Bujia9 Postat Miercuri la 15:00 Share Postat Miercuri la 15:00 Va salut! Am inlocuit bateria la al meu Suzuki GS500F din 2007. Toate bune si frumoase, torn acid in fiecare celula pana la nivelul maxim, astept sa iasa bulele de aer, curat dupa ce pun dopurile. Las bateria sa stea cateva ore, iar apoi vreau sa o incarc. O pun pe incarcatoru de baterii de moto (luat de la Lidl) si imi apare mesajul error, iar mai apoi 0.0V. Zic nu se poate, verific cu multimetru. Asez acele de la multimetru pe borne, in partea de sus unde ar face contact suruburile cu care se prind cablurile la moto. 0.0V. Am zis poate trebuie sa mai astept sa isi faca acidu treaba. Dar ma gandesc sa masor in alt loc, si anume am bagat acele in gaurile de la borne, atingand partea de jos a acestora. 12.6V. Pfew ce usurare! Totusi inapoi pe incarcator aparea tot 0V. Pun bateria pe moto, fac o tura de vreo ora si ceva, cu opriri, porniri, totu bine. Ajung inapoi in oras o opresc in fata casei si dupa 5 minute vreau sa pornesc. Pun contactu totul normal se aprinde bordu, faru, apas butonu de pornit motoru se aude un click si se stinge tot. Invart cheia on-off. Nimic. Ridic scaunu, scot suruburile de la borne, ridic si bornele sa nu mai fie in contact cu bateria, pun la loc. Aceeasi problema, invart la on se aprinde bordu, dau de buton sa pornesc se aude un click si se stinge tot. Am impins moto pana la un prieten in apropiere si acum caut pe cineva care a avut problema asta sau ceva asemanator. Tin sa mentionez ca in timpul cand mergea moto la ralanti am masurat bateria si era catre 13V si turata in jur de 4000-5000rpm avea catre 13,5V. Ce sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Miercuri la 18:32 Share Postat Miercuri la 18:32 Baterie noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat ieri la 03:42 Share Postat ieri la 03:42 12 hours ago, Bujia9 said: Tin sa mentionez ca in timpul cand mergea moto la ralanti am masurat bateria si era catre 13V si turata in jur de 4000-5000rpm avea catre 13,5V. Ce sa fie? Nu incarca bine, trebuia sa ai minim 14V pe incarcare, ideal 14.4-14.5V. La ce spui tu aici abia daca iti incarca bateria dar numai daca ai merge constant cu 4-5000 de ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bujia9 Postat ieri la 10:22 Autor Share Postat ieri la 10:22 O sa caut si rezolvare la problema cu incarcarea, multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat ieri la 12:46 Share Postat ieri la 12:46 Salut, data viitoare mai pune si tu 150 lei, si ia o baterie AGM Sealed MF. Sa nu stai sa faci alchimie, mix, cu acid si alte prostii. Iei una cum trebuie, activata, Maintenance free. Apoi, daca ai masurat cum spui, asa cum ti-au spus colegii, se pare ca ai incarcarea pe duca-releu incarcare. adica asta: https://motocorner.ro/piese-si-consumabile/baterii-si-electrice/stator-si-regulator/regulator-tensiune-gz-suzuki-gs-500-89-03-dr-650s-90-91?gad_source=1&gad_campaignid=22311536572&gbraid=0AAAAAB7PL5uFetjg9rsV7XI6EBu3UrjO2&gclid=CjwKCAjw3_PCBhA2EiwAkH_j4g_MJ-WL4vVj-2egZOOJ8gMsoF8sVPdVl9fIxNtNDVEq9OlpTHC3SxoC-KsQAvD_BwE asta pare ceva no name china, dar ca idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat 4 ore în urmă Share Postat 4 ore în urmă nu poti sa faci un diagnostic sistemului de incarcare cu o baterie care clar are probleme. cel mai probabil una dintre borne nu face contact cum trebuie. imprumuta o baterie care intra acolo, pune-o pe redresor (este important ca bateria sa fie incarcata), porneste motorul si masoara incarcarea dupa minim 5 minute de functionare, ca la pornire suge mult curent motorul si iarasi nu poti face o diagnoza corecta. daca primele masuratori dupa 5-10 minute sunt ok (relanti/4000), da o tura de macar 10 minute si refa-le. daca totul e ok bateria este clar busita. ele stau mult pe rafturi, ani intregi, chiar daca nu au electrolit in ele se strica. succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat 3 ore în urmă Share Postat 3 ore în urmă Din ce ai povestit e clar o problema de contact imperfect. Curata bine bornele bateriei si ale motocicletei cu un smirghel fin, strange ferm bornele. E posibil ca acel contact imperfect sa fie in interiorul bateriei, caz in care iti trebuie alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.