->Bullet<- Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 arata bine. o data ce-l si pornesti o da si mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 mi-se pare mie sau are numar lateral?de fabrica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RIDE TO LIVE Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 De era cu furca un pic mai lata, aplecata si mai lunga, cu o ideie. Spatele si culoarea e perfecta. Un ghidon mai agresiv si chiar m-ar fii facut sa-mi curga balele........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slowmotion Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 intradevar interesant , se pare ca are numar lateral din fabrica... http://www.harley-davidson.com/wcm/Content...;#/model/xl883n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Burduf de cauciuc la suspensiile fata! Ca la Mobra Dar 900 de dolari in plus pentru niste modificari totusi minore parca nu s-ar merita. Ar fi timpul sa afle si The Motor Company de la customizatorii obisnuiti ca aftermarketurile nu prea cresc pretul motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Ianuarie 28, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2009 Da ,este cu numar lateral,pentru piata americana.Modelul acela este prezentat pe site. Dupa cum vedeti are suspensii hugger si numar lateral rabatabil. In Europa se vand cu suspensii pe spate mult mai inalte(arata ca (cuvant urat)) si cu numar pe aripa. Din cata stiu eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RIDE TO LIVE Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Sa fie asta europeanul? http://www.1000ps.at/gebrauchtes-motorrad-...1200_R_Roadster Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 (editat) Sa fie asta europeanul?http://www.1000ps.at/gebrauchtes-motorrad-...1200_R_Roadster Nu nu, ala e un 1200 modificat de proprietar. Da ,este cu numar lateral,pentru piata americana.Modelul acela este prezentat pe site. Dupa cum vedeti are suspensii hugger si numar lateral rabatabil. In Europa se vand cu suspensii pe spate mult mai inalte(arata ca (cuvant urat)) si cu numar pe aripa. Din cata stiu eu... Buna observatia cu numarul, intr-adevar versiunea europeana are suportul sub aripa, insa suspensiile par la fel. Cel putin din fotografii. Vedeti mai jos am facut un gif animat. De asemenea se mai observa niste capace de protectie pe evacuari. Se pare ca americanilor le place sa se friga Clipul oficial Iron 883 Editat Ianuarie 28, 2009 de paul_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vainamoinen Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 Salutare, Dupa multi ani de asteptari si salivatii indelung exersate se pare treaba ca ma indrept luna aceasta spe realizarea unui mare vis al meu: DA imi iau HARLEY! In cele din urma am ajus la un Sportster Custom de 1200 din 2006 cu doar 5000 de km la bord, unic proprietar, tevi si filtru de aer schimbate (Screaming Eagle) si care costa undeva la vreo 7000 de euroi. Acum as dori sa schimb unele parei cu proprietarii de asa ceva ma intereseaza ce bube poate avea motorul,modelul sfaturi manuale tot tacamul. Nu ma intereseaza consum, cai putere, raport kg/cai nu de asta vreau Harley. Mentionez ca motorul a avut un unic proprietar care a tinut la el ca la ochii din cap. AS mai dori ceva sfaturi la cumparare la ce ar trebui sa ma uit cand il iau, unde sa caut sa vad defecte etc etc. Multam fain si astept raspunsurile voastre! P.S: Locuiesc in Suedia si spar ca macar voi sa aveti parte de vrceme buna ca aici a plouat mai mereu in vara asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat August 16, 2009 Share Postat August 16, 2009 Vainamoinen, la 5000 de km motorul ar trebui sa fie nou asha ca nu vad ce probleme ar putea avea. Iar Sporsterasul din Ungaria ... uaaaaauuu... cineva a investit o avere in el, dar a facut-o cu cap si in piese mai putin comune (in afara de far). Bestiale inaltatoarele de ghidon , sau mai bine zis coboratoarele de ghidon si ghidonul cu comenzile! In rest putin cam prea polishat... parca aluneci pe el si parca tot cromul ala deranjeaza ... putzin prea mult! Dar stima si mandria pentru un look inedit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat August 16, 2009 Autor Share Postat August 16, 2009 Salutare, Dupa multi ani de asteptari si salivatii indelung exersate se pare treaba ca ma indrept luna aceasta spe realizarea unui mare vis al meu: DA imi iau HARLEY! In cele din urma am ajus la un Sportster Custom de 1200 din 2006 cu doar 5000 de km la bord, unic proprietar, tevi si filtru de aer schimbate (Screaming Eagle) si care costa undeva la vreo 7000 de euroi. Acum as dori sa schimb unele parei cu proprietarii de asa ceva ma intereseaza ce bube poate avea motorul,modelul sfaturi manuale tot tacamul. Nu ma intereseaza consum, cai putere, raport kg/cai nu de asta vreau Harley. Mentionez ca motorul a avut un unic proprietar care a tinut la el ca la ochii din cap. AS mai dori ceva sfaturi la cumparare la ce ar trebui sa ma uit cand il iau, unde sa caut sa vad defecte etc etc. Multam fain si astept raspunsurile voastre! P.S: Locuiesc in Suedia si spar ca macar voi sa aveti parte de vrceme buna ca aici a plouat mai mereu in vara asta. La 5000 de Km nu ai ce sa verifici. Pretul este OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 uite unul pe care l-am facut pt un prieten. 883 cu conversie de 1200, came de buell, sectiune rigida facuta de noi(drop seat), conversie pe lant, discuri de frina duble pe fata, rezervor de ulei facut dintr-o teava de esapament de vulcan 900, aripa de spate ''adjstata'' circumferinta, comenzi si ghidon (clip-on) de motocicleta de viteza, la scaun inca se lucreaza, o sa schimbam rezervorul cu unul de hoinar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 bravo kata ! frumos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Go-Getter Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 Poate va place si asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Harley-Davidson XR1200 de la Storz Performance Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 Are cineva idee cum se poate modifica instalatia pe spate ca sa pastrez doar semnalele (in genul Iron, Nightster, Forty-Eight)? Se pare ca exista ceva numit "Run, Brake, Turn Signal Module Kit" in doua variante (in functie de anul de fab. si tipul de Harley) dar nu stiu daca merge si la alte tipuri de moto. Idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 (editat) Are cineva Sportster-ul Custom , ce are roata pe 21", sau orice alt Harley ce are roata pe 21" ? Daca da, se poate pune ruleta si sublerul pentru a se afla dimensiunile spitelor? Ma intereseaza in primcipal lungimea totala + diametrul exterior al niplului. Vreau sa-mi cumpar spite twisted sa le pun la o roata de vulcan pe 21", insa nu stiu daca se si potrivesc . De 2 zile ma tot chinui sa aflu dimensiunile , si nu am gasit nimic pe net , si nici nu mi-au raspuns la intrebari cei ce le comercializeaza! Editat Martie 27, 2010 de darkflames Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 (editat) vind anvelopa noua pt spate,D404 150/80/16" = 130euro camera pt aceeasi dimensiune = 20euro Editat Aprilie 22, 2010 de TheFatBob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darch Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Pun anuntul pentru un prieten: Sportster883 de vanzare. An '94, 26000km, filtru aer S&S, dynojet... 4500 euro (nediscutabil) Detalii numai la telefon 0721887618. http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...994-285112.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_popa_ Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 Salut! As dori sa-mi schimb motoreta, as vrea sa-mi iau un cruiser pt a face drumuri lungi prin europa, etc... Tot oscilez intre XVS 1100 Classic si H D Sportster 1200. Un lucru foarte decisiv pentru mine este consumul. Am un XV750 care suge in stiluri... cred ca ar trebui sa merg la "relanti"sa-mi ia sub 6.5%... asta e cam nasol. Rezervorul e mic (12l), consumul e mare... fac 200km cu un plin... Rugamintea mea este sa-mi spuneti ce consumuri reale aveti voi pe Sportster 1200. Am auzit o gramada de povesti, dar niciuna de la un posesor. Drum, Oras, Solo riding, Pasager + bagaje. Mentionez ca ma intereseaza consumul de drum la viteza de max 120km/h. A, si inca un lucru: ce ma sfatuiti sa-mi iau daca-i vorba de Sportster... unul pana in anul 2000 sau unul cat mai recent? Am auzit si referitor la asta o gramada de povesti cum ca motocicletele (nu conteaza marca) trecute de anul 200x ar fi proaste, ca se strica repede, ca-s pline de plastic si de tampenii... voi ce ziceti? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 Chiar nu stiu cat consuma! Povestile de la radio sant sunt ca de obicei foarte "adevarate". Ia unul dupa 2000 clar, dupa 2003 la sportster cu king tank - daca vrei touring. Am vazut sportstere echipate de touring dar.... nu prea sunt specifice. Motorul e facut pr altceva- o sa fi inghesuit cu pasager si bagaje. Mai bine ai opta pt un Dyna 96-99, dar e cu putin mai scump. Nici ea nu e pt touring dar e mult mai adecvata. Parerea mea e sa iti iei un Dragstar sau " ce fel de Star" se numesc ele acuma pt drumuri cu bagaje si pasager. Si un motor mai mare o sa iti consume mai putin in sarcina mare. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_popa_ Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 Chiar nu stiu cat consuma! Povestile de la radio sant sunt ca de obicei foarte "adevarate". Ia unul dupa 2000 clar, dupa 2003 la sportster cu king tank - daca vrei touring. Am vazut sportstere echipate de touring dar.... nu prea sunt specifice. Motorul e facut pr altceva- o sa fi inghesuit cu pasager si bagaje. Mai bine ai opta pt un Dyna 96-99, dar e cu putin mai scump. Nici ea nu e pt touring dar e mult mai adecvata. Parerea mea e sa iti iei un Dragstar sau " ce fel de Star" se numesc ele acuma pt drumuri cu bagaje si pasager. Si un motor mai mare o sa iti consume mai putin in sarcina mare. Bafta Merci mult pentru informatii. Totusi un consum ceva imi poti da? O sa ma uit la modelele specificate de tine si in final voi cantari si asta in decizia pe care o voi lua,. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 Pai gandeste-te asa, Softailul meu de 1450 cc consuma cam 6,5 in oras si e pe carburator. Pe injectie ar consuma 6. I afara consuma undeva in jur de 5 si ceva. Cred ca te poti astepta la ceva in jur de 4 si ceva cu un 1200cc pe injectie in afara orasului daca nu tragi de el ca nebunul. Faza e ca motoarele mele au fost asa de modificate tot timpul incat... nu te poti baza pt un calcul la cele de serie. Culmea este ca, in momentul in care cresti performantele motorului stok i se micsoreaza consumul la drum lung si cruising. Dar in momentul in care incepi sa tragi tare bine inteles ca se face vartej in rezervor. De exemplu eu mi-am cumparat ultimul model pe carburator pt ca la injectie imi prind urechile. Schimbat jigloarele cu altele mai mari, am bagat amestec mai bogat (benzen mai mult) dar am pus filtru de aier high flow (plus gaurit air boxu-ul hehehehe) si tobe performante (si ilegale pt emisii). Ei, am consum muuult mai mic ( 1 litru diferenta) decat un amic cu motor stok exact acelasi model, dar e o diferenta de 20 de cai de la mine la el. In schimb Sportsterul pe care l-am avut, asa tare l-am customizat ca sugea ca nebunul (undeva la 10 cand trageam ca disperatul) dar avea performante undeva la 40 de cai peste stock. In fine vorba multa saracia omului, alegere placuta iti doresc! P.S. Modelele de touring la Harley sunt altele, dar stiu ca sunt scumpe ( pixu scumpe... uite-te la Goldwing ...). Un motor care l-am avut si pot spune cu mana pe inima ca e facut sa inghita kilometri este Vulcanul de 1500 cc versiunea mai sport nu clasicu, cel cu jante de aluminiul. Vechi - deci ieftin - de prin 94 daca bine tin minte, era un motor care intra in curbe ultrasportiv si cruiseream cu undeva la 140 km /h. E mare fara sa fie urias, trage ca un maniac ... E urat ar spune unii... heheheheheh.... nu e asa urat si oricum nu le poti avea pe toate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 Consum: http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/1...model=sportster Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_popa_ Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 Merci mult pt informatii domnilor! @Shobolanu' - am o singura curiozitate... un filtru K&N + Tobe custom iti MARESC sau iti MICSOREAZA consumul? @Kinzo_2004 - intotdeauna m-am intrebat daca exista un site pe care sa fie enumerate consumuri medii pt diferite mobre/masini. Acum ramane o singura problema.. Consumurile pe care le-ai vazut pe site ti se par veridice? Se potrivesc de exemplu cu consumul tau? Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.