Sari la conținut

4. Qatar Airways Grand Prix of Qatar


Postări Recomandate

Maravilla a fost întrebat de un jurnalist în timpul conferinței de presă dacă i-a apărut vreun warning ca e sub presiune - a zis ca nu avea timp sa se uite la dashboard pt ca "I had a lot of things to do"....no comment.

El a zis ca "the result has been achieved",ok teoretic are dreptate practic însă...nu prea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 260
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

omu are 2 neuroni, unu: frana ca ne prapadim, celalat: gaz gaz gaz!

warning in bord... cine sta sa vada asa ceva. bordu e pt fraeri ma mir ca se descurca cu butoanele de coborare pt curu motoretei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt convins ca Vinales a mers bine datorita presiunii mai mici. 

Evident ca ai alt feeling cand gumele au presiune mai mică.

Daca nu conta nu s-ar fi pus regula.

Dar stiu din experiență proprie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  La 14.04.2025 la 3:49, B.B. a spus:

Eu sunt convins ca Vinales a mers bine datorita presiunii mai mici. 

Evident ca ai alt feeling cand gumele au presiune mai mică.

Daca nu conta nu s-ar fi pus regula.

Dar stiu din experiență proprie...

Expand  

N-are legatura neaparat. Si MM a avut pb asta. Doar ca el a fost ma smecher, a stat in spatele lui AM mai mult. Asta tb sa faca si Vin, sa stea in spatele lui MM mai mult timp. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  La 14.04.2025 la 4:44, damager a spus:

N-are legatura neaparat. Si MM a avut pb asta. Doar ca el a fost ma smecher, a stat in spatele lui AM mai mult. Asta tb sa faca si Vin, sa stea in spatele lui MM mai mult timp. 

Expand  

Vin si ganditu ... baba si mitraliera

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  La 14.04.2025 la 4:44, damager a spus:

Asta tb sa faca si Vin, sa stea in spatele lui MM mai mult timp. 

Expand  

Sunt f curios ce o sa zică Vin.
Nu are cum sa nu fi știut ca e sub.
Sau a calculat gresit?

Ori credea ca sta după mm când îl depășește și rezolva cu presiunea doar ca mm a dat sign out?
Cam mare risc sa presupui ca te ții după mm.

 

Ajung și eu ca oamenii de pe aici sa acuz piloții ca nu i duce capu da vin și a stricat un weekend pe podium...

Dl Beirer nu o sa fie fericit.

 

Incredibil cum Pedro a căzut în anonimat.

  La 14.04.2025 la 5:04, Cavaleru a spus:

Vin si ganditu ... baba si mitraliera

Expand  

Io zic ca e un bec acolo frate. Nu are cum sa nu, nu are cum sa se meargă în orb.


Vor da bage comunicare pilot echipa dar acum exista comunicare moto-echipa?

Adică echipa putea vedea ca vin e sub? Sa i arate ceva de pe margine?

 

 

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  La 14.04.2025 la 5:28, frigider a spus:

Vor da bage comunicare pilot echipa dar acum exista comunicare moto-echipa?

Adică echipa putea vedea ca vin e sub? Sa i arate ceva de pe margine?

Expand  

 

In afara de mapping x y z care pot insemna prestabilit anumite chestii, si tabela de pe margine nu au alte comunicari. pot vedea inginerii live telemetria dar cred ca e mai greu cu comunicarea.

 

Faza e vin a mers mult in pluton a avut tot timpul cate un pilot in fata pana a condus el cursa, deci nu cred ca avea ce sa faca mai mult 

 

din regulament:

 

Now, riders have to comply with the minimum pressures for a minimum of 60% of the laps in any race distance over 15 laps. In the Sprint, it’s 30%.

 

pai a stat Vin 40% din cursa in fata? nu, au pus o presiune mult prea mica din start cred, nu nu poti sa zici ca nu era gramada pe frane sau a mers light, pur si simplu nu a avut cum sa creasca presiunea aia mai mult

 

Pedro se pare ca se gandeste deja la Ducatiul lui VR46 :P

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  La 14.04.2025 la 4:44, damager a spus:

Asta tb sa faca si Vin, sa stea in spatele lui MM mai mult timp.

Expand  

Exact,doar ca el nici nu a fost atent sa vada ce ii spune bordul pt "avea prea multa treaba".

Degeaba e rapid daca nu are inteligenta.De aia are MM 8 titluri si Vinales...cateva victorii.

  La 14.04.2025 la 3:49, B.B. a spus:

Eu sunt convins ca Vinales a mers bine datorita presiunii mai mici. 

Evident ca ai alt feeling cand gumele au presiune mai mică.

Daca nu conta nu s-ar fi pus regula.

Dar stiu din experiență proprie...

Expand  

Nu cred - iti dai seama ca oamenii nu au vrut sa incalce regula,cred ca diferenta intre presiunea minima admisa si presiunea cu care a mers el a fost de ordinul a cateva sutimi de bar sau ceva.

Presiunea minima admisa pe fata e 1.8 bar,presiune care trebuie mentinuta pe cel putin 60% din durata cursei,probabil el saracu o fi avut gen 1.72....crezi ca a mers cu 1.4?

Nimeni nu vrea sa fie penalizat si nu pune nimeni presiuni atat de mici incat sa faca vreo diferenta in mers fata de ceilalti probabil a fost vorba de 0.15-0.2 bari diferenta,nu cred ca a fost vorba de altceva.Toata lumea vrea sa fie acolo la 1.8,nu vrea nimeni sa fie peste si de aia fac treburile astea...

  La 14.04.2025 la 5:28, frigider a spus:

Sunt f curios ce o sa zică Vin.
Nu are cum sa nu fi știut ca e sub.
Sau a calculat gresit?

Ori credea ca sta după mm când îl depășește și rezolva cu presiunea doar ca mm a dat sign out?
Cam mare risc sa presupui ca te ții după mm.

 

Ajung și eu ca oamenii de pe aici sa acuz piloții ca nu i duce capu da vin și a stricat un weekend pe podium...

Dl Beirer nu o sa fie fericit.

 

Incredibil cum Pedro a căzut în anonimat.

Io zic ca e un bec acolo frate. Nu are cum sa nu, nu are cum sa se meargă în orb.


Vor da bage comunicare pilot echipa dar acum exista comunicare moto-echipa?

Adică echipa putea vedea ca vin e sub? Sa i arate ceva de pe margine?

Expand  

Ti-am zis ce a zis Vinales - a fost intrebat in conferinta de un jurnalist "directore,vezi ca esti anchetat pt presiune too low,nu ai vazut nimic in bord?" si el a zis ceva in genul "mate,i didn't had time to look (at the dashboard),i had a lot of things to do" gen eu ma bateam cu ditai Marc Marquez pt locul 1 lasati-ma cu prostiile voastre cu bordul si warninguri.Asta a zis - declaratia lui e undeva in ultimele 4-5 min din conferinta.

Normal ca AU calculat gresit - inginerii de la tech3,nu Vinales,ca doar nu el calculeaza,el ce sa calculeze?

Nu credea nimic,el vorba colegului blana orbitoare si atat,nu a avut pareri.

 

Dl.Beirer cred ca are alte probleme in principal cu finantele,care probleme par a fi overwhelming,nu cred ca va plange atat dupa asta.Mai ales ca acest loc 2 nu insemna in nici un fel revirimentul KTM.

 

A explicat Marquez atunci in prima cursa - se pare ca e un beculete care se aprinde cand tu nu ai acei 60% din cursa cu presiunea corecta.

Dupa ce ai mers 60% iti da verde sau ceva si atunci poti sa te opresti sa mai lasi niste presiune din roata ca sa mergi mai tare :D

Dar da,e un bec,care probabil s-a aprins.Insa pe Vinales nu l-a interesat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  La 14.04.2025 la 4:44, damager a spus:

N-are legatura neaparat. Si MM a avut pb asta. Doar ca el a fost ma smecher, a stat in spatele lui AM mai mult. Asta tb sa faca si Vin, sa stea in spatele lui MM mai mult timp. 

Expand  

Da, asa ar fi trebuit sa faca, numai ca MM, asa cum spuneam, este MM, iar pe de alta parte, MM l-a avut pe frate-su, cu care a putut sa aplice strategia asta. Vin nu avea cum sa il lase deliberat pe satana sau pe oricare alt pilot Ducati in fata, pentru ca nu isi mai recupera pozitia ulterior. Cel putin la satana, cu siguranta, nu. Btw... ma uitam pe timpii pe tur, incepand cu turul 11, a mers numai in 1,52... Si Vin s-a tinut bine, pana spre final, dar acum stim de ce. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  La 14.04.2025 la 5:36, Cavaleru a spus:

 

In afara de mapping x y z care pot insemna prestabilit anumite chestii, si tabela de pe margine nu au alte comunicari. pot vedea inginerii live telemetria dar cred ca e mai greu cu comunicarea.

 

Faza e vin a mers mult in pluton a avut tot timpul cate un pilot in fata pana a condus el cursa, deci nu cred ca avea ce sa faca mai mult 

 

din regulament:

 

Now, riders have to comply with the minimum pressures for a minimum of 60% of the laps in any race distance over 15 laps. In the Sprint, it’s 30%.

 

pai a stat Vin 40% din cursa in fata? nu, au pus o presiune mult prea mica din start cred, nu nu poti sa zici ca nu era gramada pe frane sau a mers light, pur si simplu nu a avut cum sa creasca presiunea aia mai mult

 

Pedro se pare ca se gandeste deja la Ducatiul lui VR46 :P

Expand  

Si eu cred ca a plecat cu presiunea greșită din start.

Ori a fost o greșeală ori au pus intenționat la limita limitelor si in cursa nu a crescut cat sperau ei.

Dar la nivelul ăla...wtf. Cum alti 20 piloți/echipe au reușit si ei nu.

  La 14.04.2025 la 5:49, Method a spus:

Exact,doar ca el nici nu a fost atent sa vada ce ii spune bordul pt "avea prea multa treaba".

Degeaba e rapid daca nu are inteligenta.De aia are MM 8 titluri si Vinales...cateva victorii.

Nu cred - iti dai seama ca oamenii nu au vrut sa incalce regula,cred ca diferenta intre presiunea minima admisa si presiunea cu care a mers el a fost de ordinul a cateva sutimi de bar sau ceva.

Presiunea minima admisa pe fata e 1.8 bar,presiune care trebuie mentinuta pe cel putin 60% din durata cursei,probabil el saracu o fi avut gen 1.72....crezi ca a mers cu 1.4?

Nimeni nu vrea sa fie penalizat si nu pune nimeni presiuni atat de mici incat sa faca vreo diferenta in mers fata de ceilalti probabil a fost vorba de 0.15-0.2 bari diferenta,nu cred ca a fost vorba de altceva.Toata lumea vrea sa fie acolo la 1.8,nu vrea nimeni sa fie peste si de aia fac treburile astea...

Ti-am zis ce a zis Vinales - a fost intrebat in conferinta de un jurnalist "directore,vezi ca esti anchetat pt presiune too low,nu ai vazut nimic in bord?" si el a zis ceva in genul "mate,i didn't had time to look (at the dashboard),i had a lot of things to do" gen eu ma bateam cu ditai Marc Marquez pt locul 1 lasati-ma cu prostiile voastre cu bordul si warninguri.Asta a zis - declaratia lui e undeva in ultimele 4-5 min din conferinta.

Normal ca AU calculat gresit - inginerii de la tech3,nu Vinales,ca doar nu el calculeaza,el ce sa calculeze?

Nu credea nimic,el vorba colegului blana orbitoare si atat,nu a avut pareri.

 

Dl.Beirer cred ca are alte probleme in principal cu finantele,care probleme par a fi overwhelming,nu cred ca va plange atat dupa asta.Mai ales ca acest loc 2 nu insemna in nici un fel revirimentul KTM.

 

A explicat Marquez atunci in prima cursa - se pare ca e un beculete care se aprinde cand tu nu ai acei 60% din cursa cu presiunea corecta.

Dupa ce ai mers 60% iti da verde sau ceva si atunci poti sa te opresti sa mai lasi niste presiune din roata ca sa mergi mai tare :D

Dar da,e un bec,care probabil s-a aprins.Insa pe Vinales nu l-a interesat.

Expand  

Ba au vrut sa fie cu regula la limita limitelor, tocmai pentru ca o presiune mai mică le aduce avantaje.

Bou de Vinales a declarat deja ca el nu se uita la bord, deci el NU A ȘTIUT toata cursa ca are problema asta..

deci ce strategie. Ce stat in spate, plm

.... Wtf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  La 14.04.2025 la 3:49, B.B. a spus:

Eu sunt convins ca Vinales a mers bine datorita presiunii mai mici. 

Evident ca ai alt feeling cand gumele au presiune mai mică.

Daca nu conta nu s-ar fi pus regula.

Dar stiu din experiență proprie...

Expand  

Clar ca ai alt feeling si in consecinta mergi mai bine cu o presiune usor mai scazuta, dar nu ar fi avut nici o importanta daca presiunea era la liber, pentru ca toti pilotii ar fi pus in pneuri presiunea la care sa se simta bine. Insa in momentul in care regula stabileste o presiune minima si toti ceilalti piloti se conformeaza, iar unul merge chiar si cu o fractiune de bar in minus, avantajul este evident. 

  La 14.04.2025 la 6:01, B.B. a spus:

Si eu cred ca a plecat cu presiunea greșită din start.

Ori a fost o greșeală ori au pus intenționat la limita limitelor si in cursa nu a crescut cat sperau ei.

Dar la nivelul ăla...wtf. Cum alti 20 piloți/echipe au reușit si ei nu.

Expand  

Nu cred ca a fost gresala, a fost intentionat. Nici in visele lor cele mai umede, nu credeau ca Vin va ajunge sa conduca cursa pentru atatea tururi, so.. au pus aer in gume ca pentru o cursa in pluton. Imi este greu sa cred ca intr-o competitie de acest nivel, in care toti parametrii sunt monitorizati si apar pe telemetrie, etc, etc, o echipa tehnica (fie si de client), poate sa greseasca atat de flagrant. Vin, a mers pe mana echipei. Cred ca si el se mira la un moment dat cat de bine merge, dar nu stia de ce.. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

image.thumb.png.2cb992e0d070a750fee0aa82a1eab101.png

"The final examination shows fractures on the right posterior arches.”

  La 14.04.2025 la 5:36, Cavaleru a spus:

pot vedea inginerii live telemetria dar cred ca e mai greu cu comunicarea.

Expand  

asta zic, daca inginerii vad ca e sub ii arata de pe margine "prietene, esti sub"

  La 14.04.2025 la 5:36, Cavaleru a spus:

Pedro se pare ca se gandeste deja la Ducatiul lui VR46 :P

Expand  

poti sa-l condamni?

mai ales cand il vede si pe aldeguer.

  La 14.04.2025 la 5:54, xt600 a spus:

Vin nu avea cum sa il lase deliberat pe satana sau pe oricare alt pilot Ducati in fata, pentru ca nu isi mai recupera pozitia ulterior. Cel putin la satana, cu siguranta, nu.

Expand  

totusi - cred ca era mai bine sa iasa pe 2 decat pe coispe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si prostanac, si ghinionist....

macar are #1 pe carena :)

 

ma tot gandesc, unde plm i-a fost capul ca s-a dus la Aprilia, ca nici aici nu castiga 10mil/an

el batman batman, voia factory Ducati, cu orice cost, 

putea sa ramana frumos la un satelit Ducati, poate mai castiga un campionat...., sau macar se batea pentru podiumuri/victorii

asa tot sezonul incalzeste paturile din spitale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  La 14.04.2025 la 6:21, apriliacluj a spus:

si prostanac, si ghinionist....

macar are #1 pe carena :)

 

ma tot gandesc, unde plm i-a fost capul ca s-a dus la Aprilia, ca nici aici nu castiga 10mil/an

el batman batman, voia factory Ducati, cu orice cost, 

putea sa ramana frumos la un satelit Ducati, poate mai castiga un campionat...., sau macar se batea pentru podiumuri/victorii

asa tot sezonul incalzeste paturile din spitale

Expand  

oamenii mai au si orgoliu :)

daca nu se rupea nu era asa rea situatia, stai chill.

e doar ghinion. dupa ghinion. dupa ghinion.

  La 14.04.2025 la 6:22, apriliacluj a spus:

...si in cursa asta, era pe 16 cand a cazut, unde mama dracului a putut sa forteze??

Expand  

asta e stupida rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  La 14.04.2025 la 6:01, B.B. a spus:

Ba au vrut sa fie cu regula la limita limitelor, tocmai pentru ca o presiune mai mică le aduce avantaje.

Expand  

Nu mi se pare ca ar fi un mare avantaj pt ca sunt convins ca a fost vorba de gen 0.1 bari.

Ar fi fost un avantaj daca ar fi scazut mult presiunea.

Ei urmaresc sa nu fie penalizati de presiunea crescuta,nu sa isi confere un mare avantaj scazand presiunea.Pt ca efectiv nu poti veni cu 1.4 bari si sa speri ca iti creste la 1.8.

Ei probabil vin cu 1.65-1.7 si calculeaza cu temp respectiva ca va ajunge la 1.8.La presiuni de 1.8 bari poate colegii cu experienta mai mare stiu da nu cred ca vorbim de tolerante de mai mult de 0.2 bar.

 

Nu de asta a mers Vinales asa cum a mers,Vinales a mers asa pt ca el e un pilot extraordinar cu o tehnica fantastica,insa e labil psihic.

Va avea big ups and downs.

Exemplul e nu mai departe de anul trecut la Cota,unde a rupt plutonul cu Aprilia aia dintr-un cap in altul a rulat tot si a castigat relaxat.Si in restul anului 2024?N-a mai facut ABSOLUT NIMIC nici inainte nici dupa Cota in tot anul 2024.De ce?Pt ca...Vinales.Tralala.

  La 14.04.2025 la 5:28, frigider a spus:

Incredibil cum Pedro a căzut în anonimat.

Expand  

Deloc.Acosta merge foarte bine,ia de etalon pilotul established KTM,Binder,care a terminat mult in spatele lui.

Repet,nu il lua pe Vinales de etalon,el e o racheta care nu tine mai mult de o cursa.

 

Uita-te pe clasament,Acosta,Quartararo,you name it,au de luptat cu 3 GP25 si 3GP24 si in 90% din cazuri vor lua bataie de la ele cu ceasul de la gara.Indiferent daca sunt ei mari nume sau mari piloti samd.NU CONTEAZA.GP24's cu niste piloti ok ii vor bate si'n culcare si'n sculare pe aproape orice circuit.Asta e treaba.

 

Acosta a terminat pe 8,foarte bun rezultatul,singurul lucru care il putea face e sa il fi depasit pe Q,altceva...

  La 14.04.2025 la 6:11, frigider a spus:

 

image.thumb.png.2cb992e0d070a750fee0aa82a1eab101.png

"The final examination shows fractures on the right posterior arches.”

Expand  

Da,cica a avut pneumotorax.Probabil o coasta rupta i-a perforat plamanul.

Nasol rau.

Adica mai pe scurt plaman perforat,e o conditie de la care o poti mierli in jumatate de ora.

Acum pt coaste...se sudeaza,insa in timp.Si iti dai seama ca pana se reface,nu va putea sa mearga corect,la felul cum trebuie sa te misti pe acele motorete.

  La 14.04.2025 la 6:21, apriliacluj a spus:

ma tot gandesc, unde plm i-a fost capul ca s-a dus la Aprilia, ca nici aici nu castiga 10mil/an

el batman batman, voia factory Ducati, cu orice cost, 

putea sa ramana frumos la un satelit Ducati, poate mai castiga un campionat...., sau macar se batea pentru podiumuri/victorii

asa tot sezonul incalzeste paturile din spitale

Expand  

Dar a fost ff buna miscarea de ce zici asta?

Pilot factory la a2a motoreta dupa Ducati,c'mon,e ok.Alti bani alta distractie.

Ce alte variante ar fi avut cu MM preferat la echipa mare?Pramac in continuare?Ai vazut unde s-a dus Pramac?VR46?Gresini?C'mon...niciodata nu vei putea ataca titlul de acolo.

Nu e proasta mutarea,e ceea ce a putut face un copil sarac fara relatii (si de o nationalitate necorespunzatoare pt Ducati) in conditiile date,atunci cand Big Dog a vrut fix ce vroia el....asta e.

Nu asta e problema,problema e ca nu are cap si merge 100% cand nu stie motoreta si/sau cand e accidentat.

La fel ca si la Vinales - superb talent,superba tehnica,small brains...si de aici pleaca neajunsurile acestea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  La 14.04.2025 la 6:23, Method a spus:

Deloc.Acosta merge foarte bine,ia de etalon pilotul established KTM,Binder,care a terminat mult in spatele lui.

Repet,nu il lua pe Vinales de etalon,el e o racheta care nu tine mai mult de o cursa.

 

Uita-te pe clasament,Acosta,Quartararo,you name it,au de luptat cu 3 GP25 si 3GP24 si in 90% din cazuri vor lua bataie de la ele cu ceasul de la gara.Indiferent daca sunt ei mari nume sau mari piloti samd.NU CONTEAZA.GP24's cu niste piloti ok ii vor bate si'n culcare si'n sculare pe aproape orice circuit.Asta e treaba.

 

Acosta a terminat pe 8,foarte bun rezultatul,singurul lucru care il putea face e sa il fi depasit pe Q,altceva...

Expand  

nu conteaza ca e cel mai bun ktm, conteaza ca tot hype-ul ala s-a dus pe pla.

si omu se bate pt top 10.. trist.

nu ca ar fi neaparat el de vina, doar n-a uitat sa se dea.

  La 14.04.2025 la 6:23, Method a spus:

Acum pt coaste...

Expand  

am auzit ca e greu sa si respiri.

  La 14.04.2025 la 6:23, Method a spus:

(si de o nationalitate necorespunzatoare pt Ducati)

Expand  

nu exista asa ceva.

intreaba-l pe satana de nationalitate.

  La 14.04.2025 la 6:23, Method a spus:

La fel ca si la Vinales - superb talent,

Expand  

cand? 2 etape din 22?

te f in el de talent.

macar omu si-a dat seama ca nu va iesi campion niciodata asa ca alearga dupa recorduri un record care poate fi atins.

 

apropo de recorduri

MM cu 4 ani pe bara egleaza nr de podiumuri ale lui JLo99.

 

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

image.thumb.png.4f2d67ce3a4dd5034236fd5397ce4e62.png

 

Eu v-am zis de multe ori ca nu va fi niciodata scandal in boxa Ducati. MM nu e Rossi si nici Francesco nu e Lorenzo.

Cei doi se inteleg bine si asa e si normal. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai zis eu, Vin face 2-3 curse bune pe sezon, in cel mai preafericit caz... in rest anonim complet.

 

Pedro pare ca are mai multe probleme la Factory decat avea la tech3, atmosefera mai relax, fara securea falimentului deasupra capului... dunno. Oricum inca merge bine comparativ cu celalti KTMisti

 

JM a avut o singura alegere de facut in momentul care Satana a aruncat-o pe aia cu eu nu merg la Pramac. A luat singurul loc la factory care era disponibil. Dar JM nu gandeste, nu lucreaza dupa o logica, el stie numai blana orbitoare si atat. Uite cum esti la un pas sa mori cu plamanu perforat ca tu fortezi intr-o cursa in care abia ai revenit din accidentare.

Unde nu-i cap vai de restu trupului..

 

  La 14.04.2025 la 6:44, B.B. a spus:

image.thumb.png.4f2d67ce3a4dd5034236fd5397ce4e62.png

 

Eu v-am zis de multe ori ca nu va fi niciodata scandal in boxa Ducati. MM nu e Rossi si nici Francesco nu e Lorenzo.

Cei doi se inteleg bine si asa e si normal. 

Expand  

 

Adevarat ca Satana nu e Rossi :D si nici nu va fii vreodata :P

 

back to our regular schedule: Pecco e un diplomat, dar cred ca fierbe in sinea lui. Oricum un week-end care a inceput bine dar si l-a distrus singur si metodic, calificari ratate, cazatura in sprint si fortat sa recupereze in GP a scos ce se putea.

 

Satana n-are rival sezonu asta. Oricat ne-am dori unii dintre noi.. n-are.. 2014 in the making.. Singurul lui rival e chiar el :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  La 14.04.2025 la 6:38, frigider a spus:

nu conteaza ca e cel mai bun ktm, conteaza ca tot hype-ul ala s-a dus pe pla.

si omu se bate pt top 10.. trist.

nu ca ar fi neaparat el de vina, doar n-a uitat sa se dea.

 

nu exista asa ceva.

intreaba-l pe satana de nationalitate.

 

apropo de recorduri

MM cu 4 ani pe bara egleaza nr de podiumuri ale lui JLo99.

Expand  

Ma,nu s-a dus,Acosta e curtat cica si de Ducati Spa,cel putin asa se zvoneste.Acosta ramane Acosta,parcursul de alien pana in motogp,cat si rezultatele as zice din motogp il recomanda drept alien.Si lumea de acolo intelege asta,chiar daca noi nu il mai luam in seama.

 

Lasa Marquez,nu il compara tu pe cel mai popular pilot din gp la ora actuala cu de-alde Jorge Martin Almoguera neica-nimeni.Sa fim seriosi.

Daca pe Jorge Martin il chema Giorgio Macaronni,cine stie,probabil ar fi intrat in locul lui Bagnaia la Ducati sau idk,oricum ar fi avut sanse mult mai mari.

 

Da am vazut si eu faza cu egalarea recordului lui Lorenzo - vezi ca ala a venit in gp in 2008,cand a fost cam pe bara jumatate de an rupandu-se si el a la JM,si a iesit de drept la sfarsit in 2018,in 2019 fiind accidentat non stop.

Deci JM a fost activ si in floare 10 ani,Marcelino e din 2013 aici...4 ani pe bara....vreo 8 ani a fost in floare.

Intradevar,Marcelino e superior,nici nu incape in discutie.

 

Cred ca,procent pe procent,e superior si lui Rossi - ala a avut 189 de podiumuri,dar cariera masiva de...22 de ani nu? (nu mai apuca Marcelino atatia ani in gp)

Rossi a fost smecher pt ca nu a facut greseli mari care sa il faca sa stea mult pe bara,singura eroare a fost in 2012 vreo cateva etape....respekt.

  La 14.04.2025 la 6:44, B.B. a spus:

Eu v-am zis de multe ori ca nu va fi niciodata scandal in boxa Ducati. MM nu e Rossi si nici Francesco nu e Lorenzo.

Cei doi se inteleg bine si asa e si normal.

Expand  

:lol:

Da da da colegu,se inteleg foarte bine cand Marcelino e in control iar Pecco e pe recuperari.

Stai sa vedem cand Pecco va prinde cateva circuite unde e superior si Marcelino pierde controlul si face o lucratura specifica,lucratura din care Pecco sau amandoi vor sfarsi pe burta.Iar acest lucru se va intampla mai devreme sau mai tarziu - vezi Portimao 2024.

Atunci sa-i vedem cum se inteleg :bounce:

  La 14.04.2025 la 6:49, Cavaleru a spus:

fara securea falimentului deasupra capului...

Expand  

Stai stai stai,ca ei sunt tot in deep shit.S-a amanat cu 3 luni de la 25.02 pana la 25.05,timp in care KTM trebuie sa produca...455?sau ceva in genul de meleoane.De unde cand ei nu mai vand nimic,ba mai si cheltuie prin competitiii?

Securea va cadea.Si inca rapid.Sa vedem ce ramane dupa.

Acosta saracu de ce isi cauta el febril alt ghidon?Pt ca stie ca KTM is a dead end.

 

Da ia stai ma nene ma,nu mai vine "Bembeul" sa ii ia?Sa il aduca si pe marele Toprak sa le arate la descultii astia din gp cum se merge cu motoreta?Eei? :P

  La 14.04.2025 la 6:49, Cavaleru a spus:

JM a avut o singura alegere de facut in momentul care Satana a aruncat-o pe aia cu eu nu merg la Pramac. A luat singurul loc la factory care era disponibil. Dar JM nu gandeste, nu lucreaza dupa o logica, el stie numai blana orbitoare si atat. Uite cum esti la un pas sa mori cu plamanu perforat ca tu fortezi intr-o cursa in care abia ai revenit din accidentare.

Unde nu-i cap vai de restu trupului..

Expand  

Foarte adevarat...din pacate.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vine bmw ca nu e asa simplu. poate din 2027. dar greu de crezut. astia sunt isteti cu banii si cu investitiile. doar ca wsbkul nu are aceeasi poularitate ca motogepe ...

 

image.thumb.png.0f46a87e00af657de999aa71fa3862b3.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  La 14.04.2025 la 7:13, Method a spus:

 

:lol:

Da da da colegu,se inteleg foarte bine cand Marcelino e in control iar Pecco e pe recuperari.

Stai sa vedem cand Pecco va prinde cateva circuite unde e superior si Marcelino pierde controlul si face o lucratura specifica,lucratura din care Pecco sau amandoi vor sfarsi pe burta.Iar acest lucru se va intampla mai devreme sau mai tarziu - vezi Portimao 2024.

Atunci sa-i vedem cum se inteleg :bounce:

 

Expand  

Tu in aceeasi fraza spui lucruri care se bat cap in cap.

Deci au existat ceva incidente intre ei si totusi... cei doi sunt amici si se inteleg bine. Nu?

Sau se prefac amandoi sau le-a zis Gigi, "bai va ia mama dreaku daca aud ca va certati, daca va certati vin eu si va bat pe amandoi sa aveti de ce plange!! Ai dreaku golani"

 

Daca MM o sa faca o marlaneasca peste Pecco (nu stiu de unde le tot scoti si tot speri (cred?) ca MM mai face marlanii) o sa se tavaleasca, o sa se ridice si-o sa se stearga de pietris si apoi la press conference o sa zica:  this is racing, no hard feelings. :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   1 membru


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...