Sari la conținut

22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community


Postări Recomandate

Acum 24 minute, apriliacluj a spus:

Eu nu inteleg de ce au fost asa de fericiti cei de la Honda ca au urcat din clasa D de concesii in clasa C ???? Doar de prestigiu? Ete pwula marioara....

Dpmdv mai bine ramaneau in D, doara aveau mult mai multe concesii si perspective, directii de dezvoltare.

Da, nici mie nu mi se pare o "performanta" oportuna. Macar in presezon si in prima jumatate a sezonului 2026 sa fi beneficiat de concesiile de la clasa D. 

 

In alta ordine de idei, nu am apucat sa vad cursa. Poate se indura colegul @frigider cu un link. Intrebarea mea este, cum a reusit Q sa abandoneze? A fortat limitele in ultima cursa? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 128
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 16 ore, danypop a spus:

Da, cu Marc e o alta poveste dar chiar si asa cred ca vor fi multe curse in care Aprilia se va impune chiar si cu Marc pe circuit. Evident, sper ca Martin sa faca de data asta sezon complet. 

🤣🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, apriliacluj a spus:

Eu nu inteleg de ce au fost asa de fericiti cei de la Honda ca au urcat din clasa D de concesii in clasa C ???? Doar de prestigiu? Ete pwula marioara....

Dpmdv mai bine ramaneau in D, doara aveau mult mai multe concesii si perspective, directii de dezvoltare.

testele luau mult timp, asa vor avea mai mult timp liber ;)

oricum moto a progresat.

Acum 1 oră, damager a spus:


o sa vedem in test realitatea. 11 sec fata de bulega nu pare un rezultat extrem de convingator

la ce anume ai raspuns? 

Acum 56 minute, B.B. a spus:

🤣🤣

 

sunt dati unde nu merge ok mm si aia e, profita cine poate.

cum a fost silverstone unde mm a mers dubios rau - a avut parca noroc cu steagu rosu cand cazusera si el si AM? 

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, apriliacluj a spus:

Eu nu inteleg de ce au fost asa de fericiti cei de la Honda ca au urcat din clasa D de concesii in clasa C ???? Doar de prestigiu? Ete pwula marioara....

Dpmdv mai bine ramaneau in D, doara aveau mult mai multe concesii si perspective, directii de dezvoltare.

Nici eu nu vad avantajul.Adica daca ar fi fost la F1 sigur ar fi "trantit-o" (la figurat) pt a mentine concesiile pana la anul.

Dar ei au alta parere...idk - “Nothing lost” for Honda despite MotoGP concession change

 

 

In alta ordine de idei,pe taramul Yamaha V4,pana si piloti de teste recunosc ca nu e ce trebuie : Now Yamaha need to create the real V4

Probleme unde nu au avut niciodata - front :

“It's not a secret at all. The front is what we're missing.

We can cover it by a soft tyre, some setup. We can put patches. But we have a clear direction to take now in the winter.”

He added: “The pace is not super far, don't forget we don't have the [full] engine.

“There's a lot of things that we don't have and the bike is not behaving that bad."

 

Totusi,Fernandez spune actuala moto nu e nici pe departe o motoreta completa si ca versiunea "full-V4" va fi gata abia la Sepang la anul :

"This first package came from the Inline bike. Now we're going to see in the [Sepang] Shakedown the real V4. What Yamaha has in mind.Aerodynamics, electronics, everything has to be different. We have enough data.

“I have good feelings on the bike. The lap times are not bad, the engine is not ready. I'm confident that we will have a good bike. Praying for the engine! Because everybody says that it's going to be good. And we need the engine nowadays in MotoGP.So hopefully we can have all the package ready for Sepang."

 

Ok - e normal cu un proiect asa de grabit sa fie probleme,speram ca la Sepang sa fie ceva cat de cat la nivelul...Honda,KTM...

Cred ca  - realist vorbind - de nivelul Aprilia sau si mai - Ducati nu cred ca poate fi vorba in urmatorii 2 ani la Yamaha.

 

Si asta face si mai fara noima aceasta dezvoltare pripita a acestui V4 care la sfarsit de 2026 va fi aruncat la gunoi indifernt cat de bun sau rau va fi pt ca din 2027 motoarele vor avea alt alezaj si alta cursa - daca schimbi alezajul dar si cursa,schimbi tot.

Au facut motorul asta doar pt a-l convinge pe Q sa ramana?Si oricum nu il vor convinge pt ca in mod aproape sigur nu va fi la nivelul competitiei pana in primavara cand incep frasuielile si semnarea contractelor si francezul trebuie sa ia o decizie.So?....

 

P.S. E ceva de vazut la cursa de moto2 - treburile fusesera transate oricum de cursa trecuta?Sa o descarc?Sau nu am pierdut nimic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, Method a spus:

speram ca la Sepang sa fie ceva cat de cat la nivelul...Honda,KTM..

cu v4 de la 0? esti optimist sa faca yamaha intr-un sezon cat altii in 5-6? de cand e ktm zic.

din moment ce yamaha nu a zis ca iese din GP clar trebuia o schimbare - asta cu v4 fiind ceea ce trebuie schimbat.

tu te gandesti pe 2 ani, yamaha se gandeste poate pe 5.

altfel daca nu se bat la titlu de ce sa ramana in GP?

 

si cu reset din 27 nu stie nimeni ca ducati va fi iar cea mai buna moto.

nu vreau sa spun ca vor fi sanse egale dar sanse mai mari pt restu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Deci pianistii cu 0 cunoștințe de v4(ma refer la prototipuri de gp) sa faca într-un an o mobra de la 0 care sa fie de la egal la egal cu onda 🤣🤣🤣🤣🤣 chiar si ktm 🤣🤣🤣🤣🤣🤣. Colegu.... iar te-ai intrecut pe tine 🙄 

Daaaar, sa las totuși o portiță, daca vor fi acolo cat de cat, nu neapărat la miime de sec cu onda/ktm, eu o spun cat se poate de sincer: TOCMAI AM ASISTAT LA O MINUNE! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 33 minute, Method a spus:

P.S. E ceva de vazut la cursa de moto2 - treburile fusesera transate oricum de cursa trecuta?Sa o descarc?Sau nu am pierdut nimic?

gandeste-te ca pana la teste nu o sa ai altceva de vazut.

are un punct de cotitura sa spunem cursa aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, Method a spus:

Nici eu nu vad avantajul.Adica daca ar fi fost la F1 sigur ar fi "trantit-o" (la figurat) pt a mentine concesiile pana la anul.

 

nu trebuia sa o tranteasca, 

ajungea sa iasa Marini mai larg intr-un viraj cat sa-l depaseasca Binder sau Miller si aia era...

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, danypop a spus:

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Deci pianistii cu 0 cunoștințe de v4(ma refer la prototipuri de gp) sa faca într-un an o mobra de la 0 care sa fie de la egal la egal cu onda 🤣🤣🤣🤣🤣 chiar si ktm 🤣🤣🤣🤣🤣🤣. Colegu.... iar te-ai intrecut pe tine 🙄 

Daaaar, sa las totuși o portiță, daca vor fi acolo cat de cat, nu neapărat la miime de sec cu onda/ktm, eu o spun cat se poate de sincer: TOCMAI AM ASISTAT LA O MINUNE! 

 

Acum 34 minute, frigider a spus:

cu v4 de la 0? esti optimist sa faca yamaha intr-un sezon cat altii in 5-6? de cand e ktm zic.

din moment ce yamaha nu a zis ca iese din GP clar trebuia o schimbare - asta cu v4 fiind ceea ce trebuie schimbat.

tu te gandesti pe 2 ani, yamaha se gandeste poate pe 5.

altfel daca nu se bat la titlu de ce sa ramana in GP?

 

si cu reset din 27 nu stie nimeni ca ducati va fi iar cea mai buna moto.

nu vreau sa spun ca vor fi sanse egale dar sanse mai mari pt restu.

Stati statii,nu sariti pe mine - Nu am afirmat ca Yamaha va fi la nivelul Honda sau KTM, eu am dat acolo best scenario pt ei - parerea mea proprie si personala,pe care nu am ezitat sa mi-o tot exprim de-a lungul anului e ca Yamaha va face un mare nimic cu acest V4 si ca nu e nu va fi la nivelul Honda si KTM.

 SI CHIAR DACA vor reusi sa vina cu o moto la nivelul a ceea ce as califica "tear 3" - Honda KTM (Yamaha fiind clar tear 4 - coada,desi colegul xt ne va spune acum ca Yamaha e la nivel cu Aprilia dar nu stie Q sa mearga cu ea :D ), TOT nu vor reusi sa il tina pe Q la echipa,care Q vrea moto cu care se poate bate la podium.

 

Am exprimat scenariul cel mai pozitiv,dar si daca li se aliniaza stelele si infaptuiesc best outcome ala tot pleaca,pt ca ala vrea moto de locurile 1-3.Si atunci imi puneam intrebarea - ce rost are acest V4 scos acum??? De ce nu un V4 scos in 2027 pt spec din 2027 and so on?

Acum 43 minute, frigider a spus:

asta cu v4 fiind ceea ce trebuie schimbat.

Nu cred ca vor reusi sa scoata semnificativ mai multa putere dintr-un V4 decat din L4.Teoretic V4 ar trebui sa vina cu mai multa putere dar eu nu cred ca Yamaha va reusi.Cred ca ei trebuie sa schimbe (multe) alte lucruri nu arhitectura motorului.

Sau hai sa o spun altfel - arhitectura motorului e ultima lor problema - acea schimbare ar trebui sa vina ca urmare a unui proces de design care sa duca la respectiva concluzie,nu pt a se alinia cu restul.

E ca si codita de stegosaur a lui Honda - degeaba si le pun in fiund daca nu inteleg la ce folosesc si de ce i-a facut pe cei de la Ducati sa foloseasca asa ceva...

Acum 47 minute, frigider a spus:

tu te gandesti pe 2 ani, yamaha se gandeste poate pe 5.

EI se gandesc pe 2 ani,nu eu.Tocmai asta era intregul meu rationalment - de ce sa nu te gandesti de acum pt 2027 cand va fi un mare reset ?!!!

ei se dau de ceasul mortii sa faca un motor pe care in 2027 il vor arunca la gunoi !

Nu era mai logic mai ales ca sunt in deep shiit sa faca un proiect paralel cu care sa mearga binisor de acum pt 2027?Cu motor de 850cc V4 corect ba da atunci sa iasa ceva? - nu vii acum cu aceasta struto-camila prin care sa ii arati lui Q "iata ca mergem si noi in directia celorlalti (tot ultimii suntem dar na good effort),si mai stai la noi ca ne dam silinta",ca mai apoi peste 1 an si ceva sa arunce totul si sa o ia de la (aproape) zero?

 

Sau ok - daca merg in 2026 cu V4/1000 in paralel cu V4/850 cu 2 proiecte paralele si le dezvolta in acelasi ritm luand de la 1000 lectiile si le aplica la noua moto de 850 jos palaria,asa da!

Dar sincer m-as mira maxim sa faca asa ceva,pt ca asta ar insemna un buget mult mai mare chiar decat au avut in acest an cand au dezvoltat 2 proiecte.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, apriliacluj a spus:

nu trebuia sa o tranteasca, 

ajungea sa iasa Marini mai larg intr-un viraj cat sa-l depaseasca Binder sau Miller si aia era...

 

 

e semn de progres in primul rand

in al doilea - vine marea resetare din 27.

1 oră în urmă, Method a spus:

arhitectura motorului e ultima lor problema

pai era ca nu putea depasi, L4 avand nevoie de viteza pe viraj.

 

plus v4 e mai ingust si deci ia moto mai putin aer in piept intre semafoare.

etc.

 

1 oră în urmă, Method a spus:

peste 1 an si ceva sa arunce totul si sa o ia de la (aproape) zero?

vor invata niste chestii despre v4 anu asta, daca nu incepeau acum - plecau de la 0 in 27.

mai bine sa inceapa din timp.

plm, tu nu esti de acord cu abordarea lor, aia e.

 

e posibil sa fi scos maxim din acel 4L.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, frigider a spus:

pai era ca nu putea depasi, L4 avand nevoie de viteza pe viraj.

 

plus v4 e mai ingust si deci ia moto mai putin aer in piept intre semafoare.

etc.

 

vor invata niste chestii despre v4 anu asta, daca nu incepeau acum - plecau de la 0 in 27.

mai bine sa inceapa din timp.

plm, tu nu esti de acord cu abordarea lor, aia e.

 

e posibil sa fi scos maxim din acel 4L.

Cred ca TOATE au nevoie de viteza pe viraj,nu doar L4....sau cel putin toti spre asta nazuiesc.

 

V4 e mai ingust,100% asta e un avantaj,no argue.Ca si packing insa,e mult mai nasol.

Vor invata,sau cel putin sa speram ca vor invata.

 

Nu cred ca "au scos maxim din acel 4L" ...ce inseamna asta?Ducati au scos maxim din V4 atunci?Ca au puterea cea mai mare.Nu o inteleg pe asta cu "au scos maxim din 4L"...

 

Intradevar eu nu sunt de acord cu abordarea lor,dar nu pt ca au lasat L4 si au trecut la V4 ci pt ca nu mi se pare a avea logica in ceea ce fac - nu mi s-a parut a avea un motiv logic pt care au trecut la V4 - au trantit brusc abordarea lor cu viteza pe viraj si L4 si au luat in brate V4 (si stop'n'go,nu?)

Nu sunt un nostalgic - aplaudam progresul dar eu cred ca nu au progresat ci doar imita,they're playing catch'up exact ca Honda cu aero.Si vor avea aceleasi rezultate pe care le-au avut si conationalii lor cu acea abordare.

 

Ca si idee - 850cc sunt ff aproape de cei 765cc ai lui Triumph la moto2,deci un L3 ar putea fi o abordare f interesanta,lasand loc si de aero.Ok,ok nu va fi la nivelul V4 ca si cuplu dar nu cred ca cuplul motor e raspunsul corect intotdeauna.Cred ca mult mai importanta la niste utilaje de 150kg/300 cai e punerea puterii la pamant.Just my 2 cents.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesantă statistică. Q a făcut singur mai multe puncte ca ceilalți 3 la un loc. Atât de slabi sunt ceilalți. Frustrarea la Q e relativ argumentată. In ce situație ar fi fost Yamaha fără el?

FB_IMG_1763396561623.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, frigider a spus:

tu nu, ei da.

altfel nu renuntau la el.

Rins a contrazis curentul V4 si a zis ca nu e asa o mare diferența între motoare.

Eu zic ca Rins...si cred ca se va vedea la anul.

Acum 3 ore, danypop a spus:

Ia să văd care râdeați de băiatul ăla Bulega 🙄🤔😂😂

Screenshot_20251117_193449_com.android.chrome.jpg

Asta e dură.

Chiar e păcat de cum a terminat sezonul Bagnaia.

Măcar mâine în teste sa facă ceva...

 

Acum 3 ore, Ovidiu M a spus:

Interesantă statistică. Q a făcut singur mai multe puncte ca ceilalți 3 la un loc. Atât de slabi sunt ceilalți. Frustrarea la Q e relativ argumentată. In ce situație ar fi fost Yamaha fără el?

FB_IMG_1763396561623.jpg

Vezi ca te aude colegul xt și face atac - tu nu ai tot auzit ca Q "nu știe sa exploateze motoreta Yamaha la adevărata ei valoare"?

Și ca "e bun doar pe un tur sec de circuit și atat"?Punctele le-a obținut...din greșeală :D

Sper sa o vad din 2027 pe Yamaha cu bravul Toprak la cârmă,și fără Q.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Ovidiu M a spus:

Interesantă statistică. Q a făcut singur mai multe puncte ca ceilalți 3 la un loc. Atât de slabi sunt ceilalți. Frustrarea la Q e relativ argumentată. In ce situație ar fi fost Yamaha fără el?

FB_IMG_1763396561623.jpg

Vroiam sa glumesc "cu Miller sau fără Miller tot acolo erau" dar a mai ciupit și Miller niște puncte, clar mai multe decât Olivera.

Acum 4 ore, danypop a spus:

Ia să văd care râdeați de băiatul ăla Bulega 🙄🤔😂😂

Screenshot_20251117_193449_com.android.chrome.jpg

N auzi ca prinde podium? :)

Acum 4 ore, Ovidiu M a spus:

Interesantă statistică. Q a făcut singur mai multe puncte ca ceilalți 3 la un loc. Atât de slabi sunt ceilalți. Frustrarea la Q e relativ argumentată. In ce situație ar fi fost Yamaha fără el?

FB_IMG_1763396561623.jpg

Multi îl urăsc pe q ca s a uitat la bani și acum se vaită.

Te gândești ca putea bifa și o victorie la Silverstone. Pe bune, fără if uri ca alea oricum nu contează.

Deși internetul nu uita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, frigider a spus:

Multi îl urăsc pe q ca s a uitat la bani și acum se vaită.

Te gândești ca putea bifa și o victorie la Silverstone. Pe bune, fără if uri ca alea oricum nu contează.

Deși internetul nu uita.

Meh,ura impotriva lui Q....cred ca e mai degraba frustrare impotriva neputintei Yamaha de a pune o cat de vaga rezistenta Ducati'urilor.

Yamaha nu poate (ca Honda ne-a demonstrat Marquez ca nu poate in anii trecuti),si Q spune cu subiect si predicat ca nu poate,iar asta ii deranjeaza pe multi hardcore fans de demult ai Yamaha/Vale,care nu pot sa accepte ca Yamaha e slaba ci dau vina pe pilot.

Sau il urasc pt ca e gay.E o teorie.

Cred ca doar unul singur de pe aici spune ca Q nu stie cu motoreta si "de asta nu merge Yamaha bine" :bounce:

 

Revenind la zi - la ce ora incep testele?

Sunt doar astazi?Sau tin 2 zile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, Ovidiu M a spus:

Interesantă statistică. Q a făcut singur mai multe puncte ca ceilalți 3 la un loc. Atât de slabi sunt ceilalți. Frustrarea la Q e relativ argumentată. In ce situație ar fi fost Yamaha fără el?

FB_IMG_1763396561623.jpg

Ca si comparatie, Tirbusonu' tot asa, a adunat mai multe puncte decat Binder si Bestia la un loc....

El a facut peste 300, iar ceilalti 2 impreuna vreo 270

Plm, si Tirbusonu ar merita o mobra decenta, oare in vara, cand se fotografia in jurul garajului VR46, a fost doar asa de ochii lumii? Doar fum fara foc?

Tare as vrea sa-l vad in locul lui Morbido (care tare mult a dezamagit si sezonul asta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@frigider ai avut dreptate - interesanta cursa la moto2 - nu am inteles ce a facut Manu - a pus guma prea soft?sau de ce s-a dus asa rapid guma?

Mi-a placut faptul ca Moreira s-a lansat sa il depaseasca cu tupeu chiar daca nu trebuia...omul era slow oricum.

Mi se pare ca a cedat psihic dupa greseala (masiva) de la Sepang - acolo s-a jucat tot.

Revenire de la 61 puncte in spate...am zis la jumatatea sezonului ca ar putea fi un candidat la titlu,dar nu mai credeam demult.Mai ales dupa prostia facuta la Sachsen mi se pare?Na,poftim ca a luat campionatul.Ok ok - si noroc mult - Gonzales a pierdut 50 puncte aiurea insa totusi...

 

Foarte misto si lupta pe ultimele tururi dintre Holgado si Izan - Izan ala e nuca tare,era bun la moto3 pacat ca s-a ofilit cand a ajuns la moto2...

La anul vom avea o batalie puternica : Alonso vs Holgado,sa vedem daca poate veni si Manu Gonzales din nou.

Oricum a fost frumos campionatul la moto2 :ok:

Acum 5 minute, apriliacluj a spus:

Plm, si Tirbusonu ar merita o mobra decenta, oare in vara, cand se fotografia in jurul garajului VR46, a fost doar asa de ochii lumii? Doar fum fara foc?

Tare as vrea sa-l vad in locul lui Morbido (care tare mult a dezamagit si sezonul asta)

Da au fost niste discutii a recunoscut si Uccio,mai ales dupa ce s-a spart buba cu falimentul KTM omul si-a cautat rapid loc in eventualitatea ca austriecii se vor retrage la sfarsit de 2025,insa cand au primit injectia de 475mil si au decis (prosteste dpdv financiar zic eu) sa nu renunte la echipa de motogp racing,totul a ramas in coada de peste - contractele sunt contracte,Acosta are "multi-annual contract" si probabil nu poate fi anulat asa din incheietura.

Sunt convins ca VR46 i-au zis "te luam a2a zi daca esti liber de contract" dar omul nu e liber.

VR46 au reiterat ca (in ciuda performantelor sale....inegalabile) Morbi are contract si pe 2026 si va mai ramane si la anul cu ei.

 

In concluzie,nu se misca nimic la anul,toti raman unde sunt ,in afara de cei stiuti - Moreira (contract cu Honda) la LCR Idemitsu in locul lui Chantra care avea ritm de moto2,si Toprak (contract cu Yamaha) la Pramac in locul lui Oliveira sa ne arate el cum e cu stoppies - vor face stunt team el cu Miller :)

Din primavara lui 2026 insa...incepe silly season - eu zic ca din iunie pana in pauza de vara se vor face toate vorbele si vom sti care unde se duc - asa a fost si in 2024.

 

Ce prevad eu pt 2027 :

- Morbi out inlocuit cu Acosta

- KTM dispare,CF Moto le cumpara locul si infrastructura echipei de gp

- Miller out

- Rins out inlocuit cu Toprak daca acesta merge bine sau daca nu cu alta achizitie Yamaha - ori rookie ori vreun Diggia Raul Fernandez etc

 

- Q este pivotal pt mutarile din 2027 : in eventualitatea ( peste 70% sanse zic eu) in care decide sa plece de la Yamaha,va vrea o moto de podium - asta inseamna Ducati in regim factory (Diggia's seat dar fara bani frumosi) sau alegerea mai logica mai ales la cum a terminat respectiva sezonul - Aprilia Factory.Bez cred ca nu se misca niciunde - e happy si el si echipa cu el,il sar din ghete pe Martin?Pt Q?As zice ca daca sunt inteligenti,da.

Deci daca Q pleaca la Aprilia,s-ar putea sa faca schimb cu JM la Yamaha...

Mai exista posibilitatea (destul de slaba zic eu) cu JM la Ducati langa MM,dar dupa cum a fost momit la Mugello 2024 JM de Gigi ca mai apoi sa fie aruncat dupa 2 zile pe usa afara...m-as mira.

 

Oricum,anul viitor va fi interesant in primul rand datorita silly season'ului dar mai nou si revirimentului - nu,nu "revirimentului Yamaha" trambitat de unii dupa primele 2-3 etape din 2025 :bounce:,ci revirimentului Aprilia.Desi cu Bez si JM pe Aprilia vs MM pe Ducati GP26 care probabil va fi tzipla,nu imi prea fac iluzii.But you never know,poate aduce Aprilia la inceput de 2026 o raketa.Hai cu egalarea ! :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, Method a spus:

- Morbi out inlocuit cu Acosta

 

de ce sa nu vrea acosta o uzina? de ce nu Honda? ok poate vrea ducati. si mm a vrut ducati. e de inteles.

Acum 15 minute, Method a spus:

- Q este pivotal pt mutarile din 2027 : in eventualitatea ( peste 70% sanse zic eu) in care decide sa plece de la Yamaha,va vrea o moto de podium - asta inseamna Ducati in regim factory

ducati factory are unicornul MM si un "multiplu campion mondial din carton" - nu au nevoie de inca o primadona.

si la cum a mers AM - nu are Q loc

Acum 26 minute, Method a spus:

il sar din ghete pe Martin?Pt Q?As zice ca daca sunt inteligenti,da.

e posibil daca JM tot vrea sa plece la Honda.

dar Bez nu stii inca daca poate lua un titlu. ok a avut un sezon f bun.

dar jm a fost acolo. a luat unul. 

bez inca mai face greseli. (nu ca jm nu face)

 

ok si q a luat titlu, dar Q nu a mers pe GP v4 - nu stii cand si nici daca se va adapta. JM e acolo deja.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, frigider a spus:

de ce sa nu vrea acosta o uzina? de ce nu Honda?

ca 'onda e varza

pentru ca Marini cu Ducati veche de 1 an, se lupta pt podiumuri, si uite, la Honda a facut cacxat pe bat, a prins un loc 7 cu care au urcat din D in C

ca la Ducati a adunat intr-un an mai multe puncte decat in cele 2 de la Honda

ca Ducati, chiar si cel din 2022 e mai buna decat Factory Honda din 2025-2026

ca nici un chilot normal, care nu e insetat de bani nu ar merge la Honda sau Yamaha

 

 

Editat de apriliacluj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acosta nu va merge la client pentru 350000euro cu siguranță, hai sa fim totuși cu picioarele pe pământ. Daca pe qualbalgbtq+- il condamn pentru ca a ales esecul+12mil in defavoarea unei mobre ff bune+6-7-8mil(as estima) pe Acosta care, hai sa fim serioși, abia anul acesta a facut ceva bănisori din motogp, e normal să-l scuz daca va alege onda sau o alta echipa factory pentru un pucoi de bani. Unde mai pui ca el e mult mai tânăr fata de q si poate sacrifica vreo 2-3ani pentru a aduna ceva meleoane ca mai apoi sa plece pe o mobra competitiva indiferent de salariu. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, frigider a spus:

de ce sa nu vrea acosta o uzina? de ce nu Honda? ok poate vrea ducati. si mm a vrut ducati. e de inteles.

Normal ca vrea uzina,toti vor.Dar vrea uzina Ducati :) ,nu uzina "speram ca in vreo 4-5 ani ne vom bate la podium".

Dupa cum bine zici - MM le-a aratat in 2023-2024 cum se descurca un pilot bun pe o moto proasta si apoi pe o moto ok.Nu buna - ok.Le-a aratat acum si cum se descurca pe o moto buna si ce inseamna motoreta in ecuatia performantei,cred ca au inteles toti.

Dar na,nu e loc - next best thing e un Ducati actual in regim de client...adica Diggia's bike.

Acum 38 minute, frigider a spus:

ducati factory are unicornul MM si un "multiplu campion mondial din carton" - nu au nevoie de inca o primadona.

si la cum a mers AM - nu are Q loc

true that.De aia ma gandesc ca va vira spre Aprilia.

Acum 39 minute, frigider a spus:

e posibil daca JM tot vrea sa plece la Honda.

dar Bez nu stii inca daca poate lua un titlu. ok a avut un sezon f bun.

JM e cel mai fraier daca da Aprilia din mana pe Honda de pe gard.Nimic nu e exclus inca cu el...e prea labil psihic,prea indecis prea merge dupa mood.

Bez la bataie pt un titlu...nu o vad.El e baiat bun si muncitor si rapid si constant...insa nu are acel ceva.

Acum 41 minute, frigider a spus:

Q nu a mers pe GP v4

Meh,nu o vad ca pe o problema - a reusit Miller vorba lui sa se adapteze de la V4 no steer si cadru de carbon al KTM'ului la Yamaha 4L - da-i qheiului o moto buna sa vezi cum merge.

Acum 26 minute, apriliacluj a spus:

ca 'onda e varza

pentru ca Marini cu Ducati veche de 1 an, se lupta pt podiumuri, si uite, la Honda a facut cacxat pe bat, a prins un loc 7 cu care au urcat din D in C

ca la Ducati a adunat intr-un an mai multe puncte decat in cele 2 de la Honda

ca Ducati, chiar si cel din 2022 e mai buna decat Factory Honda din 2025-2026

ca nici un chilot normal, care nu e insetat de bani nu ar merge la Honda sau Yamaha

:agree:Cum ziceam mai sus,cred ca dupa MM-Honda 2023 si MM-Ducati Gresini 2024,toti au inteles ideea : daca nici MM nu a putut face performante pe Honda,vin ei si o duc pe podium?Haida-de.Or fi ei increzatori in puterile lor,dar nici chiar asa :)

 

AM va avea contract de fabrica pt 2027 4sure.

Aa,aa am uitat sa zic - pai cel mai periculos contracandidat la scaunul lui Bagnaia nu e JM,e fuckin AM cel prelung - ochii la minge Pecco ca ala il sare din ghete.

Acum 31 minute, danypop a spus:

Acosta nu va merge la client pentru 350000euro cu siguranță, hai sa fim totuși cu picioarele pe pământ. Daca pe qualbalgbtq+- il condamn pentru ca a ales esecul+12mil in defavoarea unei mobre ff bune+6-7-8mil(as estima) pe Acosta care, hai sa fim serioși, abia anul acesta a facut ceva bănisori din motogp, e normal să-l scuz daca va alege onda sau o alta echipa factory pentru un pucoi de bani. Unde mai pui ca el e mult mai tânăr fata de q si poate sacrifica vreo 2-3ani pentru a aduna ceva meleoane ca mai apoi sa plece pe o mobra competitiva indiferent de salariu. 

Te contrazic - vezi ce zice Acosta,vezi ca omul are alt mindset : "I live with my mother and travel by van.I don't think about money"

Eu zic ca Acosta nu va alege banii ci performanta si ca nu va musca momeala Honda sau Yamaha - omul vrea arma sa se bata cu demonul.

Garantat - are toate atuurile : e arogant sigur pe el mindset de campion,abia asteapta o ocazie sa ii arate lui MM cat de mari are oole...ba si sunt mari rau :D

Nu sacrifica nimic nu vrea sa iroseasca nici un an - vrea direct sa o dea de la egal la egal cu Marcel - pai de aia s-a dus la Uccio - a intrevazut o speranta daca KTM (de care e legat din pacate prin contract) dadea ortu.Nu s-a materializat.Insa omul abia asteapta sa fie liber.

Eu cred ca se va duce la oricine ii da o moto cu care se poate bate cu MM,cred ca va merge si pe gratis numai sa i se dea posibilitatea sa il atace pe demon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...