Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Asta-i mobra mea. F2 din 94. Deocamdata sta la caldura........Sper ca prin martie sa mi-o duc la TM

post-8199-1170431440_thumb.jpgpost-8199-1170431499_thumb.jpgpost-8199-1170431454_thumb.jpg

post-8199-1170431469_thumb.jpgpost-8199-1170431484_thumb.jpg

Bagati fratilor poze cu mobrele voastre.

Salutare,

Frumoasa.Sa o incaleci sanatos si asfalt uscat.In alta ordine de idei ai cunva idee de unde cumpar carena fata stinga far.Ea este din doua st si dr.La a mea stinga este rupta de cazatura si de reparat mai greu ca lipseste din ea.Am adunat eu de pe asfalt la trinta dar mai lipseste. :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

"ai cumva idee de unde cumpar carena fata stinga far.Ea este din doua st si dr.La a mea stinga este rupta de cazatura si de reparat mai greu ca lipseste din ea.Am adunat eu de pe asfalt la trinta dar mai lipseste. :cheers:

 

 

...........0722.367.945 - ROBERTO :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Senzorul nu e pe kitul de lant!

Nu, e pe pinionul de la cutie. Insa daca se modifica raportul de transmisie prin modificarea numarului de dinti, atunci vitezei citite de senzorul asta ii corespunde o alta realitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Senzorul nu e pe kitul de lant!

 

 

Nu, e pe pinionul de la cutie. Insa daca se modifica raportul de transmisie prin modificarea numarului de dinti, atunci vitezei citite de senzorul asta ii corespunde o alta realitate.

 

Mersi strumfuadi :burnout:

Am gasit asta ... poate va trebuie .. RK Quick Acceleration Chain/Sprocket Kit - Silver http://www.pipecity.com/Search/CategorySea...2002/IP/1_2_0_0

Editat de _danu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nebunake , da-ti bre cu ideea .... poate gasim ceva dealer pe continentu` al batran ..

 

De adus de afara pot aduce eu pe comanda care dureaza in jur de 3 saptamani din America , dar din cate am vazut aia dupa site nu trimit si in europa...mai cautat-ti si vorbim. :burnout: Eu in general aduc produse dupa ebay (it, de, com...etc). Incercati acolo si poate gasiti ceva ce va intereseaza, va ajut cu cea mai mare placere. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit ceva ... E domnu` Mac , care vinde tobe ... maconfireblade - idmess.. Din cate spunea el pe mess aseara , poate aduce " EK chains " , cu 165 Epuroi, pinionul de la 14 la 17 dinti , forat , si coroana spate de la 38 la 48 dinti parca ..., coroana din ergal.... (nu incepeti cu flame , ca nu-l stiu decat de pe mess , de doua zile)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Bai nush ce se intampla cu motocicleta mea (f4-2000) ??!! Cand motorul este rece merge perfect..cand temperatura sta peste jumate...merge f prost. Nu mai sta la relantiu..turatia scade, da sa se opreasca, la plecarea de pe loc nu are vlaga.. nush ce se intampla. Mentionez k bujiile sunt puse de max2 luni. Oare tre sa schimb uleiul? filtru aer/ulei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit ceva ... E domnu` Mac , care vinde tobe ... maconfireblade - idmess.. Din cate spunea el pe mess aseara , poate aduce " EK chains " , cu 165 Epuroi, pinionul de la 14 la 17 dinti , forat , si coroana spate de la 38 la 48 dinti parca ..., coroana din ergal.... (nu incepeti cu flame , ca nu-l stiu decat de pe mess , de doua zile)

MAC e super domn, am luat de la el cauciucuri. Recomand!

Totusi, cred ca esti in eroare, pinioanele standard de F4 au 16, respectiv 44 dinti. Pentru o acceleratie muult mai buna e sufient un dinte in minus la cutie si unul in plus la foaie. Adica 15 cu 45. Viteza maxima va scadea, insa cine merge constant cu 260/h??

Problema mai nasoala e ca vitezometrul nu va mai arata ca lumea..

 

Salut. Bai nush ce se intampla cu motocicleta mea (f4-2000) ??!! Cand motorul este rece merge perfect..cand temperatura sta peste jumate...merge f prost. Nu mai sta la relantiu..turatia scade, da sa se opreasca, la plecarea de pe loc nu are vlaga.. nush ce se intampla. Mentionez k bujiile sunt puse de max2 luni. Oare tre sa schimb uleiul? filtru aer/ulei?

Simptome de mers innecat. Cablul de Âşoc lucreaza bine? Poate e ne-uns si ramane blocat pe pozitia "tras".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cat iti sta acul de la temperatura? Simptomul asta de balbaiala la cald il avea si Thundercat'ul, insa acul statea in oras in permanenta peste 100grd.. La Honda vad ca sta fix pe jumatate, uneori vara depaseste un pic, insa ventilatorul e foarte eficient.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cat iti sta acul de la temperatura? Simptomul asta de balbaiala la cald il avea si Thundercat'ul, insa acul statea in oras in permanenta peste 100grd.. La Honda vad ca sta fix pe jumatate, uneori vara depaseste un pic, insa ventilatorul e foarte eficient.

 

 

Deci acum la 20..22 grade cate sunt afara in aglomeratie imi sta peste jumate..trebuie sa prind o linie dreapta sa merg in jur de 100km/h k sa ajunga la jumatate..nu vreau sa-mi imaginez ce o sa fie la 40grade C. Exact asa face la relantiu..park se balbaie. ce naiba o avea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci acum la 20..22 grade cate sunt afara in aglomeratie imi sta peste jumate..trebuie sa prind o linie dreapta sa merg in jur de 100km/h k sa ajunga la jumatate..nu vreau sa-mi imaginez ce o sa fie la 40grade C. Exact asa face la relantiu..park se balbaie. ce naiba o avea?

 

 

Si mie imi sta la fel putin peste jumatate, dar asta dupa jumatate de ora de mers in trafic...... nu stiu de ce da.... nu cred ca este de bine :cheers:. Bine macar ca nu face figuri in mers.

 

 

Bafta si astept sa vad cum se rezolva treaba asta :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci acum la 20..22 grade cate sunt afara in aglomeratie imi sta peste jumate..trebuie sa prind o linie dreapta sa merg in jur de 100km/h k sa ajunga la jumatate..nu vreau sa-mi imaginez ce o sa fie la 40grade C. Exact asa face la relantiu..park se balbaie. ce naiba o avea?

Auzi? Da' ventilatorul iti porneste? Daca da, unde este acul cand porneste si unde este cand se opreste?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce pot sa va spun sigur este ca la mobra mea, cand ajunge temperatura la 104-106 grade celsius porneste venitlatorul si mai mult de atat nu urca...Mi-a ajuns si la 108 grade dar nu are nimic... in cartea tehnica zice ca ar trebuii sa ma ingrijorez daca ajunge pe la 120...

Deci daca japonezu a setat ventilatorul ala sa porneasca la temperatura aia...inseamna ca stie el ce-a facut acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai poate fi o treaba la infierbantare, si anume lichidul din instalatie... daca e apa, e nasol, ca n-are capacitatea de transfer de caldura a antigel-ului veci, plus ca pe la indicatie de 85-90gr fierbe in blocul motor (senzorul este montat pe radiator, unde temperatura este mai mica decat cea din bloc).

Deci daca e apa in instalatie, poa' sa tot mearga ventilatorul, ca la mers de oras n-o sa faca fata.

Mai poate fi si mizerie pe circuit care sa impiedice circularea decenta a lichidului de racire.

 

Parerea Mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie imi sta la fel putin peste jumatate, dar asta dupa jumatate de ora de mers in trafic...... nu stiu de ce da.... nu cred ca este de bine :cheers:. Bine macar ca nu face figuri in mers.

Bafta si astept sa vad cum se rezolva treaba asta :burnout:

 

 

bai si la mine se incalzeste in trafic...nu face probleme in mers..de pornit porneste ventilatorul DAR cand dau sa plec de pe loc, si n'o turez bine..se opreste motorul. asa face numai cand se incalzeste..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MAC e super domn, am luat de la el cauciucuri. Recomand!

Totusi, cred ca esti in eroare, pinioanele standard de F4 au 16, respectiv 44 dinti. Pentru o acceleratie muult mai buna e sufient un dinte in minus la cutie si unul in plus la foaie. Adica 15 cu 45. Viteza maxima va scadea, insa cine merge constant cu 260/h??

Problema mai nasoala e ca vitezometrul nu va mai arata ca lumea..

Simptome de mers innecat. Cablul de şoc lucreaza bine? Poate e ne-uns si ramane blocat pe pozitia "tras".

 

merci de apreciere :burnout:

 

sunt disponibile cu pas stramt 520 (superioare celui standard), in plus pinionul e forat (usurat), coroana in ergal (elox), si puteti alege numarul dintilor ptr fiecare dintre ele pinion-coroana.

 

ptr o acceleratie mai buna e suficient -1 la pinion sau +2 la coroana.

 

 

lichidul de racire ar trebui schimbat periodic deoarece isi pierde proprietatile in timp, acesta are in plus si rolul de lubrifiere a motorului, rol anticoroziv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu , la f4i(2002) , stiam de 16/45...la f4iSport 16/46 ... Si o sa incerc foarte probabil 15/46 ...

Ce inseamna 108 din caracteristicile lantului ? 108/16/45

Si cum e cu pasul? Parca standard e 525 ? ( Sau ce inseamna "pasul" )

@Mac - Ce efect are pasul de 520, ? Care e diferenta ?

Astept lamuriri , cu multumirile de rigoare...

Editat de _danu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

beneficiile pasului racing 520 sunt:

greutatea

frecari mai mici ceea ce duce la pierderi mai mici cu transmisia finala, care absoarbe mai putini cai putere, deci in final deferenta este de 1,5 cai masurati pe bancul de proba, chiar 2,5 cu cele pur racing fara oring (total neindicate ptr uz stradal)

-tehnologie superioara fata de kiturile standard propuse la 140-150€

-alungare 0

 

-avantajul de a putea alege raportul final (nr dinti coroana si pinion)

-pret foarte avantajos

 

singurul dezavantaj este durata, EK garanteaza lantul pana la 20mii mile adica 32mii km ..dar putini tin motorul atata timp, iar daca stai sa te gandesti nici cel standard nu dureaza mai mult ..cam 25mii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...