AKY Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 Problema eate urmatoarea: motorul porneste usor, sta la relanti si in orice fel de turatie. Imediat ce il bag in viteza moare. Si nu oricum...plecand de pe loc cu a doua in 4000 de ture tinde sa moara, in mers fiind, simptomele fiind acelea de innecare. Singura explicatie logica care mi-a venit in minte a fost aceea ca, mergand prin noroaie, s-a infundat vreun furtun de la carburi(supraplin sau ceva de genul asta) si odata intrat motorul in sarcina pompa de benzina baga mai mult gaz fata de aerul primit (posibil sa zic tampenii, scuze anticipat). Precizez ca nu am avut timp sa curat furtunele. Daca v-ati mai confruntat cu o asemenea problema sau pur si simplu aveti alte idei postati va rog. Bafta multa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 Problema eate urmatoarea: motorul porneste usor, sta la relanti si in orice fel de turatie. Imediat ce il bag in viteza moare. Si nu oricum...plecand de pe loc cu a doua in 4000 de ture tinde sa moara, in mers fiind, simptomele fiind acelea de innecare. Singura explicatie logica care mi-a venit in minte a fost aceea ca, mergand prin noroaie, s-a infundat vreun furtun de la carburi(supraplin sau ceva de genul asta) si odata intrat motorul in sarcina pompa de benzina baga mai mult gaz fata de aerul primit (posibil sa zic tampenii, scuze anticipat). Precizez ca nu am avut timp sa curat furtunele. Daca v-ati mai confruntat cu o asemenea problema sau pur si simplu aveti alte idei postati va rog. Bafta multa! Salutare! Verifica senzorul de la cricul lateral (daca are acest senzor modelul tau de motor ) Desigur poate fi din alte 100 de cauze, dar alta idee n-am, momentan. Succes la identificarea si remedierea problemei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AKY Postat Ianuarie 30, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2007 Salutare! Verifica senzorul de la cricul lateral (daca are acest senzor modelul tau de motor ) Desigur poate fi din alte 100 de cauze, dar alta idee n-am, momentan. Succes la identificarea si remedierea problemei! Nu e de la senzor. A fost primul lucru la care m-am gandit. Daca era de la senzor nu ma mai lasa sa plec turat cu el...Pleaca cu motorul turat dar da sa moara/moare...Sunt intr-o mare dilema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 eu cred ca ai carburile infundate! iar preaplin nu cred sa ai daca ai pompa! sau poate ma insel! oricum uita-te si la filtrul de aer totusi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 eu cred ca ai carburile infundate! iar preaplin nu cred sa ai daca ai pompa! sau poate ma insel! oricum uita-te si la filtrul de aer totusi... ce pompa sa aiba stress-ule.de umflat cauciucuri da.asta are un jiclor infundat si de-aia cand baga motorul in sarcina ii moare indiferent de turatie.merge doar pe circuitul de ralanti.pe liber se tureaza orice motor in draci.daca iti baga prea multa benzina nu moare ci doar se balbaie cand ii dai aer[actiune care in cazul unui amestec deja prea bogat imbogateste suplimentar fapt ce se poate constata prin rateuri in toba si o functionare in socuri a motorului]. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 ce pompa sa aiba stress-ule.de umflat cauciucuri da.asta are un jiclor infundat si de-aia cand baga motorul in sarcina ii moare indiferent de turatie.merge doar pe circuitul de ralanti.pe liber se tureaza orice motor in draci.daca iti baga prea multa benzina nu moare ci doar se balbaie cand ii dai aer[actiune care in cazul unui amestec deja prea bogat imbogateste suplimentar fapt ce se poate constata prin rateuri in toba si o functionare in socuri a motorului]. nu stiu. el a spus ca are pompa! nu cunosc modelul! de carburatoare am zis si eu. dar in leg. cu filtrul am patit-o io la jawa ts. s-a infundat gaozul ala mic de la cutia filtrului si mergea la relanti. dupa aia cand am vrut sa plec mi-a innecat motorul. si a murit. acum depinde si ce fel e filtrul la el, daca are cutie, daca nu, etc.etc.! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 io zic sa dai carbul jos si sa-l cureti bine... alta esplanaishan nu este... si filtrul de aer/... da ala n-avea cum sa se-nfunde asa hop-top... da BIG-u n-are 2 carburi? asta nu e simptom de inecare, e simptom de ma sufoc, n-am aer, n-am benzina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AKY Postat Ianuarie 30, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2007 (editat) 2 carburi are. Initial, pana la orice reglaj o sa curat tot. Carburi, furtune, filtre schimbate. Daca va face la fel, desi nu cred, o sa ma gandesc daca e de la CDI sau alte minuni Editat Ianuarie 30, 2007 de AKY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 mah, recunoaste...sigur e la big? aste-a simptome de ij Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AKY Postat Ianuarie 30, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2007 mah, recunoaste...sigur e la big? aste-a simptome de ij la big e nene. sigur. la ij nu mi-a facut asta niciodata ca, altfel, poate stiam si eu dracu ce sa-i fac acum. Idei ceva???... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 dupa cum au spus si "antevorbitorii," asta ar fi insuficienta de benzen. asa pateam io la masina.trebuia sa o turez la 5000 rpm ca sa plec de pe loc.ia carb si curata-le, ca sa stii ca le-ai curatat oricum. cu filtrul de aer la fel. desi astea-s simptome de benzina.... good fucking luck... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiviraj Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 Problema eate urmatoarea: motorul porneste usor, sta la relanti si in orice fel de turatie. Imediat ce il bag in viteza moare. Si nu oricum...plecand de pe loc cu a doua in 4000 de ture tinde sa moara, in mers fiind, simptomele fiind acelea de innecare. Singura explicatie logica care mi-a venit in minte a fost aceea ca, mergand prin noroaie, s-a infundat vreun furtun de la carburi(supraplin sau ceva de genul asta) si odata intrat motorul in sarcina pompa de benzina baga mai mult gaz fata de aerul primit (posibil sa zic tampenii, scuze anticipat). Precizez ca nu am avut timp sa curat furtunele. Daca v-ati mai confruntat cu o asemenea problema sau pur si simplu aveti alte idei postati va rog. Bafta multa! Pe langa faza cu curatatul carburatoarelor verifica si rezervorul sa nu aiba rugina, eventual pune-i si niste filtre de benzina. Eu am patit-o la DR-ul meu, cand mergeam pe gropane, sarituri,zdruncinaturi puternice, avand ceva rugina depusa pe fundul rezervorului, aceasta se agita si la un moment motorul meu murea si nici ca mai pornea.Cu toate sitele de la rezervor, nu-ti zic ce am gasit in carburator. Dupa ce am curatat bine si rezervorul si carburatorul, nu am mai avut nicio problema, oricat de mult se incingea motorul.Si daca tot cureti carburatoarele (foloseste decarburol,pensula si jet de aer), spala si filtrul de aer si dai cu spray de filtru. Spor! Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 din te inteleg eu...omu tine ambreiaju tras ,baga in viteza si moare...pai in cazu asta nu e carburatia......e ceva problema din ambreiaj....AM dreptate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 din te inteleg eu...omu tine ambreiaju tras ,baga in viteza si moare...pai in cazu asta nu e carburatia......e ceva problema din ambreiaj....AM dreptate? scuze dar nu ai inteles.el a zis ca si daca tureaza motorul la 4000 in viteza tot ii moare motorul.eu din asta inteleg ca el este deja in viteza si ca ii moare atunci cand elibereaza ambreiajul ceea ce exclude o problema cu ambreiajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AKY Postat Ianuarie 31, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2007 (editat) Ambreiajul functioneaza perfect. Garantez pentru asta, ultima data lucra perfect. Nu se poate strica un ambreiaj prin nefolosire. Clar. Am lasat motorul nepornit aproape o luna si nu exclud varianta ruginei in benzen, desi filtrul de benzina e practic nou (sub 500 km, bine, toti facuti pe aratura). Motereta are nevoie de un tratament de curatare. Concluzionand: 1. Carburile se curata cu decarbusolv/decarburol; 2. Pe filtrul de aer trebuie aplicat spray de filtru; 3. Pentru rezervor se aplica tot metoda clasica cu lantul si multi muschi pentru invartire, nu? 4. Daca dupa curatare nu se schiba situatia, reglez carburatoarele. Va multumesc, acum am un plan de bataie Editat Ianuarie 31, 2007 de AKY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 ba, explica o data corect... 1 ori motorul se tureaza normal... si cand bagi in viteza moare... da sa plece sau nu? atunci e foarte ciudat... 2 motorul se tureaza normal.. bagi in viteza... se tureaza normal, dai sa pleci si moare... asta e cu totul altceva si la asta se aplica rezolvarile de mai sus... Dr-ul meiu de exemplu, functiona parait si vai de mama lui cu tachetii dereglati si intr-o bujie, mai mai sa moara, si tot avea putere sa ma traga cu 60 la ora macar... nu mai vorbim de plecat de pe loc.. e ceva ciudat.. daca zici ca se tureaza da n-are forta chiar deloc... explica mai clar.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AKY Postat Ianuarie 31, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2007 ba, explica o data corect... 1 ori motorul se tureaza normal... si cand bagi in viteza moare... da sa plece sau nu? atunci e foarte ciudat... 2 motorul se tureaza normal.. bagi in viteza... se tureaza normal, dai sa pleci si moare... asta e cu totul altceva si la asta se aplica rezolvarile de mai sus... Dr-ul meiu de exemplu, functiona parait si vai de mama lui cu tachetii dereglati si intr-o bujie, mai mai sa moara, si tot avea putere sa ma traga cu 60 la ora macar... nu mai vorbim de plecat de pe loc.. e ceva ciudat.. daca zici ca se tureaza da n-are forta chiar deloc... explica mai clar.. N-am zis nici un moment ca nu are forta. Forta are, nu da sa plece (s-ar fi pus problema ambreiajului), nu stiu de unde ai tras tu aceste concluzii, nimeni n-a zis asta... Motorul se tureaza bine cand e scos pe liber si ulterior da sa moara/moare daca nu-l turez foarte, foarte tare, chiar in mers fiind. Chiar turat bine de tot da "suturi" pana moare.. Raman la ideile cu "igiena" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 N-am zis nici un moment ca nu are forta. Forta are, nu da sa plece (s-ar fi pus problema ambreiajului), nu stiu de unde ai tras tu aceste concluzii, nimeni n-a zis asta... Motorul se tureaza bine cand e scos pe liber si ulterior da sa moara/moare daca nu-l turez foarte, foarte tare, chiar in mers fiind. Chiar turat bine de tot da "suturi" pana moare.. Raman la ideile cu "igiena" e clar, nu are benzina... probabil, unul din carburi nu lucreaza cum trebuie sau deloc... sau amandoua.. nu are benzina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arte Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 Am si eu aceeasi problema. Nu stiu multe despre tehnica, poate cineva sa-mi explice de ce NU e de la ambreiaj? Ca sa clarific: dau drumu din neutral, tras ambreiaj - merge; bag in viteza I, moare instant. Pornit cu ambreiaj tras si bagat in viteza I - nu porneste. Ce are? Nu facea asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ICG Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 Dupa cum spunea cineva aici mai sus, verifica senzorul de la cricul lateral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 spui ca se opreste in sarcina si ca nu vrea sa traga!! hmm cati km are motorul facuti.. in total?? daca ai curatat carburile si nu mere... vezi toba sa nu fie infundata sau distributia!! sar putea sa-ti faca figuri si de la ea!!! daca motorul este in buc ma pot uita la ea!!! salve!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacomia Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 Verifica si senzorul de pe maneta de ambreiaj dak are. Si eu am avut rpbleme cu el si pana la urma l-am eliminat din circuit si l-am pus pe direct. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arte Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 (editat) Thnxs . Problema s-a rezolvat cel putin temporar cu o incalzire mai lunga a motorului. Nu stiu ce sa zic, o sa ma uit dupa senzorii respectivi (nici nu stiam ca exista) si o sa citesc undeva cum se curata si carburatoul. Eu m-am speriat sa nu fie de la ambreiaj, mi-a mai zis cineva ca n-ar fi bine reglat, tre sa citesc si despre asta cum se regleaza . Am mult de rontzait. Motorul cica are 11.000Km. Dar n-am de unde sa stiu cu adevarat. E tras de o buna bucata de vreme pe dreapta (l-a cam luat rugina ). In rest e japo 125cc cu 4 timpi. Toba pare ok. Editat Mai 18, 2007 de arte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmin isp Postat Martie 21, 2019 Share Postat Martie 21, 2019 Când bag in viteza dă sa plece iar după îmi moare motorul din ce cazua??? Carburatorul o fost scos și curățit nu are cum fie de la carburator! Cred ca e de la ambriaj ce poate fii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.