roadking Postat Ianuarie 8, 2008 Share Postat Ianuarie 8, 2008 As vrea sa te contrazic.Sportster-ul se supraincalzeste ,chiar usor in conditii de trafic intens si caldura mare,desi este foarte rezistent la aceasta stare.Cel putin al meu, motocicleta fiind intr-o stare tehnica ireprosabila. Temperatura de functionare e una si supraincalzirea e alta. Supraincalzirea duce la ungere defectuoasa si calarea motorului dar nu cred ca e cazul. Motoarele racite cu aer dau impreisia unei temperaturi mari deoarece prin aripioarele cilindrilor elimina caldura. Am destula experienta la aircooled auto si moto, ba chiar am pus si un compresor pe unul din motoare( la o broasca) si a tinut aprox 50.000 la forja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Ianuarie 9, 2008 Share Postat Ianuarie 9, 2008 Chiar daca nu am HD, as mai adauga ca, in general, motoarele racite pe aer sunt proiectate sa lucreze la temperaturi mult mai mari decat cele racite pe lichid. Cel putin Ducati-urile racite pe aer lucreaza lejer la 130 grade (temp. uleiului), iar temp. max. e de 170 grade. Cum eu traiesc in Cipru, unde verile sunt lungi si calduroase, si folosesc motorul ca singur mijloc de transport, iti pot spune ca nu exista nici o problema sa se supraincalzeasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Ianuarie 9, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2008 Nu am luat cuvantul suprancalzire in sensul lui strict tehnic,dar motorul meu cand ajunge la temperaturi foarte mari nu mai trage de nici un fel,lucru probabil normal. Sa inteleg ca se supraincalzeste sau ca este un comportament normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roadking Postat Ianuarie 9, 2008 Share Postat Ianuarie 9, 2008 Nu am luat cuvantul suprancalzire in sensul lui strict tehnic,dar motorul meu cand ajunge la temperaturi foarte mari nu mai trage de nici un fel,lucru probabil normal. Sa inteleg ca se supraincalzeste sau ca este un comportament normal? Pai cred ca ai mici probleme, poate uzura? nu stiu. Daca nu mai merge in parametrii atunci e overheating, frecarile devin mai mari etc. In general un motor ok nu trebuie sa se supraincalzeasca nici daca sta la relanti in +40C. Stii ca la Buell au montat un ventilator in spatele cilindrului 2 dar cu Buellu' se merge altfel si alti caluti. Numai de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 (editat) da sefu, dar buel-ul este racit pe apa, compari mere cu portocale. in plus la orice motor racit cu aer daca se monteaza un radiator pt ulei se scad temperaturile de operare. easy, tre sa te gandesti si tu la asa ceva pt sporckster... nu stiu daca ai furtune externe pt ulei..., de fapt daca ma gindesc bine trebuie sa fie ceva adaptor la filtrul de ulei si iti scoti ceva de acolo Editat Ianuarie 10, 2008 de kata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roadking Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 da sefu, dar buel-ul este racit pe apa, compari mere cu portocale. in plus la orice motor racit cu aer daca se monteaza un radiator pt ulei se scad temperaturile de operare. easy, tre sa te gandesti si tu la asa ceva pt sporckster... nu stiu daca ai furtune externe pt ulei..., de fapt daca ma gindesc bine trebuie sa fie ceva adaptor la filtrul de ulei si iti scoti ceva de acolo aoleuuu unde ai vazut Buell racit cu apa?? www.buell.com alea de 1200 sunt racite cu aer si au intradevar un radiator de ulei atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 Doar noul model Buell 1125R (motor Rotax) e racit cu apa. In rest, toate au motoare HD, racite pe aer... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 (editat) roadking, mea culpa, ma gindeam la v-rod, inca o data scuze. Editat Ianuarie 10, 2008 de kata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roadking Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 roadking, mea culpa, ma gindeam la v-rod, inca o data scuze. vezi ca adevarul e la mijloc, ma refer la ultima lor creatie 1125 asa ca live for pleasure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottogrozav Postat Ianuarie 27, 2008 Share Postat Ianuarie 27, 2008 hai sa va arat noul meu filtru de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 27, 2008 Share Postat Ianuarie 27, 2008 hai sa va arat noul meu filtru de aer. Fain capac pentru aspirator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottogrozav Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Fain capac pentru aspirator! foarte frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dumy Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 ca tot se discuta de Harley va intreb daca stiti cumva vreun site din europa de unde se pot cumpara motoare de Harley Davidson(panhead,shovelhead,knucklehead).pe e-bay am gasit cate ceva dar mai caut...ma cam tenteaza un motor de harley ptr chopperul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 Parerea mea e ca nu-i trebuie sissy-bar... Daca vrei naparat, unul inalt si psihedelic, ca in Easy Rider... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 Ma gandeam sa pun un sissy bar pe tractorashul meu... Ce idei avetzi? Scurt, inalt... hmmmmm daca trebe neaparat,unul la nivelul ghidonului... ca tot se discuta de Harley va intreb daca stiti cumva vreun site din europa de unde se pot cumpara motoare de Harley Davidson(panhead,shovelhead,knucklehead).pe e-bay am gasit cate ceva dar mai caut...ma cam tenteaza un motor de harley ptr chopperul meu daca vrei motor nou,este la S&S replica dupa pan/shovel... sau second,la Veterama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RIDE TO LIVE Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 Io pe asta am avut boala.... Dar nu a iesit afacerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 Ma gandeam sa pun un sissy bar pe tractorashul meu... Ce idei avetzi? Scurt, inalt... hmmmmm nici scurt nici lung de acord cu balk la nivelul ghidonului chiar o idee mai jos, altfel i se strica lina faina care o are. si sa nu fie partea de sus rotundachiar de nu e sageata da sa nu fie rotund. urit de faina e mobra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 O idee sissy: fa-l dupa spatele fetei, ia masuri si determina inaltimea in asa fel incat sa stea comod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 stiti careva vreun forum sau ceva ,undeva pe net unde pot gasii un manual de reparatii pt sportster 883 din 91 in format pdf sau ......am nevoie de ceva poze(schite) unde arata abreiajul complet de la sportster ....ca tot caut si nu gasesc .... va salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat August 12, 2008 Autor Share Postat August 12, 2008 (editat) ... Editat August 12, 2008 de easybiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiug Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 Am si eu Sporster 883 din 2000, dar pana nu-l modific nu indraznesc sa-l scot din garaj (a mai scris cineva si sunt perfect de acord cu el : e cea mai urata motocicleta HD) ! Nu trageti ... este doar o parere ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 Am si eu Sporster 883 din 2000, dar pana nu-l modific nu indraznesc sa-l scot din garaj (a mai scris cineva si sunt perfect de acord cu el : e cea mai urata motocicleta HD) !Nu trageti ... este doar o parere ! ERA cea mai urata, pana sa apara V-Rodul. ESTE cea mai urata daca nu consideram V-Rodul ca fiind HD. Dar poate ca a fost facuta deliberat asa, ca sa imbie la chopperit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat August 18, 2008 Autor Share Postat August 18, 2008 Am si eu Sporster 883 din 2000, dar pana nu-l modific nu indraznesc sa-l scot din garaj (a mai scris cineva si sunt perfect de acord cu el : e cea mai urata motocicleta HD) !Nu trageti ... este doar o parere ! Pai daca nu iti place de ce ti l-ai luat? Spor la chopperit. Poti sa scoti ceva fain de tot din Sporty daca il modifici. Eventual baga niste bani intr-un big bore kit. Merita si trage mult mai bine dupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiug Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 Pai daca nu iti place de ce ti l-ai luat? Spor la chopperit. Poti sa scoti ceva fain de tot din Sporty daca il modifici. Eventual baga niste bani intr-un big bore kit. Merita si trage mult mai bine dupa. M-a innebunit Corne din Sibiu, are un Sportster modificat foarte frumos, incerc sa-l fac la fel ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 O sa scanez paginile maine cand ajung la garaj (unde mi manualul). Bafta majora barbate! Ai reusit sa scanezi ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.