Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

ca tot se vorbea aici de temperaturi...cam pe la cat intra in actiune ventilatorul la un F4 cu analogic? cand acul e dupa jumatate, pe la trei teri sferturi?

 

intreb pentru ca am mers ieri intr-un trafic destul de mare si acul a ajuns foarte aproape de H, deci de rosu, si ventilatorul nu pornise (m-am dat jos sa ma uit cand am vazut ca acul imi indica temp. din ce in ce mai mare).

 

asadar, intra mai tarziu sau e ceva defect? mentionez ca daca apuc sa merg normal dupa aceea, mai scade din temperatura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cum trece nitel de jumatate (vizibil totusi) la a mea ii porneste ventilatorul si se opreste cand e milimetric peste jumatate. Nu stiu ce temperatura corespunde acelei zone, dar faptul ca sta la jumatate io zic ca e de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum trece nitel de jumatate (vizibil totusi) la a mea ii porneste ventilatorul si se opreste cand e milimetric peste jumatate. Nu stiu ce temperatura corespunde acelei zone, dar faptul ca sta la jumatate io zic ca e de bine.

 

 

Si la mine intra la fel. Cum trece de jumatate imi intra constant ventilatorul. :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine intra la fel. Cum trece de jumatate imi intra constant ventilatorul. :burnout:

 

 

same here..mai mult de "putzinu ala peste jumate :cheers: " nu sare..

 

Sneyku cred ca ai o problema....vezi lichid..conducte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca tot se vorbea aici de temperaturi...cam pe la cat intra in actiune ventilatorul la un F4 cu analogic? cand acul e dupa jumatate, pe la trei teri sferturi?

 

intreb pentru ca am mers ieri intr-un trafic destul de mare si acul a ajuns foarte aproape de H, deci de rosu, si ventilatorul nu pornise (m-am dat jos sa ma uit cand am vazut ca acul imi indica temp. din ce in ce mai mare).

 

asadar, intra mai tarziu sau e ceva defect? mentionez ca daca apuc sa merg normal dupa aceea, mai scade din temperatura.

 

Probleme cu ventilatorul a avut si Psycho_Vox, intreaba-l pe el cum a rezolvat treaba! :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand trebuie facuta o purjare a instalatiei si apoi inlocuit lichidul si aerisita nitel instalatia. Eu am inlocuit cu antigel OMV gata preparat, special pentru blocuri din aluminiu. Inainte urca un pic mai mult acul la temperatura, acuma zici ca e prins cu elastic de pozitia centrala: cum trece un pic cum vajjjjj si inapoi pe centru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine intra ventilatorul la 108 grade si la 106 se opreste.

 

Nu va mai povestesc ca atunci cand sunt 40 grade afara ma oparesc pe piciorul drept, asta vara am patit-o rau, am fost nevoit sa merg mult incet si m-am ales cu o opareala nasola de la genunchi pana la sold... :burnout:

 

Lichidul mi-au zis aia de Honda ca e f bun, l-au verificat (e ala original, in termen) insa am auzit ca sunt alte lichide speciale pt moto de viteza (??) care au un transfer mai bun termic.

Stie cineva ceva?

 

Mi-e groaza ca vin iar temperaturi mari, am fost ieri pe centura si era blocat complet, am mers de la Carrefour Militari pana in Pipera numai cu 1a si a 2a, si a fiert la greu si moto si eu...

Editat de nice_sun_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand trebuie facuta o purjare a instalatiei si apoi inlocuit lichidul si aerisita nitel instalatia. Eu am inlocuit cu antigel OMV gata preparat, special pentru blocuri din aluminiu. Inainte urca un pic mai mult acul la temperatura, acuma zici ca e prins cu elastic de pozitia centrala: cum trece un pic cum vajjjjj si inapoi pe centru.

 

 

exact d'ala de la omv am si io..recomand..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista anumite marci cu un transfer termic mai bun decat cele economice. eu cumpar mereu de la piese auto, aral parca ultima data.

merita investitia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca ai o problema....vezi lichid

 

lichidul e bun

inseamna ca e ventilatorul de vina, alimentarea lui, nu ? sau termostatul ?

 

@strumfuadi sa inteleg ca antigelul il gasesc la OMV?

 

ps. mersi tuturor pt raspunsuri

Editat de Sneyku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

lichidul e bun

inseamna ca e ventilatorul de vina, alimentarea lui, nu ? sau termostatul ?

 

@strumfuadi sa inteleg ca antigelul il gasesc la OMV?

 

ps. mersi tuturor pt raspunsuri

 

De cele mai multe ori termostatul este cel care cedeaza. Daca nu e el, poate fi ori electrica problema, ori ventilatorul in sine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probleme cu ventilatorul a avut si Psycho_Vox, intreaba-l pe el cum a rezolvat treaba! :burnout:

 

La mine a s-a rupt firul de la alimentarea ventilatorului fix sub contact.

Se alimenteaza de acolo ca sa ramana pornit ventilatorul si dupa ce ai oprit motorul din buronul de stop.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lichidul e bun

inseamna ca e ventilatorul de vina, alimentarea lui, nu ? sau termostatul ?

 

@strumfuadi sa inteleg ca antigelul il gasesc la OMV?

 

ps. mersi tuturor pt raspunsuri

Ia'o asa:

1. Verifica daca porneste ventilatorul si daca se opreste. Daca da, inseamna ca contactele sunt bune. Raman doua posibile probleme: lichidul de racire SI/SAU termostatul.

2. Purjeaza sistemul de racire si pune antigel (gata diluat!) de la OMV (e verde, in bidoane de 1l, pentru blocuri motor din aluminiu)

3. Reia punctul 1 si fii atent cand porneste si cand se opreste. Ar trebui sa porneasca ventilatorul cand acul e putin trecut de jumatate si sa se opreasca cand e milimetric deasupra jumatatii. Daca nu se intampla asa, cel mai probabil este defect termostatul, insa nu elimina din calcul si posibilitatea (mica, totusi) de a se fi decalibrat sonda de temperatura care comanda intrumentul de temperatura. La pasul asta verifica termostatul, insa eu cred ca nu vei ajunge la pasul 3 dupa ce vei face pasul 2.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radio Erevan raspunde: NU.

 

Tip: Daca ti'ai luat motorul si nu stii cand a fost schimbat lichidul de racire => SCHIMBA'L! Valabil si pentru Ulei + filtru, lichid de frana fata-spate si, preferabil (desi multi ignora), uleiul din furca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radio Erevan raspunde: NU.

 

Tip: Daca ti'ai luat motorul si nu stii cand a fost schimbat lichidul de racire => SCHIMBA'L! Valabil si pentru Ulei + filtru, lichid de frana fata-spate si, preferabil (desi multi ignora), uleiul din furca.

 

 

Ok intrebare de baraj: Pe unde se schimba lichidul de racire? intreb ca mi-e lene sa stau sa il caut :burnout:

 

 

Merci frumos (in avans:P) :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Placute de frana SBS ce parere aveti despre el?!? Cei care le-au folosit!!!

Pentru HONDA CBR 600 F3 1998 mi-am luat si eu 2 seturi pentru fata si un set pentru spate

Baietii de la magazinul de unde le-am luat mi-au dat pentru fata modelul 627HS (SBS PAD) 1722-0031 (PARTS UNLIMITED). M-am informat pe mai multe site-uri si corespund pentru motocicleta mea (FITS MODEL: CBR600F3 95-98)

Problema intervine la cele din spate. Baietii de la magazin mi-au dat modelul 657LS (SBS PAD) 1721-0376 (PARTS UNLIMITED). Pe acelasi site-uri ele corespund pentru CBR 600 RR '03-'04 (FITS MODEL: CBR600RR 03-04). Modelul de placute dat de aceleasi site-uri pentru motocicleta mea este 657LF (SBS PAD) 1722-0055 (PARTS UNLIMITED) (FITS MODEL: CBR600F3 95-98)

Am sunat la magazin si baietii de acolo mi-au spus ca diferenta de litere (LS - '03-'04) si (LF- '95-'98) ar indica materialul din care sunt facute. Cele din spate sunt mai mici decat cele din fata(dar asta am inteles ca asa e normal). Mai precizez ca pe ambele scrie "SINTER"

Pentru cei interesati un link la site-ul unde am vazut ce model de placute trebuie (http://street.parts-unlimited.com/2/57/6002787)

Si mai cautati si "07 DS Apllication GUID" (Am incercat eu sa-l atasez sper sa si mearga)

Astept pareri.

Va multumesc anticipat

Asfalt uscat

07_DS_Application_Guide.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin si io cu o intrebare acu daca tot am dat banii pe-o toba...

Pot cauza/afecta Tobele (finala) aftermarket un motor in orice sens... la daune ma refer (functionare defectuasa, uzura ridicata, sau mai stiu eu ce alte porcarii,etc...) sau n-au nici o treaba!????

mersi :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt facute pentru F4i-ul tau? Aceiasi intrebare am avut-o si eu, am intrebat in stanga si in dreapta si raspunsul a fost ca NU, nu dauneaza in nici un fel atat timp cat nu e o toba facuta de nea' Gigel in atelierul lui :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti,

 

si-a luat un amic de al meu o Honda CBR 600 F4i Sport sau F1i Sport (nu stiu sigur :angryfire:. E din 2001) si a mers cat a mers, dar la un moment dat a disparut de pe display benzina (cantitatea de benzina care o are in rezervor). Care sa fie problema? Sonda?

 

Cand pune contactul prima data si face verificarea, displayul imi arata partea aceea, dar dupa aia dispare imediat. Stiti cumva care e problema?

Editat de tilik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia e doar pentru rezerva. E ca un bec de rosu mai fantastic. Se aprinde doar cand ajungi pe rezerva si scade progresiv... Scrie si in primele pagini din carte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia e doar pentru rezerva. E ca un bec de rosu mai fantastic. Se aprinde doar cand ajungi pe rezerva si scade progresiv... Scrie si in primele pagini din carte.

 

aaaaaaa :angryfire:

 

merci mut de tot. M-am uitat in carte, dar cartea aia este numai in italiana, germana si spaniola :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si a mea la fel, dar dupa ceva chinuri i-am dat de cap, tot cu italiana. Intre timp am facut rost de ceva in engleza, ti-o dau prin messenger daca vrei. Am id-ul la profil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...