Sari la conținut

Motoare De Enduro


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 66
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Esti sigur?.........eu am vazut wr-uri inmatriculate :lol:

 

Se inmatriculeaza...dar mai greu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai Beta foloseste motoare de KTM, deci mare diferenta nu e. Intr-un numar recent din Univers Moto era un test comparativ de enduro-uri, si Beta a fost laudat ca fiind mai bun decat KTM-ul de la care luase motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E motor facut de KTM dar diferit de cel de pe EXC. Beta face bicicleta si cumpara motor, suspensii, frane, etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Are garda la sol mai mica dar si saua e mai joasa...potrivita italienilor mai mititei. Motorul am inteles ca are gene de KTM.

 

Nu stiu de ce ai impresia ca italienii fac motociclete pentru "mititei"... Urca-te pe o Gilera RC600 Enduro si ai sa vezi cum ii privesti de sus pe toti care au suedeze sau japoneze...

Plus ca are o fiabilitate la care japonezii nu pot decat sa viseze, ca sa nu mai vorbim de calitatile in teren! E adevarat ca piesele de schimb sunt foarte scumpe si se gasesc greu, dar realitatea e ca nici nu ai nevoie de asa ceva tot timpul...

Oricum, Gilera nu e buna ca "prima motocicleta", si nici nu prea e pentru incepatori...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ziceti de Suzuki DR 350cc?? :burnout:

 

<small>--- Mesaj completat în 07 Aug 2007 22:51 -------------</small><br/>Ce ziceti de Suzuki DR 350cc?? :hurt:

 

E altceva...

Un motor f. fiabil, racit pe aer potrivit pentru un enduro mai linistit, gen travelling unde pretul si consumul redus, simplitatea si fiabilitatea au facut-o ca impreuna cu XR-ul de la Honda sa umple lumea. Folosita ca motor de inchiriat deseori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea ca cei care se pricep, sa faca un top3 la cele mai bune motoare de endura (binenteles in cunostinta de cauza), ca asa ma uit pe alte site-uri si scriu si eu.

eu sunt incepator nu am cum sa ma dau cu parerea dar incepatorii pot invata de la meseriasii cu experienta incotro s-o apuce sau ce sa-si cumpere.

felicitari ca exista un astfel de forum si ca e totusi cineva interesat. :lol: :) :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea ca cei care se pricep, sa faca un top3 la cele mai bune motoare de endura (binenteles in cunostinta de cauza), ca asa ma uit pe alte site-uri si scriu si eu.

eu sunt incepator nu am cum sa ma dau cu parerea dar incepatorii pot invata de la meseriasii cu experienta incotro s-o apuce sau ce sa-si cumpere.

felicitari ca exista un astfel de forum si ca e totusi cineva interesat. :lol: :) :moto:

 

Un top general e greu de facut... Chiar si daca reduci top-ul la motocicletele din clasa enduro, totusi raman multe categorii de acoperit... Vezi tu, sunt enduro mici, enduro usoare, enduro grele, enduro puternice si, multe altele.

Sa luam de exemplu Honda AfricaTwin, in comparatie cu Aprilia Pegaso 650: prima, e o motocicleta grea, cu un motor relativ slab, mai degraba un tourer decat un enduro adevarat. Calitatile in teren sunt modeste, dar e foarte fiabila si usor de intretinut. O garda la sol modesta (tinand cont de pretentiile de enduro), face ca ea sa nu fie cu adevarat o motocicleta de teren... Nota 10 din 10 totusi, pentru stabilitate, performante dinamice on road si pentru pozitia de conducere. O nota 8 din 10, pentru siguranta, pentru ca desi este destul de slabuta ca putere, se poate dovedi destul de nabadaioasa uneori... A doua, desi din aceeasi clasa, e o motocicleta sprintena, mai puternica si mai usoara, foarte stabila de asemenea, insa nu la fel ca AfricaTwin pe teren lis si alunecos. Raportul masa/putere, net inferior, o face sa fie mai periculoasa in conducere si mai greu de stapanit pe noroaie. Plusul e dat tocmai de acest raport, care o face sa fie mai rapida, sa raspunda mult mai rapid la comenzi si orice parcurs sa fie mai plin de adrenalina. O garda la sol mai mare, la un ampatament mai mic, o fac sa fie foarte buna pentru teren cu adevarat accidentat.

 

Cam asa stau treburile cu toate motocicletele... Fiecare e unica si perfecta in felul ei! Uita de grandomanii care spun ca motocicleta lor e cea mai buna sau cea mai tare! Toate sunt cele mai bune si cele mai tari si, nici una nu e atat de buna sau tare pentru a strange in ea calitatile tuturor celorlalte!

 

Din punctul meu de vedere, a mea e cea mai buna si cea mai tare! Motivul? E a mea si sunt indragostit de ea. Cred ca tu ca incepator, de aici trebuie sa pleci: de la a invata sa apreciezi ce ai si de a face tot posibilul sa cunosti BINE motorul pe care-l conduci... Ai sa razi, dar nu strica sa incerci sa-l intelegi si altfel decat strict mecanic...

 

Bine ai venit in randul biker-ilor! Sper sa nu ajungi si tu doar un sofer teribilist de motocicleta, ci un adevarat biker!

 

Si sa sti si tu, sa ajungi un adevarat biker e o mandrie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un top general e greu de facut... Chiar si daca reduci top-ul la motocicletele din clasa enduro, totusi raman multe categorii de acoperit... Vezi tu, sunt enduro mici, enduro usoare, enduro grele, enduro puternice si, multe altele.

Sa luam de exemplu Honda AfricaTwin, in comparatie cu Aprilia Pegaso 650: prima, e o motocicleta grea, cu un motor relativ slab, mai degraba un tourer decat un enduro adevarat. Calitatile in teren sunt modeste, dar e foarte fiabila si usor de intretinut. O garda la sol modesta (tinand cont de pretentiile de enduro), face ca ea sa nu fie cu adevarat o motocicleta de teren... Nota 10 din 10 totusi, pentru stabilitate, performante dinamice on road si pentru pozitia de conducere. O nota 8 din 10, pentru siguranta, pentru ca desi este destul de slabuta ca putere, se poate dovedi destul de nabadaioasa uneori... A doua, desi din aceeasi clasa, e o motocicleta sprintena, mai puternica si mai usoara, foarte stabila de asemenea, insa nu la fel ca AfricaTwin pe teren lis si alunecos. Raportul masa/putere, net inferior, o face sa fie mai periculoasa in conducere si mai greu de stapanit pe noroaie. Plusul e dat tocmai de acest raport, care o face sa fie mai rapida, sa raspunda mult mai rapid la comenzi si orice parcurs sa fie mai plin de adrenalina. O garda la sol mai mare, la un ampatament mai mic, o fac sa fie foarte buna pentru teren cu adevarat accidentat.

 

Cam asa stau treburile cu toate motocicletele... Fiecare e unica si perfecta in felul ei! Uita de grandomanii care spun ca motocicleta lor e cea mai buna sau cea mai tare! Toate sunt cele mai bune si cele mai tari si, nici una nu e atat de buna sau tare pentru a strange in ea calitatile tuturor celorlalte!

 

Din punctul meu de vedere, a mea e cea mai buna si cea mai tare! Motivul? E a mea si sunt indragostit de ea. Cred ca tu ca incepator, de aici trebuie sa pleci: de la a invata sa apreciezi ce ai si de a face tot posibilul sa cunosti BINE motorul pe care-l conduci... Ai sa razi, dar nu strica sa incerci sa-l intelegi si altfel decat strict mecanic...

 

Bine ai venit in randul biker-ilor! Sper sa nu ajungi si tu doar un sofer teribilist de motocicleta, ci un adevarat biker!

 

Si sa sti si tu, sa ajungi un adevarat biker e o mandrie!

 

 

Motocicletele enduro sunt cele cu care a inceput Univet topicul. Motoarele despre care ai vorbit tu asa de frumos, se incadreaza la cu totul alta categorie.........asta fiind enduro-touring. Este o mare diferenta intre o motocicleta enduro si una enduro-touring.

Enduro sunt EXC-urile, WR-urile, CRF-urile etc.

Enduro-touring sunt GS-urile, Africa, Pegaso, Domi etc. etc. etc.

Din ce am inteles, Bartatiberiu dorea un "top" al motocicletelor ENDURO, ca sa stie cam cu ce sa porneasca. Oricum, daca va citi tot topicul, isi va face o oarecare idee.

Bafta :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa episodul Sherco, o noua impresie la cald ...

Weekendul asta am mers o zi cu motocicleta mea (450 EXC Racing) si o zi cu un KTM 300 EXCE in 2 timpi. Dupa primele 15 minute m-am imprietenit cu ea si am avut o zi excelenta in care totul a parut mult mai simplu decat cu motocicleta mea. Urcam mai bine prin padure peste crengi copaci si prin frunze, coboram mai repede, trageam mai usor de ea dupa ce o dadeam pe jos ... o simteam mult mai usoara la manevrele din scurt .... una peste alta am simtit-o mult mai manevrabila. Precizez ca motocicleta avea transmisie 12/52 pentru hard enduro (cu transmisia asta prindea max 70Km/h - suficient pentru enduro).

Foarte probabil asta va fi alegerea mea pentru la anu :cheers: :o Insa astept sa probez si noile 250 EXC F si 450 EXC R.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ionut, inainte sa alegi 300, incearca si 250 2t.arhisuficienta ca si power si mai usoara decat 300 cu buton.

 

incercam, incercam ... totusi are si butonul ala rostul lui ... nu mai suntem tineri :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer, de la tine asteptam sa fii mai hard core, doar nu te mai sperie o carja.fara gluma, exc250 l am pornit cu mana, asa ca nu este o problema reala.

ce i drept, mi am pornit si 525 ul cu mana, insa "nu faceti asta acasa". :smoke:

iar stiinta a demonstrat ca salata e mai sanatoasa decat friptura :agree:)

acum serios, diferenta de greutate se simte surprinzator de mult.

eu nu vreau sa recunosc deocamdata, dar am "wet dreams" cu exc 2t.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Ce parere aveti despre Honda XL 600? Punte slabe, puncte tari?

Am gasit una de vanzare, insa aceasta are si starter electric si mecanic (pedala), pe net nu am gasit acest model, iar proprietarul zice ca e din 93 dar eu nu il cred.

 

Astept un raspuns de la cunoscatori

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer, de la tine asteptam sa fii mai hard core, doar nu te mai sperie o carja.fara gluma, exc250 l am pornit cu mana, asa ca nu este o problema reala.

ce i drept, mi am pornit si 525 ul cu mana, insa "nu faceti asta acasa". :moto:

iar stiinta a demonstrat ca salata e mai sanatoasa decat friptura :bounce:)

acum serios, diferenta de greutate se simte surprinzator de mult.

eu nu vreau sa recunosc deocamdata, dar am "wet dreams" cu exc 2t.

 

 

:D

Editat de LO550
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incercam, incercam ... totusi are si butonul ala rostul lui ... nu mai suntem tineri :D

 

EXC 300 are cuplu mai mare ca EXC 250 (care e doar un cross-er cu far). Mie nu-mi lac 2 timpii cum suna - dar de mers....sunt super.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare !

 

Mi-am kuat si eu de vreo saptamana o Yamaha YZ de 250....2t. Dupa cateva ture cu ea am ajuns la concluzia ca este foarte naravasa si nu prea este pt un incepator ca mine...e un cross pur sange. Credeti ca pot sa o imblanzesc ???

 

M-ar ajuta si niste detalii tehnice despre ea... E o Yamaha YZ 250 de prin '92 din cate stiu eu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

eu am un 520 si da,mesteresti la el .ulei la 30 ore,un filtru,un rulment din cand in cand,un arc de la cric care dispare pur si simplu.DAR CUPLUL.....si senzatiile pe care le ofera merita orice mestereala.si daca ai un pic de simt tehnic,nu este chiar o problema,ci face parte din regula jocului.si cum spunea cineva pe aici pe undeva,cu o cheie de 8 si una de 10 +o surubelnita desfaci toata mobra rapid. nu pot sa fac o comparatie cu lc4,dar probabil ca amandoua au nevoie de ingrijire si atentie.fiabil inseamna sa mearga cand ai nevoie,si eu pot sa spun ca al meu asa a facut,a mers si merge de rupe. :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

esteresti la 525 exact ca si la alta moto de gen.unul din cele 2 arcuri de la cric l-am pierdut LA PRIMA iesire, dar nici ca mi-a pasat, am facut tuning de 14 grame la motor.uleiul il schimb la 15 ore dar in 15 minute daca te grabesti nu ai ce face.valabil si pentru 525 si pt orice alt motor, daca respecti intretinerea recomandata de producator, nu sunt probleme de fiabilitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hop si eu!

 

TT 600, DR-Z 400 sau XR 650!

Stau in cumpana si da, stiu, nu-s chiar de hard enduro, dar am auzit chestii frumoase despre ele.

Imi tre o motoreta cu care sa ajung si in locatie pe asfalt.

 

Si spuneti-mi si mie, cat de rau e sa n-ai buton, doar carja?

La 250 e ushor s-o dai peste cap dar la 650 nu mai e chiar asha!

 

--- Mesaj completat în 03 Oct 2007 18:07 -------------
Am uitat sa trec si XT 600!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...