Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Te sustin. La urma urmei, nu este doar o motocicleta, este o companie la drumuri. Si sunt sigur ca toti vrem ce este mai bun pentru motoarele noastre si fiecare are idei fixe legate de aspect si performante. La cea mai recenta iesire era un F4i Sport galben cu negru si ne-am gandit la tine :-) Te asteptam pe la intalniri, nu se stie niciodata.

Ms, anul asta intentionez sa ajung pe la voi :laugh:

 

Comparatia intre F4i sport vs F4i normal, pe motiv ca nu vrei sa cari pe nimeni in spate mi se pare puerila. Nu am auzit pe nimeni sa fie obligat sa ia pe cinvea in spate daca acea persoana nu a vrut. Si daca spui ca faci 12000 km / an, lasa-ma sa iti mai dau un sfat: saua de la F4i sport e mult mai putin confortabila decat cealalta.

 

Spor la gasit o motocicleta buna.

Momentan conduc un SV650S si crede-ma, numai confortabil nu e, dar pt ca imi place, nu mi s-a parut greu sa fac 2800km cu el in 9 zile prin lume. Cum am mai zis, stiu cum e si F4i-ul si F4iS-ul. Am condus amandoua.

Tu intelegi totul cum vrei tu, n-am zis ca DOAR ca sa nu car pe nimeni vreau S, imi si place mai mult.

Oricum mersi.

 

Hondito, daca pui capac nu mai poti cara ceva bagaje pe locul din spate. Iar saua de F4/F4i fiind dreapta in spate e a naibii de buna la asa ceva (sa pui un rucsac si sa il legi cu plasa, de exemplu). Been there, done that. :)

Asa ca eu zic sa nu te cramponezi in F4i SPORT, ca nu te ajuta cu absolut nimic, dimpotriva. ;)

Ramane F4i S, zilnic in oras cu capac, la drumuri lungi fara :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Atunci cam ai o problema pentru ca din cate stiu pe galben-negru nu au fost pentru EU.

Nu e de disperat totusi, poti sa iei una mai zgariata mai ieftinut si s'o vopsesti tu calitativ asa cum vrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci cam ai o problema pentru ca din cate stiu pe galben-negru nu au fost pentru EU.

Nu e de disperat totusi, poti sa iei una mai zgariata mai ieftinut si s'o vopsesti tu calitativ asa cum vrei.

Se pare ca ramane varianta asta :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Cum am mai zis, stiu cum e si F4i-ul si F4iS-ul. Am condus amandoua.

Tu intelegi totul cum vrei tu, n-am zis ca DOAR ca sa nu car pe nimeni vreau S, imi si place mai mult.

 

 

si ai simitit vreo diferenta? (ma refer la condus si nu la "look" sau la confortul oferit de sa care sincer e mult mai naspa la varianta Sport)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si ai simitit vreo diferenta? (ma refer la condus si nu la "look" sau la confortul oferit de sa care sincer e mult mai naspa la varianta Sport)

Intradevar e mai tare saua, e mai inconfortabila, nu am negat asta, sunt constienta de asta.

Are si un pic mai multi calutzi, oricum sunt destul de calma,in rest nu am remarcat diferenta enorma intre cele 2 motoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar e mai tare saua, e mai inconfortabila, nu am negat asta, sunt constienta de asta.

Are si un pic mai multi calutzi, oricum sunt destul de calma,in rest nu am remarcat diferenta enorma intre cele 2 motoare.

 

nu are mai multi caluti ca au motoarele identice...exista mici diferenta la partea mecanica dar sunt la transmisie si sunt f greu sesizabile de un pilot normal

diferenta mare e la greutate - Sportul e cu 10kg mai usoara...cred ca de aici si placerea ta de a o manevra mai usor :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tinand cont ca am dat in ghioc si se anunta vreo 20 grade de joi incolo ,anunt sambata 26.03 prima sesiune oficiala pe amc ,incepand cu orele 11 !

Posibil sa fiu prezent. Daca nu ma dau, macar sa va pozez :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca ramane varianta asta :laugh:

 

 

La toamna probabil o sa o vand eu pe a mea si o sa faci cea mai buna afacere ;)

 

In alta ordine de idei....facem duminica o plimbare?? eu o plec din bucuresti joi si ma intorc duminica - dimineata daca e nevoie :). Sau miercuri seara iesim la un "pussy juice"??

Editat de adism
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

diferenta mare e la greutate - Sportul e cu 10kg mai usoara...cred ca de aici si placerea ta de a o manevra mai usor ;)

Poate... :)

 

La toamna probabil o sa o vand eu pe a mea si o sa faci cea mai buna afacere :laugh:

Deoarece...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Scurt si la obiect: vreau sa pun toba sport la f4i. Din ce-am citit parerile sunt contradictorii, in sensul ca unii zic ca trebuie refacuta sincronizarea(avand injectoare ma gandesc oare cum se poate face asta), altii zic ca nu e necesara. Ideea e ca n-as vrea sa-mi sara consumul in cer, dar daca ar fi o crestere cu 10-15% n-ar fi problema. Asadar, va rog sa-mi spuneti(cei care ati avut toba stock si apoi ati schimbat) daca e necesara resincronizarea si eventual cu cat creste consumul. Merci mult,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Scurt si la obiect: vreau sa pun toba sport la f4i. Din ce-am citit parerile sunt contradictorii, in sensul ca unii zic ca trebuie refacuta sincronizarea(avand injectoare ma gandesc oare cum se poate face asta), altii zic ca nu e necesara. Ideea e ca n-as vrea sa-mi sara consumul in cer, dar daca ar fi o crestere cu 10-15% n-ar fi problema. Asadar, va rog sa-mi spuneti(cei care ati avut toba stock si apoi ati schimbat) daca e necesara resincronizarea si eventual cu cat creste consumul. Merci mult,

 

Injectia nu se "resincronizeaza". In momentul in care schimbi evacuarea este posibil sa pierzi putin din putere (de ordinul 1-5 cai). Ce poti face este sa schimbi si filtru de aer (sa treci pe unul sport) si cu ajutorul unui power commander sa rescrii ECU-ul cu un mapping potrivit pentru noua evacuare si filtru. Insa cred ca vorbim de castiguri infime, in orice caz sub 10 cai, chiar si astea obtinute in momentul in care schimbi evacuarea complet (nu doar finalul) ceea ce nu ar trebui sa te afecteze atat de mult. Trebuie sa mergi la un dyno si ei te ajuta. Eu nu mi-as face probleme prea mari, sa vedem ce mai zic si altii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Scurt si la obiect: vreau sa pun toba sport la f4i. Din ce-am citit parerile sunt contradictorii, in sensul ca unii zic ca trebuie refacuta sincronizarea(avand injectoare ma gandesc oare cum se poate face asta), altii zic ca nu e necesara. Ideea e ca n-as vrea sa-mi sara consumul in cer, dar daca ar fi o crestere cu 10-15% n-ar fi problema. Asadar, va rog sa-mi spuneti(cei care ati avut toba stock si apoi ati schimbat) daca e necesara resincronizarea si eventual cu cat creste consumul. Merci mult,

 

a mea la carburatie nu a avut nici o simptoma cand am schimbat toba stoc cu una aluminiu sport si nu mai pun ca apoi am mai si taiat din ea jumatate,deci merg cu jumate de toba ,parca fluctueaza unpic la relantiu cu 100 sau 200 de ture dar avand in vedere ca are 4 ani de cand nu are facuta carburatia :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur are varianta sport 10Kg in minus? 10Kg sunt destul de multe.

Eu stiu ca difera ambreiajul, arborii cu came, lipsa cricului central la S, care nu are nici macar 1kg si se poate da jos in 5 minute (eu l-am dat jos) si evident seaua.

Puterea e tot 110 cai la ambele.

De unde diferenta de 10kg?

 

LE: diferenta de greutate e de 1kg: http://cbrforum.com/forum/f4i-main-forum-1...-review-106580/

Editat de cristidb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare .... asta asa ca sa imi fac si eu o idee...

cat de mult mergeti zilnic cu motocicleta ... asa ca fapt divers ca vad ca aveti chestii cu greutati came spanac etc .... va dati reising pe strada cu idiotii din trafic ?

 

sau e motiv strict ptr circuit motocicleta si daca e ptr circuit ... sunt si eu curios pe ce circuit alergati motocicletele astea care in mod normal trebuie sa stea la niste turatii mari sa mearga cum trebuie nu in treapta 1 si 2 maxim 3 cum e in oras de la stop la stop....

 

asta asa sa-mi fac si eu o idee sa nu zic ca sunt prost degeaba .... puii mei ... nu va simtiti ofensati prea tare .... cei care va simtiti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur are varianta sport 10Kg in minus? 10Kg sunt destul de multe.

Eu stiu ca difera ambreiajul, arborii cu came, lipsa cricului central la S, care nu are nici macar 1kg si se poate da jos in 5 minute (eu l-am dat jos) si evident seaua.

Puterea e tot 110 cai la ambele.

De unde diferenta de 10kg?

 

LE: diferenta de greutate e de 1kg: http://cbrforum.com/forum/f4i-main-forum-1...-review-106580/

 

Pe bikez.com scrie 109 cai si 170 kg atat la F4i cat si la F4iS an 2001....

Atunci nu o sa uit! nu o sa uit! nu o uit! ;)) l=ai editat ca scrisesei de 3 ori :))

Da, l-am editat :laugh:

 

am si eu o intrebare .... asta asa ca sa imi fac si eu o idee...

cat de mult mergeti zilnic cu motocicleta ... asa ca fapt divers ca vad ca aveti chestii cu greutati came spanac etc .... va dati reising pe strada cu idiotii din trafic ?

 

sau e motiv strict ptr circuit motocicleta si daca e ptr circuit ... sunt si eu curios pe ce circuit alergati motocicletele astea care in mod normal trebuie sa stea la niste turatii mari sa mearga cum trebuie nu in treapta 1 si 2 maxim 3 cum e in oras de la stop la stop....

 

asta asa sa-mi fac si eu o idee sa nu zic ca sunt prost degeaba .... puii mei ... nu va simtiti ofensati prea tare .... cei care va simtiti

Ca fapt divers, pt mine conteaza si greutatea motocicletei, deoarece nu am forta unui barbat,..vorbesc de faze cand trebuie sa o mut de ex,.. dar simt diferente si in trafic, curbe etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Greutatea e importanta, dar mai important e cum e distribuita. Daca e relativ jos centrul de greutate o manevrezi destul de usor, in sensul ca o ridici de jos, sau o muti mergand pe langa ea, etc. Din punctul asta de vedere e foarte ok.

Daca are centrul de greutate sus e dificil de manevrat in situatiile astea chiar si pentru un barbat. Personal nu am neaparat o problema cu greutatea in sensul ca nu as putea manevra o motocicleta mai mare si mai grea, dar prefer sa fie mai usoara.

 

Merge foarte bine si cu 4000-6000rmp, nu doar la turatii mari. De fapt e chiar foarte civilizata la turatii mici si medii.

Editat de cristidb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Diabolique, Neutral Cand schimbi evacuarea cu una sport, logic ar fi sa castigi 1-2-3 cai, nu sa-i pierzi, din cauza ca sitele din toba sunt mai rare(sau deloc) la toba sport in comparatie cu cea stock. Deci toba sport va usura evacuarea(nu se mai pierde atata putere pentru evacuarea gazelor arse), puterea economisita mergand catre transmisie. Eu asa vad lucrurile. Insa problema pe care o aveam(inca o am) este daca prin montarea unei finale AM se va deregla mersul motorului din pricina injectiei calibrate pt toba stock.. si bineinteles care ar fi diferenta de consum.

Pe fosta moto(Hornet) am avut toba arrow la care i-am scos db killerul iar consumul era chiar bun(sub 5,5 la drum intins-era pe carburatie, cu carburatoarele sincronizate pe toba sport), insa ma intreb daca merita sa fac schimbarea si la actuala..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Diabolique, Neutral Cand schimbi evacuarea cu una sport, logic ar fi sa castigi 1-2-3 cai, nu sa-i pierzi, din cauza ca sitele din toba sunt mai rare(sau deloc) la toba sport in comparatie cu cea stock. Deci toba sport va usura evacuarea(nu se mai pierde atata putere pentru evacuarea gazelor arse), puterea economisita mergand catre transmisie. Eu asa vad lucrurile. Insa problema pe care o aveam(inca o am) este daca prin montarea unei finale AM se va deregla mersul motorului din pricina injectiei calibrate pt toba stock.. si bineinteles care ar fi diferenta de consum.

Pe fosta moto(Hornet) am avut toba arrow la care i-am scos db killerul iar consumul era chiar bun(sub 5,5 la drum intins-era pe carburatie, cu carburatoarele sincronizate pe toba sport), insa ma intreb daca merita sa fac schimbarea si la actuala..

 

Toba se "regleaza" dupa injectie, nu invers. In sensul ca faci o toba care sa poata sa "scoata" gazele care le emite motorul. O toba sport are capacitati mai bune de evacuare deci daca o montezi poti sa ai emisii de gaze mai mari -> adica reglezi injectia sa ofere explozii mai puternice, sau altele care ma depasesc. O toba sport pe un ECU stock nu cred ca aduce in increase, fiindca nu ai debit asa mare ca sa justifici o "gaura" mai mare. In schimb daca reglezi debitul atunci capeti ceva putere in plus. Tind sa cred ca o toba sport pe un ECU stock nu aduce decat zgomot in plus, posibil nici macar o scadere de cai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu propun sa va montati si un EGR si daca tot ati facut asta, si o turbina cu geometrie variabila, eventual din ceramica pentru reducerea latentei... si ca sa fim siguri ca ajunge aer rece in motor, un intercooler este recomandat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare .... asta asa ca sa imi fac si eu o idee...

cat de mult mergeti zilnic cu motocicleta ... asa ca fapt divers ca vad ca aveti chestii cu greutati came spanac etc .... va dati reising pe strada cu idiotii din trafic ?

 

sau e motiv strict ptr circuit motocicleta si daca e ptr circuit ... sunt si eu curios pe ce circuit alergati motocicletele astea care in mod normal trebuie sa stea la niste turatii mari sa mearga cum trebuie nu in treapta 1 si 2 maxim 3 cum e in oras de la stop la stop....

 

asta asa sa-mi fac si eu o idee sa nu zic ca sunt prost degeaba .... puii mei ... nu va simtiti ofensati prea tare .... cei care va simtiti

 

Ce-ai fumat ca vrem si noi ?! :laugh: Baga un PM ca sa inteleaga si eu ceva

Mesaj completat

eu propun sa va montati si un EGR si daca tot ati facut asta, si o turbina cu geometrie variabila, eventual din ceramica pentru reducerea latentei... si ca sa fim siguri ca ajunge aer rece in motor, un intercooler este recomandat...

 

Un bibistrocel crobocovasurat aduce un raport mimeto-termic adecvat si reduce autoportanta electrosimulativa ! Recomand! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...vreau sa din 2 bucati pt ca intentionez sa pun capac, dorece nu duc pasageri niciodata, nu am nici scarite de pasager pe moto. Si vreau F4i pt ca stiu cum e....
...Tu intelegi totul cum vrei tu, n-am zis ca DOAR ca sa nu car pe nimeni vreau S, imi si place mai mult.

Oricum mersi...

Inteleg cum vreau eu in functie de ce e scris - absolut adevarat. Dar iti mai spun o data: uita-te ce scrii si zi-mi ce intelegi tu (poate ai imaginatia mai bogata). Iti mai dau un indiciu: uita-te la ce ti-am ingrosat. Daca nu poti sa exprimi in scris ceea ce gandesti nu e vina mea.

 

am si eu o intrebare .... asta asa ca sa imi fac si eu o idee...

cat de mult mergeti zilnic cu motocicleta ... asa ca fapt divers ca vad ca aveti chestii cu greutati came spanac etc .... va dati reising pe strada cu idiotii din trafic ?

 

Bogdane, nu iti mai bate capul cu racerii de oras care simt diferentele infime de genul 1Kg, 1CP si nu iau in considerare aspecte mult mai importante. Diferente care se pot obtine daca te duci la toaleta inainte sa te urci pe mobra. Noi poate suntem mai slabi cu duhul si nu-i intelegem.

 

 

In alta ordine de idei....facem duminica o plimbare?? eu o plec din bucuresti joi si ma intorc duminica - dimineata daca e nevoie :laugh:. Sau miercuri seara iesim la un "pussy juice"??

Miercuri ma bag la "pussy juice" sau un ceai cu fructe. Duminica zic astia ca ploua. Daca nu ploua si in functie de starea de dupa AMK poate iesim.

 

Over & out.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un motor scoate mai putini cai fara evacuare decat cu evacuare.

Evacuarea e calculata ca la anumite turatii sa ajute la evacuarea gazelor. In momentul in care se deschid supapele de evacuare, presiunea din galerii e mai mica decat cea atmosferica.

Efectul asta se obtine doar la o animita turatie. In rest, motorul consuma energie impingand gazele pe evacuare.

In functie de distributie, supapele de admisie si evacuare raman simultan deschise mai mult sau mai putin la sfarsitul evacuarii si inceputul admisiei. Daca evacuarea e restrictiva si turatia mica o parte din gazele evacuate sunt aspirate inapoi in motor. Daca e mai putin restrictiva si turatia mare, inertia gazelor evacuate produc un vacuum in camera de ardere si aspira mai mult amestec proaspat, crescand eficienta volumetrica a motorului. De fapt profilul camelor e calculat pentru efectul asta. Motoarele cu distributie variabila obtin eficienta mai mare pe o plaja mai larga de turatii.

Un motor e reglat cu evacuarea standard. Daca e schimbata, se schimba si eficienta motorului la diverse turatii.

Injectia la multe motociclete e rudimentara, nu se poate adapta prea mult si merge in bucla deschisa. La f4i nu are sonda lambda, deci nu stie daca amestecul e bogat sau sarac. Doar calculeaza cata benzina sa injecteze in functie de presiunea in admisie si temperatura.

La fel si aprinderea, nu are senzor de detonatii sa poata regla in timp real avansul la valoarea optima. E prestabilit.

 

O toba goala nu e neaparat mai putin restrictiva decat una cu site.

E mai probabil sa se piarda ceva decat sa se castige schimband toba fara sa se si regleze motorul din nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...