Sari la conținut

Cbr900 + Idiot Fara Carnet = Crash!


webber
 Share

Postări Recomandate

Cum sa faci un "buf" de mai mare frumusetea?

Simplu. Fa ca mine (in ordinea asta):

1. Cumpara una bucata motocicleta. Cat mai mare! De la 900cc in sus am zis eu...

2. Te duci si faci scoala pentru categoria A... Nu astepti sa iei examenul sau sa-ti spuna cineva ca esti pregatit sa te urci pe un motor. Cu atat mai mult pe unul de 128 cai putere.

3. Nu astepti nici macar sa definitivezi actele motorului.

4. Te urci pe motor si pornesti la drum. Dar nu oriunde. Zona Cheilor Bicazului e locul ideal pentru un profesionist: drum ingust si plin de serpentine care mai de care mai periculoasa si cu vizibiliatea mai redusa. De ce nu ar fi si pentru un incepator ca mine? m-am gandit eu...

5. Nu pleci ziua, ca e prea simplu. Cresti putin nivelul de adrenalina daca pornesti la drum pt prima data cu noua motocicleta noaptea pe la 11 seara... cand e bezna afara.

6. Te urci pe ea si pleci. Daca tot ai dat atatia bani pe cei 128 de cai putere, pune-i la contributie! Da-i tare!

7. Cand intr-o serpentina te surprinde o masina din sens opus si tu ai aproape 100 la ora, nu te mai chinui degeaba sa iei curba. Nu are rost. Ia-o drept inainte!

 

Rezultatul:

Am iesit in decor dupa cativa metri de frana care m-au adus pe pertea stanga. M-am oprit din rostogoliri dupa mai multi metri parcursi prin iarba. Motocicleta s-a oprit inaintea mea intr-un stalp. Am reusit sa sun un prieten dupa ce mi-am adunat telefonul si l-am ansamblat din cele 3 bucati care se imprastiase la vreo 10 metri. De ce un prieten si nu salvarea? Pai cum era sa explic politistilor care ar fi sosit si ei inevitabil la fata locului ca eu n-am carnet si nici acte la motor. Am ajuns intr-un tarziu la urgenta unde "fractura de metacarpian superior 5" (parca asa era... adica degetul mare), rana deschisa de la ambii genunchi si hematonul de pe fesa dreapta au primit primul ajutor. Au urmat apoi 3 saptamani cu mana in ghips. De reparatii la motocicleta nu m-am apucat inca dar ma sperie gandul , desi nu e chiar atat de greava avariata.

 

Morala:

Intotdeauna purtati echipament de protectie! Norocul meu a fost ca fiind prima tura cu motorul am zis ca pun si echipamentul complet pe mine sa-i fac "rodajul". Nu imi cumparasem pantaloni de moto sau genunchiere, fapt ce il regret si acum.

Uitandu-ma acum la starea gecii, a castii si a ghetelor, sunt convins ca daca nu le aveam pe mine ranile mele ar fi fost mult mai grave, poate chiar fatale.

 

 

NU SUNT SINGURUL! :moron:

/index.php?...c=25049&hl=

 

Aia cu 100h pe serpentine, nu te cred....poate 70 :P

 

:lol: asa se invata :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 108
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Insanatosire grabnica si fara complicatii secundare mai tarziu.

 

Cat despre cel care a zis de dezu ca seamana cu cel in cauza : Dezu umbla foarte incet pentru ca are capul pe umeri si isi stie limitele...am mers cu el prin Bucuresti si pana la cota 1400, nu a avut nici un fel de incident si a mers destul de incet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Morala:

Intotdeauna purtati echipament de protectie! Norocul meu a fost ca fiind prima tura cu motorul am zis ca pun si echipamentul complet pe mine sa-i fac "rodajul". Nu imi cumparasem pantaloni de moto sau genunchiere, fapt ce il regret si acum.

Uitandu-ma acum la starea gecii, a castii si a ghetelor, sunt convins ca daca nu le aveam pe mine ranile mele ar fi fost mult mai grave, poate chiar fatale.

 

Doar atat!?!?!? :crack: credeam ca poti invata mai multe .... , nimic legat de viteza, de capacitatea motorului!?!?!? deci totul e perfect!!!! Eu am invatat ca pot sa-mi iau hayabusa dupa ce am facut 3 ore de scoala si sa o ard pe autostrada si nu oricum ci cu fo 200 km/h sa stabilesc un record ... ca ce dreq am mai mers eu pe bicicleta ....

 

Tare sunt curios ce ar fi zis lumea daca era vorba de un conservar care ar fi facut asta .... :lol: cred ca toti l-ar fi injurat. Sincer imi pare rau ca nu te-a luat politia .... scapai ieftin, luai cu suspendare, ceva munca in folosul comunitatii si aveai timp sa-ti dai seama ca e bine sa te gandesti de doua ori inainte sa iei o decizie.

Varianta ta .. a fost tot de fofilare, lasa bre ca merge asa, merg pe burta, o repar si o rup iar in doua. La mai mare!!!

 

Oricum cand te mananca-n xxx si nu te scarpini ajungi in ... :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce nu te omoara te intareste... Sunt convins ca ai invatzat ceva di asta...

 

900rr nu e moto de incepator. Am condus asa ceva dupa 2 ani shi 20k km shi era sa ma fac praf aiurea...

Incearca sa itzi iei ceva mai mic(ieftin) shi mai vechiutz, mergi pa ala shi dupa aia iei din nou cbr-ul din garaj shi mai dai ture...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Insanatosire grabnica, multa minte si responsabilitate. De curiozitate, cati ani ai?

 

Sfatul meu este sa iti vinzi motorul si sa-ti iei altceva, pt invatat un monocilindru second hand ar fi perfect. Costa relativ putin, daca-l dai pe jos nu te ruineaza reparatiile.Nu iti trebuie mai mult, un monocilidru de 600 ajunge la 130 fara mari scremeri si chiar nu ai nevoie de mai mult pana inveti.

 

In legatura cu ce s-a mai vb pe acest topic:

 

Dupa cum orice padure are uscaturile ei, nici noi nu vom scapa vre-odata de pustii de bani gata (si nu numai) care isi iau motoare sport de peste 600 ca lor doar nu li se poate intampla nimik.

 

Eu am inceput cu un monocilindru de 600 si la 3 zile am cazut pt ca m-am aventurat singur pe autostrada, ma gandesc ca daca aveam o sportiva de 900 eram bucati. Nu a fost vorba de inconstienta numai, a fost vorba de lipsa de experienta, de superficialitatea examenului de carnet si a scolii facuta in romanica.

 

Din pacate foarte putini incepatori sunt in stare sa gandeasca logic, sa fie lucizi si sa faca alegerea buna. Dar macar daca doar unul dintre ei isi schimba decizia stupida de a a incepe pe un monstru de motor, atunci posturile de acest gen isi au rostul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU SUNT SINGURUL! :haha:

/index.php?...c=25049&hl=

 

:baldy: asa se invata :bigstar:

Ne credem mari si tari. Pana la proba contrarie. De ce nu putem invata din greselile altora? De ce trebuie sa trecm noi insine prin asta ca sa ne invatam lectia?

Probabil ca trebuie sa fim mai intai tineri si prosti pentru a ajunge batrani si intelepti...

 

Aia cu 100h pe serpentine, nu te cred....poate 70 :)
Aveam peste 100 intr-o portiune dreapta dupa care urma o curba, destul de usoara gandeam eu, am taiat gazul si ma pregateam sa intru in curba. De dupa copaci ies farurile unei masini din sens opus. Circulam corect pe sensul meu, dar nu stiu de ce draq ma sperii si nu ma mai aplec, nu mai iau curba... o iau inainte, dar cu frana trasa. Cred ca pana in sant am reusit sa reduc mult din viteza pt ca motocicleta a mai mers taras vreo 10m pana s-a oprit in stalp. Eu am depasit-o si m-am oprit intr-un podet, aproape de ea. Mi-a trebuit un minut sa-mi dau seama ce e cu mine... apoi prind si salt namila de 200kg sa o dau mai intr-un loc ferit sa nu o vada lumea. Aveam degetul rupt, picioarel julite, nu ma durea nici pe draq. nu ma gandeam decat la ce se poate intampla daca ma vade cine nu trebuie...

 

 

Doar atat!?!?!? :grinbandit: credeam ca poti invata mai multe .... , nimic legat de viteza, de capacitatea motorului!?!?!? deci totul e perfect!!!!

Capacitatea motorului nu cred ca are relevanta... puteam face aceiasi schema si pe 600 si pe 250

Viteza da. Mare pentru un incepator, mai ales in conditiile acelea. Dar totul tine de autostapanire si autocontrol. Am dovedit lipsa ambelor, din pacate...

 

Insanatosire grabnica, multa minte si responsabilitate. De curiozitate, cati ani ai?
22

 

Dupa cum orice padure are uscaturile ei, nici noi nu vom scapa vre-odata de pustii de bani gata (si nu numai) care isi iau motoare sport de peste 600 ca lor doar nu li se poate intampla nimik.
Nu e cazul aici. Am muncit din greu ca sa-mi permit acest motor si inca mai platesc rate la banca. Nu e chiar "floare la ureche"...

 

Eu am inceput cu un monocilindru de 600 si la 3 zile am cazut pt ca m-am aventurat singur pe autostrada, ma gandesc ca daca aveam o sportiva de 900 eram bucati. Nu a fost vorba de inconstienta numai, a fost vorba de lipsa de experienta, de superficialitatea examenului de carnet si a scolii facuta in romanica.
De acord cu tine. Scoala de soferi nu m-a invatat nimic. decat directia in care trebuie sa fac 8-urile pt examen. Nici macar cum sa bag a 2-a. Inconstienta? Da si asta. Lipsa de experienta? Principala cauza. Experienta te face sa rectionezi din instinct fara a mai pierde momente importante gandindu-te ce trebuie sa faci in acea situatie. Si mie mi-a lipsit probabil o fractiune de secunda ca sa intru normal in curba si sa ajung sanatos acasa...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capacitatea motorului nu cred ca are relevanta... puteam face aceiasi schema si pe 600 si pe 250

Viteza da. Mare pentru un incepator, mai ales in conditiile acelea. Dar totul tine de autostapanire si autocontrol. Am dovedit lipsa ambelor, din pacate...

 

 

Asta este o mare gresala, pe care o fac mai toti incepatorii. CAPACITATEA MOTORULUI CONTEAZA ENORM. Si nu numai capacitataea ci si tipul motorului. Observa ca am spus monocilindru de 600 si nu sportiva de 600. La o sportiva de 600 esti la fel sau, ma rog, aproape la fel de expus ca si la aia de 900. Are altfel cuplul si forta dispusa fata de un monocilindru. Si inceteaza sa persisti in eroarea de a spune ca cilindreea si tipul motorului nu conteaza... E pt binele tau.

Editat de marmota
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa scriu aici ca sa acuz sau sa dau eu sfaturi.Omul a inteles ca a gresit chiar daca i-a cumparat mama sau tata motorul.

 

De ce NU e recomandat un 1000 pentru un incepator in comparatie cu un 250(4timpi) sau un 400/600 ?

Viteza nu are nicio relevanta avand in vedere ca o viteza mai mare de 140 e periculoasa pentru oricare din motoare.

Frana de motor in schimb e cea care schimba lucrurile... un 400/600 te iarta daca in a 4a pe rosu ai luat mana din gaz brusc in schimb un 900/1000 in cele mai multe din cazuri o sa iti blocheze roata.

 

Un 600 are ca si caracteristica manevrabilitatea - Un 1000 are puterea.

 

Motivele pot continua : etajarea cutiei de viteze - un 400/600 ajunge mai greu la o viteza de 200 samd

 

Alegerea e a oricarui incepator ... inveti calaria incepand cu cai de scoala sau cu unii salbatici... totul tine de skill, curaj, si cat noroc ai alocat de acolo de sus.

 

Succese la toti indiferent pe ce a-ti merge :grinbandit:

 

PS: In discutie era vorba de motoare sport si super-sport

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Degeaba va tot certati, fiecare face ce doreste cu viata lui si cu banii lui...ca el a gresit, si-a dat seama pe pielea lui ca nu poate sa stapaneasca un cbr900rr, il va costa reparatiile si insanatosirea lui, sper ca pe viitor sa deschida ochii si sa se acomodeze mai intai cu motoru inainte sa iasa si sa-i dea gaz pe serpentine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule (webber), pe mine m-ai lasat masca. Daca inconstienta (in toata puterea cuvantului) ar fi gradata cred ca ai fi pe rosu.

 

De ce trebuie sa trecem noi insine prin asta ca sa ne invatam lectia?

Probabil ca trebuie sa fim mai intai tineri si prosti pentru a ajunge batrani si intelepti...

S-o aplica prea bine faza cu datul cu capul de pragul de sus, nu stiu. Din ce-ai scris pana acum pari un om coerent. Ar fi foarte bine daca ai detalia ce era in capul tau inainte de de a porni la "drum". Eu chiar sunt curios si pe deasupra poate s-ar regasi unii in gandurile alea.

 

In rest, iti doresc sa ai in continuare bafta si sa nu ramai cu sechele fizice. :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios cum ar suna pledoaria procurorului: "Onorata instanta, acuzatul a marturisit fapta savarsita pe un forum unde jumatate din povestirile spuse sunt umflate cu pompa. De asemenea, putem demonstra faptul ca motocicleta a fost condusa de el la momentul accidentului, aducand-o aici pe mama Omida, care va declara sub juramant ca asa e cum zicem noi."

 

Acum astept cu nerabdare si pe judecatorul care o sa accepte drept proba in instanta un laptop conectat la internet si dirijat catre un forum unde fiecare poa' sa spuna ce vrea, inclusiv ca a mers cu un catralion la ora si ca are motocicleta de 10.000 CP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toata lumea ne cearta ca avem motoare mari, ca nu suntem sanatosi mintal, dar acum daca tot le-am luat puteti veni si voi astia mai vechi cu sfaturi ... si nu din cele de genul "vinde-o ba si ia alta mai mica" ; credeti ca pe un 125,250,400 nu exista aceleasi riscuri; toate trec de 150 km/h ... tot victima esti

 

Crede-ma ca este o diferenta foarte mare!

 

NU E ACELASI LUCRU!

 

:grinbandit: :bigstar: :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule (webber), pe mine m-ai lasat masca. Daca inconstienta (in toata puterea cuvantului) ar fi gradata cred ca ai fi pe rosu.

S-o aplica prea bine faza cu datul cu capul de pragul de sus, nu stiu. Din ce-ai scris pana acum pari un om coerent. Ar fi foarte bine daca ai detalia ce era in capul tau inainte de de a porni la "drum". Eu chiar sunt curios si pe deasupra poate s-ar regasi unii in gandurile alea.

Vedeam in filmele americane cum acuzatii de crima pledau pentru "temporary insanity" si ma faceau sa rad... nu-mi venea sa cred cum juratii aia puneau botul la asa ceva. Acum nu mai am aceiasi parere. Exista nebunie temporara! Asta cred ca a fost si in cazul meu pt ca in mod normal sunt un om destul de temperat si calculat (desi unii m-ar contrazice din moment ce mi-am luat cbr900 ca prima motocicleta).

Circumstantele: In luna martie (cred...) 2006 m-am decis sa-mi iau motor, avand stransi aproape 1000 si ceva de euro si urmanda sa mai fac un imprumut la banca pt diferenta de pret. Ma gandeam eu atunci la o aprilia de 125 (deja ii aud pe toti spunand in cor "bine te gandeai" :haha: ). Timpul trece, port cateva negocieri care esueaza insa. Tensiunea creste, devin din ce in ce mai nerabdator. Primesc oferta de a merge cu un prieten in Italia sa arunc o privire la oferta de acolo ca doar "Italia e paradisul motoarelor". Ajung acolo trec 2 saptamani in care nu gasesc nimic cu pret/calitate buna. Tensiunea ajunge la culmi extreme. Se apropia de sfarsit concediul, cheltuisem o gramada de bani si nu erau rezultate concrete. Cu 2 zile inainte de plecare o gasesc. E superba si cu pret foarte bun. Credeam ca visez. Apuc sa fac o tura in parcarea magazinului (daca aia se poate numi tura) dar mai mult nu-mi este permis deoarece motorul nu are inca asigurarea platita. Trebuie sa plec a 2 zi. Cred ca inebuneam. N-am incotro si las toate acetele si banii prietenului meu care urma sa incheie tranzactia si sa-mi trimita motorul acasa prin cineva (cu remorca sau ceva ca nu aveam de gand sa las pe nimeni sa-l calareasca). Dupa vreo luna de ros unghiile in Romania ajunge si motorul. Bucurie? Nici gand. Stres si nerabdare la culmi inimaginabile. "Daca mi l-au zgariat? Daca s-a intamplat ceva?" ma gandeam eu. Si culmea: eu la Bucuresti - motorul in judetul Neamt, la soferul care l-a adus :grinbandit: . Dupa inca aproape o luna pot sa-mi iau niste libere si ma duc "sa-l vad" doar, ca mai mult, din punct de vedere legal, n-aveam ce face :bigstar: . Nu va dati seama cu cata tensiune si nerabdare am asteptat sa ma urc pe el, sa-l iau in brate, sa-l mangai... :) Pun si costumul pe mine ca senzatia sa fie cat mai naturala. Ies cu ea pe strada pt a face acea "o tura scurta" care ar trebui sa-mi mai calmeze nerabdarea. Era o zona necirculata si retrasa. Urma sa merg pana la o portiune de drum mai larga in care puteam intoarce fara probleme si apoi sa ma intorc cu ea sa o bag in garaj si sa astept cumintel pana iau carnetul. Dar nu. Mi se taie firul! Nu mai stiu ce a fost in capul meu. Am uitat ca trebuie sa intorc, ca ma asteapta cineva inapoi la garaj sau ca n-am permis. Nu vedeam decat lumina farurilor pe asfalt. Era o super senzatie. Reuniti in sfarsit! Dupa cativa km de tras tare de ea... se intampla nenorocirea...

:baldy:

 

Stephon zicea ca a asteptat langa motorul lui lustruind-o in fiecare zi pana in momentul in care a luat carnetul. Eu n-am fost la fel de puternic. Am cedat psihic cred... A fost prea mult pentru mine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:grinbandit:

 

Imi pare ca toate comentariile cu "esti zevzec" sunt inutile, privind raspunsurile tale de pana acum as zice ca acoperisul de gat se arata plin si functional.

 

Ti-a castigat inima lupta cu capul si asta a fost.

 

In orice caz, felicitari pentru iesirea la rampa si mai ales pentru ca inca nu i-ai trimis inapoi de unde au venit pe cei care comenteaza de pe margine (eu probabil deja eram ocupat sa imi scot dintre dinti al patrulea monitor de la nervi).

 

Bafta cu reparatiile la ambele personaje (matale si bividiul). Daca ai pofta de plimbare, da un semn.

Editat de Frankotiradore
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil era invevitabil... sau poate ca daca o luam si eu incet ca tot omu' intr-un poligon sau o parcare poate nu cadeam... sau poate nu chiar la prima tura cu ea.

 

Salut. Se pare ca sunt printre putinii care te inteleg in alegerea pe care ai facut-o. Crede-ma ca nu contau turele facute prin poligon. Asta nu e motor de poligon. Poligonul te ajuta sa te inveti cu el la viteza mica si sa-ti dai seama cam pe unde tine ambreiajul, frana, etc. La viteza apar cu totul alte probleme. Iti recomand calduros articolele despre countersteering - probabil nu mai aveai "experienta" asta daca citeai.

Eu am avut mare noroc ca nu am avut bani cand am luat primul motor ca tot asa ceva visam. De mic mi-au placut viteza si cat mai multa putere. Prima data cand m-am urcat pe motorul proprietate personala era sa cad de 3 ori. Atunci mi-am dat seama ca 60 de cai erau deja prea multi, nu-mi venea sa cred ! In timp am invatat sa-l stapanesc si deja incepusem sa cam trag de el pentru a ma simti bine. Atunci am decis ca trebuie sa-l schimb cu unul mai puternic. Asa calaresc acum unul de 91 de cai care deocamdata ma satisface. Sunt constient ca tot la unul de peste 120 de cai o sa ajung dar sunt bucuros ca am inceput usor, reusind sa ma bucur din ce in ce mai mult de puterea motorului. Placerea mare e atunci cand urci in ture si incerci sa scoti cat mai multi caluti din motor - crede-ma ca nu poti face asta pe motorul tau. Iti recomand calduros sa nu sari etapele astea pentru ca o sa intelegi mult mai greu ce inseamna placerea motociclismului.

Multa bafta in continuare si sper sa intelegi ca momentan e inutil sa ai un motor asa puternic si nu te ajuta cu nimic. Sa ne vedem sanatosi si calare pe animalele noastre ! :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

naspa naspa accidentul. asta e ...cand te mananca ..te mananca! bine ca nu s-a intamplat mai rau! aveai 100 km/h pe serpentine..nu vreau sa ma gandesc cu cat ai mers pe drum drept ..in fine bine ca ai scapat! bafta :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si asa la modu general.... sa nu iei la pumni in gura pe ciumegii care baga pe gat (sau recomanda cu caldura) superbike-uri incepatorilor cu experienta 0 sau chiar - 1 (datorata tupeului gen "ce bah... am 100K facuti in masina" si alte delilitati) :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand cauzele directe ale accidentului:noaptea pe serpentine orbit de o masina + lipsa se experienta.

 

E simplu sa vezi partile rele,dar eu am ras.Ai fost amuzant in relatare cine vrea sa priceapa pricepe cine nu nu.

 

Insanatosire grabnica si completa pot sa-ti urez.Daca te intorci sau nu pe motor tu decizi.

 

 

A era sa uit.E o prostie ca mai intra politia pe aici si ca poate sa te acuze.Hai sa fim seriosi nu te acuza nimeni pana nu ai martori sau pana nu faci declaratie la politie.

 

Si inca ceva.Nu am vazut niciodata un om asa vesel in ghips suit pe motocicleta accidentata.

 

Parca vad ca o sa-mi sara lumea in cap.Nu raspund la provocari.

 

P.S.: "Un fleac m-au ciuruit!" :grinbandit:

Editat de Dan_06
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La spital nu ti-au prescris si o crema anti-hemoroizi? Ca cred ca aia sunt de vina, ca te mananca rau! Ma mira ca te-a luat nebuneala la 22 de ani, esti de o varsta cu mine! Pe mine m-a luat la 17 :grinbandit: , dar am sarit de la Cagiva de 125 pe zx9, nu din fotoliu pe 900rr. Bine ca n-ai patit nimic, nici nu vreau sa ma gandesc la ce se putea intampla! :bigstar: Insanatosire grabnica, si da-i cu crema de-aia, sa nu te mai manance asa! :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@webber...mobra mea are 53 de CP! Puterea lui este oarecum limitata...m-a salvat de la multe neplaceri! In primavara aceasta vreau sa-l dau si sa imi iau ceva de 600 la aproximativ 100 CP! Nu stiu daca ma intelegi...dar...simt ca "norocul" de sezonul trecut...ma cam paraseste si imi este cam frica de ce va urma! Asta dupa ce...acum 2 veri am facut cam 5000 de km pe un scuter omologat ca moped iar vara trecuta...cam 9-10000 de km pe de mobra actuala( de 400 cmc)! deci...eu zic ca am catusi de putina experienta pe 2 roti! Nu stiu cum se manifesta adrenalina la unii...dar la mine...a gandi(la mine si la cei din jur)...este mai presus de adrenalina(zic eu)!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salut. Se pare ca sunt printre putinii care te inteleg in alegerea pe care ai facut-o. Crede-ma ca nu contau turele facute prin poligon. Asta nu e motor de poligon. Poligonul te ajuta sa te inveti cu el la viteza mica si sa-ti dai seama cam pe unde tine ambreiajul, frana, etc. La viteza apar cu totul alte probleme. Iti recomand calduros articolele despre countersteering - probabil nu mai aveai "experienta" asta daca citeai.

Eu am avut mare noroc ca nu am avut bani cand am luat primul motor ca tot asa ceva visam. De mic mi-au placut viteza si cat mai multa putere. Prima data cand m-am urcat pe motorul proprietate personala era sa cad de 3 ori. Atunci mi-am dat seama ca 60 de cai erau deja prea multi, nu-mi venea sa cred ! In timp am invatat sa-l stapanesc si deja incepusem sa cam trag de el pentru a ma simti bine. Atunci am decis ca trebuie sa-l schimb cu unul mai puternic. Asa calaresc acum unul de 91 de cai care deocamdata ma satisface. Sunt constient ca tot la unul de peste 120 de cai o sa ajung dar sunt bucuros ca am inceput usor, reusind sa ma bucur din ce in ce mai mult de puterea motorului. Placerea mare e atunci cand urci in ture si incerci sa scoti cat mai multi caluti din motor - crede-ma ca nu poti face asta pe motorul tau. Iti recomand calduros sa nu sari etapele astea pentru ca o sa intelegi mult mai greu ce inseamna placerea motociclismului.

Multa bafta in continuare si sper sa intelegi ca momentan e inutil sa ai un motor asa puternic si nu te ajuta cu nimic. Sa ne vedem sanatosi si calare pe animalele noastre ! :baldy:

 

:bigstar: :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...