danypop Postat 3 ore în urmă Share Postat 3 ore în urmă https://www.facebook.com/TNTSportsBikes/videos/630052353291530/?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 3 ore în urmă Share Postat 3 ore în urmă Acum 4 minute, Method a spus: Nu cred ca "se oftica" nimeni. poate colegul de mai sus, dupa el titlurile lui MM sunt false ca s-a retras Casey. ok o fi o teorie fortata dar totusi, nu prea se aplica. da, nu stie nimeni ce ar fi iesit. dar de la asta la "titlu fals" vs dovezile pe fata ca cei 4 ani lipsa s-au luat titluri false.. plm. poate exagerez si eu dar asta e realitatea. stiu ca Honda era in cadere dar daca MM nu disparea brusc poate putea tine pasul sau macar se putea bate. au fost niste campionate de circ cu Peco recuperand acele 90 de puncte,fratica.. sau Peco luat titlu cu 5 DNF uri, a fost un record ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 3 ore în urmă Share Postat 3 ore în urmă 1 oră în urmă, frigider a spus: Nu înțeleg cum au fost surprinși de consum, nu au testat? Adică gen "full cox 2x ture. Plm. Este prima dataa cand motocicleta asta a legat 27 de tururi in cursa. Probabil se asteptau si ei la un consum mai mic, dar au fost luati prin surprindere de setoasă... Iti dai seama ca de acum urmeaza setarile de finete. Important este rezultatul. Chiar si in conditiile astea, a intrat in top 14, cu un pilot de teste. Fara problemele de consum, AFer ar fi fost cu siguranta ceva mai rapid si cine stie, poate ar mai fi castigat o pozitie. Una peste alta, desigur au mult de munca cam in toate aspectele, dar sunt optimist. Motoreta are potential. Chiar si asa, zic ca in mana unui pilot cu sezon regulat, ar putea fi mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat 3 ore în urmă Share Postat 3 ore în urmă (editat) Acum 13 minute, frigider a spus: poate colegul de mai sus, dupa el titlurile lui MM sunt false ca s-a retras Casey. ok o fi o teorie fortata dar totusi, nu prea se aplica. da, nu stie nimeni ce ar fi iesit. dar de la asta la "titlu fals" vs dovezile pe fata ca cei 4 ani lipsa s-au luat titluri false.. plm. poate exagerez si eu dar asta e realitatea. stiu ca Honda era in cadere dar daca MM nu disparea brusc poate putea tine pasul sau macar se putea bate. au fost niste campionate de circ cu Peco recuperand acele 90 de puncte,fratica.. sau Peco luat titlu cu 5 DNF uri, a fost un record ala. Nu,colegul a mers pe firul rationalmentului tau conform caruia citez "daca MM cade,nu stie nimeni sigur daca ar fi fost invins" Pai - daca MM cade - a fost invins.Asta se aplica pt Q pierzandu-si capul in 2020 (a si recunoscut) pt MM cazand ca boul in Jerez 2020 si rupandu-se pe n ani,pt Q pierzandu-si iar capul in 2022 si cazand prin Australia samd,si Pecco "recuperand" 96 de puncte,pt JM pierzandu-si capul in la sfarsit de 2023 samd. Asta cred ca incerca sa exprime colegul,nu un hate la Marquez... Acum 7 minute, xt600 a spus: Este prima dataa cand motocicleta asta a legat 27 de tururi in cursa. Probabil se asteptau si ei la un consum mai mic, dar au fost luati prin surprindere de setoasă... Iti dai seama ca de acum urmeaza setarile de finete. Important este rezultatul. Chiar si in conditiile astea, a intrat in top 14, cu un pilot de teste. Fara problemele de consum, AFer ar fi fost cu siguranta ceva mai rapid si cine stie, poate ar mai fi castigat o pozitie. Una peste alta, desigur au mult de munca cam in toate aspectele, dar sunt optimist. Motoreta are potential. Chiar si asa, zic ca in mana unui pilot cu sezon regulat, ar putea fi mai sus. True that - e un rezultat bun,e un rezultat bun faptul ca a terminat si nu s-a stricat. Ca nu a cazut bascula pe jos ca nu a pocnit motorul ca e totul la locul lui ca merge cat de cat competitiva,sau nu i-a sarit lantul - nu fac misto,dar e normal ca in primele stagii de dezvoltare ale unui proiect nou sa se intample si asemenea lucruri,e testing phase,iar ei au avut la dispozitie foarte putin timp pt testing. Problemele pe consum sunt insignifiante,cred ca e mai nasol pt ei ca au probleme de constanta a comportamentului de la un tur la altul dupa cum zicea A.Fer.Dar na,testing. Sa vedem la anul.Problema e faptul ca in 2027 trebuie sa o schimbe iar... Editat 3 ore în urmă de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat 3 ore în urmă Share Postat 3 ore în urmă Acum 25 minute, Method a spus: Dar nu au concesii? Nu am citit regulamentul,astia din tear...A,C care o fi ultimul se supun si ei celor 2 omolagari?Ca parca puteau face teste cate vor samd samd Pe partea de aero se pare că n-au concesii. E ciudat ca se permite schimbarea mobrei cu totul dar nu si a carenelor/elementelor aero. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat 2 ore în urmă Share Postat 2 ore în urmă Intradevar era bine pt 2026 sa mearga un pilot factory pe ea,dar A.Fernandez nu e gluga de coceni,nu e ca pilotii aia japos care aveau 4-5s mai mult,adica omul e competent. Eh...oricum mai sunt 6 etape.Parca pot aduce wildcard la destul de multe etape si ei nu cred ca au adus pana acum wildcards in multe randuri,deci l-ar putea aduce pe asta pe urmatoarele weekenduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 2 ore în urmă Share Postat 2 ore în urmă Acum 40 minute, danypop a spus: https://www.facebook.com/TNTSportsBikes/videos/630052353291530/?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v amuzant da stupid Acum 51 minute, Method a spus: astia din tear *tier Adevăru e ca doar asa sa mai apară Miller la TV. Sau în pietriș Acum 24 minute, danypop a spus: Pe partea de aero se pare că n-au concesii. E ciudat ca se permite schimbarea mobrei cu totul dar nu si a carenelor/elementelor aero. Probabil e vb de limitare de costuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 2 ore în urmă Share Postat 2 ore în urmă Acum 33 minute, Method a spus: ....mi se pare vorba lui Acosta cea mai frumoasa si spectaculoasa revenire a unui sportiv dupa a lui Jordan. E un proiect "grabit" direct in productie,si e normal sa fie tot felul de mishaps. Nu trebuie sa mergem pana la Jordan, au mai fost reveniri spectaculoase in motorsport. Doohan, era sa isi piarda piciorul, revine si ia 5 titluri la rand. Niki Lauda, dupa oribilul accident din '76 , revine si castiga al doilea titlu in 1977... si cred ca au mai fost si altele, dar, intr-adevar, ceea ce reuseste Marquez anul asta este incredibil. Hai mah, colegu', mah... pai pana acum sustineai sus si tare ca Yamaha se misca in reluare, ca lucreaza in ritmul lor foarte lent, ca nu vin cu nimic nou, ca poliseaza suruburi, ca nu baga bani, iar amu, cand vin cu o motoreta noua, spui ca este un proiect "grabit". Mai rau, il contrazici chiar pe LGBTQ, care se plangea si el de lipssa de reactivitate la Yamaha. Pai ce facem? Dam drumul la un nou mit pe forum, cel al proiectului "grabit"? Nu merge asa, te rog sa fii consecvent! As zice ca, dimpotriva, proiectul este in intarziere, pentru ca au fost mai multe amanari, in testele private au livrat puterea progresiv, adica au lucrat in stilul lor, cu pasi mici, pentru a intelege fiecare modificare pe care o faceau. Numai de proiect grabit nu poate fi vorba. Ca unul care am urmarit fenomenul, prin presa, ma vad nevoit sa nu accept teoria "proiectului grabit" Mi se pare cat se poate de normal ca o motocicleta care nu a mai fost testata in regim de cursa, o motoreta in varianta.. beta, daca ma pot exprima asa, sa aibe niste boli ale copilariei. Cum spui si tu, consumul este ultima lor grija, mult mai grav este felul in care variaza coomportamentul motocicletei de la un tur la altul, mai ales ca in accest stadiu nici nu inteleg ce ar putea sa cauzeze acel comportament. Cat despre faptul ca nu s-a stricat, iti inteleg ironia, dar vorbim totusi de Yamaha, nu de KTM, Royal Enfield si alte motorete facute de tigani. Este drept ca mai pot aparea probleme de fiabilitate, mai ales in stadiul asta de dezvoltare, dar totusi.. Acum 3 ore, frigider a spus: Nu chiar. MM s a bătut cu legende si a luat titluri. Băieții de acum doar cu MM pe bara au luat titluri. Dacă era pe bune mm vs stoner ceva mi spune ca mm nu avea rezultatele de acum ale lui Peco. Poate chiar câștiga stoner da mm era undeva pe 2 - 3. Altfel se lăsa Legitimitatea de campion a lui MM nu mai are nevoie de nici o validare. MM a facut si face istorie. Ca unul care am urmarit cursele lui Stoner, i-am vazut rezultatele, performantele, felul in care (nu) gestiona presiunea, atat spun: in lupta directa pentru titlu MM vs Stoner, MM l-ar fi distrus pe australian. Chiar Stoner a recunoscut intr-un interviu ca in weekendurile de cursa, ii placea munca cu echipa din FP-uri, lupta pentru pole, dar ca pentru el cursele propriu-zise au fost o corvoada. Il consumau nervos foarte mult. De altfel s-a vazut in 2008, dupa ce Yamaha si-a rezolvat problemele tehnice si a incaltat pneuri Bridgestone, Rossi (alt caine care stia specula slabiciunile adversarilor) l-a ridiculizat, de-a dreptul. Nu, Stoner nu ar fi facut fata lupului tanar care era MM, in 2013, cand a venit la clasa MotoGP. Victorii de etapa, da, ar mai fi luat, dar titlul, nu cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 1 oră în urmă Share Postat 1 oră în urmă Acum 42 minute, xt600 a spus: Ca unul care am urmarit cursele lui Stoner, i-am vazut rezultatele, performantele, felul in care (nu) gestiona presiunea, atat spun: in lupta directa pentru titlu MM vs Stoner, MM l-ar fi distrus pe australian. Chiar Stoner a recunoscut intr-un interviu ca in weekendurile de cursa, ii placea munca cu echipa din FP-uri, lupta pentru pole, dar ca pentru el cursele propriu-zise au fost o corvoada. Il consumau nervos foarte mult. De altfel s-a vazut in 2008, dupa ce Yamaha si-a rezolvat problemele tehnice si a incaltat pneuri Bridgestone, Rossi (alt caine care stia specula slabiciunile adversarilor) l-a ridiculizat, de-a dreptul. Nu, Stoner nu ar fi facut fata lupului tanar care era MM, in 2013, cand a venit la clasa MotoGP. Victorii de etapa, da, ar mai fi luat, dar titlul, nu cred. ramane totusi necunoscut deznodamantul. ne putem da cu parerea. versus fapte - cu mm nimic, fara mm alti campioni, apare mm si papa alti campioni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 1 oră în urmă Share Postat 1 oră în urmă Chiar acum, frigider a spus: ramane totusi necunoscut deznodamantul. ne putem da cu parerea. versus fapte - cu mm nimic, fara mm alti campioni, apare mm si papa alti campioni. Fara discutie, dar vazandu-i la lucru pe amandoi si vazand diferenta de mindset dintre ei, as zice ca afirmatia mea ar fi avut mari sanse sa se adevereasca. Banii i-as fi pus pe Marquez. Corect! Cu demonul pe circuit, nu am fi vorbit astazi de campioni precum Mir, Quartararo, Pecco. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat 29 minute în urmă Autor Share Postat 29 minute în urmă Si poza cu lantu lui Acosta declarand forfait Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 18 minute în urmă Share Postat 18 minute în urmă nu inteleg cum la moto2 se merge in limtare uneori cand ajunge in limitare nu ar trebui sa dea nasol in nas? la ei pare ca nu face nimic. sau au ceva vreun mecanism? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.