Sari la conținut

16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera


Cavaleru
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 194
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 4 minute, Method a spus:

Nu cred ca "se oftica" nimeni.

poate colegul de mai sus, dupa el titlurile lui MM sunt false ca s-a retras Casey. :) 
ok o fi o teorie fortata dar totusi, nu prea se aplica.
da, nu stie nimeni ce ar fi iesit.
dar de la asta la "titlu fals" vs dovezile pe fata ca cei 4 ani lipsa s-au luat titluri false..  plm.

 

poate exagerez si eu dar asta e realitatea.

stiu ca Honda era in cadere dar daca MM nu disparea brusc poate putea tine pasul sau macar se putea bate.

au fost niste campionate de circ cu Peco recuperand acele 90 de puncte,fratica..

sau Peco luat titlu cu 5 DNF uri, a fost un record ala.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, frigider a spus:

Nu înțeleg cum au fost surprinși de consum, nu au testat? Adică gen "full cox 2x ture.

Plm.

Este prima dataa cand motocicleta asta a legat 27 de tururi in cursa. Probabil se asteptau si ei la un consum mai mic, dar au fost luati prin surprindere de setoasă... Iti dai seama ca de acum urmeaza setarile de finete. Important este rezultatul. Chiar si in conditiile astea, a intrat in top 14, cu un pilot de teste. Fara problemele de consum, AFer ar fi fost cu siguranta ceva mai rapid si cine stie, poate ar mai fi castigat o pozitie. Una peste alta, desigur au mult de munca cam in toate aspectele, dar sunt optimist. Motoreta are potential. Chiar si asa, zic ca in mana unui pilot cu sezon regulat, ar putea fi mai sus. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, frigider a spus:

poate colegul de mai sus, dupa el titlurile lui MM sunt false ca s-a retras Casey. :) 
ok o fi o teorie fortata dar totusi, nu prea se aplica.
da, nu stie nimeni ce ar fi iesit.
dar de la asta la "titlu fals" vs dovezile pe fata ca cei 4 ani lipsa s-au luat titluri false..  plm.

 

poate exagerez si eu dar asta e realitatea.

stiu ca Honda era in cadere dar daca MM nu disparea brusc poate putea tine pasul sau macar se putea bate.

au fost niste campionate de circ cu Peco recuperand acele 90 de puncte,fratica..

sau Peco luat titlu cu 5 DNF uri, a fost un record ala.

Nu,colegul a mers pe firul rationalmentului tau conform caruia citez "daca MM cade,nu stie nimeni sigur daca ar fi fost invins"

Pai - daca MM cade - a fost invins.Asta se aplica pt Q pierzandu-si capul in 2020 (a si recunoscut) pt MM cazand ca boul in Jerez 2020 si rupandu-se pe n ani,pt Q pierzandu-si iar capul in 2022 si cazand prin Australia samd,si Pecco "recuperand" 96 de puncte,pt JM pierzandu-si capul in la sfarsit de 2023 samd.

Asta cred ca incerca sa exprime colegul,nu un hate la Marquez...

Acum 7 minute, xt600 a spus:

Este prima dataa cand motocicleta asta a legat 27 de tururi in cursa. Probabil se asteptau si ei la un consum mai mic, dar au fost luati prin surprindere de setoasă... Iti dai seama ca de acum urmeaza setarile de finete. Important este rezultatul. Chiar si in conditiile astea, a intrat in top 14, cu un pilot de teste. Fara problemele de consum, AFer ar fi fost cu siguranta ceva mai rapid si cine stie, poate ar mai fi castigat o pozitie. Una peste alta, desigur au mult de munca cam in toate aspectele, dar sunt optimist. Motoreta are potential. Chiar si asa, zic ca in mana unui pilot cu sezon regulat, ar putea fi mai sus. 

True that - e un rezultat bun,e un rezultat bun faptul ca a terminat si nu s-a stricat.

Ca nu a cazut bascula pe jos ca nu a pocnit motorul ca e totul la locul lui ca merge cat de cat competitiva,sau nu i-a sarit lantul :) - nu  fac misto,dar e normal ca in primele stagii de dezvoltare ale unui proiect nou sa se intample si asemenea lucruri,e testing phase,iar ei au avut la dispozitie foarte putin timp pt testing.

Problemele pe consum sunt insignifiante,cred ca e mai nasol pt ei ca au probleme de constanta a comportamentului de la un tur la altul dupa cum zicea A.Fer.Dar na,testing.

Sa vedem la anul.Problema e faptul ca in 2027 trebuie sa o schimbe iar...

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, Method a spus:

 

Dar nu au concesii?

Nu am citit regulamentul,astia din tear...A,C care o fi ultimul se supun si ei celor 2 omolagari?Ca parca puteau face teste cate vor samd samd

Pe partea de aero se pare că n-au concesii. E ciudat ca se permite schimbarea mobrei cu totul dar nu si a carenelor/elementelor aero. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar era bine pt 2026 sa mearga un pilot factory pe ea,dar A.Fernandez nu e gluga de coceni,nu e ca pilotii aia japos care aveau 4-5s mai mult,adica omul e competent.

Eh...oricum mai sunt 6 etape.Parca pot aduce wildcard la destul de multe etape si ei nu cred ca au adus pana acum wildcards in multe randuri,deci l-ar putea aduce pe asta pe urmatoarele weekenduri.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 40 minute, danypop a spus:

amuzant da stupid :D 

Acum 51 minute, Method a spus:

astia din tear

*tier 

 

Adevăru e ca doar asa sa mai apară Miller la TV.

Sau în pietriș :)

Acum 24 minute, danypop a spus:

Pe partea de aero se pare că n-au concesii. E ciudat ca se permite schimbarea mobrei cu totul dar nu si a carenelor/elementelor aero. 

Probabil e vb de limitare de costuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 33 minute, Method a spus:

....mi se pare vorba lui Acosta cea mai frumoasa si spectaculoasa revenire a unui sportiv dupa a lui Jordan.

 

E un proiect "grabit" direct in productie,si e normal sa fie tot felul de mishaps.

 

Nu trebuie sa mergem pana la Jordan, au mai fost reveniri spectaculoase in motorsport. Doohan, era sa isi piarda piciorul, revine si ia 5 titluri la rand. Niki Lauda, dupa oribilul accident din '76 , revine si castiga al doilea titlu in 1977... si cred ca au mai fost si altele, dar, intr-adevar, ceea ce reuseste Marquez anul asta este incredibil.

 

Hai mah, colegu', mah... pai pana acum sustineai sus si tare ca Yamaha se misca in reluare, ca lucreaza in ritmul lor foarte lent, ca nu vin cu nimic nou, ca poliseaza suruburi, ca nu baga bani, iar amu, cand vin cu o motoreta noua, spui ca este un proiect "grabit". Mai rau, il contrazici chiar pe LGBTQ, care se plangea si el de lipssa de reactivitate la Yamaha. Pai ce facem? Dam drumul la un nou mit pe forum, cel al proiectului "grabit"? Nu merge asa, te rog sa fii consecvent! As zice ca, dimpotriva, proiectul este in intarziere, pentru ca au fost mai multe amanari, in testele private au livrat puterea progresiv, adica au lucrat in stilul lor, cu pasi mici, pentru a intelege fiecare modificare pe care o faceau. Numai de proiect grabit nu poate fi vorba. Ca unul care am urmarit fenomenul, prin presa, ma vad nevoit sa nu accept teoria "proiectului grabit" :)

Mi se pare cat se poate de normal ca o motocicleta care nu a mai fost testata in regim de cursa, o motoreta in varianta.. beta, daca ma pot exprima asa, sa aibe niste boli ale copilariei. Cum spui si tu, consumul este ultima lor grija, mult mai grav este felul in care variaza coomportamentul motocicletei de la un tur la altul, mai ales ca in accest stadiu nici nu inteleg ce ar putea sa cauzeze acel comportament. 

Cat despre faptul ca nu s-a stricat, iti inteleg ironia, dar vorbim totusi de Yamaha, nu de KTM, Royal Enfield si alte motorete facute de tigani. Este drept ca mai pot aparea probleme de fiabilitate, mai ales in stadiul asta de dezvoltare, dar totusi.. 

 

Acum 3 ore, frigider a spus:

Nu chiar.
MM s a bătut cu legende si a luat titluri.
Băieții de acum doar cu MM pe bara au luat titluri.
 

Dacă era pe bune mm vs stoner ceva mi spune ca mm nu avea rezultatele de acum ale lui Peco.
Poate chiar câștiga stoner da mm era undeva pe 2 - 3.
Altfel se lăsa :)

 

Legitimitatea de campion a lui MM nu mai are nevoie de nici o validare. MM a facut si face istorie. 

 

Ca unul care am urmarit cursele lui Stoner, i-am vazut rezultatele, performantele, felul in care (nu) gestiona presiunea, atat spun: in lupta directa pentru titlu MM vs Stoner, MM l-ar fi distrus pe australian. Chiar Stoner a recunoscut intr-un interviu ca in weekendurile de cursa, ii placea munca cu echipa din FP-uri, lupta pentru pole, dar ca pentru el cursele propriu-zise au fost o corvoada. Il consumau nervos foarte mult. De altfel s-a vazut in 2008, dupa ce Yamaha si-a rezolvat problemele tehnice si a incaltat pneuri Bridgestone, Rossi (alt caine care stia specula slabiciunile adversarilor) l-a ridiculizat, de-a dreptul. Nu, Stoner nu ar fi facut fata lupului tanar care era MM, in 2013, cand a venit la clasa MotoGP. Victorii de etapa, da, ar mai fi luat, dar titlul, nu cred.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 42 minute, xt600 a spus:

Ca unul care am urmarit cursele lui Stoner, i-am vazut rezultatele, performantele, felul in care (nu) gestiona presiunea, atat spun: in lupta directa pentru titlu MM vs Stoner, MM l-ar fi distrus pe australian. Chiar Stoner a recunoscut intr-un interviu ca in weekendurile de cursa, ii placea munca cu echipa din FP-uri, lupta pentru pole, dar ca pentru el cursele propriu-zise au fost o corvoada. Il consumau nervos foarte mult. De altfel s-a vazut in 2008, dupa ce Yamaha si-a rezolvat problemele tehnice si a incaltat pneuri Bridgestone, Rossi (alt caine care stia specula slabiciunile adversarilor) l-a ridiculizat, de-a dreptul. Nu, Stoner nu ar fi facut fata lupului tanar care era MM, in 2013, cand a venit la clasa MotoGP. Victorii de etapa, da, ar mai fi luat, dar titlul, nu cred.  

ramane totusi necunoscut deznodamantul.

ne putem da cu parerea.

 

versus fapte - cu mm nimic, fara mm alti campioni, apare mm si papa alti campioni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, frigider a spus:

ramane totusi necunoscut deznodamantul.

ne putem da cu parerea.

 

versus fapte - cu mm nimic, fara mm alti campioni, apare mm si papa alti campioni.

Fara discutie, dar vazandu-i la lucru pe amandoi si vazand diferenta de mindset dintre ei, as zice ca afirmatia mea ar fi avut mari sanse sa se adevereasca. Banii i-as fi pus pe Marquez.

 

Corect! Cu demonul pe circuit, nu am fi vorbit astazi de campioni precum Mir, Quartararo, Pecco.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, frigider a spus:

e pacat si stupid,

yamaha parca era cu cele mai multe concesii.

dep, dar nu a tinut mult bucuria :) 

sper ca ai mancat inghetata atunci cand ai castigat, nu la ceva timp dupa, ca s-ar fi amarit :D 


pai bucuria castigarii ramane. Nu a tinut mult motivatia de a mai urmari cursele. Dar, asta nu are legatura cu pariul☺️

Acum 55 minute, frigider a spus:

nu inteleg cum la moto2 se merge in limtare uneori

cand ajunge in limitare nu ar trebui sa dea nasol in nas?

la ei pare ca nu face nimic.

sau au ceva vreun mecanism?

Au ceva electronic 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, xt600 a spus:

Nu trebuie sa mergem pana la Jordan, au mai fost reveniri spectaculoase in motorsport. Doohan, era sa isi piarda piciorul, revine si ia 5 titluri la rand. Niki Lauda, dupa oribilul accident din '76 , revine si castiga al doilea titlu in 1977... si cred ca au mai fost si altele, dar, intr-adevar, ceea ce reuseste Marquez anul asta este incredibil.

:agree:

Acum 3 ore, xt600 a spus:

Hai mah, colegu', mah... pai pana acum sustineai sus si tare ca Yamaha se misca in reluare, ca lucreaza in ritmul lor foarte lent, ca nu vin cu nimic nou, ca poliseaza suruburi, ca nu baga bani, iar amu, cand vin cu o motoreta noua, spui ca este un proiect "grabit". Mai rau, il contrazici chiar pe LGBTQ, care se plangea si el de lipssa de reactivitate la Yamaha. Pai ce facem? Dam drumul la un nou mit pe forum, cel al proiectului "grabit"? Nu merge asa, te rog sa fii consecvent! As zice ca, dimpotriva, proiectul este in intarziere, pentru ca au fost mai multe amanari, in testele private au livrat puterea progresiv, adica au lucrat in stilul lor, cu pasi mici, pentru a intelege fiecare modificare pe care o faceau. Numai de proiect grabit nu poate fi vorba. Ca unul care am urmarit fenomenul, prin presa, ma vad nevoit sa nu accept teoria "proiectului grabit" 

Yamaha se misca in reluare - nu sunt nebun sau rautacios,ci ma uit la ceea ce au facut in recent times :

- aducerea cutiei seamless in 2013 la 2 ani dupa Honda (2011) si la 1 an dupa ceilalti constructori,si doar pe upshift

- lipsa totala de reactie la schimbarea uni-soft cat mai ales a gumelor din 2016,motoreta fiind aprox identica cu cea din 2015 si total neadaptata la noile gume,lucru taxat de ambii piloti de atunci - Rossi&Lorenzo

- lipsa unui test team european cu piloti europeni care sa aiba niste timpi normali,Yamaha insista sa faca toate testele cu piloti japonezi (4,5s/tur mai slabi) lucru criticat indelung de Rossi

- lipsa unui satelite team cu o moto actuala ,Poncharal fiind intampinat cu refuz cand a cerut-o,a parasit Yamaha aceasta ramanand fara satelite team,lucru care au declarat ca nu ii deranjeaza,2 ani au stat asa apoi brusc au vrut satelite team in persoana lui Petronas - care oferea bani buni pt asa ceva

- stadiul de dezvoltare incet al partii aero - au fix aceleasi aripioare din 2017 pana acum

- decaderea rapida din 2021 de cand era cea mai buna motoreta de pe grila pana acum cand e fix ultima

Samd samd,am spilcuit din ce tin eu minte,asa in viteza,sunt convins ca mai sunt destule exemple de lipsa de reactie a Yamaha.

 

E normal,cand dupa ce (zeci de) ani la rand au ars-o asa,eu sa nu ii cred cand zic ca in anul asta vor face nu un proiect ci vor merge cu 2 proiecte paralele L4 si V4 cu bugetele pt asa ceva si cu tot ce comporta un asemenea efort,mai mult decat dublu fata de ce faceau pana acum.Te-am intrebat si pe tine dar desigur ca nu mi-ai raspuns - ce te face sa ii crezi,de ce erai atat de convins ca vor face asta?Pt ca Yamaha de-a lungul timpului a declarat multe lucruri care s-au dovedit a fi doar declaratii.De ce ar fi diferita situatia din 2025?

 

Si aparte de scosul V4'lui (pe care vor fi obligati la sfarsitul anului viitor sa il arunce) si de "revirimentul" aproape inexistent al actualului proiect.. sau hai sa zicem ca a fost o mica revigorare cu cele 3 pole'uri dar mai ales cu locul 2 de la Jerez,Yamaha e tot ultima tot nu a rezolvat mare lucru,e tot acolo de unde vroia sa iasa la inceput de an,iti dai seama nu?

 

Adica eu nu as declara triumfator nimic pana nu as vedea  niste rezultate concrete.Pt ca pana acum nu vedem nimic,toate sunt proiecte de viitor si sperante - V4 oricum anul asta nu va concura.Iar la anul...sa vedem daca nu e tot ultima si cu V4 ca si cu L4.

Tot pe acelasi subiect - timpi teste de azi ora 12 :

1.Alex MarquezSPABK8 Gresini Ducati (GP24)1:30.714s

...

18.Fabio QuartararoFRAMonster Yamaha (YZR-M1)+1.067s (V4)

 

Nu trag nici o concluzie de aici,asteptam declaratiile pilotilor.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 35 minute, Method a spus:

Te-am intrebat si pe tine dar desigur ca nu mi-ai raspuns - ce te face sa ii crezi,de ce erai atat de convins ca vor face asta?Pt ca Yamaha de-a lungul timpului a declarat multe lucruri care s-au dovedit a fi doar declaratii.

 

Eu de asta nu i-am crezut - au mai spus ei multe de-a lungul timpului si...zero.De ce ar fi diferita situatia din 2025?

 

Iti raspund acum: pentru ca au fost declaratii OFICIALE, atat in momentul in care au decis trecerea la un motor V4, cat si ulterior, cand se afla in diferitele stadii de executie. Oficiale! Adica boss-ii de la Yamaha au declarat in interviuri, in pressa, etc ca vor construi un V4. Nu Carlo Pernat, nu comentatorii romani, nu noi, aici pe forum, ci oamenii de la Yamaha.  In lumea in care traiesc eu, in general, cand faci asemenea declaratii, ai ceva pe masa. Japonezii (stiu ca nu iti plac, dar trebuie sa te dezamagesc) sunt oameni seriosi. Nu sunt sefii de la KTM, care dadeau declaratii foarte optimiste (sa nu spun altfel) dar ei erau cu un picior in groapa. 

Apoi au venit alte declaratii ale oficialilor Yamaha, in care spuneau explicit "gata! avem motorul". Iar spun, nu te apuci sa minti prin presa cu asa ceva. Mai ales la Yamaha,  nu este cazul unui asemenea comportament. Tu nici la momentul respectiv nu credeai ca exista motorul si o tineai pe a ta, desi toata presa si toate declaratiile confirmau acest lucru. Imi aduc aminte ca iti puneam link-uri si tu te incrancenai sa sustii ca nu exista nici un V4 Yamaha. Este o atitudine de neinteles. Iar sa gandesti in clisee de genul "Yamaha s-a miscat incet in trecut, se va misca incet si acum" este lipsit de logica. Pana la urma, viteza cu care se misca, depinde de bani, de vointa politica la nivelul boardului si de oamenii implicati in proiect. Pe vremea lui Lin Jarvis, asa o fi fost cum spui tu, intre timp, conducerea sa schimbat iar Paolo Pavesio pare un tip pus pe treaba. De cand a venit el, uite ca Yamaha, aia slaba, cum spui tu, ia pole-uri, se claseaza in prima linie a grilei, are o baza, in timp ce anul trecut era la coada clasamentului. Aaa, ca in cursa pleaca din prima  linie si sfarseste pe 14-15.. mai este nevoie si de un pilot cu sange in instalatie. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, xt600 a spus:

Iti raspund acum: pentru ca au fost declaratii OFICIALE

Pai fix asa OFICIAL au declarat ca nu au nevoie de echipa satelit,ca mai apoi dupa 1 an sa declare fix invers.Asta e un exemplu ce mi-a ramas in cap,dar toate declaratiile lor sunt oficiale.

Cand ii promiteau lui Rossi marea cu sarea tot oficial declarau,so?

Acum 1 oră, xt600 a spus:

Tu nici la momentul respectiv nu credeai ca exista motorul

Eu nu am spus ca nu exista motorul - eu am spus ca motorul e primul pas,si ca ei trebuie sa construiasca o motoreta in jurul acelui motor - motoreta perfect functionala si diferita de cea actuala.

Nu credeam ca o vor termina anul asta?CLAR CA NU ! De ce nu credeam acest lucru?Pai baza pe TOATA istoria lor recenta.

Acum 1 oră, xt600 a spus:

Iar sa gandesti in clisee de genul "Yamaha s-a miscat incet in trecut, se va misca incet si acum" este lipsit de logica.

Sunt de parere ca nu - pt a vedea cum va reactiona un om sau un grup de oameni te uiti la ce a facut inainte nu?De aia vine lumea cu CV la angajare.

Daca vine unul si zice "am fost puscarias numa de prostii m-am tinut dar acum m-am schimbat,vreau sa ma puneti director,voi da 100% pt firma nu mai fac prostii",care ar fi reactia ta? :D

Acum 1 oră, xt600 a spus:

Pe vremea lui Lin Jarvis, asa o fi fost cum spui tu, intre timp, conducerea sa schimbat iar Paolo Pavesio pare un tip pus pe treaba. De cand a venit el, uite ca Yamaha, aia slaba, cum spui tu, ia pole-uri, se claseaza in prima linie a grilei, are o baza, in timp ce anul trecut era la coada clasamentului.

Pe vremea lui Jarvis lua si victorii de etapa si campionate,nu doar pole'uri (si nu vreau sa deschid iar subiectul cat la suta din pole'urile alea sunt datorate lui Q si cat motoretei),deci pana una-alta Pavesio mai are de demonstrat cate ceva.Ok - e la inceput no argue,dar eu personal sunt Toma necredinciosul,asteptam sa vedem si noi niste rezultate reale inainte sa declamam triumfatori ca "Yamaha did it" ?!

Si anul asta e tot in coada clasamentului !!!

 

Pana una-alta,vesti de la testul de azi :

Word from the paddock this afternoon is that Fabio Quartararo. is not overly happy with what he has felt from the V4 bike so far. 

He says a lot of the problems with the current bike remain. 

Of course, it is very early days with this project and a lot more work needs to be done on it. But that's not an encouraging start.

 

Deci...pot sa nu ma entuziasmez inca?

Sau o luam iarasi in brate pe aia cu "Quartararo acest gay LGBTQ care nu stie sa o utilizeze nici pe asta la maxim"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Method a spus:

Pai fix asa OFICIAL au declarat ca nu au nevoie de echipa satelit,ca mai apoi dupa 1 an sa declare fix invers.Asta e un exemplu ce mi-a ramas in cap,dar toate declaratiile lor sunt oficiale.

Da, la vremea cand Tech3 a parasit barca Yamaha, declaratia lor era una corecta. Ei nu vedeau echipa de client ca pe un partener ci doar ca pe un... client, caruia ii dadeau material de concurs de cati bani avea. Ulterior au inteles si ei ca in noua strategie a constructorilor europeni, echipa de client a devenit un fel de echipa B, care preia multe din sarcinile de testare, plus ca le oferea mai multa elasticitate in politica de achizitie a pilotilor. Cand s-au trezit, si-au dat seama de prostia facuta si atunci au inceput sa isi schimbe declaratiile. Incearca sa te ancorezi in sinergia faptelor si sa nu te ratacesti prin meandrele concretului... :D. Glumesc... :) 

Eu nu am spus ca nu exista motorul

Ba fix asta faceai, te indoiai de existenta motorului, desi era stire oficiala. 

 

.....pt a vedea cum va reactiona un om sau un grup de oameni te uiti la ce a facut inainte nu?De aia vine lumea cu CV la angajare.

Daca era pe baza de CeVeu, Quartararo nu pupa la clasa mare. Cateodata trebuie sa lasi CV-ul la o parte si sa te uiti cu atentie la om. De aceea sunt interviurile.. ;)

 

Daca vine unul si zice "am fost puscarias numa de prostii m-am tinut dar acum m-am schimbat,vreau sa ma puneti director,voi da 100% pt firma nu mai fac prostii",care ar fi reactia ta? :D

Reactia mea ar fi sa il angajez de proba pentru 6 luni. Daca ma fura il dau afara si ii dau referinte bune, sa mearga cu ele la concurenta... :crack::lol:

 

Si anul asta e tot in coada clasamentului !!!

Nu "tot la coada clasamentului", ci "la coada clasamentului". Anul trecut lingura de lemn a fost adjudecata de Honda. ;)

 

Pana una-alta,vesti de la testul de azi :

Word from the paddock this afternoon is that Fabio Quartararo. is not overly happy with what he has felt from the V4 bike so far. 

He says a lot of the problems with the current bike remain. 

Tu realizezi ca de mai bine de trei ani, cam de prin 2022, incoace, Fabiolei nu i-a placut nimic, dar nimic, din ce a adus uzina? Bai, da' nimic,nimic!! In aceste conditii, iti dai seama ca omul baga in ceata intregul departament de R&D, oamenii aia nu stiu in ce directie sa o apuce. De asta tot spun, omuletul asta mai mult incurca procesul de dezvoltare, in mare parte, de asta si bat pasul pe loc, pentru ca primadona nu le da o directie. Vezi declaratiile de la Honda: oamenii aia puncteaza clar ce e bine si ce nu este bine, dau o directie. Margelatu este nemultumit si atat.. nimic nu merge, motoreta are a lot of problems, foarte interesant ca sunt cam aceleasi cu cele ale motoretei actuale, desi are o arhitectura schimbata aproape in totalitate, etc.. Iti dai seama ce om de feedback este individul??? Sincer, abia astept sa il vad plecat de la Yamaha. Este clar ca omul nu stie ce vrea, nu are o directie. Sa mearga sa mai strice si alte motociclete.  Go, Quarta, gooo!!! 

 

Deci...pot sa nu ma entuziasmez inca?

Poti sa faci ce doresti. In ceea ce ma priveste, pentru ca sunt realist, nu ma asteptam sa rupa gura targului, in testele de astazi, mai ales dupa declaratiile destul de bine punctate ale lui Augusto Fernandez. Ce asteptari poti sa ai de la un prototip beta?? Colegu', motoreta asta este o platforma de teste, este fundatia de la care pornesc in dezvoltarea proiectului V4. Intre aceasta motocicleta si cea cu care se va concura sezon regulat vor fi diferente semnificative. Ce asteptari aveai??? Este imbucurator ca AFer a terminat in puncte, chiar si in conditiile in care a avut probleme cu consumul. Asadar, potential exista, dar nah.. nu place primadonei cu marjeli... 

 

Sau o luam iarasi in brate pe aia cu "Quartararo acest gay LGBTQ care nu stie sa o utilizeze nici pe asta la maxim"?

Nu stie sa o utilizeze maxim, in cursa. E ciuca batailor, il violenteaza pana si pilotii rookie. Nu realizeaza ca o cursa nu este un tur lansat, ca o cursa are mai multe tururi, ca trebuie sa isi conserve pozitia sau sa castige pozitii mai bune, ca trebuie sa isi adapteze ridingul. Pleaca de pe 3 si termina pe 8, la 20 sec de lider.. Marini termina in fata lui si ii da trei secunde... Marini! Pe Honda, care nu este mai breaza. Aldeguer, termina pe 6 si ii da aproape 5 sec. Il bat nu numai baietii mari, dar si piloti din esalonul doi valaric, pe motorete din aceeasi clasa de concesii. Asta este crancena realitate, @Method. Cum exploateaza el motoreta la maxim, daca are rezultatele astea? In conditiile in care cu aceeasi motocicleta, pe unele circuite se bate la prima linie a grilei? Asta imi spune ca motoreta are potential, problema este la pilot, care nu stie sa utilizeze acel potential in cursa. Asta este realitatea care ne doare. Iti spun, nici cu alta motocicleta nu este cu mult mai breaz. 

!

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....și impresiile post-test despre V4 (dau link și nu comentez nimic ca să nu mi se spună iar ca sunt eu cel cârcotaș) : Quartararo Shatters Hopes: New M1 V4 Struggles Mirror Old Engine Woes

 

The sensations are very similar to those with the inline-four engine. Of course, we have a lot of work to do, but the feelings are still not optimal. I have nothing else to add,” he bluntly stated, pouring cold water on the fervent expectations surrounding the M1 V4.

When pressed on whether the new bike was an improvement over its predecessor, Quartararo did not mince words:

At the moment, it’s worse. In Barcelona, I felt some differences that I considered improvements, but here I haven’t found them yet. Right now, I don’t sense any progress in the areas where we need it, but as the team says, there’s potential—at least in theory.”

The question of adapting his riding style to the V4 engine also arose, and Quartararo responded with confidence: “No problem, I can adapt quickly. The issue isn’t the V4 engine; I don’t believe it’s the solution to all our problems because they’re identical to what I faced before, both in Barcelona and here. While Montmeló was slightly better due to its fluidity, this track has slower corners, and the bike feels aggressive.”

We need to address the front end along with other issues such as electronics, setup, and more. The list is long,” he admitted, hinting at the monumental challenges ahead.  When asked about the potential for improvement, Quartararo remained guarded: “There’s potential, but I won’t specify how much.” He also revealed that discussions with fellow riders Miller and Fernandez echoed his sentiments, underscoring the collective struggle within the Yamaha camp. “Our comments are the same, but that doesn’t mean they’re positive,” he remarked, clearly indicating a shared frustration.

The narrative took a deeper dive when Quartararo mentioned Augusto’s complaints about vibrations upon corner entry. “It’s not a confidence issue at the front; it’s about making the bike turn, where the inline-four excels. That’s the strength of our current bike, but it’s the only one we have. The new one is currently lacking in that area, and I haven’t found any truly positive aspects yet. We must figure out what can be done,” he concluded, leaving a trail of questions swirling in the air.

 

Deci cu alte....V4 Yamaha are aceleași probleme ca L4 Yamaha dar singurul punct bun al L4 (initial turning) nu mai exista pe V4.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...