Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Cum ai rezolvat trancanitul?

 

pai a desfacut pana a ajuns la intinzator, l`a scos si l`a mai strans pentru ca se slabise. bani pe altul mi`a zis sa nu dau pentru ca nu avea nimic ala, arcul era ok, era ca nou defapt. si unul nou e destul de expensive pentru o jucarie asa de mica. si am rezolvat azi si cu stikerele ... trebuie doar sa o trag pe magadalena mea in 2 poze mai frumoase.

numai bine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:) :P Dupa ninsoarea de zilele trecute m`am gandit eu sa-i dau o cheie, m`a surprins placut si a portnit la sfert, dar desteptul din mine am zi sa o las vreo 15 min cu socul tras (sa se incalzeasca) si m`am dus pana in casa sa ma schim de haine..cand ajung iar la hondita firbea toata apa:( nush pe unde n`m stat sa ma uit...era in jur numai antigel probabil (apa verde) . Am oprit-o si am lasat-o sa se raceasca..nu am mai pornio...intrebarea e CE DRAQ FAC? :) :D

Cum ai rezolvat-o? Ce a patit? Ar fi interesant de aflat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !! Sunt Dan , proprietar de cbrf4i 2002. Motociclistul nr. 16 din jud. Ialomitza :crack: :wave: ... Dar stau prin capitala .. :burnout: De martea viitoare cu acte in regula ..

Problema e cum scot filtrul de ulei ? Nu am cheie .. Un sfat , improvizatie , cheie de imprumut? Imi trebuie marti , asa ca ..

post-17228-1204288520_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Il strangi in maini tare si il desfaci.

Daca nu merge, si nici nu ai cheie, bati in el in lateral o surubelnita pana il perforezi si iese in partea cealalta si apoi rotesti cu totul. Eu asa am facut..

Cand il strangi, unge garnitura filtrului cu putin ulei de motor, apoi strange'l cu mana cat poti de tare. Nu pune cheia pe el!

 

--- Mesaj completat în 29 Feb 2008 14:48 -------------

Q: Ce indicativ de ulei e standard in furca de F4? 10W sau cat?

Mercic

Am gasit: 475CC in fiecare amortizor. Indicativ 10W.

 

--- Mesaj completat în 29 Feb 2008 14:49 -------------

Am gasit: 475CC in fiecare amortizor. Indicativ 10W.

Multumesc. :burnout: :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Enorm, chiar si pentru Bucuresti. A mea in Bucuresti, cu doua persoane, ia cca 6.8%.

Vezi filtrul de aer, uleiul sa fie 10w-40, bujii bune. Daca tot la fel va consuma, trebuie sa te bagi la carburatoare. (Ai cumva dynojet? :burnout: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

carburile reglate si sincronizate la kaore acum 1500km

bujii, ulei schimbate acum 1500km (ngk cr9eh, motul 10w40)

filtru de aer cam murdar, dar suflat tot atunci.

n-am dynojet.

 

Si inca ceva... cam pe udne sta acul de la temperatura la mers in bucuresti? La mine sta cam pe la mijloc, urca foarte putin peste, intra ventilatorul si coboara pe la jumate.

Editat de psycho_vox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se exista!

Poate sunt sincronizate intre ele, insa reglate pe amestec bogat. Du'te la un Carbotest cu sonda de noxe si regleaza acolo amestecul :burnout:

 

Referitor la acul de temperatura, totul e perfect!

 

LE: vezi sa nu mergi cu socul tras! Cablul de shoc sa fie uns iar cursa sa fie pana la capat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, sa mai curat filtrul de aer, ca lucrez in pipera si aici e mai mult praf si nisip in aer decat in desert.

O sa il inlocuiesc cu un K&N dar deocamdata nu am banii.

Editat de psycho_vox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te mai chinui sa'l cureti. Al meu parea relativ curat, insa cand l'am schimbat a scazut consumul cu 1l% si parca respira altfel motorul. Sfat: Ia un filtru original Honda, nu pune K&N in romania, mai ales cand zici ca in Pipera e praful ala.. Filtrele K&N nu sunt gandite pentru conditii grele, ci pentru performanta mai buna in conditii de tara civilizata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

consumul este destul de maricel , dar in trafic nici nu te poti astepta la mult mai bine. vezi ca exista filtre bmc stradale si race. diferenta mare intre ele ca pret si ca functionalitate (filtrare a impuritatilor)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ strumfuadi : Vad in poza ta din profil ca ti-ai decupat suportul de numar . Acum, rugaminte , de fapt doua : 1. ce ai pus in loc , (daca e cumparat ceva detalii, loc , cod ... ) , si doi , o poza cu detaliu , din spate , daca ai ! Mersi frumos .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

consumul este destul de maricel , dar in trafic nici nu te poti astepta la mult mai bine. vezi ca exista filtre bmc stradale si race. diferenta mare intre ele ca pret si ca functionalitate (filtrare a impuritatilor)

 

Ma asteptam pe la un 7% in oras, tinand cont ca nu merg foarte agresiv (intre 4500 - 7000 ture)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ strumfuadi : Vad in poza ta din profil ca ti-ai decupat suportul de numar . Acum, rugaminte , de fapt doua : 1. ce ai pus in loc , (daca e cumparat ceva detalii, loc , cod ... ) , si doi , o poza cu detaliu , din spate , daca ai ! Mersi frumos .

Asa a venit din Italia. A fost decupat plasticul cel mare si negru si montat un suport din otel, ceva, ca m'am chinuit sa dau gauri in el pentru numar..

post-3288-1204300230_thumb.jpgpost-3288-1204300964_thumb.jpg

 

Ma asteptam pe la un 7% in oras, tinand cont ca nu merg foarte agresiv (intre 4500 - 7000 ture)

Poti sa mergi pana in 7000rpm dar sa accelerezi nervos tot timpul, iar atunci consumul va creste. Oricum, singur pe sa ar trebui sa ai un consum de maxim 7 in oras.

 

PS: Metoda de masura sper ca e plin-plin, nu pana se aprinde ledul. :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: Metoda de masura sper ca e plin-plin, nu pana se aprinde ledul. :burnout:

 

 

ups, cam asta era metoda de masura led -> 10 litri -> led, si vedeam cati km fac cu 10 litri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa-mi fac si io loc un pic pe-aci, si sa ma prezint oficial. :lol:

 

Salut. Sunt Radu, incepator, si am un F :wave:

Pus mana pe el in decembrie, pana atunci am cautat, si pana acum a stat la caldurica. Poate mai tineti minte, eu eram ala de intrebam tampenii despre un F3 si un subcadru stramb. Am rezolvat-o cu ala. Mi-am luat F4. Carburatie.

 

Strumfuadi, din cate vad din poza ta de profil, iepele noastre se cunosc :) Am pe undeva poze pe-aici cu ele intr-o plimbare spre snagov?

 

Oricum. Imi place de mor, si toarce ca o pisicuta....dar cam atat pentru acum. Am luat-o cazuta, cu buna stiinta, si multi o sa intrebe de ce. Nici io nu stiu. Mi-o cazut greu. :lol:

Defecte optice, o carena crapata, o bucata mica lipsa sus langa air cover. Zgarieturi fel de fel mai peste tot.

Roata fata stramba spre stanga un pic. Janta e ok. Cadrul la fel. Jambele la fel. Ramane de vazut ce-i cu telescoapele (curge pe la unul) & jug (care in sine e ok).

 

Ah si da, joaca un plastic mic rupt prin far :crack:

Sa mor daca-mi dau seama cum ajuns acolo, ca de iesit nu poate sa iasa. :crack:

 

Oricum, n-am luat-o sa ma plang. Am luat-o sa o fac. Brici. Si sa fiu mandru de ea :lol:

 

Asa ca azi inceput sa imi bag mainile prin ea si-am dezbracat-o.

...si putea sa fie mult mai bine.

 

post-27560-1204397212_thumb.jpg

 

Candva, mobra asta a fost busita urat de tot. Si nu vorbesc de driftul pe Stefan cel Mare care l-a prins cu baiatul de la care am luat-o. Tind sa cred ca inainte sa fie adusa in tara. Furca a fost schimbata candva. la fel carenele. (si fata si lateralele).

 

Si sub carena fata, haos. Furtunase atarnand, cleme lipsa, o tija sudata de cadrul care sustine carena retezata aproape pe jumate, de care ar trebui sa se prinda gura de aer stanga.

Am mai gasit 3 "mufe" care nu erau prinse nicaieri :)

Banuiesc ca doua sunt pentru semnale (nu erau montate).

Ruginica ici si colo unde se vede ca ceva a fost indreptat si a crapat vopseaua (vezi tija de mai sus).

 

Oricum, concluzia mea e ca, la un moment in timp, motocicleta asta nu a mai avut fata.

Ti-ai dreq' de japonezi cum alergati voi motoarele si le busiti si dupaia le vindeti lu' Tomina. :D

 

post-27560-1204397759_thumb.jpg

 

(Nu-i chiar asa de rabla, e de la blitz si jeg :lol: )

 

Oricum, hai sa inchid telenovela pentru azi, ca nu vreau sa plictisesc. Cert e, ca motorul asta va fi sclipitor pana termin eu cu el.

My baby can't roll around hurt. :burnout:

Editat de Oryon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Strumfuadi, din cate vad din poza ta de profil, iepele noastre se cunosc :wave: Am pe undeva poze pe-aici cu ele intr-o plimbare spre snagov?

Sal, da, pozele pe care le ai sunt din septembrie. :burnout:

Uite si doua poze cand se odihneau dupa plimbare.

post-3288-1204486041_thumb.jpgpost-3288-1204486054_thumb.jpg

 

merge sa pun si pe lunga si scurta???

Da, merge, oricum ai un singur bec H4. Iti trebuie Bi-Xenon H4, cu bobinutza care comuta intre faze. Problema e ca la tine farul nu e din sticla (plastic) clara, iar daca nu e clar nervurile alea imprastie lumina aiurea.. Asta din ce stiu eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reparat furca!

 

post-27560-1204573964_thumb.jpg

 

Era prinsa ca un poponeata, suruburi slabite, nestranse pana la capat. S-o fi si slabit de la cazatura. Oricum, in momentul in care a fost desfacuta si reprinsa ca lumea, aproape s-a aliniat singura. :burnout: :wave:

Pe deasupra, refacut si prinderea stanga a carenei fata (incercuita cu rosu) si inlaturat rugina, zinc-uit frumos.

 

Acuma, aruncati-va si voi un ochi la urmatoarea chestie.

 

post-27560-1204574140_thumb.jpg

 

In mod ciudat, s-a "saltat" telescopul cu 5 mm. Acelasi telescop a curs cat a fost furca descentrata.

Din ce cauza? Sa fie de la "scurgeri"?

Mentionez ca suspensia functioneaza bine acum.

Editat de Oryon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum, concluzia mea e ca, la un moment in timp, motocicleta asta nu a mai avut fata.

Ti-ai dreq' de japonezi cum alergati voi motoarele si le busiti si dupaia le vindeti lu' Tomina. :burnout:

 

Vad ca ai umplut toate topic-urile.... am sa-ti raspund si aici asa cum am raspuns si in altele..............motocicleta a suferit un accident dupa plecarea de la mine de acum 2 ani nu mai stiu ce s-a intamplat de atunci.cu ea...........am sa te rog sa nu te mai lansezi in comentarii rautacioase.....am sa pun poza mai jos asa cum a venit ia in tara.

Cu stima

post-14710-1204581899_thumb.jpg

Editat de TOMINA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu mai mare stima, n-a fost cu intentie. Doar cu directie :crack:

Acum serios, a fost mai mult spus drept gluma, nu un (alt) atac catre voi. (Iar din partea mea nu ati avut nici unul).

 

Stiu poza, o am si eu, si stiu si ca l-ati ajutat pe baiatul de la care am luat-o.

 

Dar motorul tot a fost busit urat candva. :burnout:

 

Vad ca ai umplut toate topic-urile.... am sa-ti raspund si aici asa cum am raspuns si in altele.............

 

Ma confunzi :wave:

Nu cred ca m-am luat de nimeni in nici un topic pana acum.

Editat de Oryon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...