Method Postat 7 ore în urmă Share Postat 7 ore în urmă (editat) Acum 39 minute, xt600 a spus: Nu stau sa caut in topicurile de anul trecut, unde am combatut intens pe marginea acestui subiect, dar pentru ca m-ai mentionat, iti amintesc ca anul trecut, cand oficiali Yamaha faceau declaratii, conform carora motorul V4 era deja in lucru, tu inca sustineai sus si tare ca acel V4 este doar un zvon si ca nu il vor scoate. Acest narativ l-ai dezvoltat si l-ai sustinut inca de la aparitia primelor stiri in presa. Argumentele tale: Yamaha nu este in stare sa faca un V4; ca nu are nici un sens sa scoata un V4, pe care sa il foloseasca doar un an; construirea unui motor V4 presupune un buget foarte mare si ca Yamaha nu are bani si/sau nu vrea sa investeasca (unul dintre miturile tale).Uite ca realitatea crancena te contrazice. Yamaha a facut nu numai un motor ci si o motoreta noua, construita in jurul unui motor V4. Ti-am explicat si atunci ca eu nu sustin si nu am sustinut niciodata ca "Yamaha nu stie sa faca motoare V4" - astea sunt vorbele tale pe care mi le-ai atribuit mie,da rewind si ai sa te convingi - stiu f bine ce am zis. Da,perfect de acord - cand motorul se zvonea ca e in lucru (tot ce aveam erau zvonuri) - eu spuneam ca sunt doar zvonuri,si da asa am zis si sustin - Yamaha nu are sens sa scoata un V4 pe care sa il arunca dupa 1 an,exact - construirea unei motorete total noi presupune un buget minim dublu fata de bugetul Yamaha,iar pe baza istoriei recente a Yamaha - ce naiba te-ar face sa crezi ca investesc,cand ei la Missano aduceau fix o bascula,au mai facut pana acum asa ceva? E foarte interesant pt mine cum tu ai crezut 100% - incredere oarba in ceea ce au spus cei de la Yamha (avand in vedere ca niciodata in viata lor nu au mai mers cu 2 proiecte paralele si nu au mai cheltuit asemenea bani in gp) dar nu ai crezut declaratiile normale as zice ale unui sef de echipa reputat.De ce??? Acum 39 minute, xt600 a spus: De acum trebuie sa o faca pentru mana unui pilot care stie cu V-urile si care stie si vrea sa lucreze pentru dezvoltarea proiectului. Realizezi ca tot acest efort cu V4 dezvoltat in graba in paralel cu L4 actual a fost pt a-l pastra pe Quartararo la ei nu? Adica e grav daca nu ai inteles asta. Problema e ca acuma trebuie sa si mearga acest V4 ca ala sa stea beyound 2027 la ei. Eu sper sa semeneze cu Aprilia dar na...wishful thinking,cine stie care pe unde va ateriza... Acum 39 minute, xt600 a spus: Sunt de acord cu tine, ca locul de la uzina era pentru JM, mai ales ca urma sa castige (sau avea mari sanse sa castige) titlul mondial. Pe MM voia sa il pastreze in ograda Ducati, la o echipa de client, cu o motoreta de uzina. Mai pe romaneste, Jiji voia sa fie si cu sula prin mai si cu sufletul in rai, numai ca MM i-a dat un oral scurt si planul lui win win s-a prabusit cu o simpla fraza dintr-o conferinta de presa. I-a cazut fata lui Jiji, cum bine spui, iar lui JM i-a pierit zambetul. Iar din momentul in care a aflat ca l-au semnat pe satana, Pecco nu a mai dormit, nu a mai mancat, etc. Cu siguranta, in semnarea lui MM, la echipa de uzina, un cuvant greu (de fapt, decisiv) l-a avut Domenicali. Asa cum in semnarea cu Gresini, sunt ferm convins, un cuvant decisiv l-a avut Dorna prin persoana lui Ezpeleta. Deci, da, aducerea lui MM la echipa de uzina nu a fost in plan, dar este cu siguranta cel mai bun transfer pe care l-a facut si il va mai face Ducati ever. Exact asta am zis tot timpul,de ce ne certam? 1.Gigi a declarat ca nu e interesat de MM la Factory - eu l-am crezut 2.Dupa cum bine ai spus Gigi vroia sa nu il piarda totusi si sa il semneze cu Pramac - lucru care ne-a fost dezvaluit insa ff tarziu,in acel weekend,asta am spus eu tot timpul,insa singura diferenta e ca eu credeam ca Jiji il va pastra la Gresini,el insa se gandea la Pramac,oh,well same thing.Pt gigi,pt MM s-a dovedit ca e o mare diferenta. 3.99% locul la uzina era pt JM - de aia au si batut palma !!! (vorbele lui JM din acea vineri dimineata),insa pana duminica oha,salut 4.cand MM a dat bomba ca el nu semneaza nimic cu Pramac planul lui Gigi s-a dus pwli de suflet plus ca s-a implicat Domenicali.The rest is history. Si f bine zici - MM a fost cel mai bun transfer al lui Gigi dupa toti italienii posibili si imposibili pe care ii adusese pana acum,no argue. 100% de acord cu ce zici - deci in concluzie l-a vrut Gigi la echipa ? Factory? Pai si tu spui cu subiect si predicat ca si mine ca NU - el l-a vrut pe JM!! Ee mai nene ma,asta e fix ceea ce am zis eu tot timpul si pt care mi-am luat n hate'uri.So... #jijinulvrea Acum 28 minute, B.B. a spus: Ducati l-ar fi luat cu siguranta si in 2024 Deja bati campii. Acum 39 minute, xt600 a spus: Yamaha L4 este singura de pe grila care inca mai arata a... motocicleta Mie imi place si Aprilia,mi se pare foarte flowy. Editat 6 ore în urmă de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 6 ore în urmă Share Postat 6 ore în urmă mm e mm putea pleca de oriunde oriunde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 6 ore în urmă Share Postat 6 ore în urmă Acum 32 minute, B.B. a spus: Eu vreau sa zic ca eu cred sincer ca avea deja ARANJAT un deal cu "Jiji nu-l vrea", chiar as plusa inca o data si as spune ca a fost dorinta lui MM sa mearga la Gresini intai, Jiji nu-l vrea l-ar fi luat direct la Factory din 2024. Plecarea de la Honda a lui MM a fost foarte grea pentru el, fara ceva valoros in mana nu ar fi plecat niciodata. Hmm.. nu stiu ce sa zic.. teoria mea este ca sentimentele lui Jiji fata de MM au fluctuat de-a lungul timpului. Cand Mimisor ii snopea cu bataia, l-ar fi vrut, dar cum spaniolul nu era interesat, strugurii erau acrii si in consecinta declara ca nu eeste interesat de el, etc, etc. Apoi, dupa accidentarea cu toate complicatiile, prin care a trecut Marc, cand nimeni nu mai credea in vreo revenire a lui la nivelul care l-a consacrat, nici jiji nu a mai crezut in el si nu l-a mai dorit. Repet, este credinta mea, venirea lui la Gresini s-a facut "pe pile". Sunt convins ca s-a implicat inclusiv Ezpeleta in toata afacerea asta si i-a explicat lui Domenicali si lui Jiji, ca pentru binele competitiei, satana trebuie sa ajunga la Ducati. Ca in acel moment, nu a fost foarte dorit, o arata si faptul ca Gigel, sub tot felul de pretexte puerile, nu i-a pus la dispozitie nici macare varianta finala a GP23. Dupa ce i-a vazut prestatiile si telemetria, pe o motocicleta dificila, si-a dat seama ca are de-a face cu un supertalent si, sunt convins, a dorit sa il pastreze, insa nu sa il aduca la echipa de uzina, unde JM prin prisma rezultatelor, era mai indreptatit sa ajunga. Si asta a fost planul initial al lui Gigel... JM la uzina, MM la Pramac cu motocicleta si sustinere de uzina. Cu Bagnaia, pilot principal la uzina, Dall' Igna isi asigura un adevarat dream team, cu cei mai buni trei piloti ai campionatului. Numai ca Marquez i-a stricat planurile si bine a facut. Acum, ca MM a distrus concurenta, iar Pecco e pe niciunde, Luigi este in love cu MM... Cam asa vad eu treaba cu "jiji nu-l vrea". Ba l-ar fi vrut, ba nu l-ar fi vrut, in functie de situatie... Acum 50 minute, Method a spus: Realizezi ca tot acest efort cu V4 dezvoltat in graba in paralel cu L4 actual a fost pt a-l pastra pe Quartararo la ei nu? Adica e grav daca nu ai inteles asta. Problema e ca acuma trebuie sa si mearga acest V4 ca ala sa stea beyound 2027 la ei. Eu sper sa semeneze cu Aprilia dar na...wishful thinking,cine stie care pe unde va ateriza... 100% de acord cu ce zici - deci in concluzie l-a vrut Gigi la echipa ? Factory? Pai si tu spui cu subiect si predicat ca si mine ca NU - el l-a vrut pe JM! Mie imi place si Aprilia,mi se pare foarte flowy. Am inteles foarte bine pentru cine se construieste acel V4, numai ca stii cum este.. nu intotdeauna este pentru cine se pregateste... Eu sper sa plece. Oriunde, numai sa plece. Eu am spus lucrurile astea de cand se intamplau evenimentele cu pricina. Repet: in acel moment Gigi voia sa il pastreze la o echipa de client, cu motocicleta si sutinere de uzina. La factory il voia pe JM, cu care aproape batuse palma. Acest aranjament era important si din alt punct de vedere: cu JM la uzina si MM la Pramac, Jiji pastra si echipa Pramac in ograda proprie, adica win, win, win... Vezi ca in postul de mai sus, am aratat ca sentimentele si intentiile lui Gigi fata de MM au fluctuat in functie de conjunctura. Eu nu am spus niciodata ca Jiji nu l-a vrut niciodata. Au fost momente in care l-ar fi vrut.. probabil visa la el. Apoi, foarte probabil, nu l-a mai vrut (accidentat, rupt, aparent terminat, etc), dupa care l-a vrut (a aratat cu GP23 ca nu era deloc terminat), dar in planurile lui, nu avea pentru el un loc la uzina. Deci atentie la nuante. Si atentie la declaratii... cum spuneam, declaratiile nu se potrivesc mereu cu adevaratele dorinte ale celui care le face. De asta iti sugeram sa le iei cu spirit critic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat 5 ore în urmă Share Postat 5 ore în urmă (editat) Acum 37 minute, xt600 a spus: Hmm.. nu stiu ce sa zic.. teoria mea este ca sentimentele lui Jiji fata de MM au fluctuat de-a lungul timpului. Cand Mimisor ii snopea cu bataia, l-ar fi vrut, dar cum spaniolul nu era interesat, strugurii erau acrii si in consecinta declara ca nu eeste interesat de el, etc, etc. Apoi, dupa accidentarea cu toate complicatiile, prin care a trecut Marc, cand nimeni nu mai credea in vreo revenire a lui la nivelul care l-a consacrat, nici jiji nu a mai crezut in el si nu l-a mai dorit. Repet, este credinta mea, venirea lui la Gresini s-a facut "pe pile". Sunt convins ca s-a implicat inclusiv Ezpeleta in toata afacerea asta si i-a explicat lui Domenicali si lui Jiji, ca pentru binele competitiei, satana trebuie sa ajunga la Ducati. Ca in acel moment, nu a fost foarte dorit, o arata si faptul ca Gigel, sub tot felul de pretexte puerile, nu i-a pus la dispozitie nici macare varianta finala a GP23. Dupa ce i-a vazut prestatiile si telemetria, pe o motocicleta dificila, si-a dat seama ca are de-a face cu un supertalent si, sunt convins, a dorit sa il pastreze, insa nu sa il aduca la echipa de uzina, unde JM prin prisma rezultatelor, era mai indreptatit sa ajunga. Si asta a fost planul initial al lui Gigel... JM la uzina, MM la Pramac cu motocicleta si sustinere de uzina. Cu Bagnaia, pilot principal la uzina, Dall' Igna isi asigura un adevarat dream team, cu cei mai buni trei piloti ai campionatului. Numai ca Marquez i-a stricat planurile si bine a facut. Acum, ca MM a distrus concurenta, iar Pecco e pe niciunde, Luigi este in love cu MM... Cam asa vad eu treaba cu "jiji nu-l vrea". Ba l-ar fi vrut, ba nu l-ar fi vrut, in functie de situatie... Și aici sunt perfect de acord cu tine.No argue. Tot ce am spus eu e ca Gigi nu îl vroia la factory de aceea l-am și asemănat atunci pe MM cu amanta aceea bună pe care o dorești dar care e prea high maintenance ca să o iei de nevastă - de aia vroia sa ii dea un culcuș frumos la Pramac.Dar...amanta a fost șmecheră și i-a tras preșul de sub picioare. Acum 37 minute, xt600 a spus: Am inteles foarte bine pentru cine se construieste acel V4, numai ca stii cum este.. nu intotdeauna este pentru cine se pregateste... Eu sper sa plece. Oriunde, numai sa plece. Same here. Și eu sper sa plece. Sunt convins ca nu din aceleași motive cu tine, dar chiar m-as bucura sa plece. Și Aprilia e singura echipă la care ar fi logic sa se ducă- nu îndrăznesc nu îndrăznesc sa sper la un Ducati factory,ca aia ar fi visul cel mai indrazneț si al lui si al nostru- ce batalii am vedea... Dar măcarAprilia si tot ar fi bine. Revenind la prezent,Memelu a ridicat ritmul 1.30.5,încă mai e jumătate de sec pana la record,Bagnaia vad ca s-a trezit. Yamaha V4 si speranțe mari dar pana una-alta si pe un circuit high-grip nici una nu prinde Q2.Mda. Și un lucru bun - ambele Aprilia direct in Q2. Editat 5 ore în urmă de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 5 ore în urmă Share Postat 5 ore în urmă (editat) Acum 12 minute, Method a spus: Sunt convins ca nu din aceleași motive cu tine, dar chiar m-as bucura sa plece. Și Aprilia e singura echipă la care ar fi logic sa se ducă- nu îndrăznesc nu îndrăznesc sa sper la un Ducati factory,ca aia ar fi visul cel mai indrazneț si al lui si al nostru- ce batalii am vedea... Dar măcarAprilia si tot ar fi bine. Vreau sa plece,... sa strice si motoretele altora... Mmm..sa vedem cum se vor face jocurile pe piata transferurilor, dar nu stiu ce sanse ar avea sa ajunga la Ducati. Mai este si Acosta in ecuatie. Si chiar daca ar ajunge la Ducati, nu la factory.. La Aprilia va ajunge doar daca pleaca JM, dar daca tantalaul revine la sentimente mai bune, s-ar putea sa nu mai vrea sa plece de la Aprilia. Dar este prematur sa vorbim despre transferuri... pentru 2026 grila este facuta, insa la anul va fi din nou show, macar in ceea ce priveste negocierile noilor contracte.. . Editat 5 ore în urmă de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat 4 ore în urmă Share Postat 4 ore în urmă Foarte bine pana acum pianu v4, la mai putin de 6 zecimi de Q si sa nu mai punem la socoteala ca a cazut pe final deci n-a apucat sa dea mai multe ture de full cox. A si batut 2 piane L4. Ha sa vedem ce va face maine si mai ales Duminică in cursă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat 4 ore în urmă Share Postat 4 ore în urmă Tin sa va amintesc ca sunteti pe topic de cursa, "Generale" e alaturi. Oricum, cred ca o idee buna ar fi un topic special "Method vs. XT600 despre GP". Si mai tin sa amintesc sau sa aduc la cunostinta, doar asa, tangential si off topic, desigur, ca substantivul "narativ" nu exista in romana. Exista "naratiune", ceea ce inseamna "povestire", in niciun caz "ipoteza", sensul in care tot folositi unii romglezismul "narativ". Scuze, n-am putut sa ma abtin...ma zgarie me urechi sau pe ochi, depinde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat 2 ore în urmă Share Postat 2 ore în urmă On topic: MM le-a rupt fășu'. Buni Honda. Ambii in Q2. Quartalabo o suge, din ceva promițător a rams pe 12. A trecut iar la mărgele. Bezzechi îmi arată ca nu e doar o întâmplare ci ca poate fi consistent on top. Bravo lui. I-a dat o mana de ajutor si colegului Martin care a intrat in Q2 direct pt prima data anul acesta si cu Aprilia. Aaa si colacul peste pupăză: Si-a revenit Pecco, un P6 daca nu ma lasa memoria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 2 ore în urmă Share Postat 2 ore în urmă ^totusi a fost dezastrue tapa trecuta pt Aprilia. dar da, de obicei se misca binisor. oricum Q are ceva sanse sa intre in Q2. totusi iesise cu mediu, asa spuneau Gigeii, ar fi vazut si banda pe cauciuc. nush , nu ma pricep. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat 1 oră în urmă Autor Share Postat 1 oră în urmă Acum 50 minute, frigider a spus: ^totusi a fost dezastrue tapa trecuta pt Aprilia. dar da, de obicei se misca binisor. oricum Q are ceva sanse sa intre in Q2. totusi iesise cu mediu, asa spuneau Gigeii, ar fi vazut si banda pe cauciuc. nush , nu ma pricep. dezastru in calificari, ca in cursa Bez a fost scos si in sprint si in GP.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat 1 oră în urmă Share Postat 1 oră în urmă Deci? Grila? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat 8 minute în urmă Autor Share Postat 8 minute în urmă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.