Speedy.K Postat Vineri la 17:38 Share Postat Vineri la 17:38 Asa zic toti incepatorii. Si peste juma de an sunt la 200 pe DN1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Vineri la 18:33 Share Postat Vineri la 18:33 Cum naiba te-ai apucat de scoala fara sa stii dinainte ce motor iti vei cumpara!?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Vineri la 18:53 Share Postat Vineri la 18:53 N-ai idee cati fac scoala fara ca macar sa vrea sa-si ia mobra imdiat dupa. Si nu din lipsa de bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Vineri la 20:01 Share Postat Vineri la 20:01 (editat) 8 hours ago, DanMohor said: Pozitia coloanei sa fie dreapta(scaun ergonomic) -picioarele in pozitie comfortabila, sa mi ofere stabilitate si control; sa ma proptesc in scarite si sa am mobilitate in genunchi cand strang rezervorul intre coapse.(asa simt eu ca am control) poate peste mii de km se vor schimba niste pareri. -nu ma intereseaza pasagerii - sa nu mi intre rezervorul in oua -oglinzile la nivelul ochilor, sa nu ma intind sau aplec sa vad in ele Daca iti cunosti exact dimensiunile te poti orienta mai usor cu: https://cycle-ergo.com/ Dupa ce identifici motorul mai ramane sa identifici si casca potrivita... si tot asa echipamentul complet...bine ai venit in club... Oricum e un paradox ce doresti, pozitie confortabila dar suta sub 4 secunde... Paradox prin prisma faptului ca nu ai buget dar iti doresti...si nu, nu sunt sarcastic! Editat Vineri la 20:08 de Lup69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanMohor Postat Vineri la 20:52 Autor Share Postat Vineri la 20:52 5 hours ago, ninel60 said: Salutare,am o întrebare,ce tigaie conduci cu 255 km/h ? Nu de alta dar spui că pe motor la 90km/h te apucă frica. E250d 2013 200cp. In schimb abia daca am 50km pe motor in total cu scoala moto. 2 hours ago, nike said: Cum naiba te-ai apucat de scoala fara sa stii dinainte ce motor iti vei cumpara!?! Pai ce voiam nu s-a potrivit. Mintea trage catre cruiser, corpul catre prudenta si siguranta. Voiai sa-mi iau braduletul de oglinda inainte si masina dupa!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Vineri la 21:01 Share Postat Vineri la 21:01 Acum 7 minute, DanMohor a spus: E250d 2013 200cp. In schimb abia daca am 50km pe motor in total cu scoala moto. Pai ce voiam nu s-a potrivit. Mintea trage catre cruiser, corpul catre prudenta si siguranta. Voiai sa-mi iau braduletul de oglinda inainte si masina dupa!? Mintea ta nu stie nimic, acum. O sa stie, probabil, dupa a doua sau a treia mobra aleasa gresit. Ceea ce e normal. Tu ai impresia acum ca pe cruiser pozitia e naturala, relaxata. Stai sa vezi dupa o zi cu 500 km parcursi... Mai ales pe drumurile romanesti. Si mai ales cu mult oras. Stii bancul cu calul lui Manole? Nicio legatura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanMohor Postat Vineri la 21:01 Autor Share Postat Vineri la 21:01 (editat) 1 hour ago, Lup69 said: Daca iti cunosti exact dimensiunile te poti orienta mai usor cu: https://cycle-ergo.com/ Dupa ce identifici motorul mai ramane sa identifici si casca potrivita... si tot asa echipamentul complet...bine ai venit in club... Oricum e un paradox ce doresti, pozitie confortabila dar suta sub 4 secunde... Paradox prin prisma faptului ca nu ai buget dar iti doresti...si nu, nu sunt sarcastic! Ok, ma uit multumesc. Trebuie sa testez un triumph rocket 3 ca sa stiu daca e incomfortabil :). buget, exista dar nu exista totodata. Nu imi vine sa dau 10-15k pe ceva ce nu imi va place. Nici 5k pe lovite si importate. Nici eu nu stiu. sincer astept nc750 my2025 si de aici voi incepe. Nu imi place, o pastrez pentru ca va fi practica candva si cumpar o a doua moto; daca am de gand sa o vand, putere de vanzare mai mare decat oricare alt brand din ce vad sh-urile. Aceleasi cruiserele sunt de 6 luni pe net.. semne de intrebare. geaca am un revit h20, casca premier carbon Editat Vineri la 21:09 de DanMohor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Vineri la 21:39 Share Postat Vineri la 21:39 (editat) Acum 51 minute, DanMohor a spus: E250d 200cp Cam puțini pt >250 km/h la dimensiunile alea... Eu apreciez viteza maximă în jur de 230-240 km/h. Acum 1 oră, Lup69 a spus: e un paradox ce doresti, pozitie confortabila dar suta sub 4 secunde. Deloc. Știu eu cel puțin o 🏍 care oferă așa ceva. Editat Vineri la 21:43 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Vineri la 21:54 Admin Share Postat Vineri la 21:54 Transalp și Nc750 fac suta sub 4 secunde dacă le dai drumul din avion. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Vineri la 21:55 Share Postat Vineri la 21:55 1. oras - scuter de max 200cc 2. extern - moto sau maxiscooter pentru perfectionisti cand o sa mai capeti experienta vei intelege https://www.instagram.com/reel/DAg3CFtoUnP/?igsh=NGp2enoxcWo2bTFz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Vineri la 21:58 Share Postat Vineri la 21:58 Acum 2 minute, l.u.v a spus: Transalp și Nc750 fac suta sub 4 secunde dacă le dai drumul din avion. Man, omului ii e frica de 140 la ora, crezi ca stie ce e aia "suta in 4 sec" pe o mobra?! Pe bune, e un incepator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanMohor Postat Vineri la 23:27 Autor Share Postat Vineri la 23:27 (editat) 1 hour ago, Speedy.K said: Man, omului ii e frica de 140 la ora, crezi ca stie ce e aia "suta in 4 sec" pe o mobra?! Pe bune, e un incepator! Rebel 1100 ala mi-a placut la plecare sincer, 90 in bord pana la bumper inainte de sens giratoriu pe nordului, ma simteam ok(frane bune, bumperul cu 10 la ora stabil motorul). Dar pozitia picioarelor in fata mi-au dat senzatia de instabilitate. (Sau amortizoarele ca sunt laterale si nu pe mijloc din ce am inteles) dar cam asa vreau plecarea. Plus cele mentionate mai sus. Editat Vineri la 23:29 de DanMohor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Sâmbătă la 05:15 Admin Share Postat Sâmbătă la 05:15 La 01.01.2025 la 20:49, DanMohor a spus: "cheful necesar sa calc pedala la masina sa ajung sa merg cu 255kmh(atat duce tigaia mea) Ăia e ce-ți arată ție în bord. În realitate ai probabil 240, cât este viteza maximă dată de producător. Plus că majoritatea sunt limitate la 250 din fabrică. Doar dacă ai resoftat-o și ți-a scos căpăstrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Sâmbătă la 05:28 Share Postat Sâmbătă la 05:28 Acum 7 ore, ENEOS a spus: Deloc. Știu eu cel puțin o 🏍 care oferă așa ceva. Cică a mea în puțin peste 3 secunde, practic n-am cronometrat, că nu-mi arde să mă uit la ceas când o mai lansez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Sâmbătă la 06:53 Share Postat Sâmbătă la 06:53 Acum 7 ore, DanMohor a spus: Rebel 1100 ala mi-a placut la plecare sincer, 90 in bord pana la bumper inainte de sens giratoriu pe nordului, ma simteam ok(frane bune, bumperul cu 10 la ora stabil motorul). Dar pozitia picioarelor in fata mi-au dat senzatia de instabilitate. (Sau amortizoarele ca sunt laterale si nu pe mijloc din ce am inteles) dar cam asa vreau plecarea. Plus cele mentionate mai sus. Frânele sunt slabe pe Rebel 1100. Știu că ți s-au părut ok dar nu sunt deloc. Uite fa doar un test cu BMW C400 GT sau X si o sa vezi frane ca lumea. Nu mă bag sa zic de GSA-uri, GS-uri sau alte animale mai mari. Daca totuși e pe buget uită-te și la R18 Classic - deși pentru oraș mai greu cu boxerul ăla mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Sâmbătă la 07:37 Share Postat Sâmbătă la 07:37 Acum 2 ore, Lucian_M a spus: Cică a mea în puțin peste 3 secunde, practic n-am cronometrat, că nu-mi arde să mă uit la ceas când o mai lansez. Asta am vrut sa zic si eu, si la a mea cica 3,8. Acum 8 ore, DanMohor a spus: Rebel 1100 ala mi-a placut la plecare sincer, 90 in bord pana la bumper inainte de sens giratoriu pe nordului, ma simteam ok(frane bune, bumperul cu 10 la ora stabil motorul). Dar pozitia picioarelor in fata mi-au dat senzatia de instabilitate. (Sau amortizoarele ca sunt laterale si nu pe mijloc din ce am inteles) dar cam asa vreau plecarea. Plus cele mentionate mai sus. Transalpul 750 pleaca mai bine. Cel putin pe hartie, practic n-am testat. La tine e vorba de lipsa de obisnuinta cu demarajul unei mobre. Tu te raportezi la ce stii de la masini. Orice mobra civilizata pleaca de pe loc mult mai bine decat orice masina obisnuita. Cu o mobra de peste 50 Nm te chisi pe orice masina manuala condusa de un sofer "normal". Gandeste-te numai la raportul cuplu/greutate. La Rebel ai simtit-o aiurea la demaraj abrupt pur si simplu pentru ca e o mizerie. La aceleasi capacitati ale motorului si aceeasi greutate pe un sport tourer e cu totul altceva. Cu alte cuvinte demarajul la orice motocicleta medie e arhisuficient, iar in cazul tau, ca incepator, poate fi chiar prea mult in multe cazuri. Deci uita de reperele astea gen suta in 4 secunde. Tu trebuie sa-ti gasesti o mobra potrivita pentru ce ai tu de gand sa faci cu ea, sa te obisnuiesti cu ea un an-doi si apoi poti sa-ti spui o parere. Nu e ca la masini, iei masina unui prieten si in 30 km iti dai seama cam ce poate. Daca faci asta cu o mobra necunoscuta s-arputea sa-ti rupi gatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shashka Postat Sâmbătă la 10:01 Share Postat Sâmbătă la 10:01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Sâmbătă la 10:05 Share Postat Sâmbătă la 10:05 Am avut Cruiser(M 800 Intruder) multi ani,pe drumurile noastre iti rupe oasele,ca sa faci 5-600 km intr-o zi,trebuie sa fii masochist,pozitia cu picioarele inainte nu iti permite sa te ridici in scarite la nevoie,au suspensia 'scurta',simti orice denivelare. Cruisere sunt la vanzare pe net de mult,sunt supra-evaluate pt ca Japonezii nu mai fabrica acum cruisere cu mult crom,motor in V..etc Doar HD,Indian mai fabrica dar sunt scumpe rau. Indian-ul are suspensia foarte scurta si la fel picioarele in fata. R 18-ele de la BMW,e un fel de Cruiser,dar este foarte grea,iar motorul boxer enorm nu prea da extraordinar pe un cruiser,motorul in V-ul este altceva. Eu sunt fan cruiser,dar am acum o Moto-Guzzi V7 Special,un naked,clasic,crom,suspensii confortabile,vizibilitate in oglinzi,pozitie dreapta pe sa,cu parbriz,e ok pana in 100-110 km/h,consum pana in 5 %,e Made in Italy,nu China sau alte tari asiatice,am eu o pasarica pe creier cu Asiaticele... Tie iti trebuie un naked sau un adventure de 6-800 cmc,dat fiind ca nu ai experienta de loc,cu crash-baruri montate,reduci pagubele daca o scapi pe jos,o carenata iti face gaura serioasa in buzunar. Plus ca vei merge mult in oras. Neaparat racire pe apa in oras. Chestia cu demarajul ala pana la 100,depinde foarte mult si de gume,starea drumului,experienta...si mai trebuie sa o si opresti in scurt la nevoie. Si nu vad la ce te ajuta,doar poate sa faci liniute pe bulevard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Sâmbătă la 16:47 Share Postat Sâmbătă la 16:47 19 hours ago, ENEOS said: Deloc. Știu eu cel puțin o 🏍 care oferă așa ceva. Stiu unde bati, dar este o parere subiectiva, confortabil nu are acelasi inteles pentru toata lumea... La multi ani si sanatate maxima!!!! 6 hours ago, ALEX-Guzzista said: Am avut Cruiser(M 800 Intruder) multi ani,pe drumurile noastre iti rupe oasele,ca sa faci 5-600 km intr-o zi,trebuie sa fii masochist,pozitia cu picioarele inainte nu iti permite sa te ridici in scarite la nevoie,au suspensia 'scurta',simti orice denivelare. Cruisere sunt la vanzare pe net de mult,sunt supra-evaluate pt ca Japonezii nu mai fabrica acum cruisere cu mult crom,motor in V..etc Doar HD,Indian mai fabrica dar sunt scumpe rau. Indian-ul are suspensia foarte scurta si la fel picioarele in fata. R 18-ele de la BMW,e un fel de Cruiser,dar este foarte grea,iar motorul boxer enorm nu prea da extraordinar pe un cruiser,motorul in V-ul este altceva. Off topic: Eu am fix un cruiser mare, greu, cu destul crom(depinde de gust/dorinte) si e japonez, dar facut pentru piata din state, sau oriunde altundeva numai Europa nu...dpdv strict personal si am 1,72, acum, deh, varsta isi spune cuvantul, confort cat cuprinde, acceleratie nu sub 4 secunde dar fara pasager cum ar merge authorul topicului ar fi destul de rapida, insa aici este ca la femei, degeaba are tatze mari si poponeata bombat daca nu te simti bine cu dansa intr-insa...nu????Plus ca toti prietenii spun ca e buna rau, dar doar din punctul lor de vedere, adica pentru ei, nu?Este foarte greu sa iti formezi o imagine cat de cat apropiata de ceea ce iti doresti privind prin ochii altora, nu??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanMohor Postat Sâmbătă la 17:40 Autor Share Postat Sâmbătă la 17:40 (editat) 7 hours ago, ALEX-Guzzista said: Am avut Cruiser(M 800 Intruder) multi ani,pe drumurile noastre iti rupe oasele,ca sa faci 5-600 km intr-o zi,trebuie sa fii masochist,pozitia cu picioarele inainte nu iti permite sa te ridici in scarite la nevoie,au suspensia 'scurta',simti orice denivelare. Cruisere sunt la vanzare pe net de mult,sunt supra-evaluate pt ca Japonezii nu mai fabrica acum cruisere cu mult crom,motor in V..etc Doar HD,Indian mai fabrica dar sunt scumpe rau. Indian-ul are suspensia foarte scurta si la fel picioarele in fata. R 18-ele de la BMW,e un fel de Cruiser,dar este foarte grea,iar motorul boxer enorm nu prea da extraordinar pe un cruiser,motorul in V-ul este altceva. Eu sunt fan cruiser,dar am acum o Moto-Guzzi V7 Special,un naked,clasic,crom,suspensii confortabile,vizibilitate in oglinzi,pozitie dreapta pe sa,cu parbriz,e ok pana in 100-110 km/h,consum pana in 5 %,e Made in Italy,nu China sau alte tari asiatice,am eu o pasarica pe creier cu Asiaticele... Tie iti trebuie un naked sau un adventure de 6-800 cmc,dat fiind ca nu ai experienta de loc,cu crash-baruri montate,reduci pagubele daca o scapi pe jos,o carenata iti face gaura serioasa in buzunar. Plus ca vei merge mult in oras. Neaparat racire pe apa in oras. Chestia cu demarajul ala pana la 100,depinde foarte mult si de gume,starea drumului,experienta...si mai trebuie sa o si opresti in scurt la nevoie. Si nu vad la ce te ajuta,doar poate sa faci liniute pe bulevard. Am inteles, nu fac liniute pe bulevard dar m-am gandit pe viitor; mai schimbi banda, mai un plecat de la semafor, sa am puterea acolo si sa o limitez electronic pentru inceput. 53 minutes ago, Lup69 said: Stiu unde bati, dar este o parere subiectiva, confortabil nu are acelasi inteles pentru toata lumea... La multi ani si sanatate maxima!!!! Off topic: Eu am fix un cruiser mare, greu, cu destul crom(depinde de gust/dorinte) si e japonez, dar facut pentru piata din state, sau oriunde altundeva numai Europa nu...dpdv strict personal si am 1,72, acum, deh, varsta isi spune cuvantul, confort cat cuprinde, acceleratie nu sub 4 secunde dar fara pasager cum ar merge authorul topicului ar fi destul de rapida, insa aici este ca la femei, degeaba are tatze mari si poponeata bombat daca nu te simti bine cu dansa intr-insa...nu????Plus ca toti prietenii spun ca e buna rau, dar doar din punctul lor de vedere, adica pentru ei, nu?Este foarte greu sa iti formezi o imagine cat de cat apropiata de ceea ce iti doresti privind prin ochii altora, nu??? Da, si mai greu ca incepator ca incerci sa asimilezi experientele celorlalti dar eu n-am nicio parere sau niciun argument la aceasta discutie moto. Pe langa faptul ca am cerinte de nebun cu pitici pe creier si imi doresc comfort si siguranta si nu irascibilitate si nevrozitati; de drag ca vreau sa ma urc pe orice nu cred ca voi mai tine cont de ce cumpar. Fiecare brand are cate ceva dar niciuna nu le are pe toate. Din ce m-am documentat pe net si pareri plus minus foarte multe. Harley - customizabil pana la cer; modelele recente nu mai au probleme ca cele anterioare.Tehnologia moto s-a plafonat la o medie unde toate merg. Cfmoto: Ca mai iau foc,se mai strica piese importante, customer support cu anpc partea a doua dar ieftine si bune. Honda - toti le lauda, dar lipseste ceva. Yamaha - foarte proaste dar toti au. Indian- scumpe dom'le. Nu prea bune. Dar s-au mai trezit dpdv calitativ si merita. Triumph - bune rau, dar pe altceva n-au mers. Suzuki/Kawasaki - daca vrei kawasaki mai bine cumpara suzuki si vice-versa. Tot ce am gasit pe net si urmeaza sa vad daca este si adevarat la teste. Sunt hotarat pe noua, caut si sh dar nu samsareala si preturi de aproape noi. Nu ma impiedica nimic sa o iau pe firma sau un tichet rabla. In radar ce bifeaza cam ce vreau sunt nc750x mt 2025. Pozitia inalta ofera o buna maturare a orizontului, torque mare la turatii mici dar fac rabat la caluti, opriri si plecari fiindca nu ating cu toata talpa (830mm seat height!?) Cb650r - mai joasa 790mm, pozitie aplecata, motor 4 cyl, turatii cam prea mari pentru gustul meu, respectiv si viteza dar condus liniar si fluid. Cb750hornet - mai agila decat cb650 si mai agresiva in acceleratii cu 2 cyl dar urata si viteza max mai mica. Triumph boneville t120 - suna bine, pozitie de cal, alta dihanie. (E un clip cu t120 si rebel 1100, cei doi soferi moto au declarat rebelu' invingator) dar la proba nu cere nimeni garantie daca nu cad. Harley- Aparate auditive congenital sau dobandite? Serios vorbind, mentenanta periodica si nicio problema ulterior!?intreb ca mitul e treaba cu manjeala de ulei. Nu va suparati, sunt incepator, idiot, ce vreti voi dar nu imi mai sugerati scutere, eu nu "echitez" mobra corespunzator si voi vreti sa stau ca pe buda si cu 2 roti!? Nu ma simt sub nicio forma in control. M-am urcat pe scutere la viata mea, mojito 50cmc, d-alea chinezesti electrice, nu ms.. nu mai dadeam de A, luam un b125 si aia era. Editat Sâmbătă la 17:41 de DanMohor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Sâmbătă la 18:25 Share Postat Sâmbătă la 18:25 La bugetul tau nu inteleg de ce nu te uiti deloc la Transalp, Tuareg, V-Strom?! Cea mai confortabila pozitie, capacitati arhisuficiente pentru tine. NC-ul pistol cu apa fata de Transplant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Sâmbătă la 19:41 Share Postat Sâmbătă la 19:41 1 hour ago, DanMohor said: Yamaha - foarte proaste dar toti au. Tu ce site-uri frecventezi????????? Pe bune??????Nevermind....end of story..... Pana la urma fiindca nici tu nu stii ce vrei, de aia nu o sa ai... Asfalt uscat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sprike Postat Sâmbătă la 20:16 Share Postat Sâmbătă la 20:16 (editat) Acum 2 ore, DanMohor a spus: Yamaha - foarte proaste dar toti au. Cred ca faci o confuzie intre marca BMW - „foarte proaste dar toti au” si firma Yamaha Vrei sa-ti dau un documentar ca sa te faci o idee ce insemna marca Yamaha ? Cred ca ti s-ar potrivi o motoreta cu atas sau un triciclu - nu mai ai de ce sa-ti fie frica, are 3 roti Editat Sâmbătă la 20:23 de sprike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Sâmbătă la 21:15 Share Postat Sâmbătă la 21:15 Am impresia că dorește vreo motocicletă africană. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat ieri la 08:12 Share Postat ieri la 08:12 Acum 14 ore, DanMohor a spus: 1.Am inteles, nu fac liniute pe bulevard dar m-am gandit pe viitor; mai schimbi banda, mai un plecat de la semafor, sa am puterea acolo si sa o limitez electronic pentru inceput. 2.Sunt hotarat pe noua, caut si sh dar nu samsareala si preturi de aproape noi. Nu ma impiedica nimic sa o iau pe firma sau un tichet rabla. 1.Majoritatea moto care au peste 50 CP si o greutate pe la 200 kg,(gen Honda NC,Transalp,V-Strom ,au demaraj suficient pt.asta,pozitie de condus dreapta,ai vizibilitate,le poti accesoriza cu crash-bar,valize pt bagaje,etc,)mai ales ca vei merge mult si in oras,in afara dai o treapta inferioara daca vrei depasire in scurt,si nu uita ca esti incepator,de accelerat toti stiu,dar unde se poate accelera in siguranta e altceva… Degeaba ai 150 CP ca vei pierde aderenta la plecare de pe loc sau intra ASR-ul si iti taie gazu,dar castigi puncte la benzinarie pt ca CP-utere aia trebuie hraniti chiar daca cam stau degeaba. 2.Cand te hotarasti ce vrei,cauti si poti gasi moto luate de noi,poate inca si in garantie,cu putini km,dar la pret bun+ca te poti duce si testa respectiva moto cu banii in mana. Eventual il rogi pe vanzator sa vina cu ea undeva intr-o parcare mare si pustie si vezi cu ce se mananca respectiva,platesti omului ceva pt deranj si asta e. Sunt multi care isi iau motoare si dupa un timp vad ca respectiva nu e de ei,vor altceva sau motociclismul nu e de ei. Eu am luat Guzzi la 2750 km-5 luni vechime,garantie ….cu 2400 € mai putin,vanzatorul a trecut tot la Guzzi,dar Adventure…. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.