kriszo Postat 11 ore în urmă Share Postat 11 ore în urmă Bună seara tuturor! Sunt curios despre cum decurge un control RAR în trafic, de la cineva cu experiență care a fost oprit în astfel de situații. Cel mai mult mă interesează dacă în timpul verificărilor măsoară emisiile de fum ale motocicletei și dacă astfel pot deduce puterea motorului. De asemenea, ce alte controale mai trece motocicleta în această verificare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat 3 ore în urmă Share Postat 3 ore în urmă (editat) Salutări, Emisiile de noxe nu se măsoară la motociclete. Nu se poate deduce puterea motorului din cantitatea de noxe pe care o scoate. In ceea ce privește restul operațiunilor de verificare a motocicletei, tine mult și de angajatul RAR care face treaba asta. Una este ceea ce prevede planul de verificare și alta ce face el în realitate. In mod sigur se identifica motocicleta prin verificarea seriei de cadru și motor. Se poate verifica sistemul de lumini, dimensiunile și gradul de uzura al anvelopelor, eventualele jocuri ale rulmenților, pierderile de lichide (ulei motor, furca, lichid de frana), funcționarea claxonului. In principiu sunt aceleași verificări care se fac și la ITP. Editat 3 ore în urmă de MirceaB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flower-Power Postat 3 ore în urmă Share Postat 3 ore în urmă Acum 8 ore, kriszo a spus: Cel mai mult mă interesează dacă în timpul verificărilor măsoară emisiile de fum ale motocicletei și dacă astfel pot deduce puterea motorului. Whaaaat? Nu exista asa ceva nici la mașini, nici la motociclete..cum ar putea sa facă asta, care e principiul dptdv care ar permite lucrul asta..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Microbec Postat 2 ore în urmă Share Postat 2 ore în urmă 1 hour ago, MirceaB said: In mod sigur se identifica motocicleta prin verificarea seriei de cadru și motor. Se poate verifica sistemul de lumini, dimensiunile și gradul de uzura al anvelopelor Si evacuarea. Daca nu este stock, e nevoie de documente care sa ateste omologarea pentru a circula pe drumurile publice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.