turanoid Postat Decembrie 2, 2024 Share Postat Decembrie 2, 2024 Stimabili,după cum se vede in scurta video-ilustratie(zecimile menționate sînt in inch)rulmenții arbore cotit se cer afara.Foarte recunoscător că nu s-au kakat pe ei în timpul mersului. A pus cineva pe arbore rulmenți cu colivie non-metalica?Mă uit la un kojo Nj209 ETVP C3...nici nu vad pe site cu colivie metal. VID_20241126_134616.mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Decembrie 3, 2024 Share Postat Decembrie 3, 2024 este ZKL nu skf, cocacola...etc Colivie din poliamida recomandara pana la 90 de grade ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turanoid Postat Decembrie 3, 2024 Autor Share Postat Decembrie 3, 2024 Mda...parca pe eticheta scria -30 +120...oricum tot din fîș topit o fi poliamida asta,nu rezista mult timp la cotonogeala radiala de care are parte acolo.Am găsit de la Nachi cu colivie alama/zice aplicație feroviară...da tre să-mi vând roata fata,sa l cumpăr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Decembrie 3, 2024 Share Postat Decembrie 3, 2024 La 02.12.2024 la 12:25, turanoid a spus: Stimabili,după cum se vede in scurta video-ilustratie(zecimile menționate sînt in inch)rulmenții arbore cotit se cer afara.Foarte recunoscător că nu s-au kakat pe ei în timpul mersului. A pus cineva pe arbore rulmenți cu colivie non-metalica?Mă uit la un kojo Nj209 ETVP C3...nici nu vad pe site cu colivie metal. Esti sigur ca nu e volanta slaba? Ar trebui sa controlezi, se mai intampla... La arbori si la biele am vazut doar rulmenti cu colivie metalica, si la rusesti si la japoneze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Decembrie 3, 2024 Share Postat Decembrie 3, 2024 https://www.uberbearings.com/NU209EG-NAC?setCurrencyId=2&sku=NU209EG-NAC&srsltid=AfmBOor2wLSlUaTZYe7HQDguIdsFOUpBqCvGDGTegRZb1Y2Khuf33uvktDc tot pa, dar rezista la 150 de grade si n-are mizeria aia de toleranta c3, e abec 1... bine, tolranta mai mica e buna presupunand ca si gaurile sunt "pe aceeasi linie" :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turanoid Postat Decembrie 3, 2024 Autor Share Postat Decembrie 3, 2024 C3 e ce tre buie...altfel bu buie. Din păcate nu e volanta,s-a dat jos.Maine desfac motorul;mai mult ca sigur că rulmentul e de-un leat cu blocul motor.Ilustrativ poza cu tacheții,.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Decembrie 5, 2024 Share Postat Decembrie 5, 2024 On 12/3/2024 at 9:27 PM, turanoid said: C3 e ce tre buie...altfel bu buie. Din păcate nu e volanta,s-a dat jos.Maine desfac motorul;mai mult ca sigur că rulmentul e de-un leat cu blocul motor.Ilustrativ poza cu tacheții,.. Pai inseamna ca si axul cu came e uzat. Cateva informatii aici despre tacheti: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turanoid Postat Decembrie 5, 2024 Autor Share Postat Decembrie 5, 2024 Merci de video;mi-a dat de gândit.noi,sau ăștia vechi rectificați...Treaba e că ,Gáspár sau Ural-Zentrale tot aceeasi calitate achiziționezi la tacheți./axa cu came.N-or fi făcând polacii?Uitându-ma pe gaura cheii,axa are cama in regula,înălțimea este in parametri.O schimbasem acum câțiva ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turanoid Postat Vineri la 07:12 Autor Share Postat Vineri la 07:12 Buna ziua la Stimabili. Am uitat să închid ușa aici,așa că m-am intors;sa nu ne tragă curentul . Deasemenea,curios daca v-ați intalnit cu situația în care,după montarea unei ,,chitare" noi,sa strânga pinionul arbore in pinionul ax cu came.Se pare că este acordată cu o octava mai sus,de aici frecușul Poate are cineva un pinion mai uzat,dar cu toți dinții în gură?Ca reparatur LGBT,pina-si redescoperă adevărata orientare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviucu77 Postat Vineri la 07:37 Share Postat Vineri la 07:37 Nu am competente in domeniu dar admir oamenii care fac treaba asta, (cu pricepere si drag, se pare) dar mai ales cu simțul umorului - looking above Sa ai spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Vineri la 07:39 Share Postat Vineri la 07:39 Acum 24 minute, turanoid a spus: Se pare că este acordată cu o octava mai sus Daca palierul nou ti-a trimis arborele mai sus as renunta la el, chiar daca pui un pinion mai uzat ca sa nu mai forteze in pinionul de ax cu came rmane problema arborelui care va avea o inclinatie si va fwte rulmentul spate al arborelui care are role si nu bile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turanoid Postat Vineri la 08:23 Autor Share Postat Vineri la 08:23 Așa este.Cand l-am desfăcut avea rulment role și-n fata.Nu cunosc pedigree ul utilajului,l-or fi înciocălat cu pinioane nepereche...speram aseară în naivitatea-mi.Greu de măsurat planeitatea axială in carter.Sa I bag un martor între dinți,sa vad pata de contact.Role tip butoi i-ar trebui în rulmentul spate.... Sau guma de 3,50 pe fata.As fi fost curios daca este o problema frecventa cu palierele astea di pi stock nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Vineri la 08:28 Share Postat Vineri la 08:28 Pai, daca puneti chitare in loc de mandoline , normal ca se modifica octavele! De ce s-a procedat la inlocuire?Ce sa intamplat cu mandolina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turanoid Postat Vineri la 08:45 Autor Share Postat Vineri la 08:45 Sa nu mai am parte de ureche muzicala,daca nu mandolina am vrut să-i zic! Adineauri l-am sunat pe Gaspar sa-ntreb daca are balalaica-n stock. Cititul in lavabila ar fi mai concludent daca as vedea care-i paternul pe o pereche de pinioane neconstipate;pata de contact are totuși un unghi aici.Ar mai ajuta o măsură între cele două axe,dar e sezon,nimeni nu desface acum drezina.Liniute pe asfalt de la Transfăgărășan pin' la bulgari.De ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Vineri la 22:33 Share Postat Vineri la 22:33 Ugly mother fucker...(citat din "Predator").... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turanoid Postat Sâmbătă la 09:27 Autor Share Postat Sâmbătă la 09:27 Acum 10 ore, Lup69 a spus: Ugly mother fucker...(citat din "Predator").... Așa-i când se Alienează prost; Bollywoodu nu-i va Hollywoodu. Are totuși vreo 4-5 dinți care clănțăne.Momentul in care a strănutat slavonul,s-a intrat cu rindeaua mai tare-n dânsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat 14 ore în urmă Share Postat 14 ore în urmă ...indiferent ce pinioane se monteaza , acestea se vor bucura de proprietatea de a se macina reciproc ...E de undeva din manualul de reparat/dezreparat... Nu sunt concentrice , nu au fost , si nu vor fi vreodata...erata din acelasi manual... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat 12 ore în urmă Share Postat 12 ore în urmă Acum 2 ore, ubord a spus: indiferent ce pinioane se monteaza , acestea se vor bucura de proprietatea de a se macina reciproc Exista vreo problema de ungere? Sau uleiul nu este ce trebuie? Urma asta arata ca ceva nu sta unde trebuie sau cum trebuie: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat 11 ore în urmă Share Postat 11 ore în urmă Acum 23 minute, Silver Arrow a spus: Exista vreo problema de ungere? Nu Silvere, sunt prost facute. Daca le vezi cum arata de noi iti vine sa le arunci... exista si variante de calitate facute de Herzog dar e scumpicel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat 11 ore în urmă Share Postat 11 ore în urmă Or fi proaste, dar asta nu este urma de uzura: Aici o cota nu este corecta. Daca se stie ca sunt jafuri de ce se chinuie omul cu ele si nu pune ce trebuie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turanoid Postat 10 ore în urmă Autor Share Postat 10 ore în urmă Acum 40 minute, Silver Arrow a spus: Or fi proaste, dar asta nu este urma de uzura: Aici o cota nu este corecta. Daca se stie ca sunt jafuri de ce se chinuie omul cu ele si nu pune ce trebuie? Asa-i autentic ;ros de harciog.Pinioanele Herzog ar fi ultima problema de rezolvat pe MT urile astea.... Petele de strangere le-am raschetat cu-n smirghel pus pe o bagheta de lemn cu profil V .Acum clantane la fel,pe toata circumferinta,neconcentrica,bineinteles.Merci de sugestie,bunului nostru artizan in domeniu,Romeo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat 9 ore în urmă Share Postat 9 ore în urmă Ambele pinioane/profile sunt virgine/fara uzura , unul dipistok celalat manufacturat... Pentru poze cu pinioane care au functionat , trebuie sa dovediti ca aveti peste 18 ani.... ...sfanta Pila si cu sfantul Ciocan sa va indrume si sa va pazeasca! Pana la urma, adevarata calitatea a acestor utilaje , este ca , te fac sa depasesti tot felul de blocaje mentale care il incapaciteaza pe un om normal... ..pile pe pinioane, pile pe pistoane, ulei recuperat si filtrat de pamant in punga de 1leu ,in urma desfacerii pe camp pentru schimbarea cuzinetilor, rulmenti facuti din resturi, bloc motor ajustat cu dalta de la roropercutor ca sa poti extrage ceva pipota din motor fara sa-l mai dai jos din cadru, rulmenti polizati ca sa incapa, supape indoite extrase din chiuloasa, pe marginea santului , ca sa te poata aduce acasa fara zgomote anormale... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turanoid Postat 8 ore în urmă Autor Share Postat 8 ore în urmă Bine ca mi-ai adus aminte de pinionul de alternator,tre sa fac ceva cu el pe drezina mea;ultima reparatie provizorie a fost o gaura transversala prin guler si ax,si un surub/piuljta de 6.Partea buna este ca cloncane atat de tare,incat acopera orice alta zornaitura.D-aia n-am mai reglat culbubuitorii de-un an. Pt.generatiile noi de mociclisti ar trebui un areal aparte la Muzeul Satului,unde sa se prezinte viata soioasa ,de zi-cu-zi. a niprarului. Sau la Antipa,unul mumificat care face focul pe marginea drumului sa-si decaleasca garniturile de chiulasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.