Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@DeathStrike

 

Nu o mai forja cat e rece, ca nu rezolvi nimic si mai rau faci.

Rece, o pornesti cu socul tras un pic, o tii asa vreo...15 secunde, nu mai mult, dupa care inchizi socul, si daca e cazul inlocuiesti socul cu un pic de acceleratie, cat sa stea un pic mai sus de relanti (1500 ture, ceva de genu asta).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@DeathStrike

 

Nu o mai forja cat e rece, ca nu rezolvi nimic si mai rau faci.

Rece, o pornesti cu socul tras un pic, o tii asa vreo...15 secunde, nu mai mult, dupa care inchizi socul, si daca e cazul inlocuiesti socul cu un pic de acceleratie, cat sa stea un pic mai sus de relanti (1500 ture, ceva de genu asta).

 

 

Stiu ca asa fac de obicei cand o pornesc si nu e la temperatura necesara.....dar in sfarsit a plecat azi de dimineata.... am pornit-o cu dupa ce s-a incalzit (si dupa ce a dat vreo 4-5 rateuri + fum albastru) am plecat cu ea sa o rulez un pic.... si merge foarte bine :cheers:

 

 

Merci oricum :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca la noi se fura orice, mi-e groaza sa ma gandesc ca faptasul a fost tot un "motociclist"

mai mult ca sigur... daca era o persoana care chiar imi dorea "binele" mi-ar fi rasturnat motorul si salut.facea pagube mai mari... dar a desurubat un surub si pe al 2-lea nu a reusit... asa ca a smuls bucata jos.Clar era motociclist.Ce sa fac , sa fiu ofticat? sunt....dar si daca l-am prins cumva pe ala o sa isi doreasca sa fi avut accident cu motoru decat sa ajunga pe mana mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pornit motorul fara soc.... ca atunci cand bagam socul parca motorul mergea mai nasol....si l-am tinut in aceleratie constanta pana s-a incalzit, dupa care am turat motorul de cateva ori iar pe toba imi ieseau flacari ca la circ :hug:)

 

Dupa care am luat mana din acceleratie si a murit (cu socul tras dar destul de putin)....

 

infotip: cand pornesti motorul socul trebuie lasat maxim 30 de secunde la maxim, si dupa lasat usor in 30 de sec sau 1 min maxim pana la normal.Mototrul se incalzeste foarte bine si merge foarte bine numai cu socul lasat, si il feresti si de alte belele. asta e stai cu 5 minute mai mult da nu "nenorocesti" motorul.

 

ps: faci chestia asta numai daca motorul nu porneste de nici un chip fara soc. :burnout:

 

salutare

 

un prieten are nevoie de un releu de incarcare pentru o honda cbr 600 f2 pc25 din 1994.

poate il putem ajuta.

mersi anticipat

post-16157-1207378896_thumb.jpg

 

ia bre un nr. de tel. si vb cu el, tipu' aduce numai cbr f1, f2, f3 si le vinde pe piese...are de toate de la cel mai mic surub pana la motoare intregi..cauciucuri...bla bla bla...un releu costa la el in jur de 100 de euroi maxim...cam asta e pretul unui releu sh.

ps: e din bucuresti omu, vorbeste cu el si vezi daca trimite in tara.

 

0722.367.945 - ROBERTO :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta-i mobra mea. F2 din 94. Deocamdata sta la caldura........Sper ca prin martie sa mi-o duc la TM

post-8199-1170431440_thumb.jpgpost-8199-1170431499_thumb.jpgpost-8199-1170431454_thumb.jpg

post-8199-1170431469_thumb.jpgpost-8199-1170431484_thumb.jpg

Bagati fratilor poze cu mobrele voastre.

Salutare,

Frumoasa.Sa o incaleci sanatos si asfalt uscat.In alta ordine de idei ai cunva idee de unde cumpar carena fata stinga far.Ea este din doua st si dr.La a mea stinga este rupta de cazatura si de reparat mai greu ca lipseste din ea.Am adunat eu de pe asfalt la trinta dar mai lipseste. :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

"ai cumva idee de unde cumpar carena fata stinga far.Ea este din doua st si dr.La a mea stinga este rupta de cazatura si de reparat mai greu ca lipseste din ea.Am adunat eu de pe asfalt la trinta dar mai lipseste. :cheers:

 

 

...........0722.367.945 - ROBERTO :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Senzorul nu e pe kitul de lant!

 

 

Nu, e pe pinionul de la cutie. Insa daca se modifica raportul de transmisie prin modificarea numarului de dinti, atunci vitezei citite de senzorul asta ii corespunde o alta realitate.

 

Mersi strumfuadi :burnout:

Am gasit asta ... poate va trebuie .. RK Quick Acceleration Chain/Sprocket Kit - Silver http://www.pipecity.com/Search/CategorySea...2002/IP/1_2_0_0

Editat de _danu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nebunake , da-ti bre cu ideea .... poate gasim ceva dealer pe continentu` al batran ..

 

De adus de afara pot aduce eu pe comanda care dureaza in jur de 3 saptamani din America , dar din cate am vazut aia dupa site nu trimit si in europa...mai cautat-ti si vorbim. :burnout: Eu in general aduc produse dupa ebay (it, de, com...etc). Incercati acolo si poate gasiti ceva ce va intereseaza, va ajut cu cea mai mare placere. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit ceva ... E domnu` Mac , care vinde tobe ... maconfireblade - idmess.. Din cate spunea el pe mess aseara , poate aduce " EK chains " , cu 165 Epuroi, pinionul de la 14 la 17 dinti , forat , si coroana spate de la 38 la 48 dinti parca ..., coroana din ergal.... (nu incepeti cu flame , ca nu-l stiu decat de pe mess , de doua zile)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Bai nush ce se intampla cu motocicleta mea (f4-2000) ??!! Cand motorul este rece merge perfect..cand temperatura sta peste jumate...merge f prost. Nu mai sta la relantiu..turatia scade, da sa se opreasca, la plecarea de pe loc nu are vlaga.. nush ce se intampla. Mentionez k bujiile sunt puse de max2 luni. Oare tre sa schimb uleiul? filtru aer/ulei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cat iti sta acul de la temperatura? Simptomul asta de balbaiala la cald il avea si Thundercat'ul, insa acul statea in oras in permanenta peste 100grd.. La Honda vad ca sta fix pe jumatate, uneori vara depaseste un pic, insa ventilatorul e foarte eficient.

 

 

Deci acum la 20..22 grade cate sunt afara in aglomeratie imi sta peste jumate..trebuie sa prind o linie dreapta sa merg in jur de 100km/h k sa ajunga la jumatate..nu vreau sa-mi imaginez ce o sa fie la 40grade C. Exact asa face la relantiu..park se balbaie. ce naiba o avea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci acum la 20..22 grade cate sunt afara in aglomeratie imi sta peste jumate..trebuie sa prind o linie dreapta sa merg in jur de 100km/h k sa ajunga la jumatate..nu vreau sa-mi imaginez ce o sa fie la 40grade C. Exact asa face la relantiu..park se balbaie. ce naiba o avea?

 

 

Si mie imi sta la fel putin peste jumatate, dar asta dupa jumatate de ora de mers in trafic...... nu stiu de ce da.... nu cred ca este de bine :cheers:. Bine macar ca nu face figuri in mers.

 

 

Bafta si astept sa vad cum se rezolva treaba asta :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce pot sa va spun sigur este ca la mobra mea, cand ajunge temperatura la 104-106 grade celsius porneste venitlatorul si mai mult de atat nu urca...Mi-a ajuns si la 108 grade dar nu are nimic... in cartea tehnica zice ca ar trebuii sa ma ingrijorez daca ajunge pe la 120...

Deci daca japonezu a setat ventilatorul ala sa porneasca la temperatura aia...inseamna ca stie el ce-a facut acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai poate fi o treaba la infierbantare, si anume lichidul din instalatie... daca e apa, e nasol, ca n-are capacitatea de transfer de caldura a antigel-ului veci, plus ca pe la indicatie de 85-90gr fierbe in blocul motor (senzorul este montat pe radiator, unde temperatura este mai mica decat cea din bloc).

Deci daca e apa in instalatie, poa' sa tot mearga ventilatorul, ca la mers de oras n-o sa faca fata.

Mai poate fi si mizerie pe circuit care sa impiedice circularea decenta a lichidului de racire.

 

Parerea Mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie imi sta la fel putin peste jumatate, dar asta dupa jumatate de ora de mers in trafic...... nu stiu de ce da.... nu cred ca este de bine :cheers:. Bine macar ca nu face figuri in mers.

Bafta si astept sa vad cum se rezolva treaba asta :burnout:

 

 

bai si la mine se incalzeste in trafic...nu face probleme in mers..de pornit porneste ventilatorul DAR cand dau sa plec de pe loc, si n'o turez bine..se opreste motorul. asa face numai cand se incalzeste..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MAC e super domn, am luat de la el cauciucuri. Recomand!

Totusi, cred ca esti in eroare, pinioanele standard de F4 au 16, respectiv 44 dinti. Pentru o acceleratie muult mai buna e sufient un dinte in minus la cutie si unul in plus la foaie. Adica 15 cu 45. Viteza maxima va scadea, insa cine merge constant cu 260/h??

Problema mai nasoala e ca vitezometrul nu va mai arata ca lumea..

Simptome de mers innecat. Cablul de şoc lucreaza bine? Poate e ne-uns si ramane blocat pe pozitia "tras".

 

merci de apreciere :burnout:

 

sunt disponibile cu pas stramt 520 (superioare celui standard), in plus pinionul e forat (usurat), coroana in ergal (elox), si puteti alege numarul dintilor ptr fiecare dintre ele pinion-coroana.

 

ptr o acceleratie mai buna e suficient -1 la pinion sau +2 la coroana.

 

 

lichidul de racire ar trebui schimbat periodic deoarece isi pierde proprietatile in timp, acesta are in plus si rolul de lubrifiere a motorului, rol anticoroziv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu , la f4i(2002) , stiam de 16/45...la f4iSport 16/46 ... Si o sa incerc foarte probabil 15/46 ...

Ce inseamna 108 din caracteristicile lantului ? 108/16/45

Si cum e cu pasul? Parca standard e 525 ? ( Sau ce inseamna "pasul" )

@Mac - Ce efect are pasul de 520, ? Care e diferenta ?

Astept lamuriri , cu multumirile de rigoare...

Editat de _danu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

beneficiile pasului racing 520 sunt:

greutatea

frecari mai mici ceea ce duce la pierderi mai mici cu transmisia finala, care absoarbe mai putini cai putere, deci in final deferenta este de 1,5 cai masurati pe bancul de proba, chiar 2,5 cu cele pur racing fara oring (total neindicate ptr uz stradal)

-tehnologie superioara fata de kiturile standard propuse la 140-150€

-alungare 0

 

-avantajul de a putea alege raportul final (nr dinti coroana si pinion)

-pret foarte avantajos

 

singurul dezavantaj este durata, EK garanteaza lantul pana la 20mii mile adica 32mii km ..dar putini tin motorul atata timp, iar daca stai sa te gandesti nici cel standard nu dureaza mai mult ..cam 25mii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca tot se vorbea aici de temperaturi...cam pe la cat intra in actiune ventilatorul la un F4 cu analogic? cand acul e dupa jumatate, pe la trei teri sferturi?

 

intreb pentru ca am mers ieri intr-un trafic destul de mare si acul a ajuns foarte aproape de H, deci de rosu, si ventilatorul nu pornise (m-am dat jos sa ma uit cand am vazut ca acul imi indica temp. din ce in ce mai mare).

 

asadar, intra mai tarziu sau e ceva defect? mentionez ca daca apuc sa merg normal dupa aceea, mai scade din temperatura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...