Sari la conținut

HD Sportster 883-1200


easybiker
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ahoi!

Eu am Sportster XL883C (Custom) din 2005, ultimul model pe carburatie, doamne da greu e de reglat carburatorul desi in sine e simplu.

Eu sf.de saptamna ce tocmai a trecut l-am petrecut la Seawolfs in Mamaia, total 1150 km de Sambata dimineata pana Duminica seara, consum de 5-5,2 % pe 100km. MARE, multi mi-au zis ca ar trebui sa fie 3,5-4% maxim.

N-am mers cu mai mult de 110km\h pe autostrada. Bujiile sunt afumate, deci semn clar ca amestecul nu e bun :( , intr-o zi trebuie sa ma rebag la carburator.

Am observat ca mai e o teava langa cadru intermediara care mai taie din sunet si vreau sa o elimin.

Altfel sunt multumit de jucarie, chiar imi place, cu timpul sper sa o cresc la 1200cc sau 1250cc cu kit de S&S.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Sportster XL883C (Custom) din 2005... consum de 5-5,2 % pe 100km. MARE, multi mi-au zis ca ar trebui sa fie 3,5-4% maxim.

 

Un consum absolut normal, avand in vedere ca ai alte jiglere, filtru de aer si tobe. Intre 3,4 si 4l/100km mananca atunci cand este stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi place ce scrii, Jeane!

Multumesc. Astazi m am suparat f tare pe tobele mele..doua intr una, pt ca parca sunt doua mate lesinate, si m am hotarat sa le cioparesc..maine le bag la transformare..le tai din imbinare si le fac doua, aka separate!..o sa adaug doua tevi cromate, tot cu ajutorul user ului HD voi avea si o pereche de site de sportster, in caz de va suna prea hard..hehe..abia astept! Intre timp nus ce am ca parca am devenit paranoic si ipohondru, dpdv motoretistic, in sensul in care din cat ascult mai mult motorul, cu atat mi se pare ca are mai multe batai de arbore, came, biele, fuste si draci sa ma pieptene..cred ca o sa inebunesc..dar las!..ii bag tobe de balamuc si nu o sa se mai auda niica!..din zgomotele care sunt doar in capul si mintea mea!. ieri, ma uitam cu fimiu pe pozele mai vechi si la un moment dat vede Intruder ul..si zice, tati de ce ai dat o moto noua pe una veche?!..a fost cel mai frumos compliment pt un iubitor de vintage ca mine!..iar altcine ma intrebat daca e din anii saptezeci cumva!..mda..asta e Harley pt mine...traditie, feeling si autentic!..fara plastice, gadget uri inutile si performante numarate in km ora viteza!. Am incheiat cercul evolutiei si precum fiul ratacitor am revenit la Esenta!..hehe..vb ca un indoctrinat, nu?..pupa Jean

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un consum absolut normal, avand in vedere ca ai alte jiglere, filtru de aer si tobe. Intre 3,4 si 4l/100km mananca atunci cand este stock.

Nu te contrazic, dar sunt de parere ca necesita o mai buna reglare si eu nu-s calificat sa o fac, o fac doar din curiozitate si pentru a invata. Poate nimeresc la un momentdat calea de mijloc!

» Post actualizat in 19 Jun 2015 19:08

@Jean_Taxi frumos spus, chiar am ras cand am citit partea cu fiul tau!!! Am de gand sa eliberez esapamentul de imbinarea care e intre ele pentru un glas mai voinic, efectiv de la 70 in sus nu se mai aude motorul.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. Astazi m am suparat f tare pe tobele mele..doua intr una, pt ca parca sunt doua mate lesinate, si m am hotarat sa le cioparesc..maine le bag la transformare..le tai din imbinare si le fac doua, aka separate!..o sa adaug doua tevi cromate, tot cu ajutorul user ului HD voi avea si o pereche de site de sportster, in caz de va suna prea hard..hehe..abia astept! Intre timp nus ce am ca parca am devenit paranoic si ipohondru, dpdv motoretistic, in sensul in care din cat ascult mai mult motorul, cu atat mi se pare ca are mai multe batai de arbore, came, biele, fuste si draci sa ma pieptene..cred ca o sa inebunesc..dar las!..ii bag tobe de balamuc si nu o sa se mai auda niica!..din zgomotele care sunt doar in capul si mintea mea!. ieri, ma uitam cu fimiu pe pozele mai vechi si la un moment dat vede Intruder ul..si zice, tati de ce ai dat o moto noua pe una veche?!..a fost cel mai frumos compliment pt un iubitor de vintage ca mine!..iar altcine ma intrebat daca e din anii saptezeci cumva!..mda..asta e Harley pt mine...traditie, feeling si autentic!..fara plastice, gadget uri inutile si performante numarate in km ora viteza!. Am incheiat cercul evolutiei si precum fiul ratacitor am revenit la Esenta!..hehe..vb ca un indoctrinat, nu?..pupa Jean

baga site ca altfel piula back pressure si va fi o matza leshinata, plus strici motorul mai rapid cu exploziile necontrolate al combustibilului nears ce ajunge astfel in teava. fa niste site dupa modelul celor de la vance and hines nu sunt greu de realizat cu cateva incaperi si sistem de reciculare al gazelor si o sa observi ca tonul grav ramane si mobra trage mia bine :) spor la taiat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jeane, pe unde iti faci veacul cu locuinta? Poate daca am timp intr-o zi sa vin pana la tine si cu bunavointa ta sa im urc posteriorul in sa sa vad cum imi vine ca pozitie doar, pe loc desigur si daca ai sa de pasager sa ma dai o tura in cartier. Platesc deranjul.

Locuiesc pe langa Pta Sudului..oricand cu placere.

» Post actualizat in 20 Jun 2015 11:59

Nu te contrazic, dar sunt de parere ca necesita o mai buna reglare si eu nu-s calificat sa o fac, o fac doar din curiozitate si pentru a invata. Poate nimeresc la un momentdat calea de mijloc!

» Post actualizat in 19 Jun 2015 19:08

@Jean_Taxi frumos spus, chiar am ras cand am citit partea cu fiul tau!!! Am de gand sa eliberez esapamentul de imbinarea care e intre ele pentru un glas mai voinic, efectiv de la 70 in sus nu se mai aude motorul.....

Cred ca ai face bine...eu am doua tobe intr una si nu prea imi place sunetul..vreau musai o tonalitate grava..usor infundata..eu sunt fan bas!:))

» Post actualizat in 20 Jun 2015 12:14

baga site ca altfel piula back pressure si va fi o matza leshinata, plus strici motorul mai rapid cu exploziile necontrolate al combustibilului nears ce ajunge astfel in teava. fa niste site dupa modelul celor de la vance and hines nu sunt greu de realizat cu cateva incaperi si sistem de reciculare al gazelor si o sa observi ca tonul grav ramane si mobra trage mia bine :) spor la taiat

Fox ule..cati insi sunt ..atatea pareri in privinta asta..nus ce sa mai cred nici eu!. In fine..am fost azi la un prieten mecanic sa facem operatiunea,,m am desumflat, e mai dificil decat am crezut, iar costurile ar fi mai mari decat mi am inchipuit. Si nimic nu mi garanteaza ca dupa operatiune o sa fiu multumit de sound. Asa ca am spus pas, astept astept sa mi pice niste tobe ieftine..iar pana atunci am scos un capac obturator ca sitele deja le scosesem din toba finala, am o toba finala de Dyna, parca, si acum am un sunet grav si relativ multumitor, raportat la "cheltuiala"' 'facuta!:)). Acum cand accelerez imi place ca aud si simt si in ghidon plesnitura aceea de la esapament..la eliberarea gazelor. Fox ule..cred ca ai dreptate, nu e treaba treaba cu tobele goale si fara site..dar am obv ca majoritatea celor cu boala low cost, ca si mine, au tobe goale si nu mai crapa nimic!. De unde drac sa dau sute de euro pe tobe de firma cu staif?!. pt mine sunetul e mai important decat viteza km sau altceva, si plesnesc de ciuda ca sunt angrenat si in proiectul cu Honda Gl si din cauza asta n am bani sa mi satisfac fixatia asta cu tobele!.La intoarcere de la mecanic, deoarece imi place sa o ard outlaw, am facut si pana prostului..multumesc baiatului scuterist, dar care avea si un Kawa zX10, ca ma ajutat..promit pe aceasta cale ca de acum incolo salut si motoscuteristii!pupa Jean.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa ma uit..daca cineva e interesat de doua tobe intr una, le am pe ale mele la vanzare sau schimb..eventual dau si o diferenta de max 100euro pt doua tobe de Sportster. Poza cu tobele sunt intr o postare de a mea cu citeva pagini in urma. Sa vad unde gasesc la un pret omenesc si niste comenzi avansate..mda..la multe pohtesc eu..:))


» Post actualizat in 20 Jun 2015 19:16

Jeane, vezi ca pe DanMoto gasesti niste evacuari misto la preturi bune.

exemplu.

 

https://www.dan-moto.com/DM_INT/index.php?main_page=advanced_search_result&inc_subcat=1&search_in_description=1&zenid=e89vfms2235m242rcr3gi9ebr3&categories_id=18&keyword=harley

 

Pentru Sv650 oamenii care au cumparat au fost foarte multumiti de calitate.

m am uitat..pai, sunt numa d alea doua intr una!..exact de care nu vreau!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

@Jean_Taxi uite ce iti recomand:

si in mers https://www.youtube.com/watch?v=6jSKs7sjh1o.

Iti recomand sa strangi bani si sa-ti cumperi, se merita acei bani in plus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ice Lord..nu mi plac cum suna..cel putin aici la pupitrul calculatorului meu... GoodKat..mi ai dat o idee buna..inteleg ca tobele stoc au DBkilere din fabrica?..ca stiu ca sitele nu pot fi scoase din tobele stoc decat daca le tai, le extragi, apoi le sudezi la loc!. deci, dbkilerele astea pot fi scoase usor sau cum, ca nu stiu. Are cineva la vanzare doua tobe stoc de sportster?:))..chiar mi a placut cum suna cele din videoclipul cu sportsterul ca la meu.


» Post actualizat in 21 Jun 2015 18:43

Imi stresez creierii de doua sapt cum drac sa scot un sunet grav si sacadat la sportsterul meu..si cred ca problema este din tobele mele..doua intr una..care sudeaza sunetul dupa o anumita turatie si daia nu le plac eu..deh, chestie de gust pana la urma. deci cum obtin sunetul acela gros de bas?!!!!..ca ma doare capul....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jeane!Cu mecanica aia timida cum Dumnezo vrei sa sune?Eventual incearca cu Supertrapp.Bass garantat plus ca daca le faci 2in2 poti jongla cu scavenging-ul,din discurile evacuarii.Vezi catatalog Custom Chrome...Slip-on-uri universale la preturi relativ corecte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Draga Godkat si Motorius , dragi harleysti de pretutindeni!..am reusit! da!, al dracului Porcusor si a regasit glasul!..aka sunetul ala gutural, metalic, cu o tonalitate joasa lugubra..si al dracului sa fiu daca revelatia nu am avut o in cel mai stupuid mod!..deci..am fost sa vad daca cumpa toba MCJ a unei fete bikerite, prietena lui DKW..toata admiratia pt ea..e mai nebuna decat mine si lucru incredibil..vb si mai mult..in zece min a vb cat nevasta mea de la inceputul anului pana acum!!!..:))...buuun..deci toba ei am montat o si dai gaz asa fac proba, are regulator de decibeli, sau cum drac se numeste..nu eram prea multumit de sunet, sunet normal pt oameni normali, nu pt mine..si la un moment dat aud sunetul pe care il dorea..wow!..m am uitat la "regulatorul"' de decibeli, am crezut ca l am dereglat si cand colo, ce sa vezi?!...imi cazuse toba din prindere si se tinea de un amarat de arici!!!..incredibil..Porcusorul meu cu glas de mata lesinata, avea o voce de tenor..baritonala si ..magnificaaaa!. asa se petrecu revelatia mea..sunt foarte fericit si implinit!. cu aceasta ocazie am facut si un schimb de manere-mansoane , sau cum drac le zice, cu Alexa, bikerita de care va vorbeam, .. sunt mai groase si altfel se simte atunci cand tragi de acceleratie e ca si cum tragi de niste tate mai mari si ..hmm, nus cum sa zic..totul e feeling la Harley...nu Ratiune..doar Pasiune! Pupa Jean. Uraaaaaa!!:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Draga Godkat si Motorius , dragi harleysti de pretutindeni!..am reusit! da!, al dracului Porcusor si a regasit glasul!..aka sunetul ala gutural, metalic, cu o tonalitate joasa lugubra..si al dracului sa fiu daca revelatia nu am avut o in cel mai stupuid mod!..deci..am fost sa vad daca cumpa toba MCJ

Jeane, boala sanatoasa nu ai nici tu. :crack: Da' ia zi acilisha cum tragea Porcushoru cu MCJ-u'! :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bazil...am ratat niste tobe exact ca acelea..vince&hines la doar 250e si ele au costat de noi 750e!. Da..exact ala e sunetul, si luna viitoare facem operatiunea doua tobe!:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 16 May 2015 06:15

din care i-mi dau eu seams, in carburatorul ala s-a umblat, de cat Ai jeturile ?

Ahoi!

 

Azi am desfacut MAIN JET si e de 180 si SLOW JET e de 45. Am filtru de aer K&N si esapament Screaming Eagle II.

 

Unde pot sa aflu mai multe detalii despre cum se face setarea lor?

 

Setarea cuiului de dozaj e pe 6 nivele, din cate stiu cel cu nr.3 e standard si ar trebui sa aiba 2 sau doar o singura saba peste siguranta.

 

Dar ce parare ai?

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

45 cu 180 îi mult ( sunt jeturile pt. 1200 , de aici bujiile si consumul , care sincer îi mare la cum zici ca ai mers ) , tu ar trebui să ai la stage I ( filtru de aer + evacuare permisivă ) 44 cu 175 ( aşa recomandă cv performance ) , caută pe cv-performence sau xl-forum . Prima dată eu aş încearca să identific daca se poate ,ce producator îi la kit şi dupa aia să caut pe net .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

45 cu 180 îi mult ( sunt jeturile pt. 1200 , de aici bujiile si consumul , care sincer îi mare la cum zici ca ai mers ) , tu ar trebui să ai la stage I ( filtru de aer + evacuare permisivă ) 44 cu 175 ( aşa recomandă cv performance ) , caută pe cv-performence sau xl-forum . Prima dată eu aş încearca să identific daca se poate ,ce producator îi la kit şi dupa aia să caut pe net .

Ahoi!

 

Asa povesteam ieri cu @Turanoid ca sigur nu e kitul stock la carb. Am fost pe la el ieri si ne-am jucat un pic si atunci am vazut ca e de 45 si 180.

 

Chiar stiam de cei de la CV-Performence, dar nu m-am uitat la video-uri la ei.

 

Am gasit doua videouri interesante de la ei:

1 -

2 -

 

Motorul meu a fost adus din Scotia de undeva de la malul marii, ca eroziunea la piese era mai mare si in concluzie a fost undeva pe malul marii.

 

In plus din ce m-am documentat conteaza amestecul si la ce altitudine esti pentru ca densitatea aerului e alta, in concluzie sunt multe variabile de luat in calcul si de aia tot incerc sa gasesc solutia optima pentru mine.

 

Cu timpul am sa cumpar si un kit de 1200cc sau 1250cc si ma gandesc la kit S&S, e mai scump dar e special conceput pentru HD si au si renume.

 

UPDATE Tocmai am verificat bujiile sunt cu totul altfel, nu mai sunt afumate si nici umede, dupa un drum de 65km. Exact cum trebuie sa fie, de acuma am sa-i refac consumul.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu faci cum vrei , dacă îţi place cum merge lasa jeturile , despre kit de 1200 eu zic că nu merită , trecel pe 1250 ( bani sunt aceeaşi ) , ca şi marcă S&S zic că-i pt. copi sau big twin uită-te după HAMMER PERFORMANCE sau NRHS aştia sunt tătici în kitiri de sporster , asta-i părerea mea .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jeane ia legatura cu ace custom, sunt dealeri oficiali pt custom chrome si motorcycle storehouse in romania. adica zeci de branduri pt ''sonorizare''.

vezi cum te pot ajuta baietii.

facebook @ https://www.facebook.com/ace.custom1?fref=ts

Merci, am retinut..deocamdata sunt atat de incantat de cum se aude Sporty ul, ca nu mai umblu la nimic!..caut niste comenzi avansate..are careva?..da sa n aiba pret de mogul ca nu i cazul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc frumos de info @danm, chiar am sa mă documentez despre aceste kituri Hammer. E bine de stiut variantele, măcar vezi diferență de pret.

 

@Stefan Tataru spune-mi o adresa de email si iti trimit eu un manual de service. Sau vrei owners manual?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...