimea fizica numita "Timp".. as vrea daca se poate timp pe tur?

 

Atunci cum iti explici ca astia merg la fel de tare cand le mai cade cate o dracie de aia de pe carena, bezi Binder, vezi Acosta, vezi MM.. care a recuperat o data de pe 13 pe 2 fara juma din moaca de rechin :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, B.B. a spus:

Cel mai tare ma sperie sa stiu cati bani au cheltuit Yamaha acum 1 etapa sau doua cu acele ,, pale ca nu pot sa le spun aripioare din care una a zburat din mers dupa trei ture de circuit.. :crack: 

Banuiesc ca zeci si sute de mii de oiro au costat acelea.. 

"Se numeşte ţeapă, n-ai mai loat ţeapă? Forţa steaua forţa steaua, hey, hey"

 

image.thumb.png.e2351100817efacc7ba75cebbaeca8a8.png

Acum 2 minute, B.B. a spus:

"ampulea" se poate exprima in unitati de masura SI pentru marimea fizica numita "Timp".. as vrea daca se poate timp pe tur?

 

Atunci cum iti explici ca astia merg la fel de tare cand le mai cade cate o dracie de aia de pe carena, bezi Binder, vezi Acosta, vezi MM.. care a recuperat o data de pe 13 pe 2 fara juma din moaca de rechin :D 

probabil compenseaza prin stilul de pilotaj.

totusi sunt maricele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 42 minute, B.B. a spus:

"ampulea" se poate exprima in unitati de masura SI pentru marimea fizica numita "Timp".. as vrea daca se poate timp pe tur?

 

Atunci cum iti explici ca astia merg la fel de tare cand le mai cade cate o dracie de aia de pe carena, bezi Binder, vezi Acosta, vezi MM.. care a recuperat o data de pe 13 pe 2 fara juma din moaca de rechin :D 

Pentru ca tot exista incarcare aerodinamica, chiar daca trebuiau sa se lupte mai mult cu motocicleta. Iar a doua chestie e ca aerodinamica nu este doar in mustatile alea de pisica/cap de rechin ciocan. Acestea isi pierd apasarea aerodinamica pe curbe, loc in care sarcina este preluata de elementele aero de pe carenele laterale, deja vestitele "carene cu efect de sol".

Acum 49 minute, frigider a spus:

pentru a nu stiu cata oara:

Silvain Guintoli care a fsot pilot de teste la Suzi a zis ca au facut fix asta si fara aero se comporta cam "ampulea" moto.

 

ultima oara cand zic asta, promit.

Bineinteles.

Daca se comportau mai bine si erau mai performante fara aero nu mai punea nimeni. Ca doar nu s-au gandit ei cum ar fi sa isi dea tema pentru acasa cum ingreuneze dezvoltarea, gasirea setarilor si feelingul pilotului pe moto. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, B.B. a spus:

Ai vazut tu caietul cu bugetul alocat de Ducati pentru Aero si esti suta in mie sigur ca au cheltuit sume colosale sau asta ai citit ce a scris X sau Y pe crash punct net sau mai stiu eu ce caca de site? 

 

--

Cel mai tare ma sperie sa stiu cati bani au cheltuit Yamaha acum 1 etapa sau doua cu acele ,, pale ca nu pot sa le spun aripioare din care una a zburat din mers dupa trei ture de circuit.. :crack: 

Banuiesc ca zeci si sute de mii de oiro au costat acelea.. 

Ce vrei sa iti raspund la intrebarea asta (prosteasca)? am mai zis si repet - ia-o ca pe o axioma a acestui forum si nu o mai pune la indoiala never - noi vorbim din auzite ca sa zic asa - daca oricare de aici ar fi angrenat in orice fel in acel sport,n-ar mai sta pe aici.

Este o concluzie logica totusi a faptului ca aero functioneaza - tu ai idei putine dar fixe cu aero vrajeala,a mai fost o data discutia TOT cu tine,ti-au dat colegii n argumente,nu mai reiau - vezi ce zic pilotii despre cum Ducati poate accelera cu gazul jos inca din treapta 2 si 3 fara sa derapeze si fara sa ridice botul - oare de unde crezi ca vine acest new found grip?De la gumele Michelin desigur :D

Si vezi lamentarile celor de la Yamaha care aveau wheelspin even in 6th gear.Hmmm....acum pune 2 si cu 2 impreuna.E greu,stiu,e multe cifre.

 

Yamaha a cheltuit un calcat cu alea.La fel cum face de obicei,eu cred ca nu au vazut acele winglets interiorul vreunui wind tunnel.Au preferat sa le copieze nu mai zic de la cine,si apoi the good old fashioned trial and error si ghici ce s-a intamplat?N-au functionat.Surpriza.

Oare de ce sunt japonezii in spate?Hmmm...iarasi hai sa punem 2 and 2 together....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 59 minute, Method a spus:

Ce vrei sa iti raspund la intrebarea asta (prosteasca)?

Sa admiti ca habar nu ai ce bugete a cheltuit Ducati pt Aero.

Acum 59 minute, Method a spus:

- oare de unde crezi ca vine acest new found grip?

Din soft :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 35 minute, B.B. a spus:

Sa admiti ca habar nu ai ce bugete a cheltuit Ducati pt Aero.

Normal ca nu am habar ce buget a cheltuit Ducati pt Aero 🤦‍♂️

De unde vrei sa stiu eu asa ceva?De unde vrei sa stie oricine din afara Ducati asa ceva?E stupid sa crezi sau sa intrebi asa ceva.

Citeste si tu asa pt cultura ta generala despre racing (ca se presupune ca suntem pasionati ai acestui sport),cam ce bugete inghite aero.Si mai ales la acest nivel.

 

De un lucru pot sa fiu sigur - Au cheltuit mult mai mult decat Yamaha si Honda - de ce spun asta? Pai pt ca sunt studiate in si in cad si in windtunnel,spre deosebire de creatiile celor 2 frumosi....de ce spun asta?Pt ca,iarasi,spre deosebire de creatiile celor 2 frumosi,functioneaza. :bounce:

Acum 52 minute, B.B. a spus:

Din soft :wink:

Ar vrea ei,cu 6 setari de tc....

Am mai avut discutia asta despre marele soft - am pus un interviu de 2 pagini cu un inginer de soft care lucra exact pe asa ceva si omul a explicat clar ce se poate struni din soft,reia interviul si te elucidezi eu nu mai stau sa iti caut - poate pre-2015 reuseau sa le struneasca dar acum fara proprietary soft nici vorba...si cred ca nu mai au voie nici sa foloseasca gps positioning pt a modula accel in functie de locul de pe circuit unde sunt...vise taica,vise.

N-au wheelspin datorita aero.

Si daca ai observat starturile,si de multe ori pow cams cu KTM filmat din spate,o sa vezi ca KTM pe gume bune,parca are accel mai puternica decat Ducati.Nu pot frana decat pe drept,nu pot vira,dar de accelerat - blana orbitoare.

Teoria ta (voastra) cu Ducati care a manevrat cu Dorna pt un inside knowledge si modificat softul Magnetti-Marelli ca sa le dea lor aripi mi se pare elucubranta si imposibil de pus in aplicare 8 ani la rand,dar si KTM tot asa a facut? :D

KTM de ce accelereaza asa de bine?Tot din soft?Ia spune.De fapt nu spune ca o sa dai o explicatie ca baga RedBull in rezervor sau ceva.Las-o asa cum a cazut...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre bani de aero - pai daca nimeni nu stie ce bani au cheltuit Ducati cu aero tu cum poti sa te bati cu pumnul in piept ca stii sigur ca MULTI?

Stii sau presupui? Presupui.. 

Asa presupun si eu ca Ducati are backdoor in softul Marelli si pot sa faca ce vrea pwla lor cu acel soft de aia motocicleta merge asa bine.

 

Poti sa spui tu ce vrei, e la minte cocostarcului dungat ca o firma care a furnizat dintotdeauna electronica pt Ducati a devenit brusc furnizor unic pt toti producatorii din MotoGP are ceva experienta si un bias spre Ducati si cumva sunt avantajati de acest soft/ecu unic. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

21 minutes ago, Method said:

baga RedBull in rezervor

Nu are cum, Red Bull iti da...aaaaaripi!!!! Aripi inseamna aero, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 25.09.2024 la 9:13, Method a spus:

Eeeeexaaact

.....

Din ce mai tin eu minte Bag a declarat ca 15 tururi nu i-a functionat guma spate,si dintrodata si-a revenit si atunci a inceput sa forteze.

Si apoi a cazut.

Cam asta a zis si MM din spatele lui "era aproape de mine,pace similar si pana la jumatatea cursei,si dintr-odata a decolat,a fortat si cand fortezi atat de mult e normal sa gresesti etc etc".Deasemenea si Michelin spun ca Bagnaia a mers foarte tare la inceputul cursei (si intradevar daca te uiti pe rezultate vezi ca are timpi similari cu JM pana in lap 3),apoi s-a taiat facand timpi cu 0.3-0.5s/tur mai slabi decat etalonul JM,apoi din turul 12-13 incepe sa fie tot pe acolo si sa se duca chiar sub timpii lui JM,cu fastest lap 1.30.9 in timp ce JM facea metronom doar 1.31.2-3,iar apoi cade in turul 21.

Din ce se vede pe timpi,mi se pare ca nenea Bagnaia forta si a cazut.Nu e o mare poveste.

 

Si hai sa iti mai zic ceva - Bagnaia a cazut pe frane in foarte multe cazuri cand forta,aceste cazaturi ale lui nu sunt ceva nou.L-ai auzit vreodata in toate aceste cazuri sa recunoasca faptul ca a gresit ? NICIODATA !Tot timpul declara "nu stiu ce s-a intamplat,guma,motoreta,o sa ma uit pe telemetrie,e incredibil,n-am gresit nimic blablabla",si desigur ca de mai multe ori i s-a aratat pe telemetrie ulterior ca EL a gresit,insa nu ar recunoaste neam.

 

Steering e a vira da da sry :D

JM a gresit de mai multe ori anul asta,nu doar atunci.Aia e flagranta insa,intradevar.

 

Te contrazic insa,Pecco > JM.4 sure.O afirma cu tarie cele 2 campionate din dreptul lui.

Reia anul 2023 pe final.Pana la proba contrarie,Pecco e mult peste JM ca si forta psihica.Chiar daca iata,cade (cateodata) cand e presiune pe el.

JM cand e presiune pe el nu reactioneaza absolut niciodata bine.

 

Tu iei ceva si il separi de context (care e anul 2024) si JM pare decent asa.Overall insa e f slab psihic si greseste mult.

Nu ca celalalt ar fi vreun Iceman,insa italianul e mai puternic decat spaniolul (spre deosebire de cazurile istorice ale inaintasilor lor :bounce: )


@frigideruite si declaratiile.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, B.B. a spus:

Despre bani de aero - pai daca nimeni nu stie ce bani au cheltuit Ducati cu aero tu cum poti sa te bati cu pumnul in piept ca stii sigur ca MULTI?

Stii sau presupui? Presupui.. 

Asa presupun si eu ca Ducati are backdoor in softul Marelli si pot sa faca ce vrea pwla lor cu acel soft de aia motocicleta merge asa bine.

Reia ce am scris mai sus si citeste o data si inca o data si cand intelegi ce am vrut sa zic,atunci da-mi reply - raspunsul la ceea ce ai scris acum ti l-am dat deja mai sus.Repet versiunea condensata ca te presimt ca nu te poti concentra.La nimic.

1.Ducati a cheltuit bani multi pt ca aero lor si functioneaza.Honda doar isi pune pene in cwr si Yamaha aripioare Libresse.

2.Ar fi o teorie ce zici tu,daca s-ar fi petrecut in 2016.Ducati insa merge bine si acum,la enspe ani dupa ce s-a facut trecerea - orice mare secret ar fi dat M&M lui Ducati ar fi fost descoperit demult de ceilalti.Sau....le da lor M&M alt soft pe sub mana?alte teorii ale conspiratiei?

Si...KTM accelereaza si mai bine....conform teoriei tale Si KTM e prieten cu M&M atunci...i-au dat Ducati si lor softul ala bun?

 

Oare mass-damperul ala din coada,ditai aripile si toate carenele alea nu au nici un efect?Doesn't ring a bell?

In fine,discutia cu tine mi se pare ca discutia cu aia care pretind ca pamantul e plat.Nici n-are rost sa ii contrazici.

Acum 19 minute, Lup69 a spus:

Nu are cum, Red Bull iti da...aaaaaripi!!!! Aripi inseamna aero, nu?

Yes yes :bounce:

 

@damager : Repet - de cate ori a cazut Pecco supralicitand franarea?Sau hai  sa o nuantez : de cate ori a cazut Pecco?

A FOST VREODATA VINA LUI?NEAM.El tot timpul e virgin,neprihanit.

N-ai sa vezi.Tot timpul a zis ca altcineva e de vina - circuitul,Marquez,setarile,Ducati.Michelin,ploaia,soarele samd samd

Eu nu mai halesc vrajeala.

Reia dupa cum am zis timpii sa vezi ce timpi are din turul 1 pana in 21 si iti vei face o idee corecta as zice eu.

Acum 13 minute, frigider a spus:

oau. cu 18-20(!)m mai devreme, iisuse.

Da da da,a franat cu 18-20m mai devreme si avea fastest time in tururile precedente.

...face fastest time franand mai devreme decat restul...si cade.Il cred.Mda.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...