Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

as vrea sa umblu la filtrul de aer. trebuie dat jos (ridicat) rezervorul din cate am vazut. pt asta trebuie cumva sa inchid vreun "robinet" de la benzina/rezervor sau ceva de genul asta?

 

Pentru a umbla lejer la filtru de aer trebuie sa dai rezervorul jos, nu e complicat, ai mare grija la suruburile din fata rezervorului (mai ales cand le vei infileta la loc).

Ar trebui sa te ajute cineva, pentru a putea scoate furtunul de alimentere , inca doua furtunuri si firele senzorului care indica la bord intrarea pe rezerva .

Atentie, rezervorul are robinet on/off, asa ca inainte de a demonta rezervorul, robinetul trebuie pus pe pozitia off (orizontal), si cand il montezi la loc sa nu uiti sa-l pui pe on (vertical)... :rolleyes:

Bafta.......si... :rusinica:

 

 

as vrea sa umblu la filtrul de aer. trebuie dat jos (ridicat) rezervorul din cate am vazut. pt asta trebuie cumva sa inchid vreun "robinet" de la benzina/rezervor sau ceva de genul asta?

 

 

Eu asa am procedat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

 

Daca aveti timp si chef puteti sa-mi faceti si mie o scurta descriere a motoarelor:CBR600F1,CBR600F2,CBR600F3,CBR600F4,CBR600F4i,avantaje si dezavantaje...diferente,evolutie,recomandari???

O sa-mi spuneti ca s-a mai discutat....dar n-am vazut un post care sa le analizeze pe toate.....poate nu m-am uitat suficient de atent...Sper sa ma ajutati sa-mi fac si eu o idee ....pt ca intentionez peste ceva timp sa-mi cumpar si eu unul si as vrea sa stiu ce si cum.Asa ca apelez la voi...avand in vedere ca aici e locu potrivit pt aceste motoare...

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare :rolleyes: . O Honda cbr f3 600 e mai buna ca un Suzuki gsxr srad 600 ? nu ma refer la top speed ci la stabilitate , la fiabilitate , care e mai confortabila chiar daca sunt amandoua sport ? care e un un consum urban al unui cbr ?, dar al unui gsxr ? pe care dintre cele doua te bate vantul mai putin ? :rusinica:

 

 

astept un raspuns ! multumesc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare :kiss: . O Honda cbr f3 600 e mai buna ca un Suzuki gsxr srad 600 ? nu ma refer la top speed ci la stabilitate , la fiabilitate , care e mai confortabila chiar daca sunt amandoua sport ? care e un un consum urban al unui cbr ?, dar al unui gsxr ? pe care dintre cele doua te bate vantul mai putin ? :blbl:

 

 

astept un raspuns ! multumesc .

 

 

Cu siguranta cbr f3. Cateva motive : este sport touring (nu super sport ca srad-ul) stai muuult mai comod pe ea, te bate mai putin vantul datorita faptului ca e mai grea (205 kg la gol fata de 168 srad-ul tot la gol), ciclistica mi se pare mult mai excelenta decat la srad, consumul in oras este in jur de 5-7%, nu stiu ce sa zic eu unu in locul tau as fii ales f3-ul (eu asa am facut am ales f2-ul care e o motoreta bestiala ptr mine) si ma scos din multe cacao-turi. Am mers pe srad destul in jur de 1500 de km si sunt satul de ea, + eu am 1,93 inaltime , si parca e jucarie ptr. mine.Intradevar se infige mai bine ca un f3, tinand cont ca are 109 cai fata de 98 ai f3-ului.Fiabilitatea....la fiabilitate nu stiu, sunt destul de "sanatoase amandoua"....dar nah cum zic altii ...."honda-i honda" nu scapi niciodata de ea....aici las pe altcineva sa isi de-a cu parerea... :rusinica:

 

ps: NeBuN@Ke here.....

 

Ajutati-ma va rog intr-o problema - http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=42972

 

 

tati o intrebare...de cand ai bateria pe mobra? asta ce zici tu acolo nu e de rau stai linistit asa e un semn ca bateria e cam pe duca, si chestia aia ca iti creste intensitatea e de bine...adica releul de incarcare e ok, alternatorul ok...etc...daca bateria e veche vezi daca mai are apa distilata in ea daca nu resusciteaz-o....baga-i apa distilata... :rolleyes: (eu asa am patit)

 

 

idem....NeBuN@Ke here.....

Editat de NeBuNiK@
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma indoiesc sincer.

 

l.e: m-am uitat pe partsfiche pe Ron Ayers si par destul de diferite pentru F4 si RR.

Intradevar, F4 are acelasi radiator in perioada 2001 - 2005, dar RR-u e altceva. Nu-mi dau seama daca s-ar potrivi, daca e posibil sa le potrivesti/ajustezi sau altceva, dar sunt diferite.

 

Sper sa-ti fi fost de ajutor.

Editat de Oryon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yup, din desenele tehnice asta am observat si eu. Caut un radiator pt f4i sport 2001 si nu stiu de la ce alt model se potriveste, ca de nou nu am bani.

Thanks

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tati o intrebare...de cand ai bateria pe mobra? asta ce zici tu acolo nu e de rau stai linistit asa e un semn ca bateria e cam pe duca, si chestia aia ca iti creste intensitatea e de bine...adica releul de incarcare e ok, alternatorul ok...etc...daca bateria e veche vezi daca mai are apa distilata in ea daca nu resusciteaz-o....baga-i apa distilata... (eu asa am patit)

 

 

Bateria nu stiu ce varsta are era pe motor cand l-am cumparat dar o sa verific cum sta cu nivelul. Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare la care as vrea sa aflu si eu raspunsul. Si, se pricepe cineva la modificat setarile, ca singur nu ma apuc de 'invartit' pe acolo? :rolleyes:

Editat de adidas00
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ajutati-ma va rog intr-o problema - http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=42972

 

Daca diferenta de intensitate este mica atunci fenomenul e normal. Eu am baterie nou nouta pusa pe ea iar releul de incarcare este in stare perfecta(tocmai l-am verificat la un service oficial Honda) si pot sesiza si eu aceasta diferenta de intensitate...insa este foaaarte de vaga. Explicatia(spun eu) ar fi ca la relanti alternatorul nu genereaza destula putere incat sa tine farul la nivel optim...si baba bim baba bum. Acelasi lucru l-am vazut si la masini mai mici care implicit au baterii mai mici(la un BMW seria 5 nu vei sesiza acest lucru de exemplu pentru ca bateria este foarte mare si tina fara nicio problema farurile la nivel optim chiar si fara ca alternatorul sa incarce). Daca insa diferenta de intensitate de care vorbesti este destul de mare atunci cred ca ar trebui sa-ti inlocuiesti bateria sau macar sa o reincarci. Te sfatuiesc mai intai sa incerci incarcarea bateriei si daca diferenta de intesnsitate e la fel de mare atunci ea e de vina. Ai putea sa incerci si cu o baterie noua daca stii pe cineva care ti-o poate imprumuta. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare la care nu am gasit raspuns...cum se stabileste ce model de cbr 600 e?care e diferenta intre ele?ms mult de tot

 

Mai DaVinci `ai sa`ti spun eu adevaru`, crezi ca ei stiu care si cum e ? Zic si ei asa.. F1, F2, F3, F4, F4 Sport sau F4i ca li se pare mai cool.

 

Daca vrei sa`ti iei una poti sa ii spui CBR 600 F5 dar vezi ca o sa se uite urat la tine.. deh.. "e invidiosi".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o rugaminte la voi; vazusem la un moment dat un CBR, cred ca F4, vopsit alb, rosu si negru. Nu am reusit sa gasesc nicio poza pe net si mi-ar cam trebui pentru ca motocicleta mea e la vopsit si vroiam sa copiez oarecum modelul. Daca vreunul dintre voi are un CBR vopsit asa (sau vreo idee buna :rolleyes: ), vreau si eu o poza, daca se poate. Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare la care nu am gasit raspuns...cum se stabileste ce model de cbr 600 e?care e diferenta intre ele?ms mult de tot

 

CeBeReurile se-mpart in diverse generatii, aka F-uri, fiecare fabricata intre anii X si Y.

Diferentierea intre ele o faci simplu dupa design dupa ce le-nveti moaca :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit o chestie ciudata azi, nu vroia sa porneasca. Am dat pe ON butonul rosu si nu se auzea zgomotul ala (pompa sau ce naiba o fi) si nici led-ul ala verde nu pornea. A luat-o dupa ce m-am chinuit vreo 5 minute. :rolleyes:

Nu, nu era in viteza! :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca am avut si eu o buba asemanatoare (desi nu stiu de ce led zici, o fi altfel la F4i).

Daca nu ti se aprindea niik pe bord, vezi cu bateria.

 

Altfel, la mine am avut probleme cu siguranta de aprindere/starter. Nu invartea nimic cand dadeam la starter, si ocazional murea in mers. Ciocaneam de 2 ori in cutia cu rezistente ca s-o ia.

 

Arunca-ti vreun ochi pe-acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zic de ledul de la injectie. Bordul se aprindea, luminile mergeau, claxonul la fel. Dadeam la starter, nimic. Am sa incerc cum ai zis tu :rolleyes: Poate ne-om vedea maine pe la Arc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O s-apar maine, daca nu bag viespea-n service.

 

Parerea mea e ca sigur ai o siguranta schioapata. A mea era arsa si "refacuta" de cineva cu o bucata de sarma in juru "cracilor", care de-abia mai statea pe-acolo, facea contact imperfect, si la drum mai accidentat se muta de nu mai pornea nici dracu' :rolleyes:

 

Altfel, mergeau toate alea pe ea.

Editat de Oryon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ar fi mai bine sa ii cauti un kit de limitare? De ce vrei sa te complici sa o vinzi, sa iei ceva mai mic si apoi sa revii? Simti ca nu o poti controla ca si putere?

Sincer ma terorizeaza rudele......nu am garaj unde sa o tin si o tin la rude si astia fac scandal.....ca sunt donator de organe si alte alea,nu am unde sa-mi tin motoru fara sa-l vada ei zilnic.Imi place f mult motoru dar....nu stiu unde sa-l tin,daca il tin in fatza blocului ma tem sa nu raman fara el.Sincer sa fiu nici nu stiu cum sa fac ptr ca sunt "indragostit" de motoare.De puternic e f puternic dar nu ii dau.....ma controlez.Sincer nu-mi vine sa-l vand.:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai vin si eu cu o problema : am stat ieri intr-o intersectie cam mult, motorul s-a incalzit pana ce a pornit ventilatorul. ventilatorul inca mergea si am reusit sa plec din intersectie. numai ca a plecat in suturi, parca era inecata. m-am panicat putin, m-am gandit ca benzina are mizerie. taica-miu ar fi de parere ca ventilatorul consuma mult si ca la plecarea de pe loc nu mai aveam destul curent (sau sh*t like that). oricum, trebuie sa fie ceva in neregula. mi s-a mai intamplat sa plec de pe loc si la cateva secunde dupa ce se oprise ventilatorul si la fel imi facea. voi ce spuneti? :rolleyes:

Editat de Sneyku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai vin si eu cu o problema : am stat ieri intr-o intersectie cam mult, motorul s-a incalzit pana ce a pornit ventilatorul. ventilatorul inca mergea si am reusit sa plec din intersectie. numai ca a plecat in suturi, parca era inecata. m-am panicat putin, m-am gandit ca benzina are mizerie. taica-miu ar fi de parere ca ventilatorul consuma mult si ca la plecarea de pe loc nu mai aveam destul curent (sau sh*t like that). oricum, trebuie sa fie ceva in neregula. mi s-a mai intamplat sa plec de pe loc si la cateva secunde dupa ce se oprise ventilatorul si la fel imi facea. voi ce spuneti? :rolleyes:

 

 

Si-a mea face identic. Cand se incalzeste mai grav prin trafic de ajunge sa intre ventilatorul, in a-ntaia cel putin si la plecare de pe loc e galgaita rau.

 

N-are legatura cu ventilatorul, parerea mea e ca are nevoie de o curatare/sincronizare carburi + eventual curatare/schimb bujii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...