Sari la conținut

Rulment colivie ,,plastic" NJ 209 C3


turanoid
 Share

Postări Recomandate

Stimabili,după cum se vede in scurta video-ilustratie(zecimile menționate sînt in inch)rulmenții arbore cotit se cer afara.Foarte recunoscător că nu s-au kakat pe ei în timpul mersului.

A pus cineva pe arbore rulmenți cu colivie non-metalica?Mă uit la un kojo Nj209 ETVP C3...nici nu vad pe site cu colivie metal.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda...parca pe eticheta scria -30 +120...oricum tot din fîș topit o fi poliamida asta,nu rezista mult timp la cotonogeala radiala de care are parte acolo.Am găsit de la Nachi cu colivie alama/zice aplicație feroviară...da tre să-mi vând roata fata,sa l cumpăr.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 02.12.2024 la 12:25, turanoid a spus:

Stimabili,după cum se vede in scurta video-ilustratie(zecimile menționate sînt in inch)rulmenții arbore cotit se cer afara.Foarte recunoscător că nu s-au kakat pe ei în timpul mersului.

A pus cineva pe arbore rulmenți cu colivie non-metalica?Mă uit la un kojo Nj209 ETVP C3...nici nu vad pe site cu colivie metal.

 

Esti sigur ca nu e volanta slaba? Ar trebui sa controlezi, se mai intampla...

 

La arbori si la biele am vazut doar rulmenti cu colivie metalica, si la rusesti si la japoneze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 12/3/2024 at 9:27 PM, turanoid said:

C3 e ce tre buie...altfel bu buie.

Din păcate nu e volanta,s-a dat jos.Maine desfac motorul;mai mult ca sigur că rulmentul e de-un leat cu blocul motor.Ilustrativ poza cu tacheții,..IMG_20241112_141029_986.thumb.jpg.16b15f43039df95379725d6d43e91ad4.jpgIMG_20241112_140615_038.thumb.jpg.d165cc2270a550a31f4ece8ae0c5b3a3.jpg

 

Pai inseamna ca si axul cu came e uzat. Cateva informatii aici despre tacheti: 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de video;mi-a dat de gândit.noi,sau ăștia vechi rectificați...Treaba e că ,Gáspár sau Ural-Zentrale tot aceeasi calitate achiziționezi la tacheți./axa cu came.N-or fi făcând polacii?Uitându-ma pe gaura cheii,axa are cama in regula,înălțimea este in parametri.O schimbasem acum câțiva ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

Buna ziua la Stimabili. Am uitat să închid ușa aici,așa că m-am intors;sa nu ne tragă curentul .

Deasemenea,curios daca v-ați intalnit cu situația în care,după montarea unei ,,chitare" noi,sa strânga pinionul arbore in pinionul ax cu came.Se pare că este acordată cu o octava mai sus,de aici frecușul Poate are cineva un pinion mai uzat,dar cu toți dinții în gură?Ca reparatur LGBT,pina-si redescoperă adevărata orientare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 24 minute, turanoid a spus:

Se pare că este acordată cu o octava mai sus

 

Daca palierul nou ti-a trimis arborele mai sus as renunta la el, chiar daca pui un pinion mai uzat ca sa nu mai forteze in pinionul de ax cu came rmane problema arborelui care va avea o inclinatie si va fwte rulmentul spate al arborelui care are role si nu bile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Așa este.Cand l-am desfăcut avea rulment role și-n fata.Nu cunosc pedigree ul utilajului,l-or fi înciocălat cu pinioane nepereche...speram aseară în naivitatea-mi.Greu de măsurat planeitatea axială in carter.Sa I bag un martor între dinți,sa vad pata de contact.Role tip butoi i-ar trebui în rulmentul spate.... Sau guma de 3,50 pe fata.As fi fost curios daca este o problema frecventa cu palierele astea di pi stock nou.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu mai am parte de ureche muzicala,daca nu mandolina am vrut să-i zic!

Adineauri l-am sunat pe Gaspar sa-ntreb daca are balalaica-n stock.

IMG_20250725_155715_079.thumb.jpg.d4a86b97d5c8eeb08ecd7ce961d18337.jpgCititul in lavabila ar fi mai  concludent daca as vedea care-i paternul pe o pereche de pinioane neconstipate;pata de contact are totuși un unghi aici.Ar mai ajuta o măsură între cele două axe,dar e sezon,nimeni nu desface acum drezina.Liniute pe asfalt de la Transfăgărășan pin' la bulgari.De ulei.

IMG_20250725_143353_437.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Lup69 a spus:

Ugly mother fucker...(citat din "Predator")....

Așa-i când se Alienează prost; Bollywoodu nu-i va Hollywoodu.

Are totuși vreo 4-5 dinți care clănțăne.Momentul in care a strănutat slavonul,s-a intrat cu rindeaua mai tare-n dânsa.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...indiferent ce pinioane se monteaza , acestea se vor bucura de proprietatea de a se macina reciproc ...E de undeva din manualul de reparat/dezreparat...

Nu sunt concentrice , nu au fost , si nu vor fi vreodata...erata din acelasi manual...

post-3884-1233705271.jpg

post-3884-1233705276.jpg

post-3884-1233705347.jpg

post-3884-1233705360.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, Silver Arrow a spus:

Exista vreo problema de ungere?

 

Nu Silvere, sunt prost facute. Daca le vezi cum arata de noi iti vine sa le arunci... exista si variante de calitate facute de Herzog dar e scumpicel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 40 minute, Silver Arrow a spus:

Or fi proaste, dar asta nu este urma de uzura:

image.thumb.png.882aff7c04f13f33af91c6dbf78e33b5.png

 

Aici o cota nu este corecta. 

 

Daca se stie ca sunt jafuri de ce se chinuie omul cu ele si nu pune ce trebuie?

Asa-i autentic ;ros de harciog.Pinioanele Herzog ar fi ultima problema de rezolvat pe MT urile astea....

Petele de strangere le-am raschetat cu-n smirghel pus pe o bagheta de lemn cu profil V .Acum clantane la fel,pe toata circumferinta,neconcentrica,bineinteles.Merci de sugestie,bunului nostru artizan in domeniu,Romeo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ambele pinioane/profile sunt virgine/fara uzura , unul dipistok celalat manufacturat...

Pentru poze cu pinioane care au functionat , trebuie sa dovediti ca aveti peste 18 ani....

...sfanta Pila si cu sfantul Ciocan sa va indrume si sa va pazeasca!

 

Pana la urma, adevarata calitatea a acestor utilaje , este ca , te fac sa depasesti tot felul de blocaje mentale  care il incapaciteaza pe un om normal...

..pile pe pinioane, pile pe pistoane, ulei recuperat si filtrat de pamant in punga de 1leu ,in urma desfacerii pe camp pentru schimbarea cuzinetilor, rulmenti facuti din resturi, bloc motor ajustat cu dalta de la roropercutor ca sa poti extrage ceva pipota din motor fara sa-l mai dai jos din cadru, rulmenti polizati ca sa incapa, supape indoite extrase din chiuloasa, pe marginea santului , ca sa te poata aduce acasa fara zgomote anormale...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca mi-ai adus aminte de pinionul de alternator,tre sa fac ceva cu el pe drezina mea;ultima reparatie provizorie a fost o gaura transversala prin guler si ax,si un surub/piuljta de 6.Partea buna este ca cloncane atat de tare,incat acopera orice alta zornaitura.D-aia n-am mai reglat culbubuitorii de-un an.

Pt.generatiile noi de mociclisti ar trebui un areal aparte la Muzeul Satului,unde sa se prezinte viata soioasa ,de zi-cu-zi. a niprarului.

Sau la Antipa,unul mumificat care face focul pe marginea drumului sa-si decaleasca garniturile de chiulasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...