Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

  1. 1. Ce model Honda CBR 600 F calaresti?

    • Honda CBR 600 F 1
      80
    • Honda CBR 600 F 2
      194
    • Honda CBR 600 F 3
      278
    • Honda CBR 600 F 4
      232
    • Honda CBR 600 F 4 i
      279
    • Honda CBR 600 F 4 i Sport
      203
    • Honda CBR 600 FA
      11

Acest sondaj este închis pentru noi voturi


Postări Recomandate

:funny:

Esti amuzant, dar neinformat. Acum urmeaza intrebarea cu presiunea in roti .... :tempted:

 

:lol:

mie imi sta intrebarea asta in cap cu presiunea :lol:

difera de greutatea pe care o are pilotul? eu sunt la cura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aici se discuta chestii serioase nu presiuni, suspensii si uleiuri. Astea s-au discutat, le stie toata lumea. Ia si citeste 1634 de pagini si o sa gasesti raspunsurile.

a fost o gluma nenea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica s-au convertit,ca sa zic asa! :makeout:

Zaelule, pot sa vin si eu la joia voastra? Sau nu primiti religiosi? Daca nu, scuze, caci am fost o data, dar nu erai. :banana:

 

 

Hai ca iti raspund... poti veni la fel ca oricare altu. Grumpy este "nihil sine deo" si chiar daca atunci cind o luam pe ulei pe la chermeze ne mai contram cu mnezo ne intelegem bine mersi... mai mult decit bine mersi.

 

Unii sintem curiosi cum esti de fapt in realitate. ;)

 

haidam! :cheers:

 

P.S. tot in ignore te las deocamdata :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, cum dai jos 1 Kg, cum scazi presiunea cu o atmosfera... deci daca eu am 70 Kg si am presiunea in roti 2.2 fata - 2.4 spate, cand o sa ajung la 65 o sa am -2.2 fata, -2.4 spate....

La fel si cand m-as ingrasa cu 5 kile, voi avea 7.2 si 7.4....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unii sintem curiosi cum esti de fapt in realitate.

 

Sunt normal... trei maini, patru ochi... :huh:

Mai mult am vrut sa vad daca porti pica pentru subiectele in contradictoriu. Dar daca se nimereste sa scap de la munca in timp util, o sa trec pe la voi, la un suc...

Vezi, ca daca ma scoti din ignore iar incep... ! :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma poate ajuta un coleg CBR-ist cu niste informatii pentrun CBR 600F1

ulei - mineral/semi?

filtru de ulei?

 

proprietarul o are de ceva vreme - dar nu a mers deloc cu ea

deci probabil trebuie sa ii schimb si placute

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alooooooo. Opreste-te. Esti pe langa rau.:rtfm:

1. Unele uleiri au o culoare spre roz cand sunt nefolosite.

2. In F4 intra aproximativ 3 litri si ceva plus ce mai dai pe langa iti ramane exact juma de litru dintr-un bidon de 4L.

3. Nu toata lumea isi pune ulei in vasul de expansiune.

:thanks:

 

 

:funny:

Esti amuzant, dar neinformat. Acum urmeaza intrebarea cu presiunea in roti .... :tempted:

 

Pusyferul din mine a crezut ca i-a ramas 1/2 L ulei roz cand a scurs uleiul folosit, nu in bidon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma poate ajuta un coleg CBR-ist cu niste informatii pentrun CBR 600F1

ulei - mineral/semi?

filtru de ulei?

 

proprietarul o are de ceva vreme - dar nu a mers deloc cu ea

deci probabil trebuie sa ii schimb si placute

S-a tot scris pe aici, dar cum nu esti CBR-ist, te iertam :P

Ulei sintetic, 10W40 4T (utilizat de multi e Motul 7100)

Filtru de ulei Hiflo (nu e super marca, dar e decent)

Placute de frana conform specificatiilor (eventual SBS - alta marca nu imi vine acum in minte).

Spor!

Editat de claudiu*
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai mai ajuns.

cand am sunat erati prin nu-stiu-ce comuna la terasa si voie buna + ca am aflat in 5 minute de 2 accidente, unul in fata blocului meu si celalalt de la Unirii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am plecat de la Ghermanesti m-a oprit pe mine un pitzoi ca faceam jaloane ( eu imi incalzeam gumele )...m-a pus sa suflu si mi-a cautat nod in papura...pacat pentru el ca n-a avut mai nimic de ce sa se lege sa ma arda. Asta s-a intamplat.

 

Sambata propun o iesire la un party moto - niste prieteni again - multi s-ar putea sa-i cunoasteti : Sambata, 18 iunie, va asteptam la petrecerea Wolf Moto Service,Casa Presei Libere, Str Tipografilor vis a vis de Taverna Sarbului. Incepem cu ora 13 cu un gratarel si o berica si vedem cand incheiem si cu ce .

Editat de Survolaj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti,

acum cred ca am amortizoarele cam tari sau cam asa... ca ma cam zdruncina la gropi si simt toooaaate denivelarile

 

Ti-am aratat ca sunt setate la mediu, nu sunt la soft. (cele pe fata, cele de pe spate nu mai tin minte cum erau)

Editat de adiking
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a tot scris pe aici, dar cum nu esti CBR-ist, te iertam :P

Ulei sintetic, 10W40 4T (utilizat de multi e Motul 7100)

Filtru de ulei Hiflo (nu e super marca, dar e decent)

Placute de frana conform specificatiilor (eventual SBS - alta marca nu imi vine acum in minte).

Spor!

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti,

acum cred ca am amortizoarele cam tari sau cam asa... ca ma cam zdruncina la gropi si simt toooaaate denivelarile

Dupa cum ti s-a mai spus: ocoleste gropile.

E normal sa fie asa cum spui.

In primul rand este o alta clasa de motocicleta fata de cea care o aveai, drept urmare are o alta pozitie, un alt feed-back ... Pe urma tu inca nu ti-ai gasit pozitia pe ea si stai inca in maini si inca nu te-ai obisnuit cu ea si de aia s-ar putea sa ti se para greu de manevrat (in asa fel incat nu eviti toate denivelarile).

Suspensia e mai buna asa cum ti-a pus-o Over aseara; oricum o sa trebuiasca sa trecem pe la Mashi sa iti verifice amortizoarele fata. Pe spate e bine. :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu o dilema: a avut cineva h7 100W pe faza scurta??? Cele normale sunt de 55W, am mai citit pe forumuri de masini si cica ar strica lupa farului... a avut cineva??? Este vorba de far de F4i.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...